quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het een vrouw? Goed excuus om dr kont te masseren
KAK, iemand was me voor
Was bang dat er een auto aan zou komenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd zo snel 'weg' was
Newbe's. Net kinderen. Weten nooit wanneer ze hun kop moeten houdenquote:
Damnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:44 schreef Salatrel het volgende:
beetje van dittum als je toch naar italië gaat Dekatria
stond op MF
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Newbe's. Net kinderen. Weten nooit wanneer ze hun kop moeten houden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
Klopt, je hebt DM ivm ongewenste spam hier
Wat wordt het eigk?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar moet ik ook langs zodra ik mijn allroad heb
XTZ's zijn mooie dingenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
AT, TA, XTZ, zoiets. Maar die XTZ is een parallel twin volgens mij en ik heb liever een v-twin
Daar heb ik het inderdaad overquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
XTZ's zijn mooie dingenwel parallel twins inderdaad (als je het over de ST's hebt)
Dat blijft leuk op de Alp. Lekker staanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Die grindpaden zijn toch wel leuk (zelfs met een GS), vluchtheuvels pak ik nu ook al hard
een all-road heeft wat meer geschiktere vering daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Geniaal filmpje is datquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef mstx het volgende:
Met een supersport kun je ook gewoon door het bos rijden dus waar hebben jullie die allroads nou voor nodig?![]()
die had ik poosje terug ook al eens gepostquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef mstx het volgende:
Met een supersport kun je ook gewoon door het bos rijden dus waar hebben jullie die allroads nou voor nodig?![]()
Wel nee, duurt nog minimaal ¾ jaar want heb nu nog licht rijbewijs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef Salatrel het volgende:
volgende meet zal een AT & TA meet only worden
Doe ik dus ook vaak genoeg, staat alleen niet zo fijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat blijft leuk op de Alp. Lekker staan
Valbeugels erop, sumpguard, hogere veringquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Salatrel het volgende:
misschien maar eens kijken of er noppenbanden in de juiste maat te krijgen zijn
Gewoon rupsbanden eronderquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Salatrel het volgende:
misschien maar eens kijken of er noppenbanden in de juiste maat te krijgen zijn
leuk idee voor ijslandquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Gewoon rupsbanden eronder
[ afbeelding ]
Watnou offroad, gewoon meteen Polen binnenvallenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Gewoon rupsbanden eronder
[ afbeelding ]
Ik heb daar van de week naar gekeken als mogelijke reis over 2 jaar ofwat. Bootticket is best prijzigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
leuk idee voor ijslandook een leuk land om op de motor naartoe te gaan trouwens
Als je een fietszadel af stelt op de juiste hoogte moet die toch ook op heup hoogte zitten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:48 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol ik stond laatst in de dealer (tweedehands, dat wel gelukkig) en daar stonden wat Yamaha's en Honda's, maar die zadels komen ongeveer tot aan m'n heupMaar ik zal eens zoeken op die merken, zolang ze maar verlaagd kunnen worden
Weet niet hoe erg het bij Anne was, maar die is 1,64m en die heeft haar TA ook laten verlagen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Sorry bedoelde boven m'n heupOftewel ik kom dan niet eens met m'n tenen op de grond
![]()
Maar het wordt sowieso pas volgend seizoen, maar het kan geen kwaad om vast te kijken
Daar is een verlagingsetje voor te krijgen, ontworpen voor mensen van 1.60. Die dingen kunnen echt ACHTERLIJK laag gewoon. Dat het blok bijna op de grond hangt..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol @ die filmpjesMoet dus geen B.O.A.Ts nemen als ik in GB ben haha
Zag ik hem nou 2x vallen? Heb wat stukjes geskipped.
Ik zat trouwens zelf een beetje naar deze te kijken, de f650gs. Is dat wat? Ik zou er i.i.g op passen.
[ afbeelding ]
Ben je eigenlijk vrouw of man? Kleine mannen zie je niet zo vaakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Sorry bedoelde boven m'n heupOftewel ik kom dan niet eens met m'n tenen op de grond
![]()
Maar het wordt sowieso pas volgend seizoen, maar het kan geen kwaad om vast te kijken
Voor de langere mensen in dit topic, ik heb een Aprilia Caponord gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:55 schreef WhiteJoker het volgende:
Ga jij ook al voor een All-Road. Ik zit ook heel erg te twijfelen daaroverZeker na al die foto's in dit topic
Gefeliciteerd! Dan heb je die maar vast binnen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
AVB gehaald! Nog even en ik mag ook rijden!![]()
Ik had gisteren een blok van 3 uur en vandaag ook weer 3 uur, daarna examen.. Gisteravond was het al erg, maar nu nog erger: M'n linkerduim is totáál verrekt van het constante koppelen bij al die oefeningen. Auw.
Je duim verrekt van het koppelen? Wat doe jij met je duim dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
AVB gehaald! Nog even en ik mag ook rijden!![]()
Ik had gisteren een blok van 3 uur en vandaag ook weer 3 uur, daarna examen.. Gisteravond was het al erg, maar nu nog erger: M'n linkerduim is totáál verrekt van het constante koppelen bij al die oefeningen. Auw.
Zie lessers topicquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef WhiteJoker het volgende:
GEFELICITEERD!!!Welke oefeningen heb je gehad? En hoe vaak moest je ze overdoen
Ik denk het niet.. en ik denk ook niet dat dat slim is. Als ik bedenk hoe ik was net nadat ik m'n B had gehaald.. tsja.. zo alleen in de auto voelde ik me nogal opgejaagd door andere bestuurders die zaten te pushen. Meerijden met een grote groep en dat proberen bij te houden, terwijl ik nog niet veel eigen ervaring heb, lijkt me dan ook geen goed plan. Zeker met de motor wil ik niet boven m'n niveau gaan rijden, zoals dat af en toe in de auto wel gebeurde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dan heb je die maar vast binnen..
Ben je op tijd voor de volgende Fok!rit denk je?
Lessers-topic idd, zoals Vinnie al zei. Uitgebreid verslagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef WhiteJoker het volgende:
GEFELICITEERD!!!Welke oefeningen heb je gehad? En hoe vaak moest je ze overdoen
De instructeur zei dat ik waarschijnlijk veel te gespannen met de opdrachten bezig ben geweest en dat de pijn komt door het krampachtig vasthouden van de koppeling als gevolg daarvan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je duim verrekt van het koppelen? Wat doe jij met je duim dan?
Nogmaals, gefeliciteerd
[..]
Zie lessers topic
Hmm zou kunnen ja. Heb ik last van als ik veel op de snelweg rijd, klemmen met benen krijg ik last van mijn rugblessure, dus ik knijp wat harder in mijn stuur, maar dat voelt niet prettig neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
De instructeur zei dat ik waarschijnlijk veel te gespannen met de opdrachten bezig ben geweest en dat de pijn komt door het krampachtig vasthouden van de koppeling als gevolg daarvan.
f800gsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:09 schreef JK1982 het volgende:
Dit lijkt me wel een keer leuk.
Een R1200GS is me ook veel te groot..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis geen race hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. en ik denk ook niet dat dat slim is. Als ik bedenk hoe ik was net nadat ik m'n B had gehaald.. tsja.. zo alleen in de auto voelde ik me nogal opgejaagd door andere bestuurders die zaten te pushen. Meerijden met een grote groep en dat proberen bij te houden, terwijl ik nog niet veel eigen ervaring heb, lijkt me dan ook geen goed plan. Zeker met de motor wil ik niet boven m'n niveau gaan rijden, zoals dat af en toe in de auto wel gebeurde.
Snap ik, maar ik denk, áls ik het red, dat ik dan wel degene zal zijn met de minste ervaring.. namelijk: gewoon geen ervaring. Als je dan een groep 'moet' bijhouden.. da's gewoon niet fijn.quote:
't Is wel zo dat je in een groepje beter vooraan kunt rijden, dan wel inderdaad..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
Eerste meeting ging toen HARD, kunnen sommigen wel bevestigen.
Met een grote groep rij je gewoon rustiger, omdat als de voorste weg trekt, de 2e 2x zo hard moet acceleren, doe het sommetje met hoeveel er zijn en je krijg een omgekeerd file resultaat.
Achter de voorrijder rijden, dat rijd het rustigst. Je niets wijs laten maken als hij weg trekt, hij wacht maar lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik denk, áls ik het red, dat ik dan wel degene zal zijn met de minste ervaring.. namelijk: gewoon geen ervaring. Als je dan een groep 'moet' bijhouden.. da's gewoon niet fijn.
Ben je weer te laat, tsjongejonge..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Achter de voorrijder rijden, dat rijd het rustigst. Je niets wijs laten maken als hij weg trekt, hij wacht maar lekker
Ik kon de voorrijder niet bijhouden (nick even kwijt), met een GS500, en ik reed er achter. Maar dat ging echt ook veels te gek.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Is wel zo dat je in een groepje beter vooraan kunt rijden, dan wel inderdaad..
Inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben je weer te laat, tsjongejonge..
Da's de tweede keer al vandaag!
Dan was het geen geschikte voorrijder blijkbaar..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon de voorrijder niet bijhouden (nick even kwijt), met een GS500, en ik reed er achter. Maar dat ging echt ook veels te gek.
[..]
Inderdaad
Ik zie geen filmpje met geluid in je post?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef Tankiej het volgende:
Nieuwe bandjes onder m'n SV, remvloeistof en bougies vervangen. Bij het ophalen even ter informatie gevraagd of er toevallig een demper ligt met e-keur en die ook nog op de SV past.. Blijkt er een mooie demper precies te passen, dus gelijk eronder gezet! Klinkt nu iets donkerder
Is een demper van GPR Italia
[ afbeelding ]
Even door op de f800gs adoratie toer...quote:
Die garage is trouwens wel baas, gaat gewoon buiten sleutelen als het goed weer isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef Tankiej het volgende:
Nieuwe bandjes onder m'n SV, remvloeistof en bougies vervangen. Bij het ophalen even ter informatie gevraagd of er toevallig een demper ligt met e-keur en die ook nog op de SV past.. Blijkt er een mooie demper precies te passen, dus gelijk eronder gezet! Klinkt nu iets donkerder
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie geen filmpje met geluid in je post?
Was dat maar zo..quote:
Haha kloptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die garage is trouwens wel baas, gaat gewoon buiten sleutelen als het goed weer is
Nice, dat is in principe geen geld voor een demper inderdaad. Ben benieuwd naar het geluid!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ga nu even m'n bandjes inrijden, zal wel even stoppen voor een filmpje
[..]
Was dat maar zo..
Nee, dit dempertje kost 'bijna' niks! Komt van een bedrijf dat ermee stopte, deze garage heeft de restpartij opgekocht voor een klein bedrag en verkoopt ze nu ook voor een klein bedrag. Ik heb m'n oude demper daar achter gelaten en mocht deze erop laten zitten voor 175
[..]
Haha klopt
Iets donkerder?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef Tankiej het volgende:
[ afbeelding ]
Die rally raid ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor de langere mensen in dit topic, ik heb een Aprilia Caponord gehad.
Dat is ook een heerlijke motor, vooral om mee te reizen. Voor mij bleek hij achteraf te groot te zijn, maar een kleinere/lichtere allroad kan ook maar zo ook nog eens in mijn schuur komen te staan..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kun je ook aardig opleuken met wat accessoires..
[ afbeelding ]
Of zelfs voor de Rally Raid gaan, die heeft een wat hogere vering als het goed is, en en wat hoger zadel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een eerste Fok meet gedaan toen ik 3 weken m'n rijbewijs had, zijn hier niet veel mensen meer die toen mee reden, maar was niet de slimste actiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
Eerste meeting ging toen HARD, kunnen sommigen wel bevestigen.
Met een grote groep rij je gewoon rustiger, omdat als de voorste weg trekt, de 2e 2x zo hard moet acceleren, doe het sommetje met hoeveel er zijn en je krijg een omgekeerd file resultaat.
Wat voor motor had jij dan? Misschien dat ik je nog kan herinneren xD.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Die rally raid ziet er wel leuk uitvast veel te duur
[..]
Ik heb ook een eerste Fok meet gedaan toen ik 3 weken m'n rijbewijs had, zijn hier niet veel mensen meer die toen mee reden, maar was niet de slimste actie![]()
Vergeet ook vooral niet dat als je 25kw moet rijden, dat dat trager is dan je lesmotor, kan vervelende situaties opleveren
Een gs500, maar dat is inmiddels al bijna 7 jaar geleden, was jij niet bijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor motor had jij dan? Misschien dat ik je nog kan herinneren xD.
Ik had geluk dat mijn motor ontgrenst was, anders had ik helemaal niet mee kunnen komen
Daarom!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dat is in principe geen geld voor een demper inderdaad. Ben benieuwd naar het geluid!
Vergeleken met m'n vorige demper he, dat is een Devil uitlaat waar 'For race use only' in staat gegraveerd..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Iets donkerder?
Ik heb deze ook op mijn tweecylindertje en ik vind het geluid bijna tegen het schofterige aan..
Niet dat dat erg is natuurlijk!![]()
Suzuki is dat he? Ik lees op een ander forum dat dat wel een aardige beginnersmotor is, en zie ze op marktplaats (afhankelijk van bouwjaa en onderhoud) van 750 tot 2500 euro staan ongeveer. In elk geval een prijsklasse die me aanstaat, maar is die aan te raden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Een gs500, maar dat is inmiddels al bijna 7 jaar geleden, was jij niet bij
shit, zo klink ik al wel oud
Iets luider, maar ik vind het nog steeds beschaafdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
!
Hoe is het vergeleken met je vorige demper? Nog luider of iets beschaafder?
Nice, kun je lekker in je eigen pak lessen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zonet naar de motorzaak geweest om een tweede poging te wagen in het vinden van een broek. En ik heb er 1 gevonden!Eindelijk.
Daarmee heb ik nu een compleet pak. Net op tijd voor de weglessen.Slecht zittende, stinkende rijschool kleding.
Suzuki is dat ja. Ik heb er ook 1. Zéér gebruiksvriendelijk, degelijke motor, rijd lekker. Onderhoud valt zelf te doen als je een beetje technisch aangelegd bent, mocht je het willen proberen maar niet precies weten: of MF staan een paar zéér uitgebreide how-to's in het GS500-topic (ik ben TS daar).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Suzuki is dat he? Ik lees op een ander forum dat dat wel een aardige beginnersmotor is, en zie ze op marktplaats (afhankelijk van bouwjaa en onderhoud) van 750 tot 2500 euro staan ongeveer. In elk geval een prijsklasse die me aanstaat, maar is die aan te raden?
Sowieso lijkt me een tweedehandse wel verstandig toch?
Nicequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Iets luider, maar ik vind het nog steeds beschaafd
Je gaat hem sówieso een paar keer laten vallen als beginner.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Suzuki is dat he? Ik lees op een ander forum dat dat wel een aardige beginnersmotor is, en zie ze op marktplaats (afhankelijk van bouwjaa en onderhoud) van 750 tot 2500 euro staan ongeveer. In elk geval een prijsklasse die me aanstaat, maar is die aan te raden?
Sowieso lijkt me een tweedehandse wel verstandig toch?
Niks sowiesoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je gaat hem sówieso een paar keer laten vallen als beginner.Jammer als er krasjes op je splinternieuwe motor komen.
En op zich.. kilometers lijken me niet het grootste probleem bij een tweedehands, zolang alles maar constant goed is onderhouden.
Geen dank, ik stuur je het desbetreffende topic wel ff via PM.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef picodealion het volgende:
Wederom dank Vinnie, klinkt goed. Ik ben sowieso van plan veel onderhoud zelf te leren doen, dat moet me wel lukken. Ik ga eens op MF (is motor-forum.nl?) kijken.
Ja precies. Waar ik allemaal naar moet kijken qua onderhoud moet ik nog ff uitvinden (iig de banden lijken me wel een weggeverquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je gaat hem sówieso een paar keer laten vallen als beginner.Jammer als er krasjes op je splinternieuwe motor komen.
En op zich.. kilometers lijken me niet het grootste probleem bij een tweedehands, zolang alles maar constant goed is onderhouden.
Als je naar een GS gaat kijken kun je het beste hier op letten:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja precies. Waar ik allemaal naar moet kijken qua onderhoud moet ik nog ff uitvinden (iig de banden lijken me wel een weggever).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |