Geniaal filmpje is datquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef mstx het volgende:
Met een supersport kun je ook gewoon door het bos rijden dus waar hebben jullie die allroads nou voor nodig?![]()
die had ik poosje terug ook al eens gepostquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef mstx het volgende:
Met een supersport kun je ook gewoon door het bos rijden dus waar hebben jullie die allroads nou voor nodig?![]()
Wel nee, duurt nog minimaal ¾ jaar want heb nu nog licht rijbewijs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef Salatrel het volgende:
volgende meet zal een AT & TA meet only worden
Doe ik dus ook vaak genoeg, staat alleen niet zo fijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat blijft leuk op de Alp. Lekker staan
Valbeugels erop, sumpguard, hogere veringquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Salatrel het volgende:
misschien maar eens kijken of er noppenbanden in de juiste maat te krijgen zijn
Gewoon rupsbanden eronderquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Salatrel het volgende:
misschien maar eens kijken of er noppenbanden in de juiste maat te krijgen zijn
leuk idee voor ijslandquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Gewoon rupsbanden eronder
[ afbeelding ]
Watnou offroad, gewoon meteen Polen binnenvallenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Gewoon rupsbanden eronder
[ afbeelding ]
Ik heb daar van de week naar gekeken als mogelijke reis over 2 jaar ofwat. Bootticket is best prijzigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
leuk idee voor ijslandook een leuk land om op de motor naartoe te gaan trouwens
Als je een fietszadel af stelt op de juiste hoogte moet die toch ook op heup hoogte zitten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:48 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol ik stond laatst in de dealer (tweedehands, dat wel gelukkig) en daar stonden wat Yamaha's en Honda's, maar die zadels komen ongeveer tot aan m'n heupMaar ik zal eens zoeken op die merken, zolang ze maar verlaagd kunnen worden
Weet niet hoe erg het bij Anne was, maar die is 1,64m en die heeft haar TA ook laten verlagen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Sorry bedoelde boven m'n heupOftewel ik kom dan niet eens met m'n tenen op de grond
![]()
Maar het wordt sowieso pas volgend seizoen, maar het kan geen kwaad om vast te kijken
Daar is een verlagingsetje voor te krijgen, ontworpen voor mensen van 1.60. Die dingen kunnen echt ACHTERLIJK laag gewoon. Dat het blok bijna op de grond hangt..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol @ die filmpjesMoet dus geen B.O.A.Ts nemen als ik in GB ben haha
Zag ik hem nou 2x vallen? Heb wat stukjes geskipped.
Ik zat trouwens zelf een beetje naar deze te kijken, de f650gs. Is dat wat? Ik zou er i.i.g op passen.
[ afbeelding ]
Ben je eigenlijk vrouw of man? Kleine mannen zie je niet zo vaakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Sorry bedoelde boven m'n heupOftewel ik kom dan niet eens met m'n tenen op de grond
![]()
Maar het wordt sowieso pas volgend seizoen, maar het kan geen kwaad om vast te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |