Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Vraag waar je in een halve finale niet echt antwoord op kan geven, normaal gesproken gaat dan steeds minder op. Dat is hetzelfde als dat er op een WK voetbal in een halve finale ook geen zekerheidjes meer zijn en er altijd wat kan gebeuren...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Kunnen ze de Britten verslaan normaal gesproken of...?
Zeker, daarover ging het protest niet trouwens. Iemand claimde geraakt te zijn door een stick.quote:
Ja dat zag ik. Schakelde net inquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, daarover ging het protest niet trouwens. Iemand claimde geraakt te zijn door een stick.
BBC HDquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef Paxcon het volgende:
Heb het nu opstaan maar zonder commentaar is het zo saai..
Of BBC3, dat kan ook via eurovisionsports.tv, mocht je geen BBC3 of HD ontvangenquote:
Niet volgens de idiote hockey regels stick boven de schouder dan telt de goal niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef Columbiafan het volgende:
Was wel een goal hoor, wat een klucht dit
Groen kan ook, Zellerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef Wilskracht het volgende:
Dat klagen kunnen ze oplossen door gele kaarten te geven.
Het blijven duitsers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:41 schreef Columbiafan het volgende:
Hoppa ondanks Zeller nog effe gelijkmaken
Nee dank je...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Finale NL - DUI zou mooi zijn!
Heerlijk Hollands deze opmerking.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee dank je...
Dat winnen we zeker niet...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heerlijk Hollands deze opmerking.
Toon eens wat fucking ballen! Duitsland is al overtuigend verslagen in de poulefase. Voor het toernooi gaf niemand Nederland een kans. Maar als je in de poulefase alles wint laat je zien dat je wel degelijk kans maakt op goud!
Ach, ik had ook niet verwacht dat Duitsland van Australië zou winnen, maar daar begint het nu ook wel steeds meer op te lijken. Ik heb 100% vertrouwen op een goede afloop als de finale NED - DUI wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:48 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
Heeft niets met geen vertrouwen in NL te maken, maar meer met respect voor de Duitsers. Die versla je geen twee keer in hetzelfde toernooi. Of je nu NL bent of ieder ander land.
Bij mij zeker niet hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
Eerst maar eens die semi winnen. Wordt alweer vergeten hier.
If you start thinking about what you're gonna do when you lose, you've allready lost...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:55 schreef BobW het volgende:
Australië was toch zo goed? Als NL niet wint vanavond kunnen ze zo 4e eindigen. Maar ja, dat had tegen Duitsland natuurlijk ook gekund.
Het niveau van Australië dit toernooi is echt vreselijk als je het vergelijkt de wedstrijden voor het toernooi.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:55 schreef BobW het volgende:
Australië was toch zo goed? Als NL niet wint vanavond kunnen ze zo 4e eindigen. Maar ja, dat had tegen Duitsland natuurlijk ook gekund.
Onderschat GB niet ..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef Columbiafan het volgende:
Wordt wel een mooie finale zo denk ik dan
Ik bedoel ongeacht de tegenstander he, ik onderschat de Britten niet. Zowel Duitsland-Nederland als Duitsland-GB heeft altijd wel iets, die gezonde vijandigheid zit er toch altijd wel wat in. Alle ploegen die er nu nog bij zitten zijn sterk lijkt mequote:
Nu pas verliezen na shoot-out?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:04 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Hopelijk wint Nederland de andere halve finale zodat Duitsland zich kan revancheren voor het verlies tegen Nederland in de groepfase.
doping geld is op in australiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFF, wat is er met Australië gebeurd
Alles kan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:19 schreef Montov het volgende:
Kortom, de Nederlandse mannen kunnen nog 4e worden als ze verliezen en Australie tegenkomen.
Oké, niet alles... 1-4 alles.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik wil ze nog wel eens 5de zien worden dan
Nummerdor/Schuil zijn dan waarschijnlijk al (bijna) afgelopen, dus geen enkel probleem. Ze zullen er wel nog een keer tussenuit gaan naar atletiek.quote:
Ah ja begint om 9. Dacht om half.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nummerdor/Schuil zijn dan waarschijnlijk al (bijna) afgelopen, dus geen enkel probleem. Ze zullen er wel nog een keer tussenuit gaan naar atletiek.
Dat verschil tussen Nederland en GB.quote:
Laatste keer dat het voor de Britten zo'n belangrijke wedstrijd was was blijkbaar in 88. Nederland heeft toch iets vaker met dat bijltje gehaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat verschil tussen Nederland en GB.![]()
Nederland strak en allemaal hetzelfde. GB vooral onwennig.
Laat ze dat voordeel uitbuiten dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Laatste keer dat het voor de Britten zo'n belangrijke wedstrijd was was blijkbaar in 88. Nederland heeft toch iets vaker met dat bijltje gehakt
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Als GBR dit zou winnen, zou ik het ook wel leuk vinden met dat plubliek.
Publike is juist kut, snappen het hele spel niet...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Als GBR dit zou winnen, zou ik het ook wel leuk vinden met dat plubliek.
Je hoeft natuurlijk niet te kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
Heuj, het is weer 'probeer zo vaak mogelijk iemand zijn voet te raken-bal' tijd
Nou en. Gaat over die blijheidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Publike is juist kut, snappen het hele spel niet...
Engelsen zijn tof! grote bleke bierbuiken en maar schreeuwen, bier zuipen en de avond lam in een steegje belanden. Of is dat alleen bij voetbal?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou en. Gaat over die blijheidVeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan dat Holland plubliek.
Blijheid? Net bij atletiek vielen ze he-le-maal stil.. omdat de britse atlete niet vooraan liepquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou en. Gaat over die blijheidVeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan dat Holland plubliek.
Nou en Nederlanders zijn altijd stil.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Blijheid? Net bij atletiek vielen ze he-le-maal stil.. omdat de britse atlete niet vooraan liep
Dit. En Ieren zijn nog beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Engelsen zijn tof! grote bleke bierbuiken en maar schreeuwen, bier zuipen en de avond lam in een steegje belanden. Of is dat alleen bij voetbal?
Ik hoor ze wel anders...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou en Nederlanders zijn altijd stil.
Ierse publiek is stukken beterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juist niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou en Nederlanders zijn altijd stil.
Die hebben geen reden nodig omzich helemaal vol te gieten iddquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te kijken.
Ik dacht eerste een stuk van het Friese volkslied te horen, pas na paar seconde herkende ik het Rule Brittania.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee die zouden nooit Rule Brittania spelen
Same herequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik dacht eerste een stuk van het Friese volkslied te horen, pas na paar seconde herkende ik het Rule Brittania.
Die werd afgekeurdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef wdn het volgende:
Die 2de goal van duitsland was trouwens erg mooi
Elke goal moet van binnen de cirkel gemaakt worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef Marco001 het volgende:
lol whut, hij moet ook nog door een NL speler binnen de cirkel geraakt worden?
Nee ik bedoelde de 2-2quote:
Ah okequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de 2-2Niet die afgekeurde.
Strak de cirkel in.
Dan gil je wel andersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Wrijfhout het volgende:
Ja hoor sleutelbeen, daarom draait hij zijn arm ook nog ff omhoog als hij op de grond ligt zeker
Ja, daar hebben al die Pieter Jan Diederiks niet van terug.quote:
eerder een kneuzing.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Wrijfhout het volgende:
Ja hoor sleutelbeen, daarom draait hij zijn arm ook nog ff omhoog als hij op de grond ligt zeker
Precies, die heeft echt niks gebroken,als je je sleutelbeen breekt lig je er echt wel anders bijquote:
Zag er anders verdomd erg als een sleutelbeenbreuk uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik zie de gillende Erben Wennemars nog voor mequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Precies, die heeft echt niks gebroken,als je je sleutelbeen breekt lig je er echt wel anders bij
Dan draaien ze hem er wel weer in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Keauning het volgende:
Misschien zijn schouder uit de kom ofzo?
Dat zie je meestal wel, dan zit er echt een bult.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Keauning het volgende:
Misschien zijn schouder uit de kom ofzo?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan draaien ze hem er wel weer in.
Was een aansteller.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zie de gillende Erben Wennemars nog voor me
Die was nasty inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zie de gillende Erben Wennemars nog voor me
Ik dacht dat hij een grap had die ik niet begreep.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat de Nederlands en Britten om de beurt schreeuwen
Leuk hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:09 schreef Guard het volgende:
Lol Briste commentator wil een beetje de sfeer schilderen, maar zijn co wil er niets van weten, je hoort hem bijna denken: rot op met je supporters, ik ben hockey aan het kijken
En op mij lopen zeiken dat ik hockey kijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zag ik daar net een arm uit de kom?
Dan beweeg je je hele arm niet meer hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef starla het volgende:
[..]
Zag er anders verdomd erg als een sleutelbeenbreuk uit
Ik ging wat drinken halenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
En op mij lopen zeiken dat ik hockey kijk
Ja dus!quote:
JE MIST DE 1-0quote:
Ik ook, maar ben de hele gymles door gegaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Dan beweeg je je hele arm niet meer hoor![]()
Zelf ook wel eens gebroken zag gelijk allemaal sterretjes
Echt! Kasabianquote:
idd, het is KOEKKOEK.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
HOU GODVERDOMME EENS OP MET DAT KOEKOEK!
Hihiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef marcodej het volgende:
En op deze voet doorgaan graag, breken nu.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef marcodej het volgende:
En op deze voet doorgaan graag, breken nu.
Zat wielrenners die dat ding breken en als nog de rit uitrijden, of zelfs de tour. Die zie je ook niet jankend op de grond liggen. Wat dat betreft kan het best.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Precies, die heeft echt niks gebroken,als je je sleutelbeen breekt lig je er echt wel anders bij
Jawel, bekijk zijn helm maar eens goed.quote:
dan komt er een mooie geel bal voor in de plaatsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dadelijk schiet zijn adamsappel in zijn keel.
Moet je je stick maar voor je voeten houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik vind het wel een achterlijke regel.
Je hoeft maar de bal tegen de voet van een tegenstander te mikken en je krijgt een strafcorner..
Ja want hockey is hetzelfde als fietsenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zat wielrenners die dat ding breken en als nog de rit uitrijden, of zelfs de tour. Die zie je ook niet jankend op de grond liggen. Wat dat betreft kan het best.
Is tenminste een regel zonder discussie.. zouden ze met handen en voetbal ook moeten doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Thomas-sama het volgende:
Je hoeft maar de bal tegen de voet van een tegenstander te mikken en je krijgt een strafcorner..
Als je het aan de scheids overlaat om te beslissen of het wel of niet expres is krijg je willekeur.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Thomas-sama het volgende:
Ja, die stick kan ook dat hele oppervlak bedekken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet je je stick maar voor je voeten houden.
Deed ik ook toen ik m gebroken had. Kon pas bij de HA zeker weten dat ie gebroken was.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Wrijfhout het volgende:
En aan de andere kant, zonder die regel zou men expres met de voet kunnen gaan blokken. Dan is deze 'oplossing' toch het eerlijkst.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Thomas-sama het volgende:
Als je in de juiste houding staat wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die stick kan ook dat hele oppervlak bedekken.
Ja, plat op de grondquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideetje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt twee voeten en één stick.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet je je stick maar voor je voeten houden.
Been is hetzelfde verhaal toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, plat op de grond
Of je springt omhoog.
En dat was niet eens een bewussie.quote:
Jij hebt schoenmaat 400?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed ga maar 1000 km plus over keien rijden met een gebroken sleutelbeen en dan nog als 4de eindigen. Waar ik op doel is dat iemand heus niet schreeuwend op de grond hoeft te liggen als die ze sleutelbeen breekt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want hockey is hetzelfde als fietsen
De regels rondom t hockey zijn dan ook 10x beter dan bij het voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is tenminste een regel zonder discussie.. zouden ze met handen en voetbal ook moeten doen
Staat gewoon inde weg, dus terechtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat was niet eens een bewussie.
Dit ja is tenminste duidelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is tenminste een regel zonder discussie.. zouden ze met handen en voetbal ook moeten doen
Die hebben ook wel een beetje een andere bloedscirculatie en adrenaline spiegel dan andere sporten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zat wielrenners die dat ding breken en als nog de rit uitrijden, of zelfs de tour. Die zie je ook niet jankend op de grond liggen. Wat dat betreft kan het best.
Been of voet, maakt niet uit. Het is allemaal goed voor een strafcorner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |