Voor de langere mensen in dit topic, ik heb een Aprilia Caponord gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:55 schreef WhiteJoker het volgende:
Ga jij ook al voor een All-Road. Ik zit ook heel erg te twijfelen daaroverZeker na al die foto's in dit topic
Gefeliciteerd! Dan heb je die maar vast binnen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
AVB gehaald! Nog even en ik mag ook rijden!![]()
Ik had gisteren een blok van 3 uur en vandaag ook weer 3 uur, daarna examen.. Gisteravond was het al erg, maar nu nog erger: M'n linkerduim is totáál verrekt van het constante koppelen bij al die oefeningen. Auw.
Je duim verrekt van het koppelen? Wat doe jij met je duim dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
AVB gehaald! Nog even en ik mag ook rijden!![]()
Ik had gisteren een blok van 3 uur en vandaag ook weer 3 uur, daarna examen.. Gisteravond was het al erg, maar nu nog erger: M'n linkerduim is totáál verrekt van het constante koppelen bij al die oefeningen. Auw.
Zie lessers topicquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef WhiteJoker het volgende:
GEFELICITEERD!!!Welke oefeningen heb je gehad? En hoe vaak moest je ze overdoen
Ik denk het niet.. en ik denk ook niet dat dat slim is. Als ik bedenk hoe ik was net nadat ik m'n B had gehaald.. tsja.. zo alleen in de auto voelde ik me nogal opgejaagd door andere bestuurders die zaten te pushen. Meerijden met een grote groep en dat proberen bij te houden, terwijl ik nog niet veel eigen ervaring heb, lijkt me dan ook geen goed plan. Zeker met de motor wil ik niet boven m'n niveau gaan rijden, zoals dat af en toe in de auto wel gebeurde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dan heb je die maar vast binnen..
Ben je op tijd voor de volgende Fok!rit denk je?
Lessers-topic idd, zoals Vinnie al zei. Uitgebreid verslagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef WhiteJoker het volgende:
GEFELICITEERD!!!Welke oefeningen heb je gehad? En hoe vaak moest je ze overdoen
De instructeur zei dat ik waarschijnlijk veel te gespannen met de opdrachten bezig ben geweest en dat de pijn komt door het krampachtig vasthouden van de koppeling als gevolg daarvan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je duim verrekt van het koppelen? Wat doe jij met je duim dan?
Nogmaals, gefeliciteerd
[..]
Zie lessers topic
Hmm zou kunnen ja. Heb ik last van als ik veel op de snelweg rijd, klemmen met benen krijg ik last van mijn rugblessure, dus ik knijp wat harder in mijn stuur, maar dat voelt niet prettig neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
De instructeur zei dat ik waarschijnlijk veel te gespannen met de opdrachten bezig ben geweest en dat de pijn komt door het krampachtig vasthouden van de koppeling als gevolg daarvan.
f800gsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:09 schreef JK1982 het volgende:
Dit lijkt me wel een keer leuk.
Een R1200GS is me ook veel te groot..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis geen race hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. en ik denk ook niet dat dat slim is. Als ik bedenk hoe ik was net nadat ik m'n B had gehaald.. tsja.. zo alleen in de auto voelde ik me nogal opgejaagd door andere bestuurders die zaten te pushen. Meerijden met een grote groep en dat proberen bij te houden, terwijl ik nog niet veel eigen ervaring heb, lijkt me dan ook geen goed plan. Zeker met de motor wil ik niet boven m'n niveau gaan rijden, zoals dat af en toe in de auto wel gebeurde.
Snap ik, maar ik denk, áls ik het red, dat ik dan wel degene zal zijn met de minste ervaring.. namelijk: gewoon geen ervaring. Als je dan een groep 'moet' bijhouden.. da's gewoon niet fijn.quote:
't Is wel zo dat je in een groepje beter vooraan kunt rijden, dan wel inderdaad..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
Eerste meeting ging toen HARD, kunnen sommigen wel bevestigen.
Met een grote groep rij je gewoon rustiger, omdat als de voorste weg trekt, de 2e 2x zo hard moet acceleren, doe het sommetje met hoeveel er zijn en je krijg een omgekeerd file resultaat.
Achter de voorrijder rijden, dat rijd het rustigst. Je niets wijs laten maken als hij weg trekt, hij wacht maar lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik denk, áls ik het red, dat ik dan wel degene zal zijn met de minste ervaring.. namelijk: gewoon geen ervaring. Als je dan een groep 'moet' bijhouden.. da's gewoon niet fijn.
Ben je weer te laat, tsjongejonge..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Achter de voorrijder rijden, dat rijd het rustigst. Je niets wijs laten maken als hij weg trekt, hij wacht maar lekker
Ik kon de voorrijder niet bijhouden (nick even kwijt), met een GS500, en ik reed er achter. Maar dat ging echt ook veels te gek.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Is wel zo dat je in een groepje beter vooraan kunt rijden, dan wel inderdaad..
Inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben je weer te laat, tsjongejonge..
Da's de tweede keer al vandaag!
Dan was het geen geschikte voorrijder blijkbaar..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon de voorrijder niet bijhouden (nick even kwijt), met een GS500, en ik reed er achter. Maar dat ging echt ook veels te gek.
[..]
Inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |