VVD is de schuldige dat Manolev nog rondloopt in Eindhovenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alles dat geld kost is de schuld van de VVD. Schijt aan allesch en iedereeeeen
Dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb voetbal international nodig waarin Derksen mij deze deal beter uitlegt
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VVD is de schuldige dat Manolev nog rondloopt in Eindhoven
Dat is er al als je Ziggo klant bent en het komt eraan voor UPC klanten. Dan heb je een alles in een abo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop trouwens dat er een keer een fatsoenlijk internet-abonnement komt. Dat je gewoon met één abonnement op zowel je iPad als computer op een fatsoenlijke resolutie kan kijken voor een vast bedrag per maand. Dat mis ik nu wel bij EL.
Klopt, maar ik heb Digitenne. Ik vind het raar dat ik als EL-klant anders bediend wordt omdat ik Digitenne heb i.p.v. Ziggo. Ik wil niks met Ziggo/UPC/Digitenne te maken hebben maar direct bij EL shoppen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is er al als je Ziggo klant bent en het komt eraan voor UPC klanten. Dan heb je een alles in een abo.
Ik hoop dat het een wat eerlijker abonnement wordt. Niet 1 waar je bij KPN 7 euro moet neerleggen en ik met Ziggo 17quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop trouwens dat er een keer een fatsoenlijk internet-abonnement komt. Dat je gewoon met één abonnement op zowel je iPad als computer op een fatsoenlijke resolutie kan kijken voor een vast bedrag per maand. Dat mis ik nu wel bij EL.
VVD was/is tegen zelf betalen door voetbalclubs. Ze zijn wel voor zelf betalen door feestorganisaties en dat soort dingen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:56 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie de politiek nu wel denken 'haha, nu hebben ze zeker het geld om de politie inzet te kunnen betalen!' .. met de VVD voorop
Met Ziggo kan je ook op internet en smartphone zienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een wat eerlijker abonnement wordt. Niet 1 waar je bij KPN 7 euro moet neerleggen en ik met Ziggo 17
Jippie...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Ziggo kan je ook op internet en smartphone zien
Zo'n slechte investering is het niet. 500000+ abonnees, dat blijft toenemen. EL maakt enorm veel winst, alleen ze gaan er niet goed mee om.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef kingmob het volgende:
Dit wordt natuurlijk een gigantisch debacle, het wordt alleen de vraag wie die kosten gaat dragen, sky of de eredivisie. Zoveel meer betalen voor iets wat altijd een slechte investering is gebleken.
Om de een of andere reden denkt iedere volgende 'eigenaar' idd dat het deze keer volledig anders zal gaan. En dat terwijl nu ook nog eens internet de werkelijkheid voorbij snelt. Zoveel zijn de rechten gewoon niet waard gebleken, en dit is een paar factoren duurder qua deal...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo'n slechte investering is het niet. 500000+ abonnees, dat blijft toenemen. EL maakt enorm veel winst, alleen ze gaan er niet goed mee om.
Rupert Murdoch weet wel hoe hij hier mee om moet gaan.
Zoveel winst maakt EL nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo'n slechte investering is het niet. 500000+ abonnees, dat blijft toenemen. EL maakt enorm veel winst, alleen ze gaan er niet goed mee om.
Rupert Murdoch weet wel hoe hij hier mee om moet gaan.
Echt? Wat een compleet achterlijke partij is dat tochquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:40 schreef Smoofie het volgende:
SP stelt kamervragen, kankertokkies van een SP
En dan zijn er nog mensen die dat ook steunen ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Echt? Wat een compleet achterlijke partij is dat toch
Dat gaan de SP en PVV ook gewoon voorstellen hoor zodra ze in de peilingen dreigen te zakken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die dat ook steunen ook. Zelfs mensen die vinden dat voetbal van "iedereen is" en gewoon op NOS moet. Teringmonguls.
Gaat alleen over de samenvattingen, dat die voor iedereen blijven bestaan zoals we ze nu kennen bij de NOS.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:40 schreef Smoofie het volgende:
SP stelt kamervragen, kankertokkies van een SP
Weet ik ,maar ook dat vind ik onzin, gewoon betalen. Als je je club wilt steunen...doe dat dan gewoon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gaat alleen over de samenvattingen, dat die voor iedereen blijven bestaan zoals we ze nu kennen bij de NOS.
Het zijn normale prijzen. In de UK betalen ze 30 euro voor voetbal alleen ofzo. Hier 12,95 maar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Voetbal is gewoon een luxeproduct, mag prima achter een decoder. Ik betaal wel als het normale prijzen zijn.
Voetbal bij de NOS is natuurlijk eigenlijk achterlijk, een spelletje financieren met belastingsgeld.
14,95 volgend seizoen, maar idd, het is nog best te behappen hier... Maar in dat opzicht zijn we echt joden in NLquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zijn normale prijzen. In de UK betalen ze 30 euro voor voetbal alleen ofzo. Hier 12,95 maar.
Klopt. Maar als je voetbalfan bent, en in de bijstand leeft, of een klein inkomen hebt, dan is 15-50 euro per maand niet niks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik ,maar ook dat vind ik onzin, gewoon betalen. Als je je club wilt steunen...doe dat dan gewoon.
Die verdwijnen sowieso niet achter de decocer, mediawet schrijft voor dat deze op een openbaar kanaal te zien moeten zijn. Best kans dat ze vanaf volgend jaar naar RTL/SBS gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gaat alleen over de samenvattingen, dat die voor iedereen blijven bestaan zoals we ze nu kennen bij de NOS.
Snap ik, maar voetbal is nou eenmaal geen eerste levensbehoefte. Dan moet je creatief zijn, abo'tje delen met de buren of vrienden weet ik het..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je voetbalfan bent, en in de bijstand leeft, of een klein inkomen hebt, dan is 15-50 euro per maand niet niks.
Moet je of minder roken, drank drinken en als je echt moeite hebt....tja....balen. Maar ik heb liever dat Ajax meer geld krijgt dan dat mensen in bijstijnd voetbal kunnen kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je voetbalfan bent, en in de bijstand leeft, of een klein inkomen hebt, dan is 15-50 euro per maand niet niks.
15 euro is idd 3 pakjes peuken in de maand, dat moet te regelen zijn als je zo'n grote fan bent. 2 peuken minder per dag en klaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je of minder roken, drank drinken en als je echt moeite hebt....tja....balen. Maar ik heb liever dat Ajax meer geld krijgt dan dat mensen in bijstijnd voetbal kunnen kijken.
Zoals ik hieronder zeg eigenlijk, je hebt gelijk, maar toch moet zo'n samenvatting wel voor iedereen beschikbaar zijn vind ik. Het scheelt niet/nauwelijks in inkomsten, en als wij dadelijk naar het WK of EK willen kijken kijken we ook allemaal naar de NOS.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar voetbal is nou eenmaal geen eerste levensbehoefte. Dan moet je creatief zijn, abo'tje delen met de buren of vrienden weet ik het..
Haha, klopt weer. Maar het is maar een samenvatting. Niet dat dat veel in inkomsten gaat schelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je of minder roken, drank drinken en als je echt moeite hebt....tja....balen. Maar ik heb liever dat Ajax meer geld krijgt dan dat mensen in bijstijnd voetbal kunnen kijken.
Nah, er zijn nu mensen die samenvattingen kijken, maar als die er niet waren, ze wellicht wel een ab. zouden nemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zoals ik hieronder zeg eigenlijk, je hebt gelijk, maar toch moet zo'n samenvatting wel voor iedereen beschikbaar zijn vind ik. Het scheelt niet/nauwelijks in inkomsten, en als wij dadelijk naar het WK of EK willen kijken kijken we ook allemaal naar de NOS.
Niet dat het mij veel uitmaakt, heb een seizoenskaart en een abo op EL, maar zo'n samenvatting mag van mij wel gewoon beschikbaar zijn voor iedereen.
[..]
Haha, klopt weer. Maar het is maar een samenvatting. Niet dat dat veel in inkomsten gaat schelen.
Nope, maar het staat wel in de mediawet dat samenvattingen niet achter een decoder verdwijnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Daar hoef je geen rekening mee te houden. Het is geen recht...
Het verschil is ook dat EDL zich alleen richt op de Nederlandse markt. Zo'n Fox/Sky verkoopt hun producten internationaal. Zie het meer als een investering in het product voor "slechts" 80 tot 100 miljoen per jaar, een product waarbij ze al een omzet draaien dat in de tig miljarden loopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denkt iedere volgende 'eigenaar' idd dat het deze keer volledig anders zal gaan. En dat terwijl nu ook nog eens internet de werkelijkheid voorbij snelt. Zoveel zijn de rechten gewoon niet waard gebleken, en dit is een paar factoren duurder qua deal...
Samenvatting op 19:00quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nah, er zijn nu mensen die samenvattingen kijken, maar als die er niet waren, ze wellicht wel een ab. zouden nemen.
Sowieso. Heb het ook over de smv, niet over de wedstrijdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Samenvattingen zijn nog wat anders idd. Maar live kijken kost geld, deal with it.
Hopelijk wat Engelse commentatoren erbij, zijn we ook weer van die losers hier af.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:51 schreef Smoofie het volgende:
En hopelijk veranderen ze de lay out van EL, zoals de PL/Sky het heeft is goed.
Daar ging het me ook niet om. Er werd hier op politiek gescholden terwijl dat alleen ging over dat stukje uit de mediawet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Die mogen gewoon om 21:00 uitgezonden worden. maar je hoeft geen rekening te houden met de extra content dat die betaalbaar blijft voor iedereen.
Dan zullen gemeenten in de toekomst grond (trainingsvelden) kopen van clubs en 30 miljoen betalen. Zie PSVquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als hiermee een einde komt aan elke vorm van overheidssubsidie dan hebben ze mijn zegen.
Alleen als de overheid dan ook stopt met het innen van belastinggeld rondom betaald voetbal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als hiermee een einde komt aan elke vorm van overheidssubsidie dan hebben ze mijn zegen.
Dat is ook een vorm van subsidie en dat moet afgelopen zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan zullen gemeenten in de toekomst grond (trainingsvelden) kopen van clubs en 30 miljoen betalen. Zie PSV
EL heeft de Nederlandse opa's in dienst. Kees Jansma, Evert ten Napel, Eddy Poelman en Theo Reitsma. Wat een sterrenensemble.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sowieso. Heb het ook over de smv, niet over de wedstrijden.
[..]
Hopelijk wat Engelse commentatoren erbij, zijn we ook weer van die losers hier af.
Onzin, ik wordt ook niet gesubsidieerd en moet ook gewoon belasting betalen, net als ieder anderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen als de overheid dan ook stopt met het innen van belastinggeld rondom betaald voetbal.
Zal niet gebeuren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat is ook een vorm van subsidie en dat moet afgelopen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |