abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115287350
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:56 schreef HeatWave het volgende:
De SP wil alles verpesten dat mensen leuk vinden, daar is het een linkse kutpartij voor :r.
Het is een kutpartij, maar wat is er mis met kamervragen? :)

laat gaan.
★★★
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:58:13 #152
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287351
quote:
De SP wil alles verpesten dat mensen leuk vinden, daar is het een linkse kutpartij voor :r.
En nog steeds stemmen mensen erop :').
Ik zag laatst zelfs dit argument:

"dit kabinet heeft gezorgd voor de grootste tekorten ooit en de zorgkosten stijgen en stijgen maar, de SP lost dit op"

OH REALLY? LOL!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115287355
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

EL heeft de Nederlandse opa's in dienst. Kees Jansma, Evert ten Napel, Eddy Poelman en Theo Reitsma. Wat een sterrenensemble.
Waar blijft het Pro-Hans van Zetten commité :D
quote:
Zoiets doet rechts gelukkig niet *O*
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115287377
En als de SP de grootste partij wordt..?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:59:24 #155
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287389
Veel achterlijke tokkies stemmen op SP, en veel achterlijke tokkies zitten ook voor de SP in de kamer incl Roemer. Debielen, ze zouden de SP moeten verbieden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:59:40 #156
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_115287403
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt. Maar als je voetbalfan bent, en in de bijstand leeft, of een klein inkomen hebt, dan is 15-50 euro per maand niet niks.
Als je leeft van de bijstand hoor je helemaal geen edl te hebben, zelfs geen televisie vind ik.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:59:42 #157
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En als de SP de grootste partij wordt..?
Dan gaan CDA, VVD, D66, GL, PVV en CU sowieso niet met hun reageren.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115287425
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Daan gaan CDA, VVD, D66, GL, PVV en CU sowieso met hun reageren.
Hoezo?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:01:58 #159
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat die fel tegen de SP zijn man, op alle standpunten zijn ze het met elkaar oneens.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115287514
quote:

[..]

Daan gaan CDA, VVD, D66, GL, PVV en CU sowieso met hun reageren.
:D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115287538
quote:
Veel achterlijke tokkies stemmen op SP, en veel achterlijke tokkies zitten ook voor de SP in de kamer incl Roemer. Debielen, ze zouden de SP moeten verbieden.
Zijn ook voornamelijk blinde studenten die zich er nog nooit in verdiept hebben maar worden gehersenspoelt dat de SP het beste met ze voor heeft van alle partijen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:02:56 #162
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_115287546
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Omdat die fel tegen de SP zijn man, op alle standpunten zijn ze het met elkaar oneens.
De pvv en sp hebben zowat hetzelfde programma joh.
pi_115287548
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Als je leeft van de bijstand hoor je helemaal geen edl te hebben, zelfs geen televisie vind ik.
Knokploegje rondsturen daar dan. Hebben veel werk te doen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:03:18 #164
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo?
Er moet nog een niet tussen :+
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115287571
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zijn ook voornamelijk blinde studenten die zich er nog nooit in verdiept hebben maar worden gehersenspoelt dat de SP het beste met ze voor heeft van alle partijen.
Nee, studenten die VVD stemmen..... :|W
pi_115287572
quote:

[..]

Dan gaan CDA, VVD, D66, GL, PVV en CU sowieso niet met hun reageren.
Alsof de SP uberhaupt wil regeren :D Die schreeuwen liever in de oppositie.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Stem dan op de D66.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:03:43 #167
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287583
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

De pvv en sp hebben zowat hetzelfde programma joh.
Ja, maar Wilders wil wel Rechts lijken heh :)
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:04:07 #168
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115287598
gratis wedstrijd om 6 uur erg mooi
gr gr henk ingrid de homnt
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:04:12 #169
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik stem VVD....of D66. Maar omdat ik niet alleen denk aan mezelf.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115287625
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Onzin, ik wordt ook niet gesubsidieerd en moet ook gewoon belasting betalen, net als ieder ander
Ik denk dat de belasting die clubs betalen aan de overheid op toegangskaarten, transfers, catering e.d. wel ietsjes hoger liggen dan die van jou.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:05:01 #171
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_115287632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Alleen als de overheid dan ook stopt met het innen van belastinggeld rondom betaald voetbal.
Hoezo, de meeste clubs zijn gewoon bedrijven en die moeten net als alle andere bedrijven gewoon belasting betalen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_115287682
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Er moet nog een niet tussen :+
Ik dacht al. :D
pi_115287713
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik stem VVD....of D66. Maar omdat ik niet alleen denk aan mezelf.
Je stemt VVD omdat je niet aan jezelf denkt?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:07:27 #174
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115287732
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je stemt VVD omdat je niet aan jezelf denkt?
VVD en D66 zijn feitelijk gezien gewoon de beste partijen voor de nederlandse economie.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115287879
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

VVD en D66 zijn feitelijk gezien gewoon de beste partijen voor de nederlandse economie.
Door te bezuinigen op zorg , studie exclusief te maken en populistisch op ontwikkelingshulp te bezuinigen noem ik niet echt aan anderen denken.
En dan dit goed was voor de Economie heb ik ook nog niet echt gemerkt.

Maar goed, heb eigenlijk niet zo'n zin om hier over politiek te gaan praten :D ;)
pi_115288006
RobertVeenstra twitterde op woensdag 08-08-2012 om 08:26:20 @gerritdeb Met een extra free to air zender nog meer voetbal op tv reageer retweet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:13:57 #177
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115288034
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Door te bezuinigen op zorg , studie exclusief te maken en populistisch op ontwikkelingshulp te bezuinigen noem ik niet echt aan anderen denken.
En dan dit goed was voor de Economie heb ik ook nog niet echt gemerkt.

Maar goed, heb eigenlijk niet zo'n zin om hier over politiek te gaan praten :D ;)
Nee, niet bezuinigen , belastingen omhoog en hogere uitkeringen, dat helpt wil je zeggen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115288177
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')

Ik ga de discussie niet eens aan, maar bedenk eerst eens hoeveel belastinggeld het voetbal de staat oplevert, voordat je over politiekosten begint...
In een (super) commerciele bedrijfstak waar structurele kosten gemaakt moeten worden voor beveiliging en ordehandhaving horen deze gewoon meegenomen te worden in het business model. Dat doen uiteindelijk alle ondernemers en ook zij dragen belastinggeld af.

Bij voetbal als maatschappelijk gebeuren kun je nog wel een redenering bedenken waarbij deze kosten voor rekening van de maatschappij dienen te komen. Maar als het een miljoenen aangelegenheid wordt van een private investeerder mag hij de 10-20 miljoen per jaar voor politieinzet er ook bijnemen.
-
pi_115288283
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee, niet bezuinigen , belastingen omhoog en hogere uitkeringen, dat helpt wil je zeggen?
Dat heb ik nergens gezegd. Maar VVD helpt Nederland niet, die maakt het alleen moeilijker. Je kan ook goed bezuinigen, en niet op de sociale voorzieningen voor iedereen.
pi_115288296
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:16 schreef quo_ het volgende:

[..]

In een (super) commerciele bedrijfstak waar structurele kosten gemaakt moeten worden voor beveiliging en ordehandhaving horen deze gewoon meegenomen te worden in het business model. Dat doen uiteindelijk alle ondernemers en ook zij dragen belastinggeld af.

Bij voetbal als maatschappelijk gebeuren kun je nog wel een redenering bedenken waarbij deze kosten voor rekening van de maatschappij dienen te komen. Maar als het een miljoenen aangelegenheid wordt van een private investeerder mag hij de 10-20 miljoen per jaar voor politieinzet er ook bijnemen.
10-20 miljoen per jaar ? :D

Bij thuiswedstrijden van Ajax worden de meeste politiekosten gemaakt, dat was een paar jaar terug net iets meer dan 1 miljoen euro, over het gehele seizoen dus.

Zet daar de BTW-opbrengsten voor de staat eens tegenover, enorm veel winst hoor, voor de staat dus.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_115288414
Onvoorstelbaar. Je ziel aan de duivel verkopen heet dit.

Dat een BVO haar kosten niet dekkend krijgt met de huidige inkomsten hebben ze voor de volledigheid aan zichzelf te danken. Het zijn namelijk toch echt de BVO's zelf die meegaan in de absurditeit van de spelers-salarissen en allerlei andere bizarre uitgaven.

En omdat de rechten aan in winstgevende organisatie zijn verkocht, zelfs op duivelse Amerikaanse leest, betekent dat de eenvoudige consument straks de hoofdprijs gaat betalen voor een eenvoudig potje voetbal. Kun je op je vingers natellen! Hiermee vergeleken zijn de winstverwachtingen en bedrijfsculturen van Talpa en Sport 7 zo ongeveer tafeltennisverenigingen.

Dat voetbalclubs in de waan leven dat dit de oplossing voor alle problemen zijn, is een simpelweg onnozele gedachte. De ruimere budgetten gaan namelijk als een vliegwieleffect fungeren en de salarissen en uitgaven nog naar veel grotere hoogte stuwen -in rap tempo zelfs-. Dus de schuldenberg neemt per saldo toe, let maar op. Meer geld heeft een club nog nooit een hogere positie op de ranglijst bezorgd, vraag PSV, Utrecht en Vitesse maar na. Creativiteit na een schuldsanering of geen enkel budget des te meer: RKC, Roda JC, Feyenoord.

Het Nederlandse voetbal is hiermee weggenomen van het volk. Onvoorstelbaar en ongelooflijk.
pi_115288434
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het zijn normale prijzen. In de UK betalen ze 30 euro voor voetbal alleen ofzo. Hier 12,95 maar.
Daar betaalt men ook voor de BBC.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:22:51 #183
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_115288482
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef nikk het volgende:

[..]

Het verschil is ook dat EDL zich alleen richt op de Nederlandse markt. Zo'n Fox/Sky verkoopt hun producten internationaal. Zie het meer als een investering in het product voor "slechts" 80 tot 100 miljoen per jaar, een product waarbij ze al een omzet draaien dat in de tig miljarden loopt.
Het is geen investering, ze betalen gewoon voor de voetbalrechten, die worden in de toekomst niet ineens gratis. Er zit gewoon niet zoveel geld in voetbal, hoe graag de media en clubs dat ook zouden willen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_115288498
quote:

[..]

Het zijn normale prijzen. In de UK betalen ze 30 euro voor voetbal alleen ofzo. Hier 12,95 maar.
tenzij je verplicht bij Ziggo zit.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:25:23 #185
225540 Pugg
Friends forever
pi_115288585
Fox staat voor alles wat corrupt en manipulatief is, met Murdoch aan het hoofd.

Zou je niet dood naast gevonden willen worden!! :r
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:26:03 #186
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_115288614
Mes snijd aan twee kanten. Als dit een vervetering van t pay-tv aanbod is juich ik dat toe, mits voor een goede prijs. Dat gelul van 7 uur bord op schoot vind ik zo'n gelul. Ik stel voor dat mensen die dat willen allemaal meer belasting gaan betalen om de NOS te sponseren.

Voor de clubs is het goed voor de financien. Ik hoop alleen niet dat ik als supporter die graag naar t stadion gaat de dupe ben van nog kuttere aanvangstijden. Wil niet rond etenstijd of tot diep in de nacht in t stadion zitten. Als ik zie wat eredivisie live al met die tijden heeft gedaan, ben ik daar wel bang voor onder Sky.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_115288897
quote:
19s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het is geen investering, ze betalen gewoon voor de voetbalrechten, die worden in de toekomst niet ineens gratis. Er zit gewoon niet zoveel geld in voetbal, hoe graag de media en clubs dat ook zouden willen.
Wanneer is een investering uberhaupt gratis? Natuurlijk moet dat geld worden terugverdiend. Ik stel alleen dat het geld niet alleen in Nederland zal worden terugverdiend. Tegelijkertijd zal een zender die naast de eredivisie ook andere competities en sporten uitzend, en mogelijk gekoppeld met een andere kanaal (zoals sport1/film1) meer abonnees trekken dan een EDL. Daarnaast Murdoch is John de Mol niet.
pi_115289317
Dit is wel goed voor het Nederlandse voetbal.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:03:51 #189
67174 Dos37
Come on Twente
pi_115290227
Dat bedrag is trouwens leuk voor de voorpagina titel maar deel het door 12 en dan 18 en je houd niets over.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_115290674
quote:

[..]

Waar zit jij dan bij? :{

UPC gaat per 1 september naar ¤17,25 en is dan duurder dan Ziggo, want bij UPC betaal nog 5 euro extra voor digitale tv.

Ziggo is per 1 oktober ¤17,95 zonder extra kosten voor digitale tv.

Je hebt dan wel bij beide Eredivisie Live GO, dus overal op elk apparaat live kijken.
pi_115290901
quote:
'TV-deal FOX is goed voor Ajax'

FOX International Channels (FIC) sluit zich aan bij Eredivisie Media & Marketing CV (EMM). Het mediabedrijf verwerft een 51 procent belang in EMM. Het voorstel daartoe is unaniem aangenomen door de 18 Eredivisieclubs, de KNVB en Endemol. Door het bestaande succes van Eredivisie Live te koppelen aan de internationale kennis, ervaring en het netwerk van FIC op het gebied van sportzenders, willen de twee partijen de Nederlandse voetbalfans een nog betere beleving bieden.

EMM is het mediabedrijf dat in 2008 werd opgericht door de Eredivisie clubs en Endemol. Binnen de onderneming worden de collectieve media- en sponsorrechten geëxploiteerd namens, en ten behoeve van, de 18 Eredivisieclubs. EMM is vooral bekend vanwege de exploitatie van TV-zender Eredivisie Live. Fox International Channels is in Nederland actief met de TV-zender National Geographic Channel en de digitale zenders 24Kitchen, Nat Geo Wild en FOXlife. De samenwerking vindt plaats onder voorbehoud van goedkeuring door de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMA).

Wat betekent deze nieuwe tv-deal voor Ajax?

Henri van der Aat (commercieel directeur Ajax): ,,Het is een goede deal, maar we moeten het niet overdrijven. We komen iets dichter bij Engeland, maar het is nog lang niet genoeg om financiële aansluiting bij de Europese top te krijgen. Toch is dit absoluut een stap in de goede richting. We hadden een overeenkomst tot 2017, maar door de nieuwe deal met Fox zijn we nu tot 2025 verzekerd van inkomsten. Bovendien laat het zien dat we het met Eredivisie Live goed hebben gedaan.”

De tv-deal met Fox loopt tot 2025. De samenvattingen blijven op het open net te zien.

Hoe groot is het verschil met Engeland op tv-gebied?

,,Een laag geklasseerde club uit de Premier League, zo hebben ze mij bij Norwich City verteld, krijgt 42 miljoen pond uit de tv-pot in Engeland. Volgend jaar wordt dat kennelijk zelfs 62 miljoen pond. Als je dat bedrag door vijf deelt (op basis van het verschil in inwonersaantal tussen Engeland en Nederland, red.) zou een club uit de onderste regionen van de Eredivisie op zo’n twaalf miljoen euro moeten komen. En dat is het bij lange na nog niet.”

Blijven de samenvatting op het open net te zien?

,,Ja, ook in de nieuwe deal blijven de samenvattingen op het open net te zien. Dat is een wettelijke bepaling. En of dat dan in de toekomst de NOS zal blijven of een andere zender wordt, zullen we moeten afwachten. Maar het belangrijkste is: de samenvattingen blijven op het open net te zien.”

Zitten er nog meer voordelen voor Ajax aan de deal met Fox?

,,Internationaal gezien is deze deal ook belangrijk voor Ajax. Dankzij het internationale netwerk van Fox zal de Eredivisie nog meer zichtbaar in het buitenland worden. Dat is uiteraard ook goed voor ons. Het gaat niet alleen om geld, maar ook om onze zichtbaarheid in het buitenland. Ook dat is belangrijk voor een club als Ajax. Het vergroot onze mogelijkheden buiten Nederland.”

Wat gaan de supporters er verder van merken?

,,Door de samenwerking met zo’n grotere partij ontstaan er op tv-gebied meer mogelijkheden. In potentie is er daardoor kans op een betere productie. Ze kunnen ook andere rechten kopen, waardoor de uitstraling van de kanalen omhoog gaat. Bovendien kunnen we dankzij een wereldwijd erkende partij als Fox veel meer kanalen bedienen, ook online. Hierdoor kunnen we gemakkelijker mee met veranderd kijkgedrag van de supporter. Je zou het dus een win-winsituatie kunnen noemen. Zowel voor de clubs, als voor de fans.”

FOX International Channels

FOX International Channels (FIC) Benelux exploiteert National Geographic Channel en de digitale zenders 24Kitchen, Nat Geo Wild en FOXlife in de Benelux. FOX International Channels is de internationale multimedia tak van News Corporation. FIC ontwikkelt, produceert en exploiteert ruim 350 eigen nieuws-, sport-, film- en entertainmentkanalen in Latijns-Amerika, Europa, Azië en Afrika, in 37 talen. Deze kanalen en gerelateerde mobiele en HD-extensies bereiken wereldwijd ruim 1,1 miljard huishoudens. FIC heeft de ambitie hoge kwaliteit te leveren aan zijn wereldwijde gebruikers. FIC verwerft, ontwikkelt en (co)produceert scripted en non-scripted televisieprogramma’s voor digitale platforms, waaronder de populaire en voor een Golden Globe genomineerde serie The Walking Dead. FIC beheert vier productiestudio’s in de hele wereld en is verantwoordelijk voor de creatie van honderden televisie-uren.

www.foxinternationalchannels.nl
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:24:02 #192
225540 Pugg
Friends forever
pi_115291058
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:26 schreef LDS het volgende:
Mes snijd aan twee kanten. Als dit een vervetering van t pay-tv aanbod is juich ik dat toe, mits voor een goede prijs. Dat gelul van 7 uur bord op schoot vind ik zo'n gelul. Ik stel voor dat mensen die dat willen allemaal meer belasting gaan betalen om de NOS te sponseren.

Voor de clubs is het goed voor de financien. Ik hoop alleen niet dat ik als supporter die graag naar t stadion gaat de dupe ben van nog kuttere aanvangstijden. Wil niet rond etenstijd of tot diep in de nacht in t stadion zitten. Als ik zie wat eredivisie live al met die tijden heeft gedaan, ben ik daar wel bang voor onder Sky.
Wat een kul zeg, omdat jij niet om 7 uur wil kijken mag een ander het ook niet?
Maar wel klagen over de dupe zijn.
Meten met twee maten!!!
pi_115291297
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef Pugg het volgende:

[..]

Meten met twee maten!!!
Kan niet echt zeggen dat ik erop zit te wachten om op Zondagavond 22:00 naar Groningen uit te gaan..
  Redactie Sport woensdag 8 augustus 2012 @ 15:36:27 #194
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115291616
7 uur bord op schoot is gewoon iets van het volk en regardless of je het doet of niet -> het is belachelijk als het achter de decoder komt onder de huidige omstandigheden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115291989
Een slechte investering als hij voor dit bedrag alleen de tv-rechten heeft. TV zal over 10 jaar een achterhaald medium zijn.

Een free-to-air kanaal is marketingtechnisch wel weer slim. Iedere week een wedstrijd live met veel reclame en andere hinderlijke onderbrekingen en dan stappen mensen vanzelf wel over op de betaalvariant.
pi_115292101
Prijzen van alleen zenders (zonder internet en telefonie):

Prijzen alles in een:

Bron: http://www.sky.com/

Valt best mee.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115292455
Volgens een artikel op vk.nl blijft de naam eredivisie live gewoon behouden. Vraag mij af of ze onder die naam ook buitenlands voetbal willen laten zien.

Als het blijft zoals nu laat dan maar zitten, ik wil gewoon via 1 aanbieder al het voetbal kunnen zien.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:56:04 #198
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_115292510
Nouja, gelukkig zijn Nederlandse aanbieders goedkoper. Dik 12 pond per maand betalen voor je decodertje.. dan kom je dus al op 25 pond per maakt voor het niets toevoegende basispakketje. In Nederland heb je een luxe upc pakket, dus, televisie, internet en telefonie, hd, voor zo'n 50 euro per maand. Wil je daar eredivisie live bij, dan kom je op ongeveer 65 euro per maand. Ziet er in het VK toch een stuk duurder uit.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:57:52 #199
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_115292590
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef Pugg het volgende:

[..]

Meten met twee maten!!!
Ik heb t meer over de mensen die klagen dat t perse naar de NOS moet gaan. Wat is er mis naar zappen naar RTL of SBS. Samenvattingen zullen altijd op t open net te zien blijven, dat is wettelijk vastgelegd. En persoonlijk hoop ik dat er wat beters gedaan wordt van mijn belastingcenten dan t smijten met geld om de eredivisie bij de publieke omroep te houden.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:12:15 #200
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_115293193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Kan niet echt zeggen dat ik erop zit te wachten om op Zondagavond 22:00 naar Groningen uit te gaan..
Bovendien, als de aanvangstijden nog verder gaan veranderen moet je daar als bord op schoot-diehard ook niet blij mee zijn. Ten eerste omdat er dan blijkbaar zoveel kracht bij sky ligt dat ze waarschijnlijk t ook wel voor elkaar krijgen om de tijd tussen t live uitzenden en het uitzenden op het open net kunnen vergroten. Ten tweede zullen de tijden dan ook veranderen naar bijvoorbeeld zondagavond. Als een wedstrijd pas om 8 uur begint kan studio sport moeilijk om 7 uur beginnnen :+
Forza Eniesee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')