En die opmerking sloeg op jouw opmerking dat hij denkt een 20 jarige te zijn. Dat weet je niet.quote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was het antwoord op jouw opmerking dat we de goede man niet kennen, misschien is hij wel heel lief.
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat veel vrouwen van rond de 30 dat willen...quote:Op maandag 3 september 2012 14:41 schreef Super_Stunner het volgende:
Je doet hier net of iedereen perse moet samenwonen en kinderen moet krijgen. Niet iedereen wil dat.
Ja dat is mijn punt ook, als je dat nog niet wil als man van 30 dan kan je beter iemand zoeken die dat ook niet wil hetzij een jonger iemand hetzij iemand van de zelfde leeftijd. Dat maakt geen verschil.quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat veel vrouwen van rond de 30 dat willen...
Kan ook nog. Ik ben benieuwd hoe het met de topicstarter en de man is.quote:Op maandag 3 september 2012 14:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat, of mannen die zich er niet bij neer willen leggen dat ze ouder worden. Wat is immers een grotere bevestiging van je jeugd dan bewijzen dat je ook nog best een jong meisje kan oppikken? En vrouwen van je eigen leeftijd willen dan vooral samen gaan wonen en kinderen krijgen, veels te confronterend, dus daar kunnen ze niks mee.
Wat houdt "je er bij neerleggen dat je ouder wordt" precies in?quote:Op maandag 3 september 2012 14:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat, of mannen die zich er niet bij neer willen leggen dat ze ouder worden. Wat is immers een grotere bevestiging van je jeugd dan bewijzen dat je ook nog best een jong meisje kan oppikken? En vrouwen van je eigen leeftijd willen dan vooral samen gaan wonen en kinderen krijgen, veels te confronterend, dus daar kunnen ze niks mee.
Zwak zijn en niet durven af te wijken van de kuddequote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wat houdt "je er bij neerleggen dat je ouder wordt" precies in?
Accepteren dat je een oude lul wordt. Kijken naar je eigen leeftijdsgenoten i.p.v. naar de jongere exemplaren die toch niet op een oude saaie lul zitten te wachten. Zoiets.quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me bij jou binnen 5 minuten dood zou vervelen en niet andersom.quote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Accepteren dat je een oude lul wordt. Kijken naar je eigen leeftijdsgenoten i.p.v. naar de jongere exemplaren die toch niet op een oude saaie lul zitten te wachten. Zoiets.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Accepteren dat je een oude lul wordt. Kijken naar je eigen leeftijdsgenoten i.p.v. naar de jongere exemplaren die toch niet op een oude saaie lul zitten te wachten. Zoiets.
Oh dan begreep ik je verkeerdquote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En die opmerking sloeg op jouw opmerking dat hij denkt een 20 jarige te zijn. Dat weet je niet.
Verstrooid oud wijf.quote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik je verkeerdGeloof ik,ik ben de draad ondertussen kwijt.
Voldoen aan het beeld van de maatschappij en je verantwoordelijkheden nemen. Niet op je 40e in een studentenkroeg staan bijvoorbeeld. Natuurlijk staat niets je in de weg om dat toch te doen, it's a free country, maar het staat anderen dan ook vrij om een oordeel over je te vormen. En misschien is dat bekrompen, maar zo werkt de wereld.quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Wat heeft in de kroeg staan met verantwoordelijkheden te maken?quote:Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Voldoen aan het beeld van de maatschappij en je verantwoordelijkheden nemen. Niet op je 40e in een studentenkroeg staan bijvoorbeeld. Natuurlijk staat niets je in de weg om dat toch te doen, it's a free country, maar het staat anderen dan ook vrij om een oordeel over je te vormen. En misschien is dat bekrompen, maar zo werkt de wereld.
Dat van verantwoordelijkheden ben ik met je eens.quote:Op maandag 3 september 2012 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Voldoen aan het beeld van de maatschappij en je verantwoordelijkheden nemen. Niet op je 40e in een studentenkroeg staan bijvoorbeeld. Natuurlijk staat niets je in de weg om dat toch te doen, it's a free country, maar het staat anderen dan ook vrij om een oordeel over je te vormen. En misschien is dat bekrompen, maar zo werkt de wereld.
Oh, nee, ik praat gewoon wat in algemeenheden hoor, dit is niet per se mijn persoonlijke mening.quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Voldoen aan het beeld van de maatschappij... Wat betekent dat volgens jou dan? Ik denk namelijk dat het vooral JOUW perceptie is die je waarschijnlijk in je directe omgeving ook weerspiegeld ziet... Maar dat is geen "beeld van de maatschappij".
Maar wellicht heb je er een specifieke bedoeling mee.
Oh, niks echt boeiends dus eigenlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, nee, ik praat gewoon wat in algemeenheden hoor, dit is niet per se mijn persoonlijke mening.
Maar de maatschappij vindt bijvoorbeeld dat je als vrouw na je dertigste toch wel in een stabiele relatie moet zitten. Of dat je voor je 35e aan kinderen moet beginnen. Of dat je als oude man geen jonge meisjes meer doet. En zo zijn er nog veel meer stereotypen waarop je veroordeeld kan worden als je er niet aan voldoet.
En ik denk niet dat het alleen mijn perceptie is, ik hoor het namelijk van veel vrienden en vriendinnen ook.
Tuurlijk, en als je mensen erop aanspreekt zullen ze ook zeggen dat iedereen moet doen wat ie lekker zelf wil en bla bla. Maar of dat echt hun mening is?quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Oh, niks echt boeiends dus eigenlijk.
Oordeel maar raak zou ik zeggen
Ja maar dat maakt niet zoveel uit. Je moest eens weten wat ik allemaal wel niet over anderen denk soms. Net zo min boeiend, besluit ik uiteindelijk altijdquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als je mensen erop aanspreekt zullen ze ook zeggen dat iedereen moet doen wat ie lekker zelf wil en bla bla. Maar of dat echt hun mening is?
Valt weinig te debatteren toch?quote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Toekito het volgende:
Ligt het aan mij of is er van een debat nog weinig sprake?
Maar wat is er erg aan dat iemand anders een andere mening heeft. Zoals ik al eerder vertelde als jij niet doet waarvoor je staat en je laat beïnvloeden door andere mensen, ben je meer iemand anders dan jezelf. Jezelf zijn is belangrijk om voor je eigen een sterke identiteit te creëren tegenover de maatschappij. Als je dat niet doet beperk je, je eigen en de personen om je heen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als je mensen erop aanspreekt zullen ze ook zeggen dat iedereen moet doen wat ie lekker zelf wil en bla bla. Maar of dat echt hun mening is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |