Ik vond RTL nog beter tbh. Maar beide was beter dan de NOSquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mis Talpa tijd. Het was toen echt goed.
Ik kan me RTL tijd niet meer zo goed herinneren eigenlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond RTL nog beter tbh. Maar beide was beter dan de NOS
Bijna hetzelfde, alleen bij Talpa zonden ze geloof ik eerst de kutwedstrijden uit, zodat de fans van de topclubs bleven kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan me RTL tijd niet meer zo goed herinneren eigenlijk.
Kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, alleen bij Talpa zonden ze geloof ik eerst de kutwedstrijden uit, zodat de fans van de topclubs bleven kijken
Oh ja. Irriteerde toen echt mateloos. Vond toen lange samenvattingen echt kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, alleen bij Talpa zonden ze geloof ik eerst de kutwedstrijden uit, zodat de fans van de topclubs bleven kijken
Ja, belachelijk was dat. Zat je om 8uur, na 2 reclameblokken naar Ajax te kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Ze begonnen bij wijze van met vvv-pec om te eindigen met ajax-feyenoord
90 minutes ftwquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh ja. Irriteerde toen echt mateloos. Vond toen lange samenvattingen echt kut.
Nu mis ik het weer wel.
Echt stukken beter dan de NOS, die alles in een uur propt + daarbij nog een of ander schijtlollig zelfgemaakt filmpje laat zien.quote:
Ze bellen ook nog altijd met een bepaald persoon & de Telegraaf. Dat begin met Koert is altijd wel lachen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt stukken beter dan de NOS, die alles in een uur propt + daarbij nog een of ander schijtlollig zelfgemaakt filmpje laat zien.
Transfer flimpje van vorig jaar was het dieptepunt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt stukken beter dan de NOS, die alles in een uur propt + daarbij nog een of ander schijtlollig zelfgemaakt filmpje laat zien.
het nieuws tussendoor is volgens mij altijd met de laatste 2 speelrondes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:31 schreef JackHerrer het volgende:
Vroeger waren de samenvattingen op de NOS toch ook met 2 keer reclame en het nieuws ertussen door?
Samenvatting deel 1.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:31 schreef JackHerrer het volgende:
Vroeger waren de samenvattingen op de NOS toch ook met 2 keer reclame en het nieuws ertussen door?
Klopt, alleen na het nieuws werden de zaterdagwedstrijden, die ook op zaterdag al waren uitgezonden, nogmaals uitgezonden. Dus dat was niet zo'n ramp.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:31 schreef JackHerrer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |