Ik zag vanochtend de herhaling. Had een totaal ander gevoel bij de uitzending dan eerder tijdens de spelen. Het was minder cynisch/negatief. De sporters kregen meer ruimte leek het wel. Ze konden/mochten uitspreken en hun verhaal afmaken. Kan incidenteel zijn geweest. Kan ook zo zijn dat ik het verkeerd zag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij doet #DeMart weinig anders tov pakweg een week geleden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:48 schreef IbanMayo het volgende:
Vanavond moet er weer een ministertje aan tafelSchippers
Verder Sven Kramer en Anky.
Niet alleen deze keer, doen ze altijd wel goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindliedje is in elk geval goed gekozen deze keer, heel fijn nummer.
Over het liedje bij het EK was ik anders ontevreden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet alleen deze keer, doen ze altijd wel goed.
Hoewel dat best een aardig nummer en dus een aardige keuze wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over het liedje bij het EK was ik anders ontevreden.
Kzeg tog die Mart lees mee hieroquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend de herhaling. Had een totaal ander gevoel bij de uitzending dan eerder tijdens de spelen. Het was minder cynisch/negatief. De sporters kregen meer ruimte leek het wel. Ze konden/mochten uitspreken en hun verhaal afmaken. Kan incidenteel zijn geweest. Kan ook zo zijn dat ik het verkeerd zag.
Is leuk bij eurosport. Onder de funny-filmpjes zit altijd geweldige muziek.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet alleen deze keer, doen ze altijd wel goed.
Whatts!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is leuk bij eurosport. Onder de funny-filmpjes zit altijd geweldige muziek.
Zit een echte muziekliefhebber.
Emmer zand leeggevroten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef bfx het volgende:
Kunnen we weer lekker Mart-bashen![]()
Telkens weer dezelfde afgezaagde grap maken, ook al zegt Mart het niet.
Elke zin proberen belachelijk te maken, ook al is daar niks mis mee.
"Nederland heeft één koningin".
Ja Mart, geen twee![]()
Harharharharharharharhahar
Het blijft leuk!
mwahquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Wat een mooi meisje die Lubbers ofzoiets
Kent u Nummerdor?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef bfx het volgende:
[..]
Kent u Nummerdor?
Kent u Schuil?
Kent u Edith Schippers?
Kent u Anky van Grunsven?
Kent u Beatrix?
Maak je borst hier maar nat, vanavond
Mart is nooit boos. Hij wil ons laten meedelen in zijn oneindige wijsheidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef schetterklep het volgende:
DeMart! Nummer 1.... (of was hij hier boos?)
[ afbeelding ]
En die gekke hockeyheren natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef bfx het volgende:
[..]
Kent u Nummerdor?
Kent u Schuil?
Kent u Edith Schippers?
Kent u Anky van Grunsven?
Kent u Beatrix?
Maak je borst hier maar nat, vanavond
Sven Kramer is een sportman waar we er meer van moeten hebben. Type Kromowidjojo, perfecte sportmentaliteit.quote:
Wat ga je morgen doen? en jij? en jij? en jij?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Jezus na de spelen weer KvdB .. koude douche.
Nam wel ff een jaar er tussen uit, dus wel een beetje lui.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sven Kramer is een sportman waar we er meer van moeten hebben. Type Kromowidjojo, perfecte sportmentaliteit.
Dat kijk ik echt nooit, ik erger me kapot aan die twee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Jezus na de spelen weer KvdB .. koude douche.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nam wel ff een jaar er tussen uit, dus wel een beetje lui.
Als er iemand niet nep is.quote:
Ze heeft ook wel die tandvleesafwijkingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cornelissen is toch een stuk knapper dan Anky.
Gewoon absolute topsportmentaliteit.quote:
Mensen gaan altijd op hun dieren lijken, al een keer eerder gezegd.quote:
Ja dat heeft iedere topsporterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon absolute topsportmentaliteit.
Alles wat Smeets zegt wordt nu wel bekritiseerd he.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:06 schreef Karina het volgende:
Hoe heet het preciesGodsamme als je dat niet weet, zoek je dat toch even op vantevoren?
Ook bij topsporters is er een verschil in mentaliteit.quote:
Dat is een persiflage op iets wat op interviewen lijktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef Redefine het volgende:
Doe ik iets wat op tennis lijkt, dat is hetzelfde wat Mart doet, iets wat op interviewen lijkt
In dit geval was het meer wat hij niet zeiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alles wat Smeets zegt wordt nu wel bekritiseerd he.
SC!quote:
En wat maakt Sven anders dan ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook bij topsporters is er een verschil in mentaliteit.
Dat hoeft niets met winnen te maken alleen, kijk maar naar Bolt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook bij topsporters is er een verschil in mentaliteit.
Ja die gaat Mart afzeikenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef silverhill het volgende:
Sven staat doorgaans niet garant voor clichés, dus die kunnen we nodig gaan hebben.
Algemeen bekend... relatie met Minderhoud, andere dressuurruiter!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou Edward homo zijn net als Alors?
"We hebben één koningin."quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alles wat Smeets zegt wordt nu wel bekritiseerd he.
Ik zit ook al te denken, zit Ria daar nou?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat geen neuken wordt vanavond...
Edward is met Hans Peterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat geen neuken wordt vanavond...
Precies.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef bfx het volgende:
[..]
"We hebben één koningin."
Ja Mart, geen twee![]()
Na snelwandelen inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Bastiefcg het volgende:
Grootste onzin'sport' van de hele spelen
Die is nog gayer dan twee blote homo's in een aardbeienveld!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je het verschil niet ziet, kun je het beter niet vragen.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Die is nog gayer dan twee blote homo's in een aardbeienveld!
Alors is toch een vrouw?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
daar heb je gelijk in, helemaal nadat ik die slomo beelden zag en dat ze allemaal gewoon rennenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na snelwandelen inderdaad.
Ik heb het woord winnen nergens genoemd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat hoeft niets met winnen te maken alleen, kijk maar naar Bolt.
Daar gaat mn drinkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Die is nog gayer dan twee blote homo's in een aardbeienveld!
Vooral omdat de puntentelling totaal onduidelijk is, bij het turnen doen ze dat beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Bastiefcg het volgende:
Grootste onzin'sport' van de hele spelen
Onzin. Dat het er niet uitziet zegt niks. Is ontzettend zwaar en moeilijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die past niet om de nekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom krijgt het paard geen medaille?
Die heeft liever een wortelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Medailles kun je niet eten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Allebei is de gedachte aan poep niet ver weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een extra klontje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Ok.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef marcodej het volgende:
RTL4 zet nu de tranentrekker in in de kijkcijferoorlog: Sedoc in tranen aan tafel.
Gewoon doorlopen als je al 30 rode kaarten hebt gepakt en dan goud winnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Onzin. Dat het er niet uitziet zegt niks. Is ontzettend zwaar en moeilijk
Haha en JPquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef marcodej het volgende:
RTL4 zet nu de tranentrekker in in de kijkcijferoorlog: Sedoc in tranen aan tafel.
Het mag dan wel moeilijk zijn, maar het heeft een vertekende flutjurering en iedereen speelt in principe vals.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt een beetje op Frans Derks trouwens.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef henkde_j het volgende:
Niet zagen met Nummerdor?
[ afbeelding ]
Maar antwoord op wat Sven anders maakt ook niet...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het woord winnen nergens genoemd.
Voor niets zitten soepen in de commercialbreakquote:
Ja oke zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het mag dan wel moeilijk zijn, maar het heeft een vertekende flutjurering en iedereen speelt in principe vals.
idd, stinkhoerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is Manon Flier niet te gast? Dat kutwijf heeft Nummerdor duidelijk niet genoeg steun gegeven
bekijk dan eens de eerste paar seconde van dit filmpje. dan kan je zien dat het allemaal cheaters zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
of juist teveelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is Manon Flier niet te gast? Dat kutwijf heeft Nummerdor duidelijk niet genoeg steun gegeven
En ze geeft nog antwoord ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
Wat een rare vragen toch weer, kon je goed nadenken
Bij Schuil danquote:
Ze moest wel even nadenkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En ze geeft nog antwoord ook
Absoluut niet willen verliezen, mentaal ijzersterk zijn. Pieken op het juiste moment. Dat geldt niet voor elke topsporter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar antwoord op wat Sven anders maakt ook niet...
Haten op paardendansenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:13 schreef Arcee het volgende:
Dansen met je paard, hou op, wat een bullshit!
Inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:13 schreef Remzz het volgende:
Bah dat geinsinueer schiet je toch niets mee op.
Als niemand dit deed, en het idee werd geopperd om het Olympisch te maken zou iedereen je uitlachen ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:13 schreef Arcee het volgende:
Dansen met je paard, hou op, wat een bullshit!
Meest terechte Olympische klacht.quote:
Whehehquote:
Morgen, kan niet mobielquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:13 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
bekijk dan eens de eerste paar seconde van dit filmpje. dan kan je zien dat het allemaal cheaters zijn.
http://nos.nl/os2012/vide(...)er-snelwandelen.html
je verliest altijd als je bij mart aan moet schuivenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je verliest goud of je wint zilver?
Nu zei hij het goed, volgens mij zei hij het een paar dagen geleden andersom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je verliest goud of je wint zilver?
Wat zei de prins daar ook alweer over?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef Marco001 het volgende:
Lol, Mart die opeens paardensportëxspert" is...
Niet goud verloren?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef Remzz het volgende:
edit: hier Arcee, Adelinde heeft zilver gewonnnen
Is ook de verkeerde mentaliteit. Het gaat om goud.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef silverhill het volgende:
Mart vindt het niet leuk dat zij het glas altijd halfvol ziet. Kan ie niets mee.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Dit is wel een van de weinige sporten op de OS waar ik echt geen moer aan vind.
Juist, daaromquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat zei de prins daar ook alweer over?
Dit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Dit is wel een van de weinige sporten op de OS waar ik echt geen moer aan vind.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef marcodej het volgende:
"Ze had natuurlijk hele erge Engelse muziek."
Het was nog net geen God save the Queenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef marcodej het volgende:
Coldplay? Spice Girls?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef marcodej het volgende:
En paardrijden op Gerard Joling is ook weer zoiets...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef marcodej het volgende:
+ 3% zoals ik vanmiddag al zei, staat ook uitgebreid in het FEI scoreboek: 'English music = artistic score + 3%'!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef marcodej het volgende:
Maar wel een overeenkomst, allebei zaten ze op een rosquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Dit.
De overgang vanmiddag was mooi.
Eerst dit saaie gedoe. Vervolgens de actie van de BMX...
Dan moet je eigenlijk gewoon met die van de Sex Pistols komenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het was nog net geen God save the Queen
Dadelijk gaat Mart toch los over het rotjaar wat Ankje heeft gehad -> makkie voor Martquote:
Move in for the kill!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dadelijk gaat Mart toch los over het rotjaar wat Ankje heeft gehad -> makkie voor Mart
Jan Roelfs, ben jij het?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier ook, één van de grootste sportvrouwen ter wereld stopt.
Roger Federer is in principe natuurlijk toch de Anky van Grunsven van het tennis!quote:
Ze is iig niet nep, maar ze is wel een beetje domquote:
Marit rijdt ook paard?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef marcodej het volgende:
Iedereen die iets met paarden doet heeft iets aan de stem, lijkt het.
Anders luister dat paard toch niet, dombo!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef marcodej het volgende:
Iedereen die iets met paarden doet heeft iets aan de stem, lijkt het.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Roger Federer is in principe natuurlijk toch de Anky van Grunsven van het tennis!
Kan ook, ik viel in slaap waarschijnlijk.quote:
Als paard misschienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Anky nog een keer naar Rio gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |