Ja ok, daar moet ik je een +1 gevenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
een man van 42 met een meid van 26 snap ik wel
ik snap alleen niet waarom die meid dat doet.
Daar zit ik wel op te wachten, maar het blijft stil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef Lienekien het volgende:
Dat gaat Ffleamig je dan nu even haarfijn uit de doeken doen.
Ik zie er beter uit dan de gemiddelde kerel van 26quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
een man van 42 met een meid van 26 snap ik wel
ik snap alleen niet waarom die meid dat doet.
Dat is geen rede. Of ze moet heel erg oppervlakkig zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zie er beter uit dan de gemiddelde kerel van 26
Dat is niet zo moeilijk, want de gemiddelde kerel is maar zozo, als je er nou beter uit zou zien dan de knapste kerel van 26 is het wat anders. Overigens kan je maar beter heel knap zijn denk ik, dat compenseert weer een beetje de cholera die je uitkraamt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zie er beter uit dan de gemiddelde kerel van 26
flame je nu serieus op een trol?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, want de gemiddelde kerel is maar zozo, als je er nou beter uit zou zien dan de knapste kerel van 26 is het wat anders. Overigens kan je maar beter heel knap zijn denk ik, dat compenseert weer een beetje de cholera die je uitkraamt.
ik ook niet, maar ik ben ook niet zo oud als Flaemigquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:21 schreef trovey het volgende:
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om met iemand die in theorie een kind van mij kan zijn iets te beginnen maar ach, wie weet werkt het wel in dit geval, merk je snel genoeg.
Het grote voordeel is dat je je er jong bij voelt, het nadeel is dat je je er jong bij voelt maar ik werkelijkheid ben je ouder. Het scheelt wel dat ze geestelijk wat aan de oudere volwassen kant is maar ze kan ook heerlijk jong en onbedorven uit de hoek komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Dat is geen rede. Of ze moet heel erg oppervlakkig zijn.
Overigens kan ik me wel voordelen indenken, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt/vind
Ervaring mee?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon lekker van genieten en niet teveel van verwachten.. en wordt alsjeblieft niet verliefd op hem....
Ja maar ik verwachtte er niet teveel van en dan is er niks aan de handquote:
dat scheelt een hoop, gewoon genieten is altijd beter dan verwachtingen hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar ik verwachtte er niet teveel van en dan is er niks aan de hand
Bij dit soort dingen moet er ook niet teveel verwachten. Want 9 van de 10x is het toch maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:17 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
dat scheelt een hoop, gewoon genieten is altijd beter dan verwachtingen hebben
Te kort door de bocht, maar valide punt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zou iemand van 34 moeten met een meisje van 18, behalve een keer seks hebben met een jonge en strakke chick. Ergo, hij doet het alleen voor de seks.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Anthropos het volgende:
Als je mijn dochter was had ik je uit huis gezet, vieze hoer. Wat bezielt je wel niet?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Anthropos het volgende:
Als je mijn dochter was had ik je uit huis gezet, vieze hoer. Wat bezielt je wel niet?
Wat een aparte ideeen heb jij over mannen van 32quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef ChristianeF het volgende:
Hallo, ik vind dat je er wel uitgebreid moet over praten met die man.. kan hij nog wachten om samen te wonen? denkt hij nog niet aan kids? wilt hij het ook met je ouders bespreken?
Inddquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een aparte ideeen heb jij over mannen van 32
Dit, dat je jezelf zelfs de wijsheid durft toe te wijzen om hier een mening over te hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En dan durven zeiken over anderen... Ga levenservaring opdoen joh.. met je kansloos dit, kansloos dat..![]()
![]()
Is het misschien wel eens in je opgekomen dat sommige mensen jongere mensen aantrekkelijker vinden dan mensen van hun eigen leeftijd? Iedereen heeft zijn eigen smaak als het om scharrels of relaties gaat. De een valt op mannen, de ander valt op jonger weer een ander valt op ouder. Als je op jongere mensen valt en je kunt die mensen krijgen en hun willen jou ook...wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:45 schreef FaraoNeetochniet het volgende:
Ik ben zelf 35 en eerlijk gezegd heb ik al jaren het gevoel dat ik het bij een 18-jarige niet zou uithouden. Niet dat ze lelijk zijn, maar ze zijn zo onvolwassen en onervaren. Hierdoor zijn ze vaak gemakkelijker te manipuleren door een veel oudere persoon.
En de oudere mannen die ik ken, die achter jongere meiden aanzitten, zijn vaak losers die 20-jarigen spelen. Die kunnen niet eens iemand van hun eigen leeftijd krijgen.
Je kunt de positieve uitzondering zijn, maar is het niet een beetje naïef om daar op te gokken.
Ik wil niet zeggen dat een leeftijdsverschil altijd een probleem is, maar dan moet de jongste al in de twintig zijn.
Tiesto, hugh Hefner, Johnny Depp, Robert Downey jr.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb je hele verhaal gelezen en ik kan maar één conclusie trekken: zeer trieste kerel - in mijn ogen. Het zijn altijd wel mensen waar uiteindelijk iets 'mis' mee is, maar ja, dat vind ik. Het is gewoon een bepaalde wanhoop, niet goed in de markt liggen (in jouw geval blijkbaar anders), onzeker zijn en sociaal niet helemaal sterk.
Ik kan mij nogmaals niet voorstellen dat een normaal functionerend persoon die alles fijn voor elkaar heeft en goed in de markt ligt een daadwerkelijke relatie aan wil gaan met een 18-jarige of 22-jarige, echt niet. Dan is er, hoe je ook functioneert in de maatschappij en overkomt op mensen, iets mis met je.
Nee hoor, ook als ik ooit de dertig nader denk ik hier nog steeds zo over. Maar ik heb deze discussie wel vaker gevoerd op fok en iedereen is hier altijd tegen.
quote:Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef Beelzebufo het volgende:
Basisrichtlijn:
- Minimale partnerleeftijd = (jouw leeftijd / 2) + 7
- Maximale partnerleeftijd = (jouw leeftijd - 7) * 2
18 vs 34 valt daarmee in de categorie 'eng'.
Toevallig gisteren ook weer herinnerd aan het bestaan van een dergelijke formule.quote:Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]Jij bent niet het scherpste potloodje uit de doos is het wel?
Ik neem ook aan dat meneer aan het trollen is. Maar je weet maar nooit op Fok.quote:Op maandag 3 september 2012 13:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Toevallig gisteren ook weer herinnerd aan het bestaan van een dergelijke formule.
Maar liefde laat zich niet vastleggen in wiskundige formules gelukkig.
Nee, je hebt dus echt mensen die op basis hiervan een mening vormen. Ik ken ze.quote:Op maandag 3 september 2012 13:17 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat meneer aan het trollen is. Maar je weet maar nooit op Fok.
Dat soort mensen probeer altijd een beetje te vermijden.quote:Op maandag 3 september 2012 13:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, je hebt dus echt mensen die op basis hiervan een mening vormen. Ik ken ze.
Lieverd, ik zou niet eens een vrouw van mijn eigen leeftijd WILLENquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb je hele verhaal gelezen en ik kan maar één conclusie trekken: zeer trieste kerel - in mijn ogen. Het zijn altijd wel mensen waar uiteindelijk iets 'mis' mee is, maar ja, dat vind ik. Het is gewoon een bepaalde wanhoop, niet goed in de markt liggen (in jouw geval blijkbaar anders), onzeker zijn en sociaal niet helemaal sterk.
Ik kan mij nogmaals niet voorstellen dat een normaal functionerend persoon die alles fijn voor elkaar heeft en goed in de markt ligt een daadwerkelijke relatie aan wil gaan met een 18-jarige of 22-jarige, echt niet. Dan is er, hoe je ook functioneert in de maatschappij en overkomt op mensen, iets mis met je.
Nee hoor, ook als ik ooit de dertig nader denk ik hier nog steeds zo over. Maar ik heb deze discussie wel vaker gevoerd op fok en iedereen is hier altijd tegen.
Niet fucken met 32 jarige mannen gvdquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een aparte ideeen heb jij over mannen van 32
Er is dus wel iets mis met je, dat is mijn punt.quote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Lieverd, ik zou niet eens een vrouw van mijn eigen leeftijd WILLEN
Is er iets mis met mij? Zeker weten! Maar dat heeft hier volgens mij weinig mee te maken. Het "niet kunnen krijgen van" is al helemaal onzin.
Gewoon een voorkeur.
Ik ben vrij slim, niet waanhopig, boven gemiddeld uiterlijk en ik heb een mooie baan en ben redelijk zelfverzekerd en nu?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef Ziba het volgende:
Er is in ieder geval altijd wat mis met zulke oude personen. Sociaal niet helemaal sterk, niet al te snugger, erg wanhopig, erg lelijk. Gezond kan zo'n verschil niet zijn. Je ziet in ieder geval nooit een écht mooie vent die alles goed voor elkaar heeft, intelligent en zelfverzekerd is, met een té jong iemand.
En wat is dat dan volgens jou?quote:Op maandag 3 september 2012 13:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Er is dus wel iets mis met je, dat is mijn punt.
Dat zeg je zelf. Er is iets mis met mij.quote:Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En wat is dat dan volgens jou?
Nu geloof ik je niet want ik heb hier geen bewijs voor. Ik kan ook wel van alles typen.quote:Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Ik ben vrij slim, niet waanhopig, boven gemiddeld uiterlijk en ik heb een mooie baan en ben redelijk zelfverzekerd en nu?
Maar het is JOUW punt dat er wel iets mis met me moet zijn omdat ik liever een wat jongere vrouw heb dan een van mijn eigen leeftijd.quote:Op maandag 3 september 2012 13:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zeg je zelf. Er is iets mis met mij.
quote:Op maandag 3 september 2012 11:01 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Is het misschien wel eens in je opgekomen dat sommige mensen jongere mensen aantrekkelijker vinden dan mensen van hun eigen leeftijd? Iedereen heeft zijn eigen smaak als het om scharrels of relaties gaat. De een valt op mannen, de ander valt op jonger weer een ander valt op ouder. Als je op jongere mensen valt en je kunt die mensen krijgen en hun willen jou ook...wat is het probleem dan?
Daarbij heeft manipuleren niks met leeftijd te maken. Als je bijvoorbeeld super knap ben maar de zelfde leeftijd is de kans ook veel groter dat je die persoon kan manipuleren. Dus zullen we nu ook knappe mensen verbieden?
Over smaak valt niet te twisten...dus wie ben jij om dat soort mensen een loser te noemen.
Idem hier. Hoger opgeleid, zeker niet wanhopig (eerder voortdurend genietend van het leven), niet onknap, goed betaalde leuke baan en geen bekende afwijkingen.quote:Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Ik ben vrij slim, niet waanhopig, boven gemiddeld uiterlijk en ik heb een mooie baan en ben redelijk zelfverzekerd en nu?
Mwa, ligt aan jouw leeftijd. Zodra jij een man van 34 bent die iets wil aangaan met een meid van 18 is er in mijn ogen iets mis met je. Heb ook al uitgelegd in het topic waarom ik dat vind, enzovoort. Als jij 34 bent en je vindt een vrouw van 28 leuk, want dat is wel 'wat jonger', vind ik dat niet gek. Het gaat mij, zoals ik al eerder zei, vooral om de levensfases in dit soort situaties.quote:Op maandag 3 september 2012 13:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar het is JOUW punt dat er wel iets mis met me moet zijn omdat ik liever een wat jongere vrouw heb dan een van mijn eigen leeftijd.
Dan mag ik toch aannemen dat je ook wel ideeën hebt over WAT er mis is met mensen als mij?
Dat je me niet geloofd is jouw probleem. Het doet er sowieso niet toe of het waar is. Want iemand die wat minder is op die punten heeft net zo goed recht op een jongere of oudere vriendin of vriend.quote:Op maandag 3 september 2012 13:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zeg je zelf. Er is iets mis met mij.
[..]
Nu geloof ik je niet want ik heb hier geen bewijs voor. Ik kan ook wel van alles typen.
Ik ben 32, en ik zoek niet naar een specifieke leeftijd. 18 lijkt me wat jong, maar als ik een 18 jarige leuk genoeg vind... Wie weet. Denk alleen niet dat het zou werken.quote:Op maandag 3 september 2012 13:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mwa, ligt aan jouw leeftijd. Zodra jij een man van 34 bent die iets wil aangaan met een meid van 18 is er in mijn ogen iets mis met je. Heb ook al uitgelegd in het topic waarom ik dat vind, enzovoort. Als jij 34 bent en je vindt een vrouw van 28 leuk, want dat is wel 'wat jonger', vind ik dat niet gek. Het gaat mij, zoals ik al eerder zei, vooral om de levensfases in dit soort situaties.
Laat ik het anders zeggen, stel je vind een leuk iemand die 10 jaar jonger of ouder is...en het klikt enorm goed en je voelt je super goed bij die persoon... wat voegt de leeftijd daar dan nog aan toe volgens jou?quote:Op maandag 3 september 2012 13:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mwa, ligt aan jouw leeftijd. Zodra jij een man van 34 bent die iets wil aangaan met een meid van 18 is er in mijn ogen iets mis met je. Heb ook al uitgelegd in het topic waarom ik dat vind, enzovoort. Als jij 34 bent en je vindt een vrouw van 28 leuk, want dat is wel 'wat jonger', vind ik dat niet gek. Het gaat mij, zoals ik al eerder zei, vooral om de levensfases in dit soort situaties.
Er is geen probleem. En tja, we hebben het hier helemaal niet over 'recht hebben op'. Generaliseren, wie weet, maar goed: zo zie ik het wel. Ik kan mij niet voorstellen dat een leuke, intelligente, vlotte én volwassen man die het allemaal goed voor elkaar heeft van - laten we zeggen - boven de 30 jaar daadwerkelijk een serieuze liefdesrelatie aan wil gaan met iemand die veel en veel jonger is - laten we zeggen 18. Er is altijd iets raars aan zulke mannen in mijn ogen.quote:Op maandag 3 september 2012 13:49 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Dat je me niet geloofd is jouw probleem. Het doet er sowieso niet toe of het waar is. Want iemand die wat minder is op die punten heeft net zo goed recht op een jongere of oudere vriendin of vriend.
Het probleem met jou is dat je een beetje teveel generaliseert....dat over je bepaalde dingen een mening hebt is prima. Maar je haalt ze nu aan als een feit. Daarbij heb ik nog steeds geen goede argumenten gezien waarom een dergelijk leeftijdsverschil niet zou kunnen.
Maar het punt is dat niet iedereen van 18 op het zelfde niveau zitten en dat geldt ook voor mensen die boven de 30 zijn. Er zijn mensen van 18 die al een gezin willen stichten en er zijn mensen van 30+ die nog volop uitgaan en achter de vrouwen aangaan. Als die mensen daar plezier in hebben wie ben jij dan om dat af te keuren. Heel leuk dat je er je eigen kijk op hebt, maar respecteer ook dat andere mensen er een andere smaak/mening op na houden.quote:Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Er is geen probleem. En tja, we hebben het hier helemaal niet over 'recht hebben op'. Generaliseren, wie weet, maar goed: zo zie ik het wel. Ik kan mij niet voorstellen dat een leuke, intelligente, vlotte én volwassen man die het allemaal goed voor elkaar heeft van - laten we zeggen - boven de 30 jaar daadwerkelijk een serieuze liefdesrelatie aan wil gaan met iemand die veel en veel jonger is - laten we zeggen 18. Er is altijd iets raars aan zulke mannen in mijn ogen.
Normaliter gaan mensen een relatie aan met mensen die enigszins op hetzelfde 'niveau' zitten. Iemand van 18 zit in een hele andere fase, is vaak nog niet eens écht volwassen te noemen, moet nog van alles ontdekken, enzovoort. En dat jij geen goede argumenten hebt gezien? Vreemd. In het topic alleen al staan heel wat goede argumenten. Misschien moet je beter gaan lezen.
Natuurlijk. Ik wist dat dit ging komen. Maar een persoon van 18 zit bij voorbaat al niet op hetzelfde niveau. Denk aan levenservaring, denk aan een baan, een studie. Op je 18e begin je net met een studie, ben je nog scholier of ben je aan het studeren als het goed is, op je 34e heb je die al lang en breed voltooid en ben je aan het werk. En op 18-jarige leeftijd een vaste baan? Dat is zeldzaam en dat is dan wel weer van een denderend niveau. Niet dus. Ik respecteer ook dat mensen er een andere mening over hebben, ik doe dan ook nergens denigrerend o.i.d. Jammer dat jij een andere mening hebben aanziet voor het niet respecteren van een andere mening.quote:Op maandag 3 september 2012 13:58 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Maar het punt is dat niet iedereen van 18 op het zelfde niveau zitten en dat geldt ook voor mensen die boven de 30 zijn. Er zijn mensen van 18 die al een gezin willen stichten en er zijn mensen van 30+ die nog volop uitgaan en achter de vrouwen aangaan. Als die mensen daar plezier in hebben wie ben jij dan om dat af te keuren. Heel leuk dat je er je eigen kijk op hebt, maar respecteer ook dat andere mensen er een andere smaak/mening op na houden.
Het is natuurlijk wat anders als iemand van 18+ met iemand van 14 ofzo gaat. Zolang beide personen volwassen zijn maakt leeftijd niet zoveel uit.
Nou zeggen dat er met iemand iets mis is als ze er een andere smaak op na houden getuigt van weinig respect...ik neem aan dat je zelf slim genoeg bent om dat in te zien.quote:Op maandag 3 september 2012 14:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik wist dat dit ging komen. Maar een persoon van 18 zit bij voorbaat al niet op hetzelfde niveau. Denk aan levenservaring, denk aan een baan, een studie. Op je 18e begin je net met een studie, ben je nog scholier of ben je aan het studeren als het goed is, op je 34e heb je die al lang en breed voltooid en ben je aan het werk. En op 18-jarige leeftijd een vaste baan? Dat is zeldzaam en dat is dan wel weer van een denderend niveau. Niet dus. Ik respecteer ook dat mensen er een andere mening over hebben, ik doe dan ook nergens denigrerend o.i.d. Jammer dat jij een andere mening hebben aanziet voor het niet respecteren van een andere mening.
Als je als kerel van 34 in een skatewinkel werkt ben je qua beleveing ook nog een jochie van net 20, dus dan kan het bestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad het eerste waar ik ook aan dacht.
18 en 34 vind ik een erg groot verschil, niet alleen qua leeftijd, maar vooral qua belevingswereld.
Eigenlijk zou ik als achtienjarige hem dan niet eens "willen", volwassen vent die net doet alsof hij nog 20 isquote:Op maandag 3 september 2012 14:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je als kerel van 34 in een skatewinkel werkt ben je qua beleveing ook nog een jochie van net 20, dus dan kan het best
Moet ie in een sokkenshop werken dan ofzo?quote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik als achtienjarige hem dan niet eens "willen", volwassen vent die net doet alsof hij nog 20 is
[Fok Puberale Reactie]quote:Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]Jij bent niet het scherpste potloodje uit de doos is het wel?
Misschien is hij wel heel lief inderdaad. Ik zeg alleen wat ik had gedacht als ik nog 18 was geweest...quote:Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Moet ie in een sokkenshop werken dan ofzo?
Ik begrijp je punt wel, maar anderzijds... Waar hebben we het over? We kennen de beste man niet.
Ik zeg alleen dat je daar nog niet de flauwste notie van hebt omdat je de man niet kentquote:Op maandag 3 september 2012 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is hij wel heel lief inderdaad. Ik zeg alleen wat ik had gedacht als ik nog 18 was geweest...
En mijn antwoord was OOK: misschien is hij wel heel liefquote:Op maandag 3 september 2012 14:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je daar nog niet de flauwste notie van hebt omdat je de man niet kent
Maar wat heeft lief zijn of niet te maken met je opmerking over doen alsof hij nog 20 is?quote:Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]
En mijn antwoord was OOK: misschien is hij wel heel lief
Toen je 18 was was je waarschijnlijk ontzettend geflatteerd geweest door de aandacht van een echte man.quote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zou ik als achtienjarige hem dan niet eens "willen", volwassen vent die net doet alsof hij nog 20 is
Dat was het antwoord op jouw opmerking dat we de goede man niet kennen, misschien is hij wel heel lief.quote:Op maandag 3 september 2012 14:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar wat heeft lief zijn of niet te maken met je opmerking over doen alsof hij nog 20 is?
Mannen waren niet in mij geïnteresseerd toen ik 18 wasquote:Op maandag 3 september 2012 14:20 schreef Northside het volgende:
[..]
Toen je 18 was was je waarschijnlijk ontzettend geflatteerd geweest door de aandacht van een echte man.
Ligt maar net aan de persoon. Ik word ook wel eens aangesproken door oudere mannen, bijvoorbeeld van 28. En ik raak daar echt niet geflatteerd van ofzo. Ik denk dat het ook ligt aan hoe een meisje is ingesteld. Het ene meisje vindt het fantastisch dat ze wordt aangesproken door een (zogenaamd) echte man en de ander interesseert het niet echt of vindt het zelfs triest.quote:Op maandag 3 september 2012 14:20 schreef Northside het volgende:
[..]
Toen je 18 was was je waarschijnlijk ontzettend geflatteerd geweest door de aandacht van een echte man.
Nou dat heb ik liever dan die "volwassen" man zich voordoet als iemand dat ie eigenlijk niet is. Ik zie volwassenheid juist als het durven jezelf te zijn. Dus als je 34 bent en je voelt je om wat voor reden dan ook 20 dan heb ik daar maar alleen maar respect voor als je dat durft te doen en te tonen. En ik weet ook zeker dat mensen je meer respecteren als je dat doet.quote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat nu als die man van 28 er als een jongetje van 18 uitziet?quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de persoon. Ik word ook wel eens aangesproken door oudere mannen, bijvoorbeeld van 28. En ik raak daar echt niet geflatteerd van ofzo. Ik denk dat het ook ligt aan hoe een meisje is ingesteld. Het ene meisje vindt het fantastisch dat ze wordt aangesproken door een (zogenaamd) echte man en de ander interesseert het niet echt of vindt het zelfs triest.
Jezelf zijn vind ik altijd zo een dooddoener eerlijk gezegd. Ik ben een oud wijf en ik weet dat maar al te goed, ik ga geen jongens van 18 verleiden. Als die man van 34 dat wil, moet hij weten. Maar hij moet niet gek kijken als bijvoorbeeld de ouders van die achtienjarige dat niet zo fijn vinden.quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Nou dat heb ik liever dan die "volwassen" man zich voordoet als iemand dat ie eigenlijk niet is. Ik zie volwassenheid juist als het durven jezelf te zijn. Dus als je 34 bent en je voelt je om wat voor reden dan ook 20 dan heb ik daar maar alleen maar respect voor als je dat durft te doen.
Sowieso ik wist niet dat er vaste maatschappelijke waardes aan een bepaalde leeftijd zit. Je bepaald die voor jezelf. Veel mensen vinden het bijvoorbeeld kinderachtig als je nog Pokemon kijkt als je 18+ bent, maar ik vind dat juist cool als je dat wel doet. Niet zozeer om Pokemon, maar meer omdat je volwassen genoeg bent om je eigen weg te bewandelen i.p.v. mee te lopen met de rest van de kudde.
Jij wordt waarschijnlijk constant aangesproken door mannen, jij hebt die bevestiging niet zo nodig. Maar ieder meisje dat een beetje onzeker is smelt voor de aandacht van een man ('hij zegt dat ik bijzonder ben!quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Ziba het volgende:
Ligt maar net aan de persoon. Ik word ook wel eens aangesproken door oudere mannen, bijvoorbeeld van 28. En ik raak daar echt niet geflatteerd van ofzo. Ik denk dat het ook ligt aan hoe een meisje is ingesteld. Het ene meisje vindt het fantastisch dat ze wordt aangesproken door een (zogenaamd) echte man en de ander interesseert het niet echt of vindt het zelfs triest.
Ja, maar het is natuurlijk wel weer te kansloos voor woorden in mijn ogen. Je bent namelijk geen 20 meer, die tijd is voorbij. Maargoed, zijn ook altijd weer bepaalde types natuurlijk. En aan de ene kant heb je gelijk: het is tof dat iemand niet meeloopt met de kudde en bijvoorbeeld nog pokemon kijkt op zijn 20e. Maar ergens vind ik het ook wel weer enigszins bedenkelijk. Maar ja, dat ben ik.quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Nou dat heb ik liever dan die "volwassen" man zich voordoet als iemand dat ie eigenlijk niet is. Ik zie volwassenheid juist als het durven jezelf te zijn. Dus als je 34 bent en je voelt je om wat voor reden dan ook 20 dan heb ik daar maar alleen maar respect voor als je dat durft te doen en te tonen. En ik weet ook zeker dat mensen je meer respecteren als je dat doet.
Sowieso ik wist niet dat er vaste maatschappelijke waardes aan een bepaalde leeftijd zit. Je bepaald die voor jezelf. Veel mensen vinden het bijvoorbeeld kinderachtig als je nog Pokemon kijkt als je 18+ bent, maar ik vind dat juist cool als je dat wel doet. Niet zozeer om Pokemon, maar meer omdat je volwassen genoeg bent om je eigen weg te bewandelen i.p.v. mee te lopen met de rest van de kudde.
Dat maakt het nog mooier.quote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
En wat nu als die man van 28 er als een jongetje van 18 uitziet?
Je bent zo oud als je je voelt hoorquote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezelf zijn vind ik altijd zo een dooddoener eerlijk gezegd. Ik ben een oud wijf en ik weet dat maar al te goed, ik ga geen jongens van 18 verleiden. Als die man van 34 dat wil, moet hij weten. Maar hij moet niet gek kijken als bijvoorbeeld de ouders van die achtienjarige dat niet zo fijn vinden.
Overigens, uit de op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef VonD het volgende:
In het begin kwam hij wel eens vaker bij mij staan en zei zachtjes mijn naam op een speelse manier. Prima, zocht er niks achter. Op een gegeven moment begon hij ook met mij knuffels te geven . Ok, nog steeds niks aan de hand. Totdat we op een avond met de collega's iets gaan drinken en hij plotseling zijn hand op mijn been legt.
Ik voel me een oud wijfquote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt hoor
Ik heb die bevestiging inderdaad niet nodig. Je hebt gelijk: het zijn meiden die onzeker zijn die serieus op zulke mannen ingaan omdat het vleiend is voor die meiden. Ik heb trouwens bij oudere mannen (30 enzo) die vallen op jongere meiden (onder de 20 enzo) altijd van die Exotische liefde-mannen voor me. Die simpelweg geen vriendin kunnen krijgen vanwege beperkingen en daarom maar naar Thailand vertrekken of het proberen bij jonge meisjes die wel makkelijk zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij wordt waarschijnlijk constant aangesproken door mannen, jij hebt die bevestiging niet zo nodig. Maar ieder meisje dat een beetje onzeker is smelt voor de aandacht van een man ('hij zegt dat ik bijzonder ben!')
Mijn punt is dat je niet teveel met de rest moet meelopen om acceptatie te krijgen. Dat geldt voor Pokemon maar ook voor leeftijd. Als jij je voortdurend aanpast aan andere mensen, ben je niet meer dan een copyat en creëer je niet een eigen gezonde identiteit.quote:Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, maar het is natuurlijk wel weer te kansloos voor woorden in mijn ogen. Je bent namelijk geen 20 meer, die tijd is voorbij. Maargoed, zijn ook altijd weer bepaalde types natuurlijk. En aan de ene kant heb je gelijk: het is tof dat iemand niet meeloopt met de kudde en bijvoorbeeld nog pokemon kijkt op zijn 20e. Maar ergens vind ik het ook wel weer enigszins bedenkelijk. Maar ja, dat ben ik.
[..]
Dat maakt het nog mooier.
Dat, of mannen die zich er niet bij neer willen leggen dat ze ouder worden. Wat is immers een grotere bevestiging van je jeugd dan bewijzen dat je ook nog best een jong meisje kan oppikken? En vrouwen van je eigen leeftijd willen dan vooral samen gaan wonen en kinderen krijgen, veels te confronterend, dus daar kunnen ze niks mee.quote:Op maandag 3 september 2012 14:36 schreef Ziba het volgende:
Ik heb die bevestiging inderdaad niet nodig. Je hebt gelijk: het zijn meiden die onzeker zijn die serieus op zulke mannen ingaan omdat het vleiend is voor die meiden. Ik heb trouwens bij oudere mannen (30 enzo) die vallen op jongere meiden (onder de 20 enzo) altijd van die Exotische liefde-mannen voor me. Die simpelweg geen vriendin kunnen krijgen vanwege beperkingen en daarom maar naar Thailand vertrekken of het proberen bij jonge meisjes die wel makkelijk zijn.
Je doet hier net of iedereen perse moet samenwonen en kinderen moet krijgen. Niet iedereen wil dat.quote:Op maandag 3 september 2012 14:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat, of mannen die zich er niet bij neer willen leggen dat ze ouder worden. Wat is immers een grotere bevestiging van je jeugd dan bewijzen dat je ook nog best een jong meisje kan oppikken? En vrouwen van je eigen leeftijd willen dan vooral samen gaan wonen en kinderen krijgen, veels te confronterend, dus daar kunnen ze niks mee.
En die opmerking sloeg op jouw opmerking dat hij denkt een 20 jarige te zijn. Dat weet je niet.quote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was het antwoord op jouw opmerking dat we de goede man niet kennen, misschien is hij wel heel lief.
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat veel vrouwen van rond de 30 dat willen...quote:Op maandag 3 september 2012 14:41 schreef Super_Stunner het volgende:
Je doet hier net of iedereen perse moet samenwonen en kinderen moet krijgen. Niet iedereen wil dat.
Ja dat is mijn punt ook, als je dat nog niet wil als man van 30 dan kan je beter iemand zoeken die dat ook niet wil hetzij een jonger iemand hetzij iemand van de zelfde leeftijd. Dat maakt geen verschil.quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat veel vrouwen van rond de 30 dat willen...
Kan ook nog. Ik ben benieuwd hoe het met de topicstarter en de man is.quote:Op maandag 3 september 2012 14:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat, of mannen die zich er niet bij neer willen leggen dat ze ouder worden. Wat is immers een grotere bevestiging van je jeugd dan bewijzen dat je ook nog best een jong meisje kan oppikken? En vrouwen van je eigen leeftijd willen dan vooral samen gaan wonen en kinderen krijgen, veels te confronterend, dus daar kunnen ze niks mee.
Wat houdt "je er bij neerleggen dat je ouder wordt" precies in?quote:Op maandag 3 september 2012 14:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Zwak zijn en niet durven af te wijken van de kuddequote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wat houdt "je er bij neerleggen dat je ouder wordt" precies in?
Accepteren dat je een oude lul wordt. Kijken naar je eigen leeftijdsgenoten i.p.v. naar de jongere exemplaren die toch niet op een oude saaie lul zitten te wachten. Zoiets.quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me bij jou binnen 5 minuten dood zou vervelen en niet andersom.quote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Accepteren dat je een oude lul wordt. Kijken naar je eigen leeftijdsgenoten i.p.v. naar de jongere exemplaren die toch niet op een oude saaie lul zitten te wachten. Zoiets.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Accepteren dat je een oude lul wordt. Kijken naar je eigen leeftijdsgenoten i.p.v. naar de jongere exemplaren die toch niet op een oude saaie lul zitten te wachten. Zoiets.
Oh dan begreep ik je verkeerdquote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En die opmerking sloeg op jouw opmerking dat hij denkt een 20 jarige te zijn. Dat weet je niet.
Verstrooid oud wijf.quote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik je verkeerdGeloof ik,ik ben de draad ondertussen kwijt.
Voldoen aan het beeld van de maatschappij en je verantwoordelijkheden nemen. Niet op je 40e in een studentenkroeg staan bijvoorbeeld. Natuurlijk staat niets je in de weg om dat toch te doen, it's a free country, maar het staat anderen dan ook vrij om een oordeel over je te vormen. En misschien is dat bekrompen, maar zo werkt de wereld.quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Wat heeft in de kroeg staan met verantwoordelijkheden te maken?quote:Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Voldoen aan het beeld van de maatschappij en je verantwoordelijkheden nemen. Niet op je 40e in een studentenkroeg staan bijvoorbeeld. Natuurlijk staat niets je in de weg om dat toch te doen, it's a free country, maar het staat anderen dan ook vrij om een oordeel over je te vormen. En misschien is dat bekrompen, maar zo werkt de wereld.
Dat van verantwoordelijkheden ben ik met je eens.quote:Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Voldoen aan het beeld van de maatschappij en je verantwoordelijkheden nemen. Niet op je 40e in een studentenkroeg staan bijvoorbeeld. Natuurlijk staat niets je in de weg om dat toch te doen, it's a free country, maar het staat anderen dan ook vrij om een oordeel over je te vormen. En misschien is dat bekrompen, maar zo werkt de wereld.
Oh, nee, ik praat gewoon wat in algemeenheden hoor, dit is niet per se mijn persoonlijke mening.quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Voldoen aan het beeld van de maatschappij... Wat betekent dat volgens jou dan? Ik denk namelijk dat het vooral JOUW perceptie is die je waarschijnlijk in je directe omgeving ook weerspiegeld ziet... Maar dat is geen "beeld van de maatschappij".
Maar wellicht heb je er een specifieke bedoeling mee.
Oh, niks echt boeiends dus eigenlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, nee, ik praat gewoon wat in algemeenheden hoor, dit is niet per se mijn persoonlijke mening.
Maar de maatschappij vindt bijvoorbeeld dat je als vrouw na je dertigste toch wel in een stabiele relatie moet zitten. Of dat je voor je 35e aan kinderen moet beginnen. Of dat je als oude man geen jonge meisjes meer doet. En zo zijn er nog veel meer stereotypen waarop je veroordeeld kan worden als je er niet aan voldoet.
En ik denk niet dat het alleen mijn perceptie is, ik hoor het namelijk van veel vrienden en vriendinnen ook.
Tuurlijk, en als je mensen erop aanspreekt zullen ze ook zeggen dat iedereen moet doen wat ie lekker zelf wil en bla bla. Maar of dat echt hun mening is?quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Oh, niks echt boeiends dus eigenlijk.
Oordeel maar raak zou ik zeggen
Ja maar dat maakt niet zoveel uit. Je moest eens weten wat ik allemaal wel niet over anderen denk soms. Net zo min boeiend, besluit ik uiteindelijk altijdquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als je mensen erop aanspreekt zullen ze ook zeggen dat iedereen moet doen wat ie lekker zelf wil en bla bla. Maar of dat echt hun mening is?
Valt weinig te debatteren toch?quote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Toekito het volgende:
Ligt het aan mij of is er van een debat nog weinig sprake?
Maar wat is er erg aan dat iemand anders een andere mening heeft. Zoals ik al eerder vertelde als jij niet doet waarvoor je staat en je laat beïnvloeden door andere mensen, ben je meer iemand anders dan jezelf. Jezelf zijn is belangrijk om voor je eigen een sterke identiteit te creëren tegenover de maatschappij. Als je dat niet doet beperk je, je eigen en de personen om je heen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als je mensen erop aanspreekt zullen ze ook zeggen dat iedereen moet doen wat ie lekker zelf wil en bla bla. Maar of dat echt hun mening is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |