abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115425647
quote:
Nu meer als een maand verder ben ik al met hem naar bed geweest
Drie maal raden wie hiertoe het initiatief nam. Ik schat zomaar eens het kledingmeneertje. :N
pi_115425718
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:56 schreef Lollystokje het volgende:

[..]

Hetzelfde verhaal. Je zit beiden in zo'n verschillende levensfase, knap als je dan op één lijn kunt zitten.
Op één lijn zitten heeft mijns inziens niks met leeftijd te maken, maar gewoon met hoe je zelf bent. Ik kan met genoeg leeftijdsgenoten ook gewoon niet op één lijn zitten.

Het enige waar je je eventueel druk om kunt maken zijn kinderen. Nu heb ik het "geluk" dat we die beide niet willen, maar of TS dat op d'r 18e al weet en hoe haar nieuwe lover daar tegenover staat? Lijkt me belangrijk om dat op een gegeven moment (nu nog niet) wel duidelijk te hebben.
pi_115425744
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:04 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Drie maal raden wie hiertoe het initiatief nam. Ik schat zomaar eens het kledingmeneertje. :N
Dus? Sex heb je nog steeds samen :D. Anders noemen we het heel anders.
pi_115426028
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:04 schreef Moogwai10 het volgende:

Ik heb bijna altijd het initiatief genomen binnen nieuwe relaties (en ons) als het daar om gaat en daarbij maakte het niet uit of ze ouder was, ongeveer dezelfde leeftijd of een stuk jonger.

Ergens heb ik gewoon het gevoel dat mannen daar wat doortastender in zijn, ongeacht de leeftijd...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_115426206
Toch denk ik dat het probleem zich vanzelf gaat oplossen ... de sex is inmiddels geweest, het nieuwe is er af en kledingmeneertje gaat door naar zijn volgende verovering.

TS achterlatende als naieve tiener met een gebroken hartje.
pi_115426371
als TS zo naïef was, had ze dit topic niet geopend.
Het is mss wat raar gegaan in haar geval, maar ik meen dat een groot leeftijdsverschil op zich geen reden zou moeten zijn voor zoveel vooringenomenheid.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:24 schreef Moogwai10 het volgende:
Toch denk ik dat het probleem zich vanzelf gaat oplossen ... de sex is inmiddels geweest, het nieuwe is er af en kledingmeneertje gaat door naar zijn volgende verovering.

pi_115426590
Tja, ik ben zelf een man van 36 jr en kan me er verder weinig bij voorstellen.

Beetje achter een meisje van 18 gaan staan en op een vreemde manier haar naam uitspreken. Dat noem ik gewoon een beetje 'playen/hosselen' voor de sex ...maar goed wie ben ik.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:45:39 #58
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115426772
Erg herkenbare situatie.. Sterkte ermee..
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_115427947
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:24 schreef Moogwai10 het volgende:

En dat doen 18 jarige jongens nooit ofzo? Ik was zelf rond die leeftijd helemaal niet zo lief eigenlijk...
pi_115489132
Ben zelf ook 34 ,me vriendin was net 20 toen ik der leerde kennen.
Ze was me collega (en nog steeds).
Ik werd verliefd op der vanwege der mooie ogen en verlegenheid .
Nu zijn we meer dan 1 jaar samen en wonen samen gaat meer dan goed en zoals het lijkt is ze zelfs zwanger.
Het hoefd niet altyd puur voor de sex te zijn en verschil mwah beetje onvolwassen nog soms.
Ach het hoort bij der levens fase.
Ze kijken soms nog wel eens omdat ze jonger lijkt.
Heb ook zoiets van ja en ze is 14 jaar jonger ,maar dat intereseerde me toen niks .
Ze was gewoon lief zorgzaam en veranderde me onbewust.
Binnen een maand naar bed no way ging vanzelf dat het langer duurde.
Precies zo als ik het wou en zei ook.
Het kan goed gaan ,maar pas gewoon op wat je doet en met wie.
Ander voorbeeld is een kennis hij inmiddels 50 zij 23 en zijn al een antal jaartjes zonder problemen samen
pi_115498267
Er is in ieder geval altijd wat mis met zulke oude personen. Sociaal niet helemaal sterk, niet al te snugger, erg wanhopig, erg lelijk. Gezond kan zo'n verschil niet zijn. Je ziet in ieder geval nooit een écht mooie vent die alles goed voor elkaar heeft, intelligent en zelfverzekerd is, met een té jong iemand.
pi_115499589
Wat een vooringenomenheid..
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef Ziba het volgende:
Er is in ieder geval altijd wat mis met zulke oude personen. Sociaal niet helemaal sterk, niet al te snugger, erg wanhopig, erg lelijk. Gezond kan zo'n verschil niet zijn. Je ziet in ieder geval nooit een écht mooie vent die alles goed voor elkaar heeft, intelligent en zelfverzekerd is, met een té jong iemand.
pi_115499739
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 02:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een vooringenomenheid..

[..]

Het is inderdaad doodnormaal en erg gezond om op een 18-jarige te vallen terwijl je zelf 34 bent. :s) Met zulke mannen (en vrouwen ook) is gewoon iets mis, als je echt goed bij bent dan val je d'r niet eens op.
pi_115500296
quote:
Het zijn juist de uiterst succesvolle rijke stinkerds en de gladde playboys die met de 18 jarige playboybunnies lopen..

je moet toch iets goed doen wil een meisje van 18 op iemand van in de 30 vallen
pi_115500320
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 02:33 schreef hlmllp het volgende:

[..]

Het zijn juist de uiterst succesvolle rijke stinkerds en de gladde playboys die met de 18 jarige playboybunnies lopen..

je moet toch iets goed doen wil een meisje van 18 op iemand van in de 30 vallen
Wie? Die oude kerel van de Playboy shit bedoel je zeker? Verder niet hoor. En nee, het zijn áltijd trieste kereltjes, dat zie ik ook in mijn omgeving.
pi_115500506
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 02:35 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wie? Die oude kerel van de Playboy shit bedoel je zeker? Verder niet hoor. En nee, het zijn áltijd trieste kereltjes, dat zie ik ook in mijn omgeving.
Kortzichtigheid FTW :7

:')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_115501257
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zou iemand van 34 moeten met een meisje van 18, behalve een keer seks hebben met een jonge en strakke chick. Ergo, hij doet het alleen voor de seks.
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:

[..]

18 en 34 vind ik een erg groot verschil, niet alleen qua leeftijd, maar vooral qua belevingswereld.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Veela het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks. Wat moet een volwassen vent in godsnaam met een pubermeisje buiten dat om? Jij hebt amper levenservaring, zit nog op school (of je studeert NET). Je bent nog compleet afhankelijk van je ouders. Hij heeft al jaren lang gewerkt, is zelfstandig.. dat heeft al een enorm overwicht op jou.

Bovendien is een man die zich echt intellectueel verbonden voelt met een puber iemand met geestelijke problemen, aangezien hij al een stuk verder zou moeten zijn in zijn ontwikkeling. Zeker als ik kijk naar hoe anders ik (22) was 4 jaar geleden, lijkt het me logisch dat iemand van 12 jaar ouder dan ik nog een stuk volwassener zou moeten zijn.

Die vent gebruikt je.
Bovenstaande posts zijn eigenlijk een aardig voorbeeld van de etiquette die Nederlanders in het algemeen voor ogen hebben.

Volgens de meesten moet in Nederland een relatie gelijkwaardig zijn. De vrouw heeft evenveel te zeggen als de man. De man moet niet de enige in huis zijn die werkt, en in een relatie hoort men qua ontwikkeling gelijkwaardig te zijn en onafhankelijk van elkaar. Tevens moet je intellectueel verbonden zijn met elkaar en zijn grote leeftijdsverschillen not done.

Vergis je niet, ik denk er zelf ook zo over, maar het is wel slechts een gedachtegoed. Dit is de algemene norm in Nederland. Nou kan je daar van afwijken, maar dan krijg je dus nogal hete kritiek zoals jullie wel hebben kunnen zien aan een aantal reacties in dit topic. Bij grote leeftijdsverschillen is hij meteen een "snoeperd" en weet ik wat allemaal.

Er zijn landen waar meisjes al ruim voordat ze 18 zijn worden "verkocht" om iemand te huwen en dat als vrij normaal wordt beschouwd. Nou is dat in mijn ogen ook heel erg fout, maar dat is hoe het daar gaat, en waar nog veel grotere "straffen" op staan dan wat verwijten in een internettopic als je van de norm afwijkt. Moet je eens googlen naar de dating etiquette in Aziatische landen zoals Japan, China en Zuid-Korea, daar sta je soms vrij perplex van wat voor een rare gewoontes zij daar erop na houden. In Zuid-Korea heeft de vrouw de controle over al het geld in het gezin. Best gek he? Dat is normaal daar, en bovenstaande reacties is wat normaal in Nederland is.

Is de "fling" van TS dan wel zo gek? Die vent is echt helemaal koekwaus of wat? Hij wijkt enkel af van de norm, en de TS is wel volwassen genoeg om zich niet te laten misbruiken. Dus wat dat betreft valt het allemaal nog mee. Sommige mensen hier zijn het er duidelijk niet mee eens, die vinden dat iedereen volgens hun etiquette zouden moeten leven, maar gelukkig zijn we nog wel zo liberaal hier in Nederland dat die vent ermee door kan gaan zonder te worden gestenigd.

Doordat we in Nederland nog de vrijheid hebben om helemaal zelf te kiezen met wie we willen daten en trouwen, zorgt dat er toch wel voor dat men zoekt naar een gelijkwaardige relatie. De meesten willen namelijk niet onderdanig zijn, op die manier is hier ook de norm zo ontstaan.

Ik geef het ook niet lang, maar goed. So be it.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xeanor op 13-08-2012 04:18:04 ]
pi_115501824
Ik ben zelf 42 en mijn vriendin is 26.
pi_115505065
quote:
Ik zie ze wel.

Ben je ooit verlaten voor een jonger model ofzo?
pi_115505132
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zie ze wel.

Ben je ooit verlaten voor een jonger model ofzo?
Ik geloof er niks van. Het zijn altijd trieste mensen. Een gezond functionerend persoon valt sowieso niet op te jong in mijn ogen.

Nee, daar heb ik nou niet echt de leeftijd voor. Tenzij iemand op zeer minderjarig valt natuurlijk. :')
pi_115505302
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef Ziba het volgende:

Ik geloof er niks van. Het zijn altijd trieste mensen. Een gezond functionerend persoon valt sowieso niet op te jong in mijn ogen.
Het zijn niet altijd trieste mensen. Het zijn mensen die anders in het leven staan. Dat mag van mij. Ik zou zelf ook geen 18 jarige willen voor een relatie, maar als iemand dat wel leuk vindt, doen!

Ik ken wel iemand die voor zijn bedrijf de hele wereld rond moet en zelden thuis is en thuis gewoon geen zin heeft in diepe gesprekken, maar die gewoon even wil ontspannen. En daarvoor heeft hij een bijzonder leuk springerig en lekker ding thuis zitten, die zichzelf prima vermaakt met zijn geld.

Dat is misschien niet een relatie zoals jij het wenst en het is ook niet zoals ik dat wens, maar ieder zijn meug, nietwaar?

En die kerel ligt goed in de markt , dat kan ik je garanderen. Hij is in de 40, zijn vriendin nu... 22 denk ik. Al weer een jaar of 2 zijn ze gelukkig genoeg om het zo vol te houden.

quote:
Nee, daar heb ik nou niet echt de leeftijd voor. Tenzij iemand op zeer minderjarig valt natuurlijk. :')
Dan geef ik gewoon jouw gebrek aan levenservaring de schuld. ;)
pi_115505463
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:37 schreef Moogwai10 het volgende:
Tja, ik ben zelf een man van 36 jr en kan me er verder weinig bij voorstellen.

Beetje achter een meisje van 18 gaan staan en op een vreemde manier haar naam uitspreken. Dat noem ik gewoon een beetje 'playen/hosselen' voor de sex ...maar goed wie ben ik.
TS heeft mischien aandachttekort en dan zo'n kledingmeneer die 'speels'??/geil?? haar naam zegt :')

Meisjes van 18 horen 'u' te zeggen tegen zo'n oudere meneer ipv verliefd te worden.
Alsof je verliefdheid kent op die leeftijd :')
5 Ferrari's op videoband!
pi_115505491
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het zijn niet altijd trieste mensen. Het zijn mensen die anders in het leven staan. Dat mag van mij. Ik zou zelf ook geen 18 jarige willen voor een relatie, maar als iemand dat wel leuk vindt, doen!

Ik ken wel iemand die voor zijn bedrijf de hele wereld rond moet en zelden thuis is en thuis gewoon geen zin heeft in diepe gesprekken, maar die gewoon even wil ontspannen. En daarvoor heeft hij een bijzonder leuk springerig en lekker ding thuis zitten, die zichzelf prima vermaakt met zijn geld.

Dat is misschien niet een relatie zoals jij het wenst en het is ook niet zoals ik dat wens, maar ieder zijn meug, nietwaar?

En die kerel ligt goed in de markt , dat kan ik je garanderen. Hij is in de 40, zijn vriendin nu... 22 denk ik. Al weer een jaar of 2 zijn ze gelukkig genoeg om het zo vol te houden.

[..]

Ik heb je hele verhaal gelezen en ik kan maar één conclusie trekken: zeer trieste kerel - in mijn ogen. Het zijn altijd wel mensen waar uiteindelijk iets 'mis' mee is, maar ja, dat vind ik. Het is gewoon een bepaalde wanhoop, niet goed in de markt liggen (in jouw geval blijkbaar anders), onzeker zijn en sociaal niet helemaal sterk.

Ik kan mij nogmaals niet voorstellen dat een normaal functionerend persoon die alles fijn voor elkaar heeft en goed in de markt ligt een daadwerkelijke relatie aan wil gaan met een 18-jarige of 22-jarige, echt niet. Dan is er, hoe je ook functioneert in de maatschappij en overkomt op mensen, iets mis met je.

Nee hoor, ook als ik ooit de dertig nader denk ik hier nog steeds zo over. Maar ik heb deze discussie wel vaker gevoerd op fok en iedereen is hier altijd tegen. :+
pi_115505683
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef Ziba het volgende:

Ik heb je hele verhaal gelezen en ik kan maar één conclusie trekken: zeer trieste kerel - in mijn ogen. Het zijn altijd wel mensen waar uiteindelijk iets 'mis' mee is, maar ja, dat vind ik. Het is gewoon een bepaalde wanhoop, niet goed in de markt liggen (in jouw geval blijkbaar anders), onzeker zijn en sociaal niet helemaal sterk.
Hij is niet onzeker, heeft een zeer uitgebreid netwerk (waar je toch echt sociaal heel sterk voor moet zijn).

Jij denkt, kortom, iets teveel vanuit jouw overtuiging.

quote:
Ik kan mij nogmaals niet voorstellen dat een normaal functionerend persoon die alles fijn voor elkaar heeft en goed in de markt ligt een daadwerkelijke relatie aan wil gaan met een 18-jarige of 22-jarige, echt niet. Dan is er, hoe je ook functioneert in de maatschappij en overkomt op mensen, iets mis met je.
Als ik je vertel hoe ik mijn leven heb ingericht vind jij waarschijnlijk ook dat er iets mis met mij is. Waarom: omdat ik op bepaalde vlakken mij niet houd aan de norm.

Maar dat is niet hetzelfde als dat er iets mis met mij is. Misschien is dat wel zo, maar toch niet vanwege die afwijking van de norm.

Ken je de serie Weeds? Luister eens...

Ik ben persoonlijk blij dat er ook wat originele mensen zijn.

quote:
Nee hoor, ook als ik ooit de dertig nader denk ik hier nog steeds zo over. Maar ik heb deze discussie wel vaker gevoerd op fok en iedereen is hier altijd tegen. :+
Dan zou het zo maar kunnen dat jij origineel bent in jouw conservatisme.

Overigens weet je niet hoe je er over denkt als je in de dertig bent.
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:29:06 #75
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115505684
Wat maakt het in vredesnaam uit wat een ander van je relatie vind..? :')
Er zullen altijd mensen zijn die vinden dat het niet goed is/niet kan, etc.. het gaat om jou...
Kies altijd en overal voor jezelf.. :Y
Veel geluk... (met welke keuze dan ook)

My only advice.... Wear sunscreen
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:34:52 #76
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115505841
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben zelf ook 34 ,me vriendin was net 20 toen ik der leerde kennen.
Ze was me collega (en nog steeds).
Ik werd verliefd op der vanwege der mooie ogen en verlegenheid .
Nu zijn we meer dan 1 jaar samen en wonen samen gaat meer dan goed en zoals het lijkt is ze zelfs zwanger.
Het hoefd niet altyd puur voor de sex te zijn en verschil mwah beetje onvolwassen nog soms.
Waarin jij de onvolwassene bent mag ik aannemen?
Ik ga naar huis.
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:35:31 #77
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115505863
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef DS4 het volgende:
Ho-ho, Ziba is al heel wijs voor d'r leeftijd hoor.
Ik ga naar huis.
pi_115505882
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hij is niet onzeker, heeft een zeer uitgebreid netwerk (waar je toch echt sociaal heel sterk voor moet zijn).

Jij denkt, kortom, iets teveel vanuit jouw overtuiging.
Nee, dan kan er alsnog iets mis met hem zijn. Wat er ook is.

quote:
Als ik je vertel hoe ik mijn leven heb ingericht vind jij waarschijnlijk ook dat er iets mis met mij is. Waarom: omdat ik op bepaalde vlakken mij niet houd aan de norm.

Maar dat is niet hetzelfde als dat er iets mis met mij is. Misschien is dat wel zo, maar toch niet vanwege die afwijking van de norm.
Nee hoor, waarschijnlijk niet. Er is niets mis met 'afwijken van de norm', best leuk zelfs (vind ik), maar het ligt eraan op welke manier. Ik vind dit soort situaties gewoon te kansloos voor woorden en het zijn ook altijd weer kansloze figuren. En tja, ik kan het mij niet voorstellen dat een normaal functionerend persoon daadwerkelijk een liefdesrelatie wil met iemand die in een hele andere leeftijdsfase zit, dat kan gewoon niet gezond zijn.

quote:
Ik ben persoonlijk blij dat er ook wat originele mensen zijn.

Dan zou het zo maar kunnen dat jij origineel bent in jouw conservatisme.

Overigens weet je niet hoe je er over denkt als je in de dertig bent.
Zeker mooi dat er originele mensen zijn maar een relatie met een 18-jarige willen terwijl je zelf oud bent noem ik nou niet echt origineel of mooi. Ik ben niet conservatief, juist niet. En dat weet ik wel zeker.
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:38:11 #79
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115505940
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:36 schreef Ziba het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor, waarschijnlijk niet. Er is niets mis met 'afwijken van de norm', best leuk zelfs (vind ik), maar het ligt eraan op welke manier. Ik vind dit soort situaties gewoon te kansloos voor woorden en het zijn ook altijd weer kansloze figuren. En tja, ik kan het mij niet voorstellen dat een normaal functionerend persoon daadwerkelijk een liefdesrelatie wil met iemand die in een hele andere leeftijdsfase zit, dat kan gewoon niet gezond zijn.

[..]

Zeker mooi dat er originele mensen zijn maar een relatie met een 18-jarige willen terwijl je zelf oud bent noem ik nou niet echt origineel of mooi. Ik ben niet conservatief, juist niet. En dat weet ik wel zeker.
Wie ben jij om een oordeel te hebben over een ander..? :')
DAT vind ik nogal kansloos namelijk..
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:38:32 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115505951
@ziba

Je kunt het je niet voorstellen, zeg je. Dan is dat kennelijk jouw gebrek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_115505967
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:38 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Wie ben jij om een oordeel te hebben over een ander..? :')
DAT vind ik nogal kansloos namelijk..
We oordelen allemaal over andere mensen. :') Ik vind het kansloos, altijd al gevonden. Klaar.
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:40:34 #82
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115506029
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:39 schreef Ziba het volgende:

[..]

We oordelen allemaal over andere mensen. :') Ik vind het kansloos, altijd al gevonden. Klaar.
Conservatief dus... (zonder dat je het zelf in de gaten hebt...)
En ja dat is mijn oordeel..
pi_115506090
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:40 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Conservatief dus... (zonder dat je het zelf in de gaten hebt...)
En ja dat is mijn oordeel..
Conservatief omdat ik het kansloos vind wanneer een oud persoon een liefdesrelatie aan wil gaan met iemand die totaal in een andere leeftijdsfase zit en omdat ik denk dat er met zo'n persoon iets mis is. Hmm, nou ja, okay.
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:44:04 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115506130
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

Conservatief omdat ik het kansloos vind wanneer een oud persoon een liefdesrelatie aan wil gaan met iemand die totaal in een andere leeftijdsfase zit en omdat ik denk dat er met zo'n persoon iets mis is. Hmm, nou ja, okay.
Vooral omdat je er dus altijd van uitgaat dat er dan iets mis is met iemand.

Overigens zul je dus met deze redenering altijd je eigen vooroordeel bevestigd zien.
pi_115506225
quote:

Dat kan, maar met jou kan ook iets mis zijn.

quote:
Maar dat jij het je niet kan voorstellen ligt primair aan jou. ;)

quote:
34 is oud? Wil jij ruzie ofzo? :(
pi_115506464
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vooral omdat je er dus altijd van uitgaat dat er dan iets mis is met iemand.

Overigens zul je dus met deze redenering altijd je eigen vooroordeel bevestigd zien.
Dat is ook zo, anders dan val je echt niet op iemand in een totaal andere levensfase. Daar blijf ik ook bij. Maar goed, verder moeten zulke types doen wat ze niet laten kunnen, als zij d'r gelukkig van worden.

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:47 schreef DS4 het volgende:
Maar dat jij het je niet kan voorstellen ligt primair aan jou. ;)
Ik kan het wel verklaren. In principe, als ik er goed over nadenk, kan ik zulke kanslozen wel enigszins 'begrijpen'; je moet toch wat. Het is net zoiets als die trieste mannen die naar Thailand gaan voor een vrouw, te kansloos voor woorden, maar ja, je moet wat als het niet wil vlotten hier.

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:47 schreef DS4 het volgende:
34 is oud? Wil jij ruzie ofzo? :(
Ja, dat is gewoon niet echt jong in mijn ogen. En al helemaal vergeleken bij een 18-jarige. Maar ik blijf toch bij mijn eigen mening, dus ja. :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:03:19 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115506754
Naar mijn idee heb je een vrij beperkt idee van wat een relatie succesvol maakt. Je legt zo de nadruk op die verschillende levensfasen.

Denk je net zo over milieu en opleidingsniveau?
pi_115506819
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef Ziba het volgende:

Ik kan het wel verklaren. In principe, als ik er goed over nadenk, kan ik zulke kanslozen wel enigszins 'begrijpen'; je moet toch wat. Het is net zoiets als die trieste mannen die naar Thailand gaan voor een vrouw, te kansloos voor woorden, maar ja, je moet wat als het niet wil vlotten hier.

Dat vind ik een ander verhaal... naar Thailand gaan omdat het hier maar niet wil vlotten en daar gebruik maken van de armoede.

Soms word je nu eenmaal verliefd op iemand. En als die toevallig een stuk jonger is... tsja... Moet je dan op basis daarvan het maar geen kans geven? Dat vind ik nu vreemd.

quote:
Ja, dat is gewoon niet echt jong in mijn ogen. En al helemaal vergeleken bij een 18-jarige. Maar ik blijf toch bij mijn eigen mening, dus ja. :P
Er is een grijs gebied en verder was het niet al te serieus bedoeld.
pi_115507233
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Naar mijn idee heb je een vrij beperkt idee van wat een relatie succesvol maakt. Je legt zo de nadruk op die verschillende levensfasen.

Denk je net zo over milieu en opleidingsniveau?
Ik heb geen idee wat een relatie echt succesvol maakt, persoonlijk nooit een échte relatie gehad. Ik ben alleen maar van mening dat het kansloze figuren zijn waar iets mis mee is die aan zoiets beginnen.

Nee, dat niet. Opleidingsniveau zegt in mijn ogen sowieso niet veel; iemand die mbo doet kan alsnog wel zeer intelligent en gevat zijn en iemand die aan een universiteit studeert niet al te intelligent. Ik denk wel dat een dom persoon en een heel intelligent persoon niet samen gaan op den duur en dat het irritaties gaat opleveren.

Milieu weet ik niet, ik denk wel dat bepaalde milieus simpelweg niet bij elkaar passen omdat een milieu jou als persoon toch maakt. Maar iemand kan wel weer veranderen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:18:45 #90
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115507246
Het lijkt me vrij normaal dat als je iemand leuk vind, met iemand zoent, en er daarna achterkomt wat de leeftijd van diegene is..(althans dat is mij wel eens overkomen.. bleek er 23jaar verschil te zijn, zonder dat we het beide in de gaten hadden, we dachten aan 6jr verschil oid)

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:18 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat een relatie echt succesvol maakt, persoonlijk nooit een échte relatie gehad. Ik ben alleen maar van mening dat het kansloze figuren zijn waar iets mis mee is die aan zoiets beginnen.

Nee, dat niet. Opleidingsniveau zegt in mijn ogen sowieso niet veel; iemand die mbo doet kan alsnog wel zeer intelligent en gevat zijn en iemand die aan een universiteit studeert niet al te intelligent. Ik denk wel dat een dom persoon en een heel intelligent persoon niet samen gaan op den duur en dat het irritaties gaat opleveren.

Milieu weet ik niet, ik denk wel dat bepaalde milieus simpelweg niet bij elkaar passen omdat een milieu jou als persoon toch maakt. Maar iemand kan wel weer veranderen.
En dan durven zeiken over anderen... Ga levenservaring opdoen joh.. met je kansloos dit, kansloos dat.. _O- :')
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:22:22 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115507325
quote:

[..]

Dan begrijp ik toch niet goed waarom je op gebied van leeftijd zo'n starre kijk op relaties hebt.
pi_115507686
quote:

Ik heb geen idee wat een relatie echt succesvol maakt, persoonlijk nooit een échte relatie gehad.
Misschien dat ervaring op dat gebied jouw kennis zo gaat vergroten dat je wat genuanceerder zal zijn in jouw uitspraken over zeg... 10 jaar.
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:45:13 #93
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_115521797
Even buiten het leeftijdsverschil gelaten: als jij gek op hem bent, en hij op jou (en hij is niet een of andere gladjanus, want zo komt hij wel een beetje over), waarom zou je het dan opgeven? Alleen omdat mammie het er niet mee eens is? Kom, je bent volwassen genoeg om je eigen beslissingen te nemen. En als haar enige argument is dat je je vriendinnen kwijt raakt omdat je en vriend hebt, dan vraag ik me af waar ze die 'wijsheid' vandaan heeft, want waarom zou je?
(Un)masking for the greater good.
pi_115527437
Zoveel (voor)oordelen in 1 topic :{

Het maakt niet uit wat je beslissing is, is het de "juiste" dan geniet je ervan, is het de "verkeerde" dan leer je ervan en groei je als persoon :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:38:57 #95
382508 sergep
Interesse in vanalles !
pi_115782493
quote:

[..]

[..]

[..]

De kans dat 18 en 34 jaar goed gaat is zeer klein omdat de vrouw in een totaal andere fase zit waar ze nog veel moet ontdekken / of ze zal zwaar onder plak blijven zitten.
Maar ik kan het wel begrijpen, ik ben zelf 40 en ik val totaal niet op het uiterlijk van vrouwen in mijn leeftijdsklasse.
En daar ligt nu net het probleem, loop je achter je pik aan of kies je voor een serieuze relatie.
Maar om nu te zeggen dat er sociaal iets bij je mis is vind ik te ver gaan. Je hebt ook mannen die tijdens hun huwelijk vreemd gaan, dan kun je misschien ook simpel zeggen dat er iets mis is met die persoon. Iedereen mankeert wel wat en daar komt nog eens bij dat het gewoon puur instinct van de man is.
pi_115784950
18 + 34..

MUTS.. Die kwakbol kan je vader zijn..

Je bent niet goed bij je hoofd..
pi_115785001
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:46 schreef Sant. het volgende:
18 + 34..

MUTS.. Die kwakbol kan je vader zijn..

Je bent niet goed bij je hoofd..
Ik ben 42 en mijn vriendin 26 :7
pi_115785083
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:47 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik ben 42 en mijn vriendin 26 :7
Ook dat vind ik niet normaal.
Maar als meid op je 26 heb je in ieder geval welweer wat meer meegemaakt dan op je 18e.
Hoe ouder de jongste van de twee is, hoe minder t kwaad kan.
Maar ik blijf het hoe dan ook een beetje ziek vinden.

Ik snap niet dat je als 42 jarige met een meid van 26 aanpapt en andersom kan ik er ook geen soep van maken.
pi_115785128
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Sant. het volgende:

[..]

Ook dat vind ik niet normaal.
Maar als meid op je 26 heb je in ieder geval welweer wat meer meegemaakt dan op je 18e.
Hoe ouder de jongste van de twee is, hoe minder t kwaad kan.
Maar ik blijf het hoe dan ook een beetje ziek vinden.

Ik snap niet dat je als 42 jarige met een meid van 26 aanpapt en andersom kan ik er ook geen soep van maken.
een man van 42 met een meid van 26 snap ik wel
ik snap alleen niet waarom die meid dat doet.
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:50:16 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115785129
Dat gaat Ffleamig je dan nu even haarfijn uit de doeken doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')