abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115785159
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

een man van 42 met een meid van 26 snap ik wel
ik snap alleen niet waarom die meid dat doet.
Ja ok, daar moet ik je een +1 geven :D
pi_115785592
quote:
9s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef Lienekien het volgende:
Dat gaat Ffleamig je dan nu even haarfijn uit de doeken doen.
Daar zit ik wel op te wachten, maar het blijft stil.
pi_115785929
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

een man van 42 met een meid van 26 snap ik wel
ik snap alleen niet waarom die meid dat doet.
Ik zie er beter uit dan de gemiddelde kerel van 26 :D
pi_115786192
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Dat is geen rede. Of ze moet heel erg oppervlakkig zijn.
Overigens kan ik me wel voordelen indenken, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt/vind
pi_115786349
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk, want de gemiddelde kerel is maar zozo, als je er nou beter uit zou zien dan de knapste kerel van 26 is het wat anders. Overigens kan je maar beter heel knap zijn denk ik, dat compenseert weer een beetje de cholera die je uitkraamt.
pi_115786436
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:19 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk, want de gemiddelde kerel is maar zozo, als je er nou beter uit zou zien dan de knapste kerel van 26 is het wat anders. Overigens kan je maar beter heel knap zijn denk ik, dat compenseert weer een beetje de cholera die je uitkraamt.
flame je nu serieus op een trol? :P
pi_115786437
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om met iemand die in theorie een kind van mij kan zijn iets te beginnen maar ach, wie weet werkt het wel in dit geval, merk je snel genoeg. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115786728
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:21 schreef trovey het volgende:
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om met iemand die in theorie een kind van mij kan zijn iets te beginnen maar ach, wie weet werkt het wel in dit geval, merk je snel genoeg. :P
ik ook niet, maar ik ben ook niet zo oud als Flaemig
bij mij zit er meestal maar 2 jaar tussen. Grootste verschil was 7 jaar geloof ik
pi_115786802
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

Dat is geen rede. Of ze moet heel erg oppervlakkig zijn.
Overigens kan ik me wel voordelen indenken, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt/vind
Het grote voordeel is dat je je er jong bij voelt, het nadeel is dat je je er jong bij voelt maar ik werkelijkheid ben je ouder. Het scheelt wel dat ze geestelijk wat aan de oudere volwassen kant is maar ze kan ook heerlijk jong en onbedorven uit de hoek komen.
pi_115806073
Gewoon lekker van genieten en niet teveel van verwachten.. en wordt alsjeblieft niet verliefd op hem....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115826085
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon lekker van genieten en niet teveel van verwachten.. en wordt alsjeblieft niet verliefd op hem....
Ervaring mee?
pi_115826593
Leeftijd is slechts een getal toch :@
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115826775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:52 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Ja maar ik verwachtte er niet teveel van en dan is er niks aan de hand :)
pi_115826935
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja maar ik verwachtte er niet teveel van en dan is er niks aan de hand :)
dat scheelt een hoop, gewoon genieten is altijd beter dan verwachtingen hebben
pi_115827072
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:17 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

dat scheelt een hoop, gewoon genieten is altijd beter dan verwachtingen hebben
Bij dit soort dingen moet er ook niet teveel verwachten. Want 9 van de 10x is het toch maar tijdelijk.
pi_116104588
Ik ben zelf 35 en eerlijk gezegd heb ik al jaren het gevoel dat ik het bij een 18-jarige niet zou uithouden. Niet dat ze lelijk zijn, maar ze zijn zo onvolwassen en onervaren. Hierdoor zijn ze vaak gemakkelijker te manipuleren door een veel oudere persoon.

En de oudere mannen die ik ken, die achter jongere meiden aanzitten, zijn vaak losers die 20-jarigen spelen. Die kunnen niet eens iemand van hun eigen leeftijd krijgen.

Je kunt de positieve uitzondering zijn, maar is het niet een beetje naïef om daar op te gokken.

Ik wil niet zeggen dat een leeftijdsverschil altijd een probleem is, maar dan moet de jongste al in de twintig zijn.
pi_116107066
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zou iemand van 34 moeten met een meisje van 18, behalve een keer seks hebben met een jonge en strakke chick. Ergo, hij doet het alleen voor de seks.
Te kort door de bocht, maar valide punt.

Ik vind jonger ook leuk, maar 18 zou ik me ook niet snel aan wagen. Wel erg groen. Maar hoeft niet alles te zeggen.

Zit wat in TS.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116107621
Als je mijn dochter was had ik je uit huis gezet, vieze hoer. Wat bezielt je wel niet?
pi_116108221
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Anthropos het volgende:
Als je mijn dochter was had ik je uit huis gezet, vieze hoer. Wat bezielt je wel niet?
:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116144076
Hallo, ik vind dat je er wel uitgebreid moet over praten met die man.. kan hij nog wachten om samen te wonen? denkt hij nog niet aan kids? wilt hij het ook met je ouders bespreken?
op je leeftijd heb ik niets aan te merken.. ik ken genoeg mensen die op de leeftijd van 18 al meer hebben meegemaakt dan iemand van 30, ervaringen hangen niet af van de leeftijd maar van persoon tot persoon geloof ik.. respecteerd hij je? heeft hij aangedrongen tot seks of was het jou keuze? denk er goed over na, als je echt van die man houdt kunnen zelfs je ouders daar niet tussenkomen, maar wees wel op je hoede, of toch zeker een beetje!

groetjes
pi_116188697
Dit soort dingen zijn daarom ook onmogelijk om voor een buitenstaander te beoordelen. De ene persoon van 18 is de andere niet en dat geldt het zelfde voor de ene 34 jarige met de andere.

Ook ligt het er een aan hoe oud hij eruit ziet en zich gedaagd. En als er verschil is, in hoeverre dat verschil tussen in jullie staat. Overigens hoeft een verschil niet een probleem te zijn. Mocht hij ervaren zijn in bepaalde dingen kan hij je alleen maar bijleren.

Als er een klik is dan zou ik er gewoon voor gaan, want de klik is er dus waarom zou leeftijd dat dan ontkrachten?

Ik ben zelf 29 maar ik wil het liefste een meid rond de 18-22. Dit heeft als reden omdat ik zelf erg jong van geest ben en er extreem jong uitzie. Meeste mensen schatten mij 17-18. Daarbij komt er ook nog eens bij dat het grotendeels van mijn vriendengroep rond de 18-22 is. Ik vooral vrouwen van die leeftijd aantrek en ik daar ook nog eens de meeste dingen gemeen mee heb met die leeftijdsgroep.

Tel daarbij op dat ik nog niet super ervaren ben, dat ik nog wekelijks uitga en voorlopig nog geen behoefte heb aan huisje boompje beestje dan kun je wel concluderen dat leeftijd niet altijd iets zegt.

Dus ga ervoor als het klikt en kap het af als je denkt dat het niks wordt.

quote:
15s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Anthropos het volgende:
_O- :') :') :')

Laten we het hopen voor jou dat je aan het trollen bent.....

[ Bericht 14% gewijzigd door Super_Stunner op 30-08-2012 15:29:12 ]
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:52:26 #122
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116270232
Ik heb een tijdje een vriendin van 19 gehad toen ik zelf 32 was. Mooie herinneringen O+ :9~ :9
En ja, dat is inderdaad een flinke mismatch maar dat is juist een deel van de lol.
Gewoon voor gaan, het was de meest passionele relatie ooit (van beide kanten).
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:55:57 #123
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116270340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef ChristianeF het volgende:
Hallo, ik vind dat je er wel uitgebreid moet over praten met die man.. kan hij nog wachten om samen te wonen? denkt hij nog niet aan kids? wilt hij het ook met je ouders bespreken?

Wat een aparte ideeen heb jij over mannen van 32
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_116338464
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef SeLang het volgende:

[..]

Wat een aparte ideeen heb jij over mannen van 32
Indd

Het probleem is dat mensen al een heel toekomst scenario gaan inplannen voordat ze de persoon überhaupt hebben aangesproken :'). Waarom zul je, je al druk maken om kinderen voordat je die persoon al hebt leren kennen. 99% van de contacten loopt daar toch niet op uit.

Ik wordt ook zo langzamerhand ook beetje moe van dat generaliseer dat je op een bepaalde leeftijd dit en dat moet doen. Zijn mensen tegenwoordig zo bang om te doen wat ze zelf willen?

Een man die ik ken is ver in de 40 en is nog steeds bezig om vrouwen te versieren die soms meer dan 20 jaar jonger zijn dan hijzelf. Waarom? Omdat hij het kan! Mensen die er tegen zijn? Tja iets met "zelf niet kunnen en jaloezie". :o

[ Bericht 7% gewijzigd door Super_Stunner op 03-09-2012 10:39:50 ]
  maandag 3 september 2012 @ 10:36:15 #125
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_116338614
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:18 schreef Snowballed het volgende:

[..]

En dan durven zeiken over anderen... Ga levenservaring opdoen joh.. met je kansloos dit, kansloos dat.. _O- :')

Dit, dat je jezelf zelfs de wijsheid durft toe te wijzen om hier een mening over te hebben.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')