abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115785159
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

een man van 42 met een meid van 26 snap ik wel
ik snap alleen niet waarom die meid dat doet.
Ja ok, daar moet ik je een +1 geven :D
pi_115785592
quote:
9s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef Lienekien het volgende:
Dat gaat Ffleamig je dan nu even haarfijn uit de doeken doen.
Daar zit ik wel op te wachten, maar het blijft stil.
pi_115785929
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

een man van 42 met een meid van 26 snap ik wel
ik snap alleen niet waarom die meid dat doet.
Ik zie er beter uit dan de gemiddelde kerel van 26 :D
pi_115786192
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Dat is geen rede. Of ze moet heel erg oppervlakkig zijn.
Overigens kan ik me wel voordelen indenken, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt/vind
pi_115786349
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk, want de gemiddelde kerel is maar zozo, als je er nou beter uit zou zien dan de knapste kerel van 26 is het wat anders. Overigens kan je maar beter heel knap zijn denk ik, dat compenseert weer een beetje de cholera die je uitkraamt.
pi_115786436
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:19 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk, want de gemiddelde kerel is maar zozo, als je er nou beter uit zou zien dan de knapste kerel van 26 is het wat anders. Overigens kan je maar beter heel knap zijn denk ik, dat compenseert weer een beetje de cholera die je uitkraamt.
flame je nu serieus op een trol? :P
pi_115786437
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om met iemand die in theorie een kind van mij kan zijn iets te beginnen maar ach, wie weet werkt het wel in dit geval, merk je snel genoeg. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115786728
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:21 schreef trovey het volgende:
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om met iemand die in theorie een kind van mij kan zijn iets te beginnen maar ach, wie weet werkt het wel in dit geval, merk je snel genoeg. :P
ik ook niet, maar ik ben ook niet zo oud als Flaemig
bij mij zit er meestal maar 2 jaar tussen. Grootste verschil was 7 jaar geloof ik
pi_115786802
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

Dat is geen rede. Of ze moet heel erg oppervlakkig zijn.
Overigens kan ik me wel voordelen indenken, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt/vind
Het grote voordeel is dat je je er jong bij voelt, het nadeel is dat je je er jong bij voelt maar ik werkelijkheid ben je ouder. Het scheelt wel dat ze geestelijk wat aan de oudere volwassen kant is maar ze kan ook heerlijk jong en onbedorven uit de hoek komen.
pi_115806073
Gewoon lekker van genieten en niet teveel van verwachten.. en wordt alsjeblieft niet verliefd op hem....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115826085
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon lekker van genieten en niet teveel van verwachten.. en wordt alsjeblieft niet verliefd op hem....
Ervaring mee?
pi_115826593
Leeftijd is slechts een getal toch :@
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115826775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:52 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Ja maar ik verwachtte er niet teveel van en dan is er niks aan de hand :)
pi_115826935
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja maar ik verwachtte er niet teveel van en dan is er niks aan de hand :)
dat scheelt een hoop, gewoon genieten is altijd beter dan verwachtingen hebben
pi_115827072
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:17 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

dat scheelt een hoop, gewoon genieten is altijd beter dan verwachtingen hebben
Bij dit soort dingen moet er ook niet teveel verwachten. Want 9 van de 10x is het toch maar tijdelijk.
pi_116104588
Ik ben zelf 35 en eerlijk gezegd heb ik al jaren het gevoel dat ik het bij een 18-jarige niet zou uithouden. Niet dat ze lelijk zijn, maar ze zijn zo onvolwassen en onervaren. Hierdoor zijn ze vaak gemakkelijker te manipuleren door een veel oudere persoon.

En de oudere mannen die ik ken, die achter jongere meiden aanzitten, zijn vaak losers die 20-jarigen spelen. Die kunnen niet eens iemand van hun eigen leeftijd krijgen.

Je kunt de positieve uitzondering zijn, maar is het niet een beetje naïef om daar op te gokken.

Ik wil niet zeggen dat een leeftijdsverschil altijd een probleem is, maar dan moet de jongste al in de twintig zijn.
pi_116107066
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zou iemand van 34 moeten met een meisje van 18, behalve een keer seks hebben met een jonge en strakke chick. Ergo, hij doet het alleen voor de seks.
Te kort door de bocht, maar valide punt.

Ik vind jonger ook leuk, maar 18 zou ik me ook niet snel aan wagen. Wel erg groen. Maar hoeft niet alles te zeggen.

Zit wat in TS.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116107621
Als je mijn dochter was had ik je uit huis gezet, vieze hoer. Wat bezielt je wel niet?
pi_116108221
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Anthropos het volgende:
Als je mijn dochter was had ik je uit huis gezet, vieze hoer. Wat bezielt je wel niet?
:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116144076
Hallo, ik vind dat je er wel uitgebreid moet over praten met die man.. kan hij nog wachten om samen te wonen? denkt hij nog niet aan kids? wilt hij het ook met je ouders bespreken?
op je leeftijd heb ik niets aan te merken.. ik ken genoeg mensen die op de leeftijd van 18 al meer hebben meegemaakt dan iemand van 30, ervaringen hangen niet af van de leeftijd maar van persoon tot persoon geloof ik.. respecteerd hij je? heeft hij aangedrongen tot seks of was het jou keuze? denk er goed over na, als je echt van die man houdt kunnen zelfs je ouders daar niet tussenkomen, maar wees wel op je hoede, of toch zeker een beetje!

groetjes
pi_116188697
Dit soort dingen zijn daarom ook onmogelijk om voor een buitenstaander te beoordelen. De ene persoon van 18 is de andere niet en dat geldt het zelfde voor de ene 34 jarige met de andere.

Ook ligt het er een aan hoe oud hij eruit ziet en zich gedaagd. En als er verschil is, in hoeverre dat verschil tussen in jullie staat. Overigens hoeft een verschil niet een probleem te zijn. Mocht hij ervaren zijn in bepaalde dingen kan hij je alleen maar bijleren.

Als er een klik is dan zou ik er gewoon voor gaan, want de klik is er dus waarom zou leeftijd dat dan ontkrachten?

Ik ben zelf 29 maar ik wil het liefste een meid rond de 18-22. Dit heeft als reden omdat ik zelf erg jong van geest ben en er extreem jong uitzie. Meeste mensen schatten mij 17-18. Daarbij komt er ook nog eens bij dat het grotendeels van mijn vriendengroep rond de 18-22 is. Ik vooral vrouwen van die leeftijd aantrek en ik daar ook nog eens de meeste dingen gemeen mee heb met die leeftijdsgroep.

Tel daarbij op dat ik nog niet super ervaren ben, dat ik nog wekelijks uitga en voorlopig nog geen behoefte heb aan huisje boompje beestje dan kun je wel concluderen dat leeftijd niet altijd iets zegt.

Dus ga ervoor als het klikt en kap het af als je denkt dat het niks wordt.

quote:
15s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Anthropos het volgende:
_O- :') :') :')

Laten we het hopen voor jou dat je aan het trollen bent.....

[ Bericht 14% gewijzigd door Super_Stunner op 30-08-2012 15:29:12 ]
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:52:26 #122
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116270232
Ik heb een tijdje een vriendin van 19 gehad toen ik zelf 32 was. Mooie herinneringen O+ :9~ :9
En ja, dat is inderdaad een flinke mismatch maar dat is juist een deel van de lol.
Gewoon voor gaan, het was de meest passionele relatie ooit (van beide kanten).
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:55:57 #123
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116270340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef ChristianeF het volgende:
Hallo, ik vind dat je er wel uitgebreid moet over praten met die man.. kan hij nog wachten om samen te wonen? denkt hij nog niet aan kids? wilt hij het ook met je ouders bespreken?

Wat een aparte ideeen heb jij over mannen van 32
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_116338464
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef SeLang het volgende:

[..]

Indd

Het probleem is dat mensen al een heel toekomst scenario gaan inplannen voordat ze de persoon überhaupt hebben aangesproken :'). Waarom zul je, je al druk maken om kinderen voordat je die persoon al hebt leren kennen. 99% van de contacten loopt daar toch niet op uit.

Ik wordt ook zo langzamerhand ook beetje moe van dat generaliseer dat je op een bepaalde leeftijd dit en dat moet doen. Zijn mensen tegenwoordig zo bang om te doen wat ze zelf willen?

Een man die ik ken is ver in de 40 en is nog steeds bezig om vrouwen te versieren die soms meer dan 20 jaar jonger zijn dan hijzelf. Waarom? Omdat hij het kan! Mensen die er tegen zijn? Tja iets met "zelf niet kunnen en jaloezie". :o

[ Bericht 7% gewijzigd door Super_Stunner op 03-09-2012 10:39:50 ]
  maandag 3 september 2012 @ 10:36:15 #125
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_116338614
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:18 schreef Snowballed het volgende:

[..]

En dan durven zeiken over anderen... Ga levenservaring opdoen joh.. met je kansloos dit, kansloos dat.. _O- :')

Dit, dat je jezelf zelfs de wijsheid durft toe te wijzen om hier een mening over te hebben.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_116339113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:45 schreef FaraoNeetochniet het volgende:
Ik ben zelf 35 en eerlijk gezegd heb ik al jaren het gevoel dat ik het bij een 18-jarige niet zou uithouden. Niet dat ze lelijk zijn, maar ze zijn zo onvolwassen en onervaren. Hierdoor zijn ze vaak gemakkelijker te manipuleren door een veel oudere persoon.

En de oudere mannen die ik ken, die achter jongere meiden aanzitten, zijn vaak losers die 20-jarigen spelen. Die kunnen niet eens iemand van hun eigen leeftijd krijgen.

Je kunt de positieve uitzondering zijn, maar is het niet een beetje naïef om daar op te gokken.

Ik wil niet zeggen dat een leeftijdsverschil altijd een probleem is, maar dan moet de jongste al in de twintig zijn.
Is het misschien wel eens in je opgekomen dat sommige mensen jongere mensen aantrekkelijker vinden dan mensen van hun eigen leeftijd? Iedereen heeft zijn eigen smaak als het om scharrels of relaties gaat. De een valt op mannen, de ander valt op jonger weer een ander valt op ouder. Als je op jongere mensen valt en je kunt die mensen krijgen en hun willen jou ook...wat is het probleem dan?

Daarbij heeft manipuleren niks met leeftijd te maken. Als je bijvoorbeeld super knap ben maar de zelfde leeftijd is de kans ook veel groter dat je die persoon kan manipuleren. Dus zullen we nu ook knappe mensen verbieden?

Over smaak valt niet te twisten...dus wie ben jij om dat soort mensen een loser te noemen. :')
pi_116341803
Bob marley slaat de spijker op z'n kop
pi_116342170
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik heb je hele verhaal gelezen en ik kan maar één conclusie trekken: zeer trieste kerel - in mijn ogen. Het zijn altijd wel mensen waar uiteindelijk iets 'mis' mee is, maar ja, dat vind ik. Het is gewoon een bepaalde wanhoop, niet goed in de markt liggen (in jouw geval blijkbaar anders), onzeker zijn en sociaal niet helemaal sterk.

Ik kan mij nogmaals niet voorstellen dat een normaal functionerend persoon die alles fijn voor elkaar heeft en goed in de markt ligt een daadwerkelijke relatie aan wil gaan met een 18-jarige of 22-jarige, echt niet. Dan is er, hoe je ook functioneert in de maatschappij en overkomt op mensen, iets mis met je.

Nee hoor, ook als ik ooit de dertig nader denk ik hier nog steeds zo over. Maar ik heb deze discussie wel vaker gevoerd op fok en iedereen is hier altijd tegen. :+
Tiesto, hugh Hefner, Johnny Depp, Robert Downey jr.

Verlaten voor een jonger persoon? :')
  maandag 3 september 2012 @ 13:12:32 #129
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_116342557
Basisrichtlijn:
- Minimale partnerleeftijd = (jouw leeftijd / 2) + 7
- Maximale partnerleeftijd = (jouw leeftijd - 7) * 2

18 vs 34 valt daarmee in de categorie 'eng'.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_116342592
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef Beelzebufo het volgende:
Basisrichtlijn:
- Minimale partnerleeftijd = (jouw leeftijd / 2) + 7
- Maximale partnerleeftijd = (jouw leeftijd - 7) * 2

18 vs 34 valt daarmee in de categorie 'eng'.
:') Jij bent niet het scherpste potloodje uit de doos is het wel?
  maandag 3 september 2012 @ 13:14:48 #131
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_116342614
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Toevallig gisteren ook weer herinnerd aan het bestaan van een dergelijke formule.

Maar liefde laat zich niet vastleggen in wiskundige formules gelukkig.
pi_116342667
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:14 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Toevallig gisteren ook weer herinnerd aan het bestaan van een dergelijke formule.

Maar liefde laat zich niet vastleggen in wiskundige formules gelukkig.
Ik neem ook aan dat meneer aan het trollen is. Maar je weet maar nooit op Fok.
  maandag 3 september 2012 @ 13:19:29 #133
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_116342707
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:17 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Ik neem ook aan dat meneer aan het trollen is. Maar je weet maar nooit op Fok.
Nee, je hebt dus echt mensen die op basis hiervan een mening vormen. Ik ken ze.
pi_116342753
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:19 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Nee, je hebt dus echt mensen die op basis hiervan een mening vormen. Ik ken ze.
Dat soort mensen probeer altijd een beetje te vermijden. ;)
  Official ESF Kreviewer maandag 3 september 2012 @ 13:24:35 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_116342953
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik heb je hele verhaal gelezen en ik kan maar één conclusie trekken: zeer trieste kerel - in mijn ogen. Het zijn altijd wel mensen waar uiteindelijk iets 'mis' mee is, maar ja, dat vind ik. Het is gewoon een bepaalde wanhoop, niet goed in de markt liggen (in jouw geval blijkbaar anders), onzeker zijn en sociaal niet helemaal sterk.

Ik kan mij nogmaals niet voorstellen dat een normaal functionerend persoon die alles fijn voor elkaar heeft en goed in de markt ligt een daadwerkelijke relatie aan wil gaan met een 18-jarige of 22-jarige, echt niet. Dan is er, hoe je ook functioneert in de maatschappij en overkomt op mensen, iets mis met je.

Nee hoor, ook als ik ooit de dertig nader denk ik hier nog steeds zo over. Maar ik heb deze discussie wel vaker gevoerd op fok en iedereen is hier altijd tegen. :+
Lieverd, ik zou niet eens een vrouw van mijn eigen leeftijd WILLEN :)

Is er iets mis met mij? Zeker weten! Maar dat heeft hier volgens mij weinig mee te maken. Het "niet kunnen krijgen van" is al helemaal onzin.

Gewoon een voorkeur.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116343043
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef SeLang het volgende:

[..]

Niet fucken met 32 jarige mannen gvd :(
pi_116343120
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Lieverd, ik zou niet eens een vrouw van mijn eigen leeftijd WILLEN :)

Is er iets mis met mij? Zeker weten! Maar dat heeft hier volgens mij weinig mee te maken. Het "niet kunnen krijgen van" is al helemaal onzin.

Gewoon een voorkeur.
Er is dus wel iets mis met je, dat is mijn punt.
pi_116343132
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef Ziba het volgende:
Er is in ieder geval altijd wat mis met zulke oude personen. Sociaal niet helemaal sterk, niet al te snugger, erg wanhopig, erg lelijk. Gezond kan zo'n verschil niet zijn. Je ziet in ieder geval nooit een écht mooie vent die alles goed voor elkaar heeft, intelligent en zelfverzekerd is, met een té jong iemand.
Ik ben vrij slim, niet waanhopig, boven gemiddeld uiterlijk en ik heb een mooie baan en ben redelijk zelfverzekerd en nu?
pi_116343141
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:37 schreef Ziba het volgende:

[..]

Er is dus wel iets mis met je, dat is mijn punt.
En wat is dat dan volgens jou?
pi_116343227
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

En wat is dat dan volgens jou?
Dat zeg je zelf. Er is iets mis met mij.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Ik ben vrij slim, niet waanhopig, boven gemiddeld uiterlijk en ik heb een mooie baan en ben redelijk zelfverzekerd en nu?
Nu geloof ik je niet want ik heb hier geen bewijs voor. Ik kan ook wel van alles typen.
pi_116343294
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

Maar het is JOUW punt dat er wel iets mis met me moet zijn omdat ik liever een wat jongere vrouw heb dan een van mijn eigen leeftijd.

Dan mag ik toch aannemen dat je ook wel ideeën hebt over WAT er mis is met mensen als mij?
pi_116343305
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:01 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Is het misschien wel eens in je opgekomen dat sommige mensen jongere mensen aantrekkelijker vinden dan mensen van hun eigen leeftijd? Iedereen heeft zijn eigen smaak als het om scharrels of relaties gaat. De een valt op mannen, de ander valt op jonger weer een ander valt op ouder. Als je op jongere mensen valt en je kunt die mensen krijgen en hun willen jou ook...wat is het probleem dan?

Daarbij heeft manipuleren niks met leeftijd te maken. Als je bijvoorbeeld super knap ben maar de zelfde leeftijd is de kans ook veel groter dat je die persoon kan manipuleren. Dus zullen we nu ook knappe mensen verbieden?

Over smaak valt niet te twisten...dus wie ben jij om dat soort mensen een loser te noemen. :')
_O_

Ik val op jonger, mijn vriendin op ouder. Toch mooi dat we elkaar hebben gevonden dan.
En voor zover ik weet is er niet echt iets mis met me.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Idem hier. Hoger opgeleid, zeker niet wanhopig (eerder voortdurend genietend van het leven), niet onknap, goed betaalde leuke baan en geen bekende afwijkingen.
Mijn vriendin is ook hoger opgeleid, een lekker ding, zelfverzekerd (soms wat eigenwijs misschien) en ook echt niet wanhopig. So what's the problem?
Every living creature on earth dies alone
pi_116343358
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Maar het is JOUW punt dat er wel iets mis met me moet zijn omdat ik liever een wat jongere vrouw heb dan een van mijn eigen leeftijd.

Dan mag ik toch aannemen dat je ook wel ideeën hebt over WAT er mis is met mensen als mij?
Mwa, ligt aan jouw leeftijd. Zodra jij een man van 34 bent die iets wil aangaan met een meid van 18 is er in mijn ogen iets mis met je. Heb ook al uitgelegd in het topic waarom ik dat vind, enzovoort. Als jij 34 bent en je vindt een vrouw van 28 leuk, want dat is wel 'wat jonger', vind ik dat niet gek. Het gaat mij, zoals ik al eerder zei, vooral om de levensfases in dit soort situaties.
pi_116343420
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

[..]

Nu geloof ik je niet want ik heb hier geen bewijs voor. Ik kan ook wel van alles typen.
Dat je me niet geloofd is jouw probleem. Het doet er sowieso niet toe of het waar is. Want iemand die wat minder is op die punten heeft net zo goed recht op een jongere of oudere vriendin of vriend.

Het probleem met jou is dat je een beetje teveel generaliseert....dat over je bepaalde dingen een mening hebt is prima. Maar je haalt ze nu aan als een feit. Daarbij heb ik nog steeds geen goede argumenten gezien waarom een dergelijk leeftijdsverschil niet zou kunnen.
pi_116343428
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Mwa, ligt aan jouw leeftijd. Zodra jij een man van 34 bent die iets wil aangaan met een meid van 18 is er in mijn ogen iets mis met je. Heb ook al uitgelegd in het topic waarom ik dat vind, enzovoort. Als jij 34 bent en je vindt een vrouw van 28 leuk, want dat is wel 'wat jonger', vind ik dat niet gek. Het gaat mij, zoals ik al eerder zei, vooral om de levensfases in dit soort situaties.
Ik ben 32, en ik zoek niet naar een specifieke leeftijd. 18 lijkt me wat jong, maar als ik een 18 jarige leuk genoeg vind... Wie weet. Denk alleen niet dat het zou werken.

Maar een jaartje of 22, 23, 24, 25... I dunno. Wellicht iemand van 30. Maar over het algemeen vind ik wat jonger toch leuker.

Maar ik selecteer ze niet op leeftijd. Dat is gewoon hoe het gaat.
pi_116343504
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen, stel je vind een leuk iemand die 10 jaar jonger of ouder is...en het klikt enorm goed en je voelt je super goed bij die persoon... wat voegt de leeftijd daar dan nog aan toe volgens jou?
pi_116343547
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:49 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Dat je me niet geloofd is jouw probleem. Het doet er sowieso niet toe of het waar is. Want iemand die wat minder is op die punten heeft net zo goed recht op een jongere of oudere vriendin of vriend.

Het probleem met jou is dat je een beetje teveel generaliseert....dat over je bepaalde dingen een mening hebt is prima. Maar je haalt ze nu aan als een feit. Daarbij heb ik nog steeds geen goede argumenten gezien waarom een dergelijk leeftijdsverschil niet zou kunnen.
Er is geen probleem. En tja, we hebben het hier helemaal niet over 'recht hebben op'. Generaliseren, wie weet, maar goed: zo zie ik het wel. Ik kan mij niet voorstellen dat een leuke, intelligente, vlotte én volwassen man die het allemaal goed voor elkaar heeft van - laten we zeggen - boven de 30 jaar daadwerkelijk een serieuze liefdesrelatie aan wil gaan met iemand die veel en veel jonger is - laten we zeggen 18. Er is altijd iets raars aan zulke mannen in mijn ogen.

Normaliter gaan mensen een relatie aan met mensen die enigszins op hetzelfde 'niveau' zitten. Iemand van 18 zit in een hele andere fase, is vaak nog niet eens écht volwassen te noemen, moet nog van alles ontdekken, enzovoort. En dat jij geen goede argumenten hebt gezien? Vreemd. In het topic alleen al staan heel wat goede argumenten. Misschien moet je beter gaan lezen.
pi_116343664
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef Ziba het volgende:

[..]

Er is geen probleem. En tja, we hebben het hier helemaal niet over 'recht hebben op'. Generaliseren, wie weet, maar goed: zo zie ik het wel. Ik kan mij niet voorstellen dat een leuke, intelligente, vlotte én volwassen man die het allemaal goed voor elkaar heeft van - laten we zeggen - boven de 30 jaar daadwerkelijk een serieuze liefdesrelatie aan wil gaan met iemand die veel en veel jonger is - laten we zeggen 18. Er is altijd iets raars aan zulke mannen in mijn ogen.

Normaliter gaan mensen een relatie aan met mensen die enigszins op hetzelfde 'niveau' zitten. Iemand van 18 zit in een hele andere fase, is vaak nog niet eens écht volwassen te noemen, moet nog van alles ontdekken, enzovoort. En dat jij geen goede argumenten hebt gezien? Vreemd. In het topic alleen al staan heel wat goede argumenten. Misschien moet je beter gaan lezen.
Maar het punt is dat niet iedereen van 18 op het zelfde niveau zitten en dat geldt ook voor mensen die boven de 30 zijn. Er zijn mensen van 18 die al een gezin willen stichten en er zijn mensen van 30+ die nog volop uitgaan en achter de vrouwen aangaan. Als die mensen daar plezier in hebben wie ben jij dan om dat af te keuren. Heel leuk dat je er je eigen kijk op hebt, maar respecteer ook dat andere mensen er een andere smaak/mening op na houden.

Het is natuurlijk wat anders als iemand van 18+ met iemand van 14 ofzo gaat. Zolang beide personen volwassen zijn maakt leeftijd niet zoveel uit.
pi_116343758
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:58 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Maar het punt is dat niet iedereen van 18 op het zelfde niveau zitten en dat geldt ook voor mensen die boven de 30 zijn. Er zijn mensen van 18 die al een gezin willen stichten en er zijn mensen van 30+ die nog volop uitgaan en achter de vrouwen aangaan. Als die mensen daar plezier in hebben wie ben jij dan om dat af te keuren. Heel leuk dat je er je eigen kijk op hebt, maar respecteer ook dat andere mensen er een andere smaak/mening op na houden.

Het is natuurlijk wat anders als iemand van 18+ met iemand van 14 ofzo gaat. Zolang beide personen volwassen zijn maakt leeftijd niet zoveel uit.
Natuurlijk. Ik wist dat dit ging komen. Maar een persoon van 18 zit bij voorbaat al niet op hetzelfde niveau. Denk aan levenservaring, denk aan een baan, een studie. Op je 18e begin je net met een studie, ben je nog scholier of ben je aan het studeren als het goed is, op je 34e heb je die al lang en breed voltooid en ben je aan het werk. En op 18-jarige leeftijd een vaste baan? Dat is zeldzaam en dat is dan wel weer van een denderend niveau. Niet dus. Ik respecteer ook dat mensen er een andere mening over hebben, ik doe dan ook nergens denigrerend o.i.d. Jammer dat jij een andere mening hebben aanziet voor het niet respecteren van een andere mening.
pi_116343841
Iedereen moet doen waar hij/zij zelf zin in heeft. Behalve als het mijn dochter zou zijn, dan zou papa niet blij zijn.
Ja, ik generaliseer.
pi_116343914
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:02 schreef Ziba het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ik wist dat dit ging komen. Maar een persoon van 18 zit bij voorbaat al niet op hetzelfde niveau. Denk aan levenservaring, denk aan een baan, een studie. Op je 18e begin je net met een studie, ben je nog scholier of ben je aan het studeren als het goed is, op je 34e heb je die al lang en breed voltooid en ben je aan het werk. En op 18-jarige leeftijd een vaste baan? Dat is zeldzaam en dat is dan wel weer van een denderend niveau. Niet dus. Ik respecteer ook dat mensen er een andere mening over hebben, ik doe dan ook nergens denigrerend o.i.d. Jammer dat jij een andere mening hebben aanziet voor het niet respecteren van een andere mening.
Nou zeggen dat er met iemand iets mis is als ze er een andere smaak op na houden getuigt van weinig respect...ik neem aan dat je zelf slim genoeg bent om dat in te zien.

En wat nou als iemand van 18 al werkt en iemand van bijvoorbeeld 26 nog studeert. Is dan die persoon van 18 ook te oud voor die 26jarige?

Maargoed, stel dat inderdaad er een verschil zit in ervaring en dergelijke...dan hoeft dat toch niet perse een probleem te zijn? Probeer het via de andere kant te bekijken, als de man in dit geval meer ervaren is dan kan de vrouw daar alleen maar van leren. Een verschil hoeft niet altijd negatief te zijn. En zelfs al is dat wel zo dan zijn er waarschijnlijk ook dingen die je met haar gemeen hebt die je weer tegen die verschillen kan wegstrepen. Zoals ik al eerder zei, als het klikt dan voegt leeftijd daar niks meer aan toe.
pi_116343983
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Inderdaad het eerste waar ik ook aan dacht.

18 en 34 vind ik een erg groot verschil, niet alleen qua leeftijd, maar vooral qua belevingswereld.
Als je als kerel van 34 in een skatewinkel werkt ben je qua beleveing ook nog een jochie van net 20, dus dan kan het best ;)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 14:12:42 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_116344021
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:11 schreef Gripper het volgende:

[..]

Als je als kerel van 34 in een skatewinkel werkt ben je qua beleveing ook nog een jochie van net 20, dus dan kan het best ;)
Eigenlijk zou ik als achtienjarige hem dan niet eens "willen", volwassen vent die net doet alsof hij nog 20 is ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_116344072
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik als achtienjarige hem dan niet eens "willen", volwassen vent die net doet alsof hij nog 20 is ;)
Moet ie in een sokkenshop werken dan ofzo?

Ik begrijp je punt wel, maar anderzijds... Waar hebben we het over? We kennen de beste man niet.
  maandag 3 september 2012 @ 14:16:12 #156
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_116344106
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

[Fok Puberale Reactie]
Pas maar op dat ik mijn potloodje niet in jouw doosje steek. Dan loopt je een week mank.
[/Fok Puberale Reactie]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 14:16:37 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_116344114
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Moet ie in een sokkenshop werken dan ofzo?

Ik begrijp je punt wel, maar anderzijds... Waar hebben we het over? We kennen de beste man niet.
Misschien is hij wel heel lief inderdaad. Ik zeg alleen wat ik had gedacht als ik nog 18 was geweest...
niet zo tof doen
pi_116344145
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 14:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Misschien is hij wel heel lief inderdaad. Ik zeg alleen wat ik had gedacht als ik nog 18 was geweest...
Ik zeg alleen dat je daar nog niet de flauwste notie van hebt omdat je de man niet kent :)
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 14:18:56 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_116344166
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat je daar nog niet de flauwste notie van hebt omdat je de man niet kent :)
En mijn antwoord was OOK: misschien is hij wel heel lief ;)
niet zo tof doen
pi_116344186
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef Karina het volgende:

[..]

En mijn antwoord was OOK: misschien is hij wel heel lief ;)
Maar wat heeft lief zijn of niet te maken met je opmerking over doen alsof hij nog 20 is? O-)
pi_116344191
quote:
Toen je 18 was was je waarschijnlijk ontzettend geflatteerd geweest door de aandacht van een echte man.
Ja, ik generaliseer.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 14:23:44 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_116344277
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Maar wat heeft lief zijn of niet te maken met je opmerking over doen alsof hij nog 20 is? O-)
Dat was het antwoord op jouw opmerking dat we de goede man niet kennen, misschien is hij wel heel lief.
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:20 schreef Northside het volgende:

[..]

Toen je 18 was was je waarschijnlijk ontzettend geflatteerd geweest door de aandacht van een echte man.
Mannen waren niet in mij geïnteresseerd toen ik 18 was ;) Dus het antwoord daarop zou ja moeten zijn.
niet zo tof doen
pi_116344287
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:20 schreef Northside het volgende:

[..]

Ligt maar net aan de persoon. Ik word ook wel eens aangesproken door oudere mannen, bijvoorbeeld van 28. En ik raak daar echt niet geflatteerd van ofzo. Ik denk dat het ook ligt aan hoe een meisje is ingesteld. Het ene meisje vindt het fantastisch dat ze wordt aangesproken door een (zogenaamd) echte man en de ander interesseert het niet echt of vindt het zelfs triest.
pi_116344296
quote:

[..]

Nou dat heb ik liever dan die "volwassen" man zich voordoet als iemand dat ie eigenlijk niet is. Ik zie volwassenheid juist als het durven jezelf te zijn. Dus als je 34 bent en je voelt je om wat voor reden dan ook 20 dan heb ik daar maar alleen maar respect voor als je dat durft te doen en te tonen. En ik weet ook zeker dat mensen je meer respecteren als je dat doet.

Sowieso ik wist niet dat er vaste maatschappelijke waardes aan een bepaalde leeftijd zit. Je bepaald die voor jezelf. Veel mensen vinden het bijvoorbeeld kinderachtig als je nog Pokemon kijkt als je 18+ bent, maar ik vind dat juist cool als je dat wel doet. Niet zozeer om Pokemon, maar meer omdat je volwassen genoeg bent om je eigen weg te bewandelen i.p.v. mee te lopen met de rest van de kudde.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ligt maar net aan de persoon. Ik word ook wel eens aangesproken door oudere mannen, bijvoorbeeld van 28. En ik raak daar echt niet geflatteerd van ofzo. Ik denk dat het ook ligt aan hoe een meisje is ingesteld. Het ene meisje vindt het fantastisch dat ze wordt aangesproken door een (zogenaamd) echte man en de ander interesseert het niet echt of vindt het zelfs triest.
En wat nu als die man van 28 er als een jongetje van 18 uitziet?
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 14:26:27 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_116344352
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Nou dat heb ik liever dan die "volwassen" man zich voordoet als iemand dat ie eigenlijk niet is. Ik zie volwassenheid juist als het durven jezelf te zijn. Dus als je 34 bent en je voelt je om wat voor reden dan ook 20 dan heb ik daar maar alleen maar respect voor als je dat durft te doen.

Sowieso ik wist niet dat er vaste maatschappelijke waardes aan een bepaalde leeftijd zit. Je bepaald die voor jezelf. Veel mensen vinden het bijvoorbeeld kinderachtig als je nog Pokemon kijkt als je 18+ bent, maar ik vind dat juist cool als je dat wel doet. Niet zozeer om Pokemon, maar meer omdat je volwassen genoeg bent om je eigen weg te bewandelen i.p.v. mee te lopen met de rest van de kudde.
Jezelf zijn vind ik altijd zo een dooddoener eerlijk gezegd. Ik ben een oud wijf en ik weet dat maar al te goed, ik ga geen jongens van 18 verleiden. Als die man van 34 dat wil, moet hij weten. Maar hij moet niet gek kijken als bijvoorbeeld de ouders van die achtienjarige dat niet zo fijn vinden.

En Pokemon kijken is natuurlijk wel iets anders dan als 34jarige met een 18 jarige naar bed gaan.
niet zo tof doen
pi_116344362
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Ziba het volgende:
Jij wordt waarschijnlijk constant aangesproken door mannen, jij hebt die bevestiging niet zo nodig. Maar ieder meisje dat een beetje onzeker is smelt voor de aandacht van een man ('hij zegt dat ik bijzonder ben! :o ')
Ja, ik generaliseer.
pi_116344397
quote:

[..]

Nou dat heb ik liever dan die "volwassen" man zich voordoet als iemand dat ie eigenlijk niet is. Ik zie volwassenheid juist als het durven jezelf te zijn. Dus als je 34 bent en je voelt je om wat voor reden dan ook 20 dan heb ik daar maar alleen maar respect voor als je dat durft te doen en te tonen. En ik weet ook zeker dat mensen je meer respecteren als je dat doet.

Ja, maar het is natuurlijk wel weer te kansloos voor woorden in mijn ogen. Je bent namelijk geen 20 meer, die tijd is voorbij. Maargoed, zijn ook altijd weer bepaalde types natuurlijk. En aan de ene kant heb je gelijk: het is tof dat iemand niet meeloopt met de kudde en bijvoorbeeld nog pokemon kijkt op zijn 20e. Maar ergens vind ik het ook wel weer enigszins bedenkelijk. Maar ja, dat ben ik. :')

quote:

[..]

En wat nu als die man van 28 er als een jongetje van 18 uitziet?
Dat maakt het nog mooier.
pi_116344425
Als ik zo die OP zie is het bijna alsof hij zich aan TS heeft opgedrongen en dat ze nu meegaat in het knappe romantische oudere kerel gebeuren
pi_116344452
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Jezelf zijn vind ik altijd zo een dooddoener eerlijk gezegd. Ik ben een oud wijf en ik weet dat maar al te goed, ik ga geen jongens van 18 verleiden. Als die man van 34 dat wil, moet hij weten. Maar hij moet niet gek kijken als bijvoorbeeld de ouders van die achtienjarige dat niet zo fijn vinden.
Je bent zo oud als je je voelt hoor :)
pi_116344592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef VonD het volgende:
In het begin kwam hij wel eens vaker bij mij staan en zei zachtjes mijn naam op een speelse manier. Prima, zocht er niks achter. Op een gegeven moment begon hij ook met mij knuffels te geven . Ok, nog steeds niks aan de hand. Totdat we op een avond met de collega's iets gaan drinken en hij plotseling zijn hand op mijn been legt.
Overigens, uit de op.

Als ik ooit nog een dochter krijg zal ik haar zeker bijbrengen dat als een 34 jarige kerel haar knuffels begint te geven, er zeker iets aan de hand is. :D
Ja, ik generaliseer.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 14:35:50 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_116344625
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Je bent zo oud als je je voelt hoor :)
Ik voel me een oud wijf ;)

Maar serieus: ik kan best begrijpen dat een 34jarige verliefd wordt op een meisje van 18, maar ik kan me OOK verplaatsen in de ouders van dat meisje. Ik heb zelf geen kinderen, maar wel een nichtje van die leeftijd en ik zou gek staan te kijken als zij binnenkwam met iemand van die leeftijd.
niet zo tof doen
pi_116344636
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef Northside het volgende:

[..]

Jij wordt waarschijnlijk constant aangesproken door mannen, jij hebt die bevestiging niet zo nodig. Maar ieder meisje dat een beetje onzeker is smelt voor de aandacht van een man ('hij zegt dat ik bijzonder ben! :o ')
Ik heb die bevestiging inderdaad niet nodig. Je hebt gelijk: het zijn meiden die onzeker zijn die serieus op zulke mannen ingaan omdat het vleiend is voor die meiden. Ik heb trouwens bij oudere mannen (30 enzo) die vallen op jongere meiden (onder de 20 enzo) altijd van die Exotische liefde-mannen voor me. Die simpelweg geen vriendin kunnen krijgen vanwege beperkingen en daarom maar naar Thailand vertrekken of het proberen bij jonge meisjes die wel makkelijk zijn.
pi_116344725
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja, maar het is natuurlijk wel weer te kansloos voor woorden in mijn ogen. Je bent namelijk geen 20 meer, die tijd is voorbij. Maargoed, zijn ook altijd weer bepaalde types natuurlijk. En aan de ene kant heb je gelijk: het is tof dat iemand niet meeloopt met de kudde en bijvoorbeeld nog pokemon kijkt op zijn 20e. Maar ergens vind ik het ook wel weer enigszins bedenkelijk. Maar ja, dat ben ik. :')

[..]

Dat maakt het nog mooier.
Mijn punt is dat je niet teveel met de rest moet meelopen om acceptatie te krijgen. Dat geldt voor Pokemon maar ook voor leeftijd. Als jij je voortdurend aanpast aan andere mensen, ben je niet meer dan een copyat en creëer je niet een eigen gezonde identiteit.
pi_116344753
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 14:36 schreef Ziba het volgende:
Ik heb die bevestiging inderdaad niet nodig. Je hebt gelijk: het zijn meiden die onzeker zijn die serieus op zulke mannen ingaan omdat het vleiend is voor die meiden. Ik heb trouwens bij oudere mannen (30 enzo) die vallen op jongere meiden (onder de 20 enzo) altijd van die Exotische liefde-mannen voor me. Die simpelweg geen vriendin kunnen krijgen vanwege beperkingen en daarom maar naar Thailand vertrekken of het proberen bij jonge meisjes die wel makkelijk zijn.
Dat, of mannen die zich er niet bij neer willen leggen dat ze ouder worden. Wat is immers een grotere bevestiging van je jeugd dan bewijzen dat je ook nog best een jong meisje kan oppikken? En vrouwen van je eigen leeftijd willen dan vooral samen gaan wonen en kinderen krijgen, veels te confronterend, dus daar kunnen ze niks mee.
Ja, ik generaliseer.
pi_116344798
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:40 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat, of mannen die zich er niet bij neer willen leggen dat ze ouder worden. Wat is immers een grotere bevestiging van je jeugd dan bewijzen dat je ook nog best een jong meisje kan oppikken? En vrouwen van je eigen leeftijd willen dan vooral samen gaan wonen en kinderen krijgen, veels te confronterend, dus daar kunnen ze niks mee.
Je doet hier net of iedereen perse moet samenwonen en kinderen moet krijgen. Niet iedereen wil dat.
pi_116344809
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat was het antwoord op jouw opmerking dat we de goede man niet kennen, misschien is hij wel heel lief.

En die opmerking sloeg op jouw opmerking dat hij denkt een 20 jarige te zijn. Dat weet je niet.
pi_116344824
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:41 schreef Super_Stunner het volgende:
Je doet hier net of iedereen perse moet samenwonen en kinderen moet krijgen. Niet iedereen wil dat.
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat veel vrouwen van rond de 30 dat willen...
Ja, ik generaliseer.
pi_116344867
Nou gaat het weer over Pokemon kijken :') jezus christus....
pi_116344874
Ziba is goeden troll succesvol
pi_116344932
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Northside het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik zeg dat veel vrouwen van rond de 30 dat willen...
Ja dat is mijn punt ook, als je dat nog niet wil als man van 30 dan kan je beter iemand zoeken die dat ook niet wil hetzij een jonger iemand hetzij iemand van de zelfde leeftijd. Dat maakt geen verschil.
pi_116344946
quote:

[..]

Kan ook nog. Ik ben benieuwd hoe het met de topicstarter en de man is. :+
pi_116344950
quote:

[..]

Wat houdt "je er bij neerleggen dat je ouder wordt" precies in?
pi_116344988
quote:
5s.gif Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Zwak zijn en niet durven af te wijken van de kudde ;)
pi_116344991
quote:

[..]

Accepteren dat je een oude lul wordt. Kijken naar je eigen leeftijdsgenoten i.p.v. naar de jongere exemplaren die toch niet op een oude saaie lul zitten te wachten. Zoiets.
pi_116345040
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Ziba het volgende:

[..]

Accepteren dat je een oude lul wordt. Kijken naar je eigen leeftijdsgenoten i.p.v. naar de jongere exemplaren die toch niet op een oude saaie lul zitten te wachten. Zoiets.
Ik denk dat ik me bij jou binnen 5 minuten dood zou vervelen en niet andersom.
pi_116345171
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Ziba het volgende:

[..]

:')

Dat jij er niet op zit te wachten hoeft niet te zeggen dat iedereen dat doet. Ik heb eigenlijk tot nu toe nog geen een meid gehad die mij daar op heeft afgewezen. Nu komt het ook omdat ik er erg jong uitzie en ook lichamelijk minder snel verouder, maar de meeste meiden interesseert het niet omdat ze tot me aangetrokken zijn. (Dus ook echt hotties die bijna iedereen kunnen krijgen).

Daarbij als een meid je daar op zou afwijzen dan zijn er genoeg die dat avontuurtje wel willen aangaan. Iets met geen hand maar een land vol :)

Trouwens wat vind je dan eigenlijk van die mensen in Hollywood? Van die sterren van 50+ die met een vrouw van 20 gaan? Of als het alleen om de sex gaat vind je het dan wel weer kunnen? Want dan gaan je argumenten weer niet op..

[ Bericht 2% gewijzigd door Super_Stunner op 03-09-2012 14:59:05 ]
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 15:03:57 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_116345451
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

En die opmerking sloeg op jouw opmerking dat hij denkt een 20 jarige te zijn. Dat weet je niet.
Oh dan begreep ik je verkeerd :) Geloof ik,ik ben de draad ondertussen kwijt.
niet zo tof doen
pi_116345515
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dan begreep ik je verkeerd :) Geloof ik,ik ben de draad ondertussen kwijt.
Verstrooid oud wijf.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 15:13:29 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_116345788
quote:
12s.gif Op maandag 3 september 2012 15:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Verstrooid oud wijf.
Klopt helemaal. Ben ik ook.
niet zo tof doen
pi_116345921
Maar Ziba Wat is nu precies je probleem?

Dat twee volwassen mensen met leeftijdsverschil elkaar aantrekkelijk vinden en met elkaar sex hebben? Of is je probleem dat een eventueel relatie niet kan lopen? Als een relatie niet loopt, dan komen hun daar zelf wel achter en dan hebben hun er ook weer iets bij geleerd. En als is dat niet zo dan nog is dat hun probleem en niet die van jou.

Ben jij dan van plan je hele leven te gaan daten met personen die alleen van je eigen leeftijd zijn? Want de kans is aardig aanwezig dat je, je eigen dan erg limiteert en misschien wel die leuke kerel mist die altijd al had willen hebben.

Wat ik hiermee wil zeggen, sluit dingen niet meteen uit voordat je iets geprobeerd hebt. Ik heb altijd jongere meiden gehad en dat is eigenlijk nooit echt misgelopen op leeftijd. Misschien moet je ook wat meer out of the box denken, dat zal je goed doen :)

Leer te denken in mogelijkheden niet in beperkingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Super_Stunner op 03-09-2012 15:21:47 ]
pi_116347492
quote:
Voldoen aan het beeld van de maatschappij en je verantwoordelijkheden nemen. Niet op je 40e in een studentenkroeg staan bijvoorbeeld. Natuurlijk staat niets je in de weg om dat toch te doen, it's a free country, maar het staat anderen dan ook vrij om een oordeel over je te vormen. En misschien is dat bekrompen, maar zo werkt de wereld.
Ja, ik generaliseer.
pi_116347551
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Voldoen aan het beeld van de maatschappij en je verantwoordelijkheden nemen. Niet op je 40e in een studentenkroeg staan bijvoorbeeld. Natuurlijk staat niets je in de weg om dat toch te doen, it's a free country, maar het staat anderen dan ook vrij om een oordeel over je te vormen. En misschien is dat bekrompen, maar zo werkt de wereld.
Wat heeft in de kroeg staan met verantwoordelijkheden te maken?
pi_116347567
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat van verantwoordelijkheden ben ik met je eens.

Voldoen aan het beeld van de maatschappij... Wat betekent dat volgens jou dan? Ik denk namelijk dat het vooral JOUW perceptie is die je waarschijnlijk in je directe omgeving ook weerspiegeld ziet... Maar dat is geen "beeld van de maatschappij".

Maar wellicht heb je er een specifieke bedoeling mee.
pi_116348080
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Voldoen aan het beeld van de maatschappij... Wat betekent dat volgens jou dan? Ik denk namelijk dat het vooral JOUW perceptie is die je waarschijnlijk in je directe omgeving ook weerspiegeld ziet... Maar dat is geen "beeld van de maatschappij".

Maar wellicht heb je er een specifieke bedoeling mee.
Oh, nee, ik praat gewoon wat in algemeenheden hoor, dit is niet per se mijn persoonlijke mening.

Maar de maatschappij vindt bijvoorbeeld dat je als vrouw na je dertigste toch wel in een stabiele relatie moet zitten. Of dat je voor je 35e aan kinderen moet beginnen. Of dat je als oude man geen jonge meisjes meer doet. En zo zijn er nog veel meer stereotypen waarop je veroordeeld kan worden als je er niet aan voldoet.

En ik denk niet dat het alleen mijn perceptie is, ik hoor het namelijk van veel vrienden en vriendinnen ook.
Ja, ik generaliseer.
pi_116348113
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef Northside het volgende:

[..]

Oh, nee, ik praat gewoon wat in algemeenheden hoor, dit is niet per se mijn persoonlijke mening.

Maar de maatschappij vindt bijvoorbeeld dat je als vrouw na je dertigste toch wel in een stabiele relatie moet zitten. Of dat je voor je 35e aan kinderen moet beginnen. Of dat je als oude man geen jonge meisjes meer doet. En zo zijn er nog veel meer stereotypen waarop je veroordeeld kan worden als je er niet aan voldoet.

En ik denk niet dat het alleen mijn perceptie is, ik hoor het namelijk van veel vrienden en vriendinnen ook.
Oh, niks echt boeiends dus eigenlijk.

Oordeel maar raak zou ik zeggen :P
pi_116348159
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Oh, niks echt boeiends dus eigenlijk.

Oordeel maar raak zou ik zeggen :P
Tuurlijk, en als je mensen erop aanspreekt zullen ze ook zeggen dat iedereen moet doen wat ie lekker zelf wil en bla bla. Maar of dat echt hun mening is?
Ja, ik generaliseer.
pi_116348200
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Northside het volgende:

[..]

Tuurlijk, en als je mensen erop aanspreekt zullen ze ook zeggen dat iedereen moet doen wat ie lekker zelf wil en bla bla. Maar of dat echt hun mening is?
Ja maar dat maakt niet zoveel uit. Je moest eens weten wat ik allemaal wel niet over anderen denk soms. Net zo min boeiend, besluit ik uiteindelijk altijd :)
  maandag 3 september 2012 @ 16:24:24 #198
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_116348257
Ligt het aan mij of is er van een debat nog weinig sprake?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_116348276
quote:
19s.gif Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Toekito het volgende:
Ligt het aan mij of is er van een debat nog weinig sprake?
Valt weinig te debatteren toch?
Ja, ik generaliseer.
pi_116348392
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Northside het volgende:

[..]

Maar wat is er erg aan dat iemand anders een andere mening heeft. Zoals ik al eerder vertelde als jij niet doet waarvoor je staat en je laat beïnvloeden door andere mensen, ben je meer iemand anders dan jezelf. Jezelf zijn is belangrijk om voor je eigen een sterke identiteit te creëren tegenover de maatschappij. Als je dat niet doet beperk je, je eigen en de personen om je heen.

Het is niet voor niks dat juist de mensen die iets anders doet dan de rest van de kudde het meest succesvol in het leven zijn. Ik snap niet waarom mensen denken dat ze succesvol worden als ze het zelfde doet als de rest :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')