Op zoek naar de schuilnaam van Mart op FOK!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef donroyco het volgende:
Wedden dat Paul hier een FOK!weblog-item van gaat maken?Ook al is het niet waar.
Allebei irritant en aandachtsgeil.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zoek naar de schuilnaam van Mart op FOK!
Hmmm, tong80 of Ajacied422?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
Ik vind golfer ook altijd zo plotseling afwezig tijdens de uitzending
Haal jij mijn spelfoutjes er dan uit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef donroyco het volgende:
Wedden dat Paul hier een FOK!weblog-item van gaat maken?Ook al is het niet waar.
Weet net zo weinig van Olympische Sport, dus klinkt logischquote:
Dan kan ik hem net zo goed meteen deleten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Haal jij mijn spelfoutjes er dan uit?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan kan ik hem net zo goed meteen deleten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef cap het volgende:
Wat zei Mart over FOK! en in welk verband noemde hij het?
Mart zij dat hij FOK! wilde bedanken, omdat hij daar al zijn informatie over zijn gasten op zocht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef cap het volgende:
Wat zei Mart over FOK! en in welk verband noemde hij het?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart zij dat hij FOK! wilde bedanken, omdat hij daar al zijn informatie over zijn gasten op zocht.
Hij heeft FOK! echt genoemd hoor. Kijk de uitzending maar terug op uitzendinggemistquote:
in welke context? iemand ambitieus genoeg om het terug te kijken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij heeft FOK! echt genoemd hoor. Kijk de uitzending maar terug op uitzendinggemist
Gast doe niet zo onnozelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef hellsgate het volgende:
[..]
in welke context? iemand ambitieus genoeg om het terug te kijken?
Hij probeerde netjes te vloeken... die context.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef hellsgate het volgende:
[..]
Wel een ongelooflijke typfout van me daar zeg. Hij zijquote:
Het is zelfs al een keer gezegd in het sportzomer topic.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef hellsgate het volgende:
[..]
dus gewoon zoiets als : "en we gaan nu kijken naar de finale van de 100m, net zoals ik, u en de leden van het fok forum?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij probeerde netjes te vloeken... die context.
Duh, gewoon over het forum natuurlijk.
volgens mij is dit de meest trieste vraag die ik ooit in mn leven heb gesteld...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:21 schreef hellsgate het volgende:
[..]
dus gewoon zoiets als : "en we gaan nu kijken naar de finale van de 100m, net zoals ik, u en de leden van het fok forum?
dat doet zelfs Mart niet... waarom noemde hij het Fok forum?
Een hint: het heeft met vloeken te makenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:24 schreef hellsgate het volgende:
[..]
volgens mij is dit de meest trieste vraag die ik ooit in mn leven heb gesteld...
gelukkig... iemand met een nog triester leven dan ik... ;-)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand even een kloontje aanmaken en doen alsof hij Mart Smeets is?
Dat zou dit topic een leuke boost geven.
Hee zo praten we niet over De Mart hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:32 schreef hellsgate het volgende:
[..]
gelukkig... iemand met een nog triester leven dan ik... ;-)
is die nog triester dan wij dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee zo praten we niet over De Mart he![]()
Ik weet niet of ik dat mag zeggen. Mag ik dat zeggen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:35 schreef hellsgate het volgende:
[..]
is die nog triester dan wij dan?
Wat je ook zegt, wij kennen het niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat mag zeggen. Mag ik dat zeggen?
Die account is al in gebruik... met 0 postsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand even een kloontje aanmaken en doen alsof hij Mart Smeets is?
Dat zou dit topic een leuke boost geven.
Zal wel niet, want dan zou hij onkarakteristiek kort van stof zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die account is al in gebruik... met 0 posts
Zou hij het stiekem zelf zijn?![]()
http://forum.fok.nl/user/profile/MartSmeets
True.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal wel niet, want dan zou hij onkarakteristiek kort van stof zijn.
We moeten Mart even mailen hoe laat we opstaan en wat we ontbijten. En vooral wat we dan denken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef hellsgate het volgende:
het vette aan het dit topic om 0:43 is dat niemand van ons waarschijnlijk morgen vroeg op hoeft ;-)
dat is dan natuurlijk wel meteen het enige positieve aan heel die Mart Smeets ;-)
en dat wil ik morgen in de uitzending Smeets...
ik denk dat Mart ook wel weet dat wij het gros van de tijd aan een mart met een geolied lichaam in het zwempakje van ranomi kromowidjojo denken...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten Mart even mailen hoe laat we opstaan en wat we ontbijten. En vooral wat we dan denken.
Wat ga je teleurgesteld wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben nu zo benieuwd dat ik de herhaling maar aan laat staan
waarom niet naar mij?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Er is echt naar 30 mensen een DM gestuurd om het te roepen ofzo
Zit iemand van de redactie hem er dan steeds op te wijzen ofzo?quote:ik lees nooit dat soort commentaren en ik reageer er niet op. Ik probeer mijn werk zo goed mogelijk te doen en ik trek me niets aan van wat 'men' daarvan vindt.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ks-te-vergeven.dhtml
"Haha, Mart, kijk dit nou, ze lachen je uit!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit iemand van de redactie hem er dan steeds op te wijzen ofzo?
En te oud voelt Smeets zich al helemaal niet. 'Ik zou vanwege mijn leeftijd wel kunnen praten met iemand van 45 en niet met iemand van 18? Hoort u wel wat u zelf zegt? De grootst mogelijk onzin.'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit iemand van de redactie hem er dan steeds op te wijzen ofzo?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal wel niet, want dan zou hij onkarakteristiek kort van stof zijn.
F O K.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik ook niet ..Hoe komt Paul erbijIk hoorde Mart geen Fok zeggen
Volgens mij zei hij zelfs eerst FOK en daarna spelde hij het even F O K om ons te laten weten dat het GEEN fuck was.quote:
Kan ook nog ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij zelfs eerst FOK en daarna spelde hij het even F O K om ons te laten weten dat het GEEN fuck was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |