Op zoek naar de schuilnaam van Mart op FOK!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef donroyco het volgende:
Wedden dat Paul hier een FOK!weblog-item van gaat maken?Ook al is het niet waar.
Allebei irritant en aandachtsgeil.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zoek naar de schuilnaam van Mart op FOK!
Hmmm, tong80 of Ajacied422?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
Ik vind golfer ook altijd zo plotseling afwezig tijdens de uitzending
Haal jij mijn spelfoutjes er dan uit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef donroyco het volgende:
Wedden dat Paul hier een FOK!weblog-item van gaat maken?Ook al is het niet waar.
Weet net zo weinig van Olympische Sport, dus klinkt logischquote:
Dan kan ik hem net zo goed meteen deleten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Haal jij mijn spelfoutjes er dan uit?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan kan ik hem net zo goed meteen deleten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef cap het volgende:
Wat zei Mart over FOK! en in welk verband noemde hij het?
Mart zij dat hij FOK! wilde bedanken, omdat hij daar al zijn informatie over zijn gasten op zocht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef cap het volgende:
Wat zei Mart over FOK! en in welk verband noemde hij het?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart zij dat hij FOK! wilde bedanken, omdat hij daar al zijn informatie over zijn gasten op zocht.
Hij heeft FOK! echt genoemd hoor. Kijk de uitzending maar terug op uitzendinggemistquote:
in welke context? iemand ambitieus genoeg om het terug te kijken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij heeft FOK! echt genoemd hoor. Kijk de uitzending maar terug op uitzendinggemist
Gast doe niet zo onnozelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef hellsgate het volgende:
[..]
in welke context? iemand ambitieus genoeg om het terug te kijken?
Hij probeerde netjes te vloeken... die context.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef hellsgate het volgende:
[..]
Wel een ongelooflijke typfout van me daar zeg. Hij zijquote:
Het is zelfs al een keer gezegd in het sportzomer topic.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef hellsgate het volgende:
[..]
dus gewoon zoiets als : "en we gaan nu kijken naar de finale van de 100m, net zoals ik, u en de leden van het fok forum?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij probeerde netjes te vloeken... die context.
Duh, gewoon over het forum natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |