Ik zie het d'r ook nog wel doen. Desnoods wederom met het team of zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Anky nog een keer naar Rio gaat
Deed Federer ook eens toen hij van Nadal verloor in Australië.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Een echte sporter. Gewoon huilen en niet nep doen![]()
Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deed Federer ook eens toen hij van Nadal verloor in Australië.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef henkde_j het volgende:
PAK DIE TRAAN, ZOOM IN!
CLOSE. JA ZOOM IN.
EN NU SCHAKELEN NAAR CHEFKE!
onder de tafel zelfsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
Mart wrijft zich nu in zijn handen.
"Kon Sjefke hier maar bij zijn he?"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
Mart wrijft zich nu in zijn handen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef henkde_j het volgende:
PAK DIE TRAAN, ZOOM IN!
CLOSE. JA ZOOM IN.
EN NU SCHAKELEN NAAR CHEFKE!
Mooi.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef Montov het volgende:
Mensen kleineren levert geen tranen op, maar mensen waarderen wel.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Anky hield lang stand, maar Mart wint deze battle uiteindelijk toch
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef Montov het volgende:
Ja toen was Sali nog superjong en druk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Die gouden plak in Athene was toen toch redelijk onverwachts kon ik me herinneren
Das een mooie voor een tegeltjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef Montov het volgende:
Precies dit ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mart wint
Gewoon diep respect voor Anky, om een echte sporter te zien met echte emoties en geen suffe (doch lekkere) hockeytrut
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mart wint
Gewoon diep respect voor Anky, om een echte sporter te zien met echte emoties en geen suffe (doch lekkere) hockeytrut
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef Montov het volgende:
Die denkt: hmm, dat kan ik ook nog met Naomi doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:26 schreef DeeBee het volgende:
Sven Kramer denkt nu ook, wow, vergeleken met dit geneuzel lijkt schaatsen ineens een gigantische mondiale sport. Kom ik even goed weg...
youtube?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik moet bij anky de hele tijd aan de stukjes van jiskefet denken: mijn vader was paardenslager.
En hij denkt: "Je moet mij Naomi eens zien berijden op een gemiddelde donderdagavond, daar scoor ik toch ook ruim 90% mee"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:26 schreef DeeBee het volgende:
Sven Kramer denkt nu ook, wow, vergeleken met dit geneuzel lijkt schaatsen ineens een gigantische mondiale sport. Kom ik even goed weg...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hij denkt: "Je moet mij Naomi eens zien berijden op een gemiddelde donderdagavond, daar scoor ik toch ook ruim 90% mee"
Idd. Anky is gebruikt voor emo-tv en nu kan ze opzoutenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef Mestras het volgende:
Goedzo traan is geweest en nu de stal in Anky denkt Mart.
Rivier.quote:
Ik denk dat Dick Advocaat erachter zat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat was echt het domste van de Nederlandse paardensport van de afgelopen jaren, het verkopen van Totilas
15 miljoen is niet heel dom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat was echt het domste van de Nederlandse paardensport van de afgelopen jaren, het verkopen van Totilas
ohquote:
Zou 'ie bij Naomi ook weleens een verkeerde wissel makenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hij denkt: "Je moet mij Naomi eens zien berijden op een gemiddelde donderdagavond, daar scoor ik toch ook ruim 90% mee"
Jezusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft 2 gouden medailles gekostquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
hij was Totallossquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
rivierengebied toch?quote:
Sven Kramer, daarom zit ie er ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat Dick Advocaat erachter zat.
Cilinders uitborenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:28 schreef LDS het volgende:
Ik verstond; jij hebt je paard zelf opgevoerd
Het kopen van Totilas bleek anders ook niet zo handig... Die deal kent louter verliezers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Opening 10.2quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zou 'ie bij Naomi ook weleens een verkeerde wissel maken?
Eerder dan lopen of fietsenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is maar een gokje maar ik denk dat Mart niet met de metro gaat.
Mart laat zich in een open auto door de stad rijden. Af en toe zwaait hij naar het plebs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo slecht. Maar ik moest lachenquote:
Mart reist volgens mij geregeld met het openbaar vervoer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een taxi te denkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder dan lopen of fietsen
Waar was Tommy???quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef marcodej het volgende:
Hebben ze de bronzen Big Ben van het dressuurteam er al bij gezet? Heel belangrijk.
Goed idee!quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef Redefine het volgende:
Humberto denkt echt dat hij een bokswedstrijd aan het verslaan is.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef vincerusso het volgende:
Dorian is door Tan in het publiek gegooid zonder dat ie het wilt
En Humberto Tan vastbinden en dan alle 4 de paarden een andere hoek in sturenquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En Humberto Tan vastbinden en dan alle 4 de paarden een andere hoek in sturen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef henkde_j het volgende:
Ja mensen. Ook DAT zijn de olympische spelen.
Het volkslied, maar dat hoor je nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is hier zo bijzonder aan?
quote:
Dat was vier jaar geleden bij de hockeysters nog zo schandalig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef schetterklep het volgende:
Ik zag meteen handen op lekkere plaatsen bij Dorian tijdens het crowdsurfen. Daar staan ze gewoon op te wachten
in sint hubertus huis elke aflevering wordt het een keer gezegd door de heer faber. konings.quote:
Uit de kut van tante Sjaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt zo'n mens dan vandaan?
Uit Ierland
Daar zijn flink wat horloges verdwenenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was vier jaar geleden bij de hockeysters nog zo schandalig.
Is al geweestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik voel een 'ook dat is topsport' aankomen.
Inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef marcodej het volgende:
Ieren >> Britten. Een keertje een OS in Dublin is ook geen gek idee.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad.. Ik woon in een stad met minder inwoners...quote:
die hebben de komende 20 jaar geen geld daarvoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een rare mensen zeg, die Ieren
Als dat alles is valt het nog wel mee, ik dacht even dat de handen ergens anders zatenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zijn flink wat horloges verdwenen
Alsof ze uit een huis komen, gesponserd door een biermerk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een rare mensen zeg, die Ieren
Spanje ook hoor. Moet Ierland wel lukken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die hebben de komende 20 jaar geen geld daarvoor
ze wordt in heel nederland gehaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
Schippers de fijnstofheks.
We haten je oprecht in Utrecht!
300 METER LOPEN MART!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:34 schreef Redefine het volgende:
Hij vraagt wat ze doet op de Spelen en dan vergeet ze gewoon te zeggen hoe laat ze op staat en wat ze heeft ontbeten.
Terwijl ik dat nou juist wil weten!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:34 schreef Redefine het volgende:
Hij vraagt wat ze doet op de Spelen en dan vergeet ze gewoon te zeggen hoe laat ze op staat en wat ze heeft ontbeten.
Oh, supportquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze wordt in heel nederland gehaat.
Ik ook. De stad Zaltbommel met 12.000quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik woon in een stad met minder inwoners...
En vooral niet vergeten, wat ze toen dacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Terwijl ik dat nou juist wil weten!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:34 schreef Redefine het volgende:
Andersom niet schat ik zo inquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mart wil wel met haar sporten.
Gaat ook echt wel gebeuren vanavond.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mart wil wel met haar sporten.
Eyecandy.quote:
Politiek is prima. Maar niet zogenaamd er gaan zitten voor de sportquote:
Wat een bazenploeg hebben we bij het roeien straksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
Mart gaat roeien en die zien we alsnog terug in Rio.
Die moet straks nog zijn strafballen pushen bij Naomiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Zegt helemaal niks.
Dan kunnen ze er beter Marit neerzetten. Moeten ze geen grapjes makenquote:
Dat houdt hem op de been lijkt me zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet straks nog zijn strafballen pushen bij Naomi
Daar zaten ze ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als dat alles is valt het nog wel mee, ik dacht even dat de handen ergens anders zaten
Ik ga even wisselen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Wachten op het punt dat Kramer zegt: "Ik ben even pissen"
Morgen komt van Agtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ik haat dit soort ministers. Terpstra is er ook zo één. Pronken met de medailles maar korten op subsidies afschaffen van schoolzwemmen en schoolgymnastiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |