Overige artikelen:quote:wo 25 jul 2012, 06:00
Derde ex-man over oud-TMF-vj?
„Ik heb mij erg in Sonja vergist"
AMSTERDAM - De scheiding is nog niet eens rond of er is alweer een nieuwe liefde in het leven van Sonja Silva. De gelukkige is oud-X Factor-deelnemer Pyke Pos. Declan Vermaat, met wie Sonja op papier nog steeds getrouwd is, vertelt dat de twee elkaar al kenden toen zij nog een relatie had met hem. „Hij heeft in januari zelfs op onze bruiloft gezongen. Of er toen al iets gaande was tussen hen weten alleen zij. Maar dat zij nu een relatie hebben, verbaast mij niets. Ik hoorde in mei al dat ze hand in hand waren gesignaleerd.”
Volgens Sonja ging Declan een maand voor het jawoord vreemd. Voor haar dé reden om de scheiding aan te vragen. Ingewijden die zich bij ons meldden, beweren echter het omgekeerde. „Declan is nooit vreemdgegaan, die vrouw verzint alles bij elkaar!” Declan bevestigt wat de bronnen beweren.
En nu is Sonja dus met Pyke. Declan: „Hoe erg ik mij in haar heb vergist… Zo bizar! Ik leefde met haar in een soort droomwereld, maar ben heel blij dat ik wakker ben geworden. In die tijd zag ik mijn kinderen en familie niet en mijn vrienden amper. Ik raakte zelfs mijzelf kwijt. Ik zat voornamelijk binnen en was best ongelukkig.”
In een reactie laat Sonja weten dat Declans verhaal niet klopt. „Er is gewoon niks van waar. Ik weet zoveel dingen waarmee ik hem kapot kan maken. Maar ik ga niet in details treden. Ik wil me niet tot zijn niveau verlagen door modder te gooien.” Ook beweert Sonja dat de scheiding al rond is en dat ze al verhuisd was voordat ze een relatie met Pyke kreeg.
quote:Sonja Silva is verloofd
Laatste update: 7 september 2011 08:33 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft zich in Mexico verloofd met haar vriend Declan. De 34-jarige presentatrice was al twee keer eerder getrouwd. "Het leek ons mooi om nu voor onze liefde uit te komen."
"Dit voelt als nooit tevoren", laat Sonja weten aan De Telegraaf. Een trouwdatum hebben de twee nog niet geprikt.
Silva brak in 2006 met haar man Eddy, met wie ze twee jaar daarvoor een zoon kreeg, Damian River. In 2008 gaf ze haar jawoord aan Dirk-Jan en begin vorig jaar werd bekend dat het stel uit elkaar was.
"Al mijn exen waren vrienden van me", legt ze uit. "En die vriendschap heb ik verward met liefde. Dat ene dingetje dat je hoort te voelen voor je toekomstige man, heb ik ontdekt bij Declan." Ook haar huidige vriend was eerder getrouwd. Uit zijn huwelijk heeft hij twee dochters.
Begin dit jaar werd bekend dat Sonja Silva aan de chronische ziekte ME lijdt. Door de liefde zegt ze zich beter te voelen. "Al zijn er nog steeds dagen dat ik me 56 of zelfs 86 voel."
quote:Sonja Silva gaat voor een veilige toekomst
Laatste update: 29 december 2011 07:58 info
AMSTERDAM - Sonja Silva stapt in januari voor de derde keer in het huwelijksbootje en is dolblij met haar verloofde Declan.
"Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet. We hopen op Gods zegening", vertelt de presentatrice aan De Telegraaf.
Silva stond al twee keer eerder voor het altaar. "Nu weet ik het zeker", vertelt de voormalige TMF-vj. "We hebben elkaar buiten de tv-business ontmoet."
Declan ging in Mexico op zijn knieën voor de 34-jarige presentatrice. "Ik heb twee meisjes en Sonja heeft Damian", vertelt Declan. "Maar we willen ook graag een kindje van elkaar. Dan vind ik dat we eerst moeten trouwen."
Een eventuele zwangerschap kan volgens Silva, die lijdt aan vermoeidheidsziekte ME, een extra voordeel hebben.
"Er wordt beweerd dat je elke zwangerschap opnieuw kans hebt de ME-verschijnselen kwijt te raken. Dat zou een mooi geschenk zijn."
quote:Man Sonja Silva viel voor haar geur
Laatste update: 25 januari 2012 14:31 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft haar nieuwe man aan de haak geslagen door haar geurtje. 'Ik ben eerst op haar heerlijke geur gevallen', vertelt kersverse echtgenoot Declan aan De Telegraaf.
De twee leerden elkaar kennen toen de voormalig TMF-vj nog 30 kilo zwaarder was. "Ik lette niet op haar omvang", zegt haar derde man. Haar parfum gaf de doorslag. Toen viel hij op haar innerlijk en pas later op haar uiterlijk.
De twee spraken afgelopen weekend in een kerk in Noord-Holland het jawoord uit. Het was een heerlijke dag, maar Declan miste zijn kinderen. "Mijn ex-vrouw had daar moeite mee. Dit maakt me best verdrietig."
Het stel heeft het overigens niet makkelijk gehad. "Niet alleen door de ME van Sonja, maar ons blijft werkelijk niets bespaard. De scheidingen zijn lastig, er zijn financiële tegenvallers..."
Maar dat zorgt er wel voor dat ze steeds meer een twee-eenheid worden, zegt Declan in de krant. "We groeien heel erg naar elkaar toe. Voor Sonja ga ik door het vuur."
quote:Huwelijk Sonja Silva na 4 maanden al in ernstige crisis
BEWAAR
ARTIKEL
REACTIES
Door: redactie
10-5-12 - 09:55 bron: AD
Sonja Silva. © ANP.
Het huwelijk van Sonja Silva en haar man Declan Vermaat is na amper vier maanden al in zwaar weer beland. De relatiecrisis is zo ernstig dat een scheiding onvermijdelijk lijkt.
De presentatrice en actrice stapte in januari dit jaar in het huwelijksbootje. Over de reden van de breuk houdt ze zich op de vlakte. 'Ik moet nu alles op een rijtje zien te krijgen. Ik zit in een moeilijke fase, maar ik red me wel weer voor de zoveelste keer. Ik ben totaal op en kan even niet meer'.
Mocht het daadwerkelijk uitdraaien op een scheiding, dan betekent dat het derde mislukte huwelijk voor de brunette. Eerder was ze getrouwd met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leene.
Kort voor haar huwelijk met Declan zei Sonja 'eindelijk weer gelukkig te zijn'. Na de trouwpartij op 18 januari maakte het stel zich op voor hun huwelijksreis. Vlak voor dat ze het vliegtuig wilden pakken kreeg Sonja echter een miskraam. Sonja en Declan probeerden hierna hun leven weer op de rails te krijgen en aanvankelijk leek niets hun geluk in de weg te staan. Maar nu stelt Sonja vast 'er weer alleen voor te staan'.
Sonja's tweets en facebookberichtjes:quote:Sonja Silva wil nooit meer trouwen
AMSTERDAM - Sonja Silva piekert er niet over om ooit nog haar jawoord aan iemand te geven. "Dat is iets waarvan ik kan zeggen: dat doe ik nooit meer", zei Silva vrijdag tegen radiozender FunX.
"Ze zeggen altijd: zeg nooit nooit. Maar ik zeg: nooit", benadrukte de 35-jarige Silva.
Ze laat niet los waarom haar relatie met Vermaat, met wie ze vier maanden geleden in het huwelijksbootje stapte, voorbij is. "Het is bij mij altijd een drama op de een of andere manier."
.
Eerder liet de presentatrice nog weten 'zeker' te weten dat ze in Vermaat de liefde van haar leven had gevonden. Desondanks heeft Silva vertrouwen in de toekomst. "Bij mij komt het altijd goed, onkruid vergaat niet."
Voordat Silva getrouwd was met Vermaat, was ze getrouwd met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leenen. Het huewelijk met Van Stuy, met wie ze een zoon heeft, liep in 2006 stuk. Het huwelijk met haar tweede man strandde vier jaar later.
twitter:sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:42@PykeMusiQ Aaaaaaw! Schatje!!! Zo lief! #numisikjenogmeer reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:13@Gefascineerd Bedankt, maar ik ga het niet eens lezen. Die mensen die online, vaak ook nog anoniem, andere mensen gaan bashen zijn zielig... reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 10:58:50Wow! Nu heb ik weer een advocaat op een of andere vage site waar alleen maar mensen aan het bashen zijn af gestuurd... Haha! #leukomtelezen reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 11:02:02Wat is dat toch dat mensen er zo van genieten om andere mensen te bashen op internet? Ik heb dat nooit zo... http://t.co/1mjcasvl reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op zondag 29-07-2012 om 12:57:42Zoveel liefde... Zucht! Echte onvoorwaardelijke liefde thuis, op FB, op Twitter! Wow, ik ben echt een gezegend meisje! #nogmeerliefdeterug reageer retweet
Zet ze er morgen in, net mijn laptop afgesloten..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef Ole het volgende:
Het overzicht van alle liefdes van Son kan ook wel in de OP roos
okquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zet ze er morgen in, net mijn laptop afgesloten..
Ik vind het veel zeggen dat ze zoiets zo snel denkt/zegt. Het verklaart voor mij wel het feit dat ze op deze leeftijd al 3 keer getrouwd en weer gescheiden is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef Lutte het volgende:
Mooie analyse piglet.
Zulke dingen breken vaak pas later op, de eerste twee maanden valt er wel mee te levenDat is dan ook geen onwil, maar soms kun je gewoon niet anders..
Ik snap je voorzichtigheid, zou ik ook hebben ware het niet ik al jarenlang een bepaald patroon zie en de aanloop naar haar vermeende ME hebt meegemaakt, dan is het een duidelijke optelsom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik vind het veel zeggen dat ze zoiets zo snel denkt/zegt. Het verklaart voor mij wel het feit dat ze op deze leeftijd al 3 keer getrouwd en weer gescheiden is.
Ze zou toch inmiddels kunnen/moeten weten dat je veel langer nodig hebt om te ontdekken of je echt bij elkaar past en elkaars nukken en eigenaardigheden kunt verdragen.
Veldsla2000, als ze over een x aantal maanden heel veel is afgevallen en beweerd dat ze door vitaminen, anders eten en sporten min of meer genezen is, weet ik zeker dat je gelijk hebt. Tot die tijd houd ik een klein beetje een slag om de arm omdat dit een ziekte is waar je niet op getest kan worden. En ME patiënten hebben volgens mij best vaak moeite met erkenning krijgen van hun omgeving.
Maar jouw verhalen schetsen inderdaad eerder een ander beeld van Son. Nog steeds van iemand die niet in orde is hoor, maar op een andere manier
Donequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Ole het volgende:
Post 243 van het vorige deel. Kan het niet doen want zit mobiel
Ja, maar ja, da's toch ook niet zo gek als je te moe bent om je kind uit school te halen, maar wanneer je kind thuisgebracht wordt door een welwillende moeder tussen de spulletjes van je shoppingspree zit? verhaal in een van de vorige delenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef piglet het volgende:
En ME patiënten hebben volgens mij best vaak moeite met erkenning krijgen van hun omgeving.
De ENE dag en de ANDERE dag ja. Maar niet de ENE minuut niet en de ANDERE minuut wel. Da's eerder manisch dan MEquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:49 schreef Flow3r het volgende:
Dat lijkt me nou precies de reden voor dat onbegrip;
Iemand kan de ene dag niks doen en de andere dag een heleboel.
En als je dan energie hebt ga je natuurlijk iets leuks doen en niet een stapel was wegwerken.Bovendien zal je daar wel hulp voor krijgen.
Zo lijkt het net of je de vervelende klusjes aan een ander overlaat maar wel kan feesten.
Natuurlijk verdelen deze patiënten hun energie zoveel mogelijk. Maar zij nemen ook hun medicatie, zoeken hulp, doen hun best in alles wat ze kunne omdat ze echt beter willen worden. Ze gaan niet op de bank liggen, knippend met hun vingers indien zij wat nodig hebben en na 5 minuten na een uitnodiging te gaan stappen, ineens wel bruisen van energie en de hort op gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De ENE dag en de ANDERE dag ja. Maar niet de ENE minuut niet en de ANDERE minuut wel. Da's eerder manisch dan ME
Ik moet stiekem een beetje gniffelen als ik dat woord 'meisje' zo zie staan. Ze is zo'n bolletje geworden.quote:Wow, ik ben echt een gezegend meisje!
Verhaal over herfst en zomer, is ze niet gewoon een cliché geval van 'ik word depri zodra de zon niet schijnt'?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Poeke het volgende:
Ik gooi hem nog even in dit topic: De column van onze Sonja deze week in de vriendin:
[ afbeelding ]
Nee joh, dan heb je echt gewoon ME hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhaal over herfst en zomer, is ze niet gewoon een cliché geval van 'ik word depri zodra de zon niet schijnt'?
ja, vertel Veldsla?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Veldsla, mag ik vragen hoe je haar kent? Zit jij in haar kennissenkring od?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:02 schreef Cheeseburgertje het volgende:
Veldsla wil je geen antwoord geven op de vraag waar je Sonja van kent haha?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het wel onze taak om te achterhalen wat Sonja dan wél heeft als het geen ME/CVS is.
Wil ze vooral aandacht en verzint ze ziektes om interessant te doen?
Is ze kinderlijk naïef en denk ze dat iedereen die een keer glimlacht de ware is?
Is ze heel onzeker en trouwt ze liefst meteen maar gedurende de roze wolk fase voor de ander zich bedenkt?Wordt ze somber (en moe) als de zon niet schijnt?
Is zij een pathologische leugenaar?
Vragen, vragen, vragen...
Een persoonlijkheidsstoornis, borderline, manisch, narcisisch, agressief, het lijstje wordt alleen maar langer en langer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik gok op een mix van antisociale persoonlijkheidsstoornis, borderline en hypochondrie
Het zal een combinatie zijn van bovenstaande. Of wellicht "all of the above"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het wel onze taak om te achterhalen wat Sonja dan wél heeft als het geen ME/CVS is.
Wil ze vooral aandacht en verzint ze ziektes om interessant te doen?
Is ze kinderlijk naïef en denk ze dat iedereen die een keer glimlacht de ware is?
Is ze heel onzeker en trouwt ze liefst meteen maar gedurende de roze wolk fase voor de ander zich bedenkt?
Wordt ze somber (en moe) als de zon niet schijnt?
Is zij een pathologische leugenaar?
Vragen, vragen, vragen...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:00 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]Het is niet zozeer dat ik de vraag ontwijk maar wil verdere vragen of discussie uit de weg gaan. Voor diegene die het van belang achten en het persé in een hokje willen plaatsen: schaar mij dan maar onder het kopje kennissen. Zij weet zelf overigens heel goed dat ik haar niet (meer) kan uitstaan, en zij op haar beurt mag mij ook niet meer omdat ik haar zeg waar het op staat en haar gedrag en leugens niet accepteer. Dingen die ik dus hier zeg, zal ik ook recht in d'r gezicht zeggen, als ik dat niet al heb gedaan.
Het lijkt m'n ex wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:00 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Een persoonlijkheidsstoornis, borderline, manisch, narcisisch, agressief, het lijstje wordt alleen maar langer en langer...
Ik vraag me vooral af wat Pyke met haar moetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef Cynix ® het volgende:
Dat natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat Pyke met haar moetZowel innerlijk als uiterlijk.
Misschien is het wel gewoon moeilijk om je te verweren als iemand zich letterlijk in je schoot werpt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die persoon zo rond als een ballon is en een kort pittig kapsel heeft dan lijkt me dat geen probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon moeilijk om je te verweren als iemand zich letterlijk in je schoot werpt?![]()
Behalve als ze op je gaat zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:35 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Als die persoon zo rond als een ballon is en een kort pittig kapsel heeft dan lijkt me dat geen probleem.
Ze heeft een overtuigingskracht waar je eng van wordt en is vooral erg dwingend, zo krijgt zij steeds dingen voor elkaar. Haar ex bij zijn baan opgestapt en heeft alles opgegeven wat hij had, z'n kinderen, familie, vrienden, hobbies etc omdat zij hem wist te overtuigen dat dat goed was voor hun relatie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon moeilijk om je te verweren als iemand zich letterlijk in je schoot werpt?![]()
Münchhausensyndroomquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik gok op een mix van antisociale persoonlijkheidsstoornis, borderline en hypochondrie
Voor de volksgezondheid en het vaderland zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef L3viathan het volgende:
Ik vind dit topic geweldig vanwege de inside info van veldsla.
Je bent niet de enige die dat denkt.quote:
Denk dat ze dan wat klassiekertjes van zieligemsnnamen.nl het net op zwieptquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben nú al benieuwd naar haar Tweets als de eerste barstjes in hun relatie komen.
Hahaha. In theorie wel ja, maar voor wat het waard is: ik ben geen bedrogen ex.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar in theorie, veldsla, zou je ook een bedrogen ex kunnen zijn dus. Die zijn wonden likt.
Nu maakt dat je berichten niet minder smeuiig natuurlijk, dus ga zo door. Maar ik vind het zelf wel handig om een klein korreltje zout achter de hand te houden.
Wat niets afdoet aan hoezeer Silva zichzelf al placht belachelijk te maken via Twitter etc.
pics video or it didn't happen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
En ik geef toe, wetende dat ze stampvoet als een verwende kleuter als iemand haar tegenspreekt vind ik ook wel grappig.![]()
LOL - Als jij er mee kan leven dat je medeplichtig bent aan de aardbeving die daardoor in gang wordt gezet!quote:
Och, er is me voor minder aangerekend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
LOL - Als jij er mee kan leven dat je medeplichtig bent aan de aardbeving die daardoor in gang wordt gezet!
Ik gok dat dan de ME weer opspeelt en ze daar te moe voor isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben nú al benieuwd naar haar Tweets als de eerste barstjes in hun relatie komen.
Dikke scheuren? :pquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok dat dan de ME weer opspeelt en ze daar te moe voor is![]()
Bovendien is hij wel haar grote liefde he, dus wat nou barstjes
Vis?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Over een paar maanden hoor ik Sonja al denken: Hmm, weg met Pyke... Vis een optie?
dankjequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:43 schreef Daniane het volgende:
Dat overzicht van ware liefdes!
Toffe OP!
Dat schrijf je anders ,of bedoel je dat nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Over een paar maanden hoor ik Sonja al denken: Hmm, weg met Pyke... Vis een optie?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
jijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*vouwt plechtig handen samen* "Heer, ik vraag u niet veel, maar in naam van de Franse bevolking, voor hun welzijn en volksgezondheid, laat dit alstublieft niet in bikini zijn. Amen." *maakt kruisteken*twitter:sonjasilva twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 14:51:59@1BrendaFASHION kan ik niet beloven... reageer retweet
Grappig is dan weer wel dat ze d'r bloedeigenste "lieffie-poepie-schatje-grote-liefde-echt-heus-waar-mijn-alles-mijn-wereld-mijn-steun-voor-altijd-jij-en-ik-mijn-boom-roos-vis-vuur-ying-yang-zout-peper-zon-maan-nooit-never-meer-zonder-jou-dan-ga-ik-onwijs-dood" verkeerd metioned in deze tweet...twitter:sonjasilva twitterde op zondag 12-08-2012 om 20:52:33Poolparty @Guillestre met privé concert van mijn liefje @pykemusiq... Roseetje. It just doesn't get any better... #zucht reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:37:28Wow! @pykemusic krijgt zelfs een 1-jarig meisje op de knieeen!! Hahaha, geweldig reageer retweet
Wel treffend, na al dat gezwam op'FB en Twitter tussen die twee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Beter dan @pukemusic, zullen we maar zeggen
Was het kind niet gewoon, conform leeftijd, aan het kruipen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:28 schreef Lutte het volgende:
Die laatste tweetIk zou ook dramatisch ter aarde storten hoor
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef veldsla2000 het volgende:
Was het kind niet gewoon, conform leeftijd, aan het kruipen?
Ben ik de enige die deze tweet héél fout vind overkomen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef veldsla2000 het volgende:
twitter:sonjasilva twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:37:28Wow! @pykemusic krijgt zelfs een 1-jarig meisje op de knieeen!! Hahaha, geweldig reageer retweet
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze tweet héél fout vind overkomen?
You're welcome, lovequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Ik dacht het zelfde.Goddank is daar ArnieAlberts.
Idemquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:08 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]eerlijk gezegd schoot die gedachte ook even door mij heen, maar ik vond het verstandiger m'n mond maar te houden
Dat zie je verkeerd.. dat kind viel natuurlijk in katzwijmquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef veldsla2000 het volgende:
Of het probeerde met man en macht op te staan om:quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd.. dat kind viel natuurlijk in katzwijm
quote:
Ik zzzzzie nikzzzzz!quote:
Hahahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:08 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera, Sonja Silva opgetogen over nieuwe baan. "Toen de producent me opbelde met het aanbod, was ik eigenlijk te moe om de telefoon op te nemen. Laat staan om het podium op te klimmen," aldus een slaperige doch dolgelukkige Sonja. "Maar toen legde hij me uit dat ik gewoon mezelf mocht zzzzzzzzzzijn....zzzzzzzz."
Ja!quote:
Hihihi! Heus. Zo. Nu ga ik je ook hier verder negeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef Robijn48 het volgende:
Je bent zelf een granny in wording, maar wil het niet weten
Hahaha ik dacht eerst nog: huh maar dit is toch een heel andere hoek?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:17 schreef Vivi het volgende:
Hier de afbeelding zonder photoshop: [ afbeelding ]
Ik zat al op m'n hoofd te krabbenquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:08 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera, Sonja Silva opgetogen over nieuwe baan. "Toen de producent me opbelde met het aanbod, was ik eigenlijk te moe om de telefoon op te nemen. Laat staan om het podium op te klimmen," aldus een slaperige doch dolgelukkige Sonja. "Maar toen legde hij me uit dat ik gewoon mezelf mocht zzzzzzzzzzijn....zzzzzzzz."
Baahaaaaahaaaa!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:08 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:PykeMusiQ twitterde op donderdag 16-08-2012 om 12:34:45RT @sonjasilva: Mijn mooie mannen... #4life #love IK HOU VAN JULLIE! http://t.co/s6FL7jhV • jij bent de liefste!!! reageer retweet
twitter:PykeMusiQ twitterde op donderdag 16-08-2012 om 12:46:15RT @sonjasilva: De allerliefste en allermooiste mannen van de hele wereld! http://t.co/iUeCoHHG • past helemaal bij de allermooiste vrouw!! reageer retweet
Nou veldsla2000, hij heeft vandaag in ieder geval alvast deze tweet geretweetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:06 schreef veldsla2000 het volgende:
Wat ik me net trouwens afvraag, bij het zien van de OP zag ik zojuist weer het plaatje van Jezus bij de hoofdrolspelers. Naar mijn weten is Pyke niet "van de kerk", zou ze hem gaan proberen te bekeren?
twitter:Notebook twitterde op donderdag 16-08-2012 om 00:37:05God made you, then He made me, and then He whispered... "Meant to be". reageer retweet
Nou, dit overtreft allesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef piglet het volgende:
[..]
Nou veldsla2000, hij heeft vandaag in ieder geval alvast deze tweet geretweettwitter:Notebook twitterde op donderdag 16-08-2012 om 00:37:05God made you, then He made me, and then He whispered... "Meant to be". reageer retweet
Dat kind weet al niet beter, denk ik, of welke ex is de vader van haar zoon? Inmiddels zijn er toch telkens weer nieuwe partners bij Sonquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef Leandra het volgende:
Nou zal het vast aan mijn conservatieve gedachtengang liggen, maar wat is dat toch met die vrouwen die gelijk hun kind en verse verkering aan elkaar voorstellen en zelfs op vakantie gaan?
Ik ben net zo conservatief Leandra. Heb gewoon medelijden met dat kind, voor hem is de relatie-achtbaan van de afgelopen jaren toch al helemaal niet te volgen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef Leandra het volgende:
Nou zal het vast aan mijn conservatieve gedachtengang liggen, maar wat is dat toch met die vrouwen die gelijk hun kind en verse verkering aan elkaar voorstellen en zelfs op vakantie gaan?
Ja hoor, want deze week zat de Vriendin het het linies leespakket of hoe dat ding ook heet en vorige week koste het ding maar 1 euro. Maar volgende week geef ik geen garanties want 2,25 euro heb ik er niet voor over.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Baahaaaaahaaaa!
Ze heeft trouwens heimwee...
https://twitter.com/sonjasilva/status/235763401916313600
"Maar suikerbuikje, dan ga je toch gewoon lekker terug?"
Iemand trouwens enig idee wat ze deze week in de Vriendin allemaal heeft gelogen geschreven?
Zelden zoiets misselijkmakends gelezenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef piglet het volgende:
[..]
Nou veldsla2000, hij heeft vandaag in ieder geval alvast deze tweet geretweettwitter:Notebook twitterde op donderdag 16-08-2012 om 00:37:05God made you, then He made me, and then He whispered... "Meant to be". reageer retweet
was ik het net aan het lezen, ineens *poef* wegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:49 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja hoor, want deze week zat de Vriendin het het linies leespakket of hoe dat ding ook heet en vorige week koste het ding maar 1 euro. Maar volgende week geef ik geen garanties want 2,25 euro heb ik er niet voor over.
Sorry voor de vlek en de bobbels in de foto; ik lees bij voorkeur mijn tijdschriften in bad en dan worden ze een beetje nat![]()
Ze spreekt zichzelf tegen overigens: volwassen liefde vs dat ze zich nu een puber voelt
Static zegt dat het plaatsen van scans niet meer mag (in dit geval ging het over een foto maar goed) Wil je een linkje via DM/PM?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
was ik het net aan het lezen, ineens *poef* weg
ja,ik las het, en bedankt voor je linkjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef Poeke het volgende:
[..]
Static zegt dat het plaatsen van scans niet meer mag (in dit geval ging het over een foto maar goed) Wil je een linkje via DM/PM?
Oh jee, daar hebben we het al...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef piglet het volgende:
[..]
Zo ging dat met haar ex ook, na een paar maanden op vakantie, kind mee, en daarna gelijk intrekken. Heten hoe dat verlopen is weten we inmiddels allemaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef Leandra het volgende:
Zou ze zelf eigenlijk wel weten wie de vader is?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kind weet al niet beter, denk ik, of welke ex is de vader van haar zoon? Inmiddels zijn er toch telkens weer nieuwe partners bij Son
NIET in de steek gelaten? En wat dacht haar hoofd dan eigenlijk steeds vraag ik me ineens af. *leest nog even de opsomming van haar neukertjes partners door...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaat nu haar hart volgen want ze luisterde soms te vaak naar haar hoofd, hoewel ze zegt dat haar hart haar haar eigenlijk nog nooit in de steek heeft gelaten, duidelijk hoor![]()
Ze zegt altijd zo hard gemaakt te zijn door het wereldje waar ze 10 jaar geleden in heeft gewerkt. Klaagt dat het allemaal zo plastisch en nep is. En ze door haar verhadding geen vriendschappen kent en draait in haar slachtofferrol. Maar als je het wereldje zo afschuwt, waarom zoek je het wel steeds op? En als zij het moeilijk vind om zichzelf te geven, dan vraag ik me af hoeveel huwelijken ze achter de rug zou hebben gehad als ze wel makkelijk was geweest.quote:Ik kan niet zo goed tegen mensen die zeggen dat ze 'zo hard aan zichzelf aan het werken zijn' en 'het moeilijk vinden om zichzelf te geven maar gelukkig niets dan begrip krijgen '
Jah, logisch, dat dwing je wel af door de hele tijd over jezelf te praten
Misschien moet ze eens hard aan haar hart gaan werken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja,ik las het, en bedankt voor je linkje![]()
Ze gaat nu haar hart volgen want ze luisterde soms te vaak naar haar hoofd, hoewel ze zegt dat haar hart haar haar eigenlijk nog nooit in de steek heeft gelaten, duidelijk hoor![]()
Ik kan niet zo goed tegen mensen die zeggen dat ze 'zo hard aan zichzelf aan het werken zijn' en 'het moeilijk vinden om zichzelf te geven maar gelukkig niets dan begrip krijgen '
Jah, logisch, dat dwing je wel af door de hele tijd over jezelf te praten
Die is nmiddels na al die "ware liefdes" hartstikke versleten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet ze een hard aan haar hart gaan werken?
* Ole gaat even uitzoeken hoe het zit met één pagina * Olequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:49 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja hoor, want deze week zat de Vriendin het het linies leespakket of hoe dat ding ook heet en vorige week koste het ding maar 1 euro. Maar volgende week geef ik geen garanties want 2,25 euro heb ik er niet voor over.
Sorry voor de vlek en de bobbels in de foto; ik lees bij voorkeur mijn tijdschriften in bad en dan worden ze een beetje nat![]()
Ze spreekt zichzelf tegen overigens: volwassen liefde vs dat ze zich nu een puber voelt
Oh. Mijn. God.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef piglet het volgende:
[..]
O, ik dacht bij de afkorting 'FB' aan een of ander Facebook-topic.quote:
Ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef Poeke het volgende:
[..]
Static zegt dat het plaatsen van scans niet meer mag (in dit geval ging het over een foto maar goed) Wil je een linkje via DM/PM?
Echt? Als zelfs per PM werd afgeraden, kan een linkje naar de scan wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:56 schreef Poeke het volgende:
Klik
Laten we er maar over ophouden, zo mag het in ieder geval wel.
Het plaatje staat op de server van Photobucket. Als de uitgever daar bezwaar tegen heeft kunnen ze daar aankloppen. Overigens ging het schijnbaar alleen over Trouw. Uit Dannys reactie lijkt me dat andere bladen nog geen probleem hebben gemaakt van dit verhaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt? Als zelfs per PM werd afgeraden, kan een linkje naar de scan wel?
sjees wat een bakvis-verhaaltjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:56 schreef Poeke het volgende:
Klik
Ik snap nog steeds niet waarom ze dit soort dingen wil delen, maar ja, haar column draait ook om dit soort gezwetsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:20 schreef piglet het volgende:
Als ik dit soort dingen lees, ben ik zo blij dat ik zelf niet heftig verliefd ben. Want tjonge, wat ga je daar misselijkmakend van twitteren zegtwitter:PykeMusiQ twitterde op donderdag 16-08-2012 om 12:34:45RT @sonjasilva: Mijn mooie mannen... #4life #love IK HOU VAN JULLIE! http://t.co/s6FL7jhV • jij bent de liefste!!! reageer retweet
twitter:PykeMusiQ twitterde op donderdag 16-08-2012 om 12:46:15RT @sonjasilva: De allerliefste en allermooiste mannen van de hele wereld! http://t.co/iUeCoHHG • past helemaal bij de allermooiste vrouw!! reageer retweet
Gelezen. Wat een stompzinnig geblaat weer. Het wordt bijna een sport haar elke week weer opnieuw te betrappen op lariekoek en leugens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:56 schreef Poeke het volgende:
Klik
Is het niet zo dat je als BNer gewoon met alles weg kan komen, veel mensen lezen het toch wel graag, want het is gezwets van een bekend iemand?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:57 schreef Vivi het volgende:
Ik heb wel eens wat geschreven voor Vriendin en ik weet zeker dat ik flink op mijn vingers getikt zou worden als ik hiermee kwam aanzetten. Maar goed, ze zoeken dan ook een nieuwe eindredacteur. http://www.villamedia.nl/vacatures/83807/
Ja precies. Robert doet het al jaren en dat is kwalitatief ook niet alles hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je als BNer gewoon met alles weg kan komen, veel mensen lezen het toch wel graag, want het is gezwets van een bekend iemand?
Bekend? Wie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je als BNer gewoon met alles weg kan komen, veel mensen lezen het toch wel graag, want het is gezwets van een bekend iemand?
Ik noem een Sylvie Meis in de Graziaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn zo mogelijk nog tenenkrommender dan die van Sonja Silva, ondanks dat ze een stuk sterker in d'r schoenen lijkt te staan. Wat komt dáár een hoop oppervlakkig gezever uit (maar misschien is het haar wel gevraagd, om op die manier te schrijven).quote:Op maandag 20 augustus 2012 06:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik noem een Sylvie Meis in de Grazia. Leuk topic trouwens, dit
Unisex kapselsquote:
Welke foto is het meest recent? Indien de onderste, dan heeft Sonja niet bepaald het gezondheidseffect op mannen dat die mannen op haar wel hebben, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 20 augustus 2012 07:14 schreef SEMTEX het volgende:
dit is trouwens Declan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, als je maar goed genoeg zorgt dat je partner er slecht(er) uitziet dan kom je zelf veel beter uit de bus...quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke foto is het meest recent? Indien de onderste, dan heeft Sonja niet bepaald het gezondheidseffect op mannen dat die mannen op haar wel hebben, zullen we maar zeggen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 06:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik noem een Sylvie Meis in de Grazia. Leuk topic trouwens, dit
Als man heb je een nadeel bij de kapper. Daar liggen die blaadjes vaak niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 06:37 schreef female81 het volgende:
Of die van Nikkie Plessen in de Jackie.![]()
Jaaaaa, dan is 'ie afgevallen, heeft ze een goede invloed op hem gehad!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:38 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Ja, als je maar goed genoeg zorgt dat je partner er slecht(er) uitziet dan kom je zelf veel beter uit de bus...
De onderste foto is uit juli 2011, de foto's met die kerstboom zijn van afgelopen januari 2012.
Zij had ooit haar haar nog zo strak naar achter (ook vreselijk imo), aan die laatste foto te zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:31 schreef Copycat het volgende:
Hoe kan hij in hemelsnaam op iemand vallen met zulk haar?
Ik denk dat het mijn favo gate isquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Deze reeks.![]()
Is dat briljante verwijderde topic ooit nog eens boven water gekomen?
Nee die is voor eeuwig weg vrees ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Deze reeks.![]()
Is dat briljante verwijderde topic ooit nog eens boven water gekomen?
Die mop op z'n kop kwam JUIST door haar!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:31 schreef Copycat het volgende:
Hoe kan zij in hemelsnaam op iemand vallen met zulk haar?
Hoe kan hij in hemelsnaam op iemand vallen met zulk haar?
Kan niet anders, met die vaart waarin ze al die mannen die aan de haak slaat, dat ze een gouden k@t heeft waar, onder begeleiding van harpmuziek, zonnestralen uit komen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Maar kijk, dat hij met haar gaat vind ik nog niet zo gek. Wat een stumperd. Maar die Pyke. Wat zal hij toch in haar zien.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:47 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Kan niet anders, met al die mannen die aan de haak slaat, dat ze een gouden k@t heeft waar, onder begeleiding van harpmuziek, zonnestralen uit komen...
Net als vrouwen die denken foute mannen te kunnen bekeren, denken ze dat ze haar weer dun kunnen krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze houden allemaal de oude Sonja voor ogen, en hopen op betere tijden?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Net als vrouwen die denken foute mannen te kunnen bekeren, denken ze dat ze haar weer dun kunnen krijgen.
Jammer alleen dat je haar verschrikkelijke persoonlijkheid niet mee oplost....
Voor diegene die van misselijkmakende gezwets houden: op haar FB is ze "vriendje" weer lekker aan het promoten als dr engeltje. Ugh... Ff geen tijd om het te plaatsen hier.
twitter:sonjasilva twitterde op maandag 20-08-2012 om 17:02:05Kijk nou! Mijn eigen engeltje @pykemusiq #zucht http://t.co/sQJz0A6q reageer retweet
Maar waarom gaat zij overal mee naartoe? Heeft ze geen kind, column om te schrijven of auditie te doen als een klein geil geel visje?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
twitter:sonjasilva twitterde op maandag 20-08-2012 om 17:02:05Kijk nou! Mijn eigen engeltje @pykemusiq #zucht http://t.co/sQJz0A6q reageer retweet
Yep! Charitycase. Goeie basis joh!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat Pyke eerder zo'n suffe goedzak is en hij in een soort therapeutenrelatie met haar zit.
twitter:sonjasilva twitterde op woensdag 22-08-2012 om 08:37:03@sonjasilva Trusteknuff, ik volg je op de voet. Al laat ik niet vaak wat horen. You are what I want to be #goal!!! X Wow!!! Je bent lief! X reageer retweet
whutquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Stuurt zij dit nou naar zichzelf?twitter:sonjasilva twitterde op woensdag 22-08-2012 om 08:37:03@sonjasilva Trusteknuff, ik volg je op de voet. Al laat ik niet vaak wat horen. You are what I want to be #goal!!! X Wow!!! Je bent lief! X reageer retweet
heeft ze geen ME en moet ze niet continue rusten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Maar waarom gaat zij overal mee naartoe? Heeft ze geen kind, column om te schrijven of auditie te doen als een klein geil geel visje?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heeft ze geen ME en moet ze niet continue rusten?
Of speelt dat alleen in de herfst en winter?
Lang leve Photoshop...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Sonja solliciteert naar een rol in Scrubs met haar nieuwe profielfoto
[ afbeelding ]
Je kunt net geen urinoir zien in de reflectie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet ineens denken aan die posters die in de jaren '90 helemaal 'in' waren, moest je heeeeeel lang naar blijven kijken en dan zag je uiteindelijk iets erin.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Net als kleuters 'hij begon!' 'nee hij begon!!' ;-)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:18 schreef Marie30 het volgende:
De Foks is weer het onderwerp op één van haar statussen van twee uur geleden
Jullie zijn diegene die zielig zijn, 't maar dat jullie het weten.![]()
![]()
![]()
Tja, hij heeft er zelf voor gekozen, hè.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef DjinN het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met PykeZo'n labiele geschifte vrouw als Sonja hebben
Ik ben benieuwd hoelang ie het vol gaat houden.
Je hebt vast en zeker ook gelezen dat Sonja erg dwingend kan zijn? Met andere woorden: Hij komt niet ff zo snel van haar afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 05:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Tja, hij heeft er zelf voor gekozen, hè.
En als 'ie het zat is, zet 'ie er gewoon een punt achter. Stilzwijgend ervan uit gaande dat 'ie daar genoeg ballen voor heeft, als het zover is.
datvgaat niet lang meer durenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:36 schreef female81 het volgende:
Ja, maar dat is dan gezeik achteraf van háár kant.
Het scheelt dat ze (nog) niet getrouwd zijn.
Misselijk makend gezwets van een soort opgeblazen, verlopen vaag bekende Nederlander die zichzelf nog hoogst boeiend vind.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Net als vrouwen die denken foute mannen te kunnen bekeren, denken ze dat ze haar weer dun kunnen krijgen.
Jammer alleen dat je haar verschrikkelijke persoonlijkheid niet mee oplost....
Voor diegene die van misselijkmakende gezwets houden: op haar FB is ze "vriendje" weer lekker aan het promoten als dr engeltje. Ugh... Ff geen tijd om het te plaatsen hier.
Voor een héél bijzondere man maakt ze graag een uitzondering. Nou ja, als-ie adem haalt voldoet-ie wel aan de eisen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze zou toch nooooit meer trouwen?
Eisen zoals een nieuw deel open van een reeks als je het laatste deel gesloten hebt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Cynix ® het volgende:
Voor een héél bijzondere man maakt ze graag een uitzondering. Nou ja, als-ie adem haalt voldoet-ie wel aan de eisen.
Nee, dat vrees ik ook. Ze zal eerst diverse lichamelijke kwalen in de strijd gooien, om medelijden te wekken, als dat niet werkt, zal gewoon bovenop hem gaan zitten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je hebt vast en zeker ook gelezen dat Sonja erg dwingend kan zijn? Met andere woorden: Hij komt niet ff zo snel van haar af
Dat heb ik ook vaak bij Facebook-speur-acties, dan kijk ik vol ongeloof door foto's en ben ik tegelijkertijd bang dat ik per ongeluk op 'vind ik leuk' klik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:26 schreef Livra het volgende:
Mijn favoriete gate, nu alIk zag dat ze op Facebook een album heeft aangemaakt met "mijn lief". Ik durf alleen niet goed te kijken want ik ben bang dat ik met mijn worstenvingers per ongeluk een vriendschaspverzoek stuur.
was ze toch ook!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef vencodark het volgende:
Ik vond haar destijds bij TMF stiekem best cool.
Precies. En dan op een foto uit 2009 en niet eens bij een vriend van jou maar bij iemand waar je na 300 keer doorklikken terecht kwam. Men...die social media stress toch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak bij Facebook-speur-acties, dan kijk ik vol ongeloof door foto's en ben ik tegelijkertijd bang dat ik per ongeluk op 'vind ik leuk' klik.
ik heb even gekeken hoor maar je mist niets.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:26 schreef Livra het volgende:
Mijn favoriete gate, nu alIk zag dat ze op Facebook een album heeft aangemaakt met "mijn lief". Ik durf alleen niet goed te kijken want ik ben bang dat ik met mijn worstenvingers per ongeluk een vriendschaspverzoek stuur.
Heeft ze voor allemaal een map aangemaakt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb even gekeken hoor maar je mist niets.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Heeft ze voor allemaal een map aangemaakt?
quote:Sonja Silva gelukkiger dan ooit
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft met een miskraam en een scheiding een roerige tijd achter de rug. Nu zegt weer Silva gelukkig te zijn
Dat laat ze weten in De Telegraaf. Sinds juli is er een nieuwe liefde: Pyke Pos."Ik snap best dat mensen er vraagtekens bij zetten. Maar ik wil eigenlijk een definitieve punt zetten. Weg met de negativiteit. Ik ben gelukkig en wil er hierna nooit meer over praten."Waarom het eerder misging kan Silva niet zeggen. "Ik hield mezelf misschien wel voor de gek. Pyke ziet me! Maar dan echt. Hij kijkt naar mijn innerlijk. En daar gaat het in de liefde om"Eigenlijk wist ze voor de bruiloft al dat het niet goed zat. "Ik liet me te veel meeslepen door wat mensen van me verwachtten. Dat heb ik heel mijn leven trouwens gedaan. Maar ik kwam mezelf nu voor het eerst echt tegen. Het is tijd om in de spiegel te kijken. Dus ben ik weggegaan. Vlak voor het jawoord, toen ik mijn trouwjurk al aan had, heb ik de voorganger gevraagd met me te bidden. Ik had die steun nodig, voelde me zo zenuwachtig!"
Nu gaat het beter dan ooit met Silva. De reden: haar nieuwe vlam Pyke Pos. "Ik had hem zien optreden bij X Factor en vond zijn zingen geweldig! Ik heb hem toen een mailtje gestuurd. We werden goede vrienden. We zijn beiden hoogsensitief en kunnen heel goed met elkaar praten. Een vierde huwelijk zit er volgens Silva niet in. En zo denkt Pyke er ook over: "We hebben ons voorgenomen vanaf nu elk jaar te vieren dat we weer een jaar níét getrouwd zijn. Dat doen we minstens tot we honderd zijn."
En ze hebben sinds juli iets? Juli 2012? Als in, vorige maand? Run, Pyke, run!quote:"We hebben ons voorgenomen vanaf nu elk jaar te vieren dat we weer een jaar níét getrouwd zijn. Dat doen we minstens tot we honderd zijn."
quote:Hij kijkt naar mijn innerlijk
maar hij ziet haar!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Waar moet hij anders naar kijken, een gezonde jonge man kijkt niet naar kort en pittig
Dat deed Declan toch ook? Was toen toch ook zo'n jubelverhaal over aandacht voor je ingewanden innerlijkquote:
Ik niet. Ik voel niks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:24 schreef L3viathan het volgende:
Och ze is "hoogsensitief".. labiel dus
Good on him, hij is zeker net zo'n labielo als haar. Nu valt ineens alles op zijn plaatsquote:
Ja, of hij komt er op geen enkele manier tussen en is hard bezig om de nooduitgang te zoekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Good on him, hij is zeker net zo'n labielo als haar. Nu valt ineens alles op zijn plaats
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_is_met_Pyke__.htmlquote:AMSTERDAM - Sonja en Pyke hebben besloten één keer hun verhaal te doen en zich dan te richten op de toekomst. De voormalig populaire TMF-vj, die in 2003 zelfs twee keer in Playboy stond: "Ik snap best dat mensen er vraagtekens bij zetten. Maar ik wil eigenlijk een definitieve punt zetten. Weg met de negativiteit. Ik ben gelukkig en wil er na dit gesprek nooit meer over praten.”
Wat een verschil met de Sonja (35) die ik begin dit jaar sprak. Stralend, slank, vol levenslust en met twinkelende ogen zit ze hand in hand met Pyke (31) tegenover me aan het diner. De nieuwe Sonja heeft als het ware een jas van vermoeidheid en stress uitgedaan. Wat ik destijds weet aan het vermoeidheidssyndroom ME waaraan de toen aanstaande bruid leed, moet toch iets anders zijn geweest.
Een stralend ogende Sonja geeft toe: "Ik hield mezelf misschien wel voor de gek. Pyke ziet me. Maar dan echt. Hij kijkt naar mijn innerlijk. En daar gaat het in de liefde om.” Ze kruipt nog dichter tegen de zanger aan. En ook zijn ogen stralen geëmotioneerd.
Ik herinner Sonja er voorzichtig aan dat ze in januari vrijwel exact hetzelfde zei over haar toen nog aanstaande bruidegom, systeembeheerder Declan. Toen zei Sonja namelijk: "Hij riep ’wat ben jij mooi!’ Moet je nagaan, ik woog 98 kilo. Maar hij bedoelde mijn binnenkant. Hij ziet mij echt.”
Sonja knikt bedeesd. Ze weet dat ze over twee verschillende mannen bijna hetzelfde opmerkte. "Wat ik in januari zei, was, denk ik, wat ik wénste."
quote:Sonja knikt bedeesd. Ze weet dat ze over twee verschillende mannen bijna hetzelfde opmerkte. "Wat ik in januari zei, was, denk ik, wat ik wénste."
Ik heb de slanke foto's zeker gemist. Oh wait, slank is een heel ruim begripquote:Stralend, slank
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:53 schreef Leandra het volgende:
Schelen ze maar 4 jaar?
Ik had het idee dat ze zo ongeveer z'n moeder kon zijn
Wat zou dit betekenen voor haar column? Die gaat tenslotte over haar "lijdensweg".quote:De nieuwe Sonja heeft als het ware een jas van vermoeidheid en stress uitgedaan. Wat ik destijds weet aan het vermoeidheidssyndroom ME waaraan de toen aanstaande bruid leed, moet toch iets anders zijn geweest
Wilma zag dus ook de doodsangst in zijn ogen?quote:Een stralend ogende Sonja geeft toe: "Ik hield mezelf misschien wel voor de gek. Pyke ziet me. Maar dan echt. Hij kijkt naar mijn innerlijk. En daar gaat het in de liefde om. Ze kruipt nog dichter tegen de zanger aan. En ook zijn ogen stralen geëmotioneerd.
VOLslank wellicht?quote:Ik heb de slanke foto's zeker gemist. Oh wait, slank is een heel ruim begrip
Ze strikt ook vast zijn veters, as we speak...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:53 schreef Leandra het volgende:
Schelen ze maar 4 jaar?
Ik had het idee dat ze zo ongeveer z'n moeder kon zijn
ja hallo, toen liet ze zich nog teveel meeslepen in wat mensen van haar verwachtten, nu is ze zichzelf tegengekomenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat deed Declan toch ook? Was toen toch ook zo'n jubelverhaal over aandacht voor je ingewanden innerlijk
Nou, dat zat iets genuanceerder. Zij was eerder diegene die de broek aanhad...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja hallo, toen liet ze zich nog teveel meeslepen in wat mensen van haar verwachtten, nu is ze zichzelf tegengekomen
Die vrouw weet niet eens wat hoogsensitiviteit isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:24 schreef L3viathan het volgende:
Och ze is "hoogsensitief".. labiel dus
Ik ga tot m'n honderdste ieder jaar vieren dat ik geen jaar met met Sonja ben, gewoon omdat het kan! #yoloquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:17 schreef Cee het volgende:
[..]
En ze hebben sinds juli iets? Juli 2012? Als in, vorige maand? Run, Pyke, run!
Feitelijk is dat wat Pyke ook doet. 'Hoera, weer een jaar overleefd zonder er aan vast te zitten!'quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:35 schreef Lutte het volgende:
Ik ga tot m'n honderdste ieder jaar vieren dat ik geen jaar met met Sonja ben, gewoon omdat het kan! #yolo
Wedden van niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:32 schreef Copycat het volgende:
Oh God, twee hoogsensitieve badmutsen bij elkaar.
Fijn dat dit het laatste is wat ze erover zegt. Wat een non-mensen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:48 schreef veldsla2000 het volgende:
Maar goed, ze is gelukkig, het gaat harstikke goed en hij 'ziet' haar (al denk ik dat je moeilijk om haar heen kan kijken) en bovenalles: 'en nu praat ik er nooit meer over'.
Ik geef haar een paar maanden voordat ze weer met non-nieuws de krant opzoekt...zullen we een poultje starten? Ik zet in op 'twee maanden' voordat het weer zover is.
Je doet mee met de poule, ja?quote:
Ik ben niet hoog-sensitief maar dit voel ik op mijn klompen aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:20 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
[..]
Je doet mee met de poule, ja?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben niet hoog-sensitief maar dit voel ik op mijn klompen aan
3 weken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:33 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]![]()
Op welk tijdsvlak zet je in?
een maand, maximaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:33 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]![]()
Op welk tijdsvlak zet je in?
quote:
Deelnermers Poule*quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze staat toch elke week in dat blad? Wanneer komt de nieuwe, dan zet ik in op die dag.
Ik denk op zijn Fries: Peikequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef L3viathan het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar hoe spreek ik die naam eigenlijk uit?![]()
Op zijn engels?
Maar dat kan volgende week weer anders zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:43 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze doet een keer iets verstandigs???
Volgens mij waren dat de woorden van de interviewer, in het interview wat hierboven staat (post # 208) lees ik het iig als woorden van de interviewer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik las in dat interview ook iets dat dat ze dat ME verhaal nu inderdaad afdoet
als iets psychisch... ze was dus gewoon een lui varken
Ah Pyke heeft adhd, het verhaal wordt steeds mooierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Poeke het volgende:
Sorry, vergeten te posten:
[ afbeelding ]
Zielsverwanten met mankementenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat compenseert haar ME natuurlijk
Dat laatste is waarschijnlijk wel een correcte diagnose...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef Lutte het volgende:
Dus ze hebben alledrie ADHD en HSP en Sonja ook nog ME?
M'n hypochonderalarm gaat af
Slachtofferrol much?quote:"ondanks dat mijn lichaam mij af en toe in de steek laat"
Fixed!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef Lutte het volgende:
M'n hypochonderMünchhausenalarm gaat af
Bij mij ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef Lutte het volgende:
M'n hypochonderalarm gaat af
Dan zal ze ook wel ZBSP hebben....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn ze allemaal bijzonder en speciaal
Ja, en daar kwam ze achter toen ze als tweejarige peuter in haar buggy zat en moest huilen om twee schreeuwende ruziënde kerelsquote:
Een standbeeld van Sonja uitgehouwen uit 3 mud reuzel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef veldsla2000 het volgende:
Deelnermers Poule*
• L3viathan---------48uur
• Cherrylips--------7dgn
• Lavenderr---------0 - 3 wkn
• Lief17--------------4 wkn
• Female81--------6wkn
• Veldsla2000----12 wkn
* ) duur dat schizo Sonja het voldhoud niet over zichzelf te praten
Iemand suggesties voor een prijs voor de winnaar?
Poeke - 7,5 wekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef veldsla2000 het volgende:
Deelnermers Poule*
• L3viathan---------48uur
• Cherrylips--------7dgn
• Lavenderr---------0 - 3 wkn
• Lief17--------------4 wkn
• Female81--------6wkn
• Veldsla2000----12 wkn
Iemand suggesties voor een prijs voor de winnaar?
Serieus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, en daar kwam ze achter toen ze als tweejarige peuter in haar buggy zat en moest huilen om twee schreeuwende ruziënde kerels.
Ja, dat las ik vandaag bij de kapper. Srsly.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Serieus?Ik hoor het haar bijna zeggen, bedoel ik.
Die poule, is dat puur voor interviews/columns? Of telt haar FB ook mee?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef veldsla2000 het volgende:
In dat geval: 3 minquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die poule, is dat puur voor interviews/columns? Of telt haar FB ook mee?
Oh jaaaaa, dit slanke meisjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:02 schreef Cee het volgende:
Ik denk dus serieus 2,5 jaar, omdat alles mogelijk is en niets te gek bij dit gezegend meisje.Hou vol Sykja!
Slaapkupke!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef Cee het volgende:
Oh shit ik lees net even goed terug en zie nu dat de poule niet gaat over hoe lang je denkt dat de relatie stand houdt.Sorry, heb een beetje te veel geborreld.
Ehm.
6 uur.
Wordt vanavond bijgewerktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
Yo, veldsla, doe eens de poule bijwerken?
Ik geef het eerder genoemde Münchhausen een grote kansquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou het op borderlineMevrouw aandachtshoer
-edit- lezen muts!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik geef het eerder genoemde Münchhausen een grote kansEn vrees voor Damian Münchhausen by Proxy
Heb jij het nou tegen mij of jezelf?quote:
Tegen mezelf. Nou ja, of één van mijn persoonlijkhedenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Heb jij het nou tegen mij of jezelf?
Ik snap niet dat ze haar kind zo te kakken zet met die columnsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:46 schreef roos85 het volgende:
Vreselijke column weerlijkt wel of madam kickt op etiketten/stoornissen.
Dan is het goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Tegen mezelf. Nou ja, of één van mijn persoonlijkheden
Die column is wekelijks, telt mi niet mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
En over de weddenschap gesproken, hoe oud was de vorige column? Bij deze lult ze alweer, dus een week? Of een dag?
Dat, en zijn vrienden/vriendinnen en diens ouders..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze haar kind zo te kakken zet met die columnsLeuk voor over een jaar of 3 als hij het zelf terug kan lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |