Ik hoop dat ze winnen eigenlijk, geweldig gespeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:51 schreef Mierenneuker. het volgende:
Hopelijk verliezen die Duitsers in de finale.
Het is toch overduidelijk dat de manier waarop ze verloren schandaling isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh wat slecht moet je zien, die Nederlanders verliezen in de halve finale jeetje.
Ik heb al genoeg argument in andere sport topics gebruikt waar types zoals jij ook niet naar luisteren..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Guttegut. Ga lekker zwemmen ofzo, Te weinig argumenten. Slapjes hoor.
Precies.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef DeeBee het volgende:
Twijfelen aan de mentaliteit van een sporter die notabene al een gouden medaille heeft! Echt hoor, Nederland op z'n smalst...
Helaas verloren, de Duitsers waren vandaag beter. Dat kan gebeuren, de verschillen zijn soms klein met beachvolleyball.
Het Duitse duo was dit keer beter. Het is wat zeg. Ze doen gewoon hun best en de Duitsers hadden zo nu en dan ook het nodige geluk. Jammer dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk dat de manier waarop ze verloren schandaling is
Ja en nu denkt de hele wereld aan Geert Wilders en wat voor kutland we zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk dat de manier waarop ze verloren schandaling is
Halve finale met zo'n gebrek aan passie en motivatie, dat is inderdaad een schande. Liever dan in de 1e ronde eruit na 1000% inzet getoond te hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus als je in de halve finale staat beschadig je het imago van ons land? Wat een argument weer. Het is beter dat je naar bed gaat, er komt nu louter onzin uit je.
was niet te zienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het Duitse duo was dit keer beter. Het is wat zeg. Ze doen gewoon hun best en de Duitsers hadden zo nu en dan ook het nodige geluk. Jammer dan.
Was mijn sarcasme niet duidelijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het Duitse duo was dit keer beter. Het is wat zeg. Ze doen gewoon hun best en de Duitsers hadden zo nu en dan ook het nodige geluk. Jammer dan.
Gewoon je best doen is niksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd dan, dat ze geen inzet en motivatie hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef Mestras het volgende:
[..]
Halve finale met zo'n gebrek aan passie en motivatie, dat is inderdaad een schande. Liever dan in de 1e ronde eruit na 1000% inzet getoond te hebben
Kun je nagaan, zo goed waren die Duitsers.quote:
Jawel, want dat is je best.quote:
Eens met deze man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef DeeBee het volgende:
Twijfelen aan de mentaliteit van een sporter die notabene al een gouden medaille heeft! Echt hoor, Nederland op z'n smalst...
Helaas verloren, de Duitsers waren vandaag beter. Dat kan gebeuren, de verschillen zijn soms klein met beachvolleyball.
Zo goed waren ze ook niet, de helft van de punten sowieso al cadeau gekregen omdat Nederland geen fatsoenlijk punt heeft geserveerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zo goed waren die Duitsers.
Hiermee impliceer je dat goud halen betekent dat je een goede mentaliteit hebt. Das ook niet per se waarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef marcodej het volgende:
Iemands mentaliteit betwijfelen terwijl die al goud op zak heeft en al meer dan 16 jaar in het vak zit, tsja, ik kan er weinig mee.
Duitsers gingen voor elke bal en die S & N liepen het gemakkelijker lopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd dan, dat ze geen inzet en motivatie hebben?
Dat lijkt misschien zo, maar de Duitsers waren dit keer een stuk beter en daardoor konden Schuil en Nummerdor er telkens net niet bij. Inzet en motivatie hebben ze genoeg, ze kwamen dit keer gewoon tekort.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:59 schreef Mestras het volgende:
[..]
Duitsers gingen voor elke bal en die S & N liepen het gemakkelijker lopen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kapot het veld af gaan en excuses maken naar Nederland.
Tsja helaas ben ik bang dat de NOS niet daar klaar stond om hun excuses op te nemen op camera, sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kapot het veld af gaan en excuses maken naar Nederland.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef DeLuna het volgende:
Vind het wel knap hoe deze mannen, die blijkbaar geen passie, geen inzet en geen motivatie hebben, het toch tot de halve finale van een Olympisch toernooi schoppen.
Kinderspelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef DeLuna het volgende:
Vind het wel knap hoe deze mannen, die blijkbaar geen passie, geen inzet en geen motivatie hebben, het toch tot de halve finale van een Olympisch toernooi schoppen.
Ja het kan ook een leeftijddingetje zijn 39 lijkt mij echt te oud. Ze zijn tot in de halve finale gekomen omdat de concurentie nog niet zo groot is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien zo, maar de Duitsers waren dit keer een stuk beter en daardoor konden Schuil en Nummerdor er telkens net niet bij. Inzet en motivatie hebben ze genoeg, ze kwamen dit keer gewoon tekort.
Jij denkt dus echt dat S&N geen medaille willen? Dan hadden ze zich beter in de poulefase kunnen laten uitschakelen. Dat had hun nog minder inspanning gekost.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:59 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nee joh, daaromquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kinderspelsowieso een beetje lopen op dat zand, stelt toch niets voor?
De rest van de deelnemers kunnen er niks van las ik net ergens als argument, daar zal het dus wel aan gelegen hebben!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, die hebben zeker al net zo weinig passie en motivatie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De rest van de deelnemers kunnen er niks van las ik net ergens als argument, daar zal het dus wel aan gelegen hebben!
Deze beargumentatie komt al iets meer in de richting, Nummerdor en Schuil zagen er mijn inziens ook een beetje futloos uit, gister was het allemaal veel atletischer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:59 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ja, maar lieten ze het lopen? (=inzet) Of konden ze gewoon niet beter? (=kwaliteit)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Deze beargumentatie komt al iets meer in de richting, Nummerdor en Schuil zagen er mijn inziens ook een beetje futloos uit, gister was het allemaal veel atletischer.
De wedstrijd van gister zit waarschijnlijk nog in de benen, en ook het spel van de duitsers zal wel een beetje meespelen.
Het was niet hun beste wedstrijd, maar over het hele toernooi gezien staan ze wel terrecht op deze positie
Concurrentie niet zo groot? In de vorige ronde schakelden ze nog een Italiaanse duo uit die op hun beurt weer de Olympisch kampioenen hadden uitgeschakeld. De concurrentie bij het beachvolleybal is juist erg groot, de bovenste kunnen allemaal van elkaar winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ja het kan ook een leeftijddingetje zijn 39 lijkt mij echt te oud. Ze zijn tot in de halve finale gekomen omdat de concurentie nog niet zo groot is.
Als ze morgen brons pakken heb ik niks gezegd, maar ze zagen er echt verrot uit vanaf minuut 1quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Deze beargumentatie komt al iets meer in de richting, Nummerdor en Schuil zagen er mijn inziens ook een beetje futloos uit, gister was het allemaal veel atletischer.
De wedstrijd van gister zit waarschijnlijk nog in de benen, en ook het spel van de duitsers zal wel een beetje meespelen.
Het was niet hun beste wedstrijd, maar over het hele toernooi gezien staan ze wel terrecht op deze positie
Jaja, je hoeft niet zo door te draven hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja, die hebben zeker al net zo weinig passie en motivatie?
Dat denk ik. Er zijn maar 4 duo's die goed zijn, de rest is allemaal kut. Dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja, die hebben zeker al net zo weinig passie en motivatie?
Ik denk dat het gewoon de nasleep van gister is, dat zand is zo zwaar (dat merk ik zelf wel bij een beachvoetbaltoernooi) dat je zosnel niet hersteld, dat zal voor hun net zo zijn. Het kwam er mede daardoor vandaag niet helemaal uit. Maar dat is ook geen ramp. Ze hebben nog een kansquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar lieten ze het lopen? (=inzet) Of konden ze gewoon niet beter? (=kwaliteit)
Ik weet het wel.
Ze moesten risico's nemen en dan sla je de bal bij de service weleens uit ja. Heeft niks met motivatie of inzet te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, je hoeft niet zo door te draven hoorJe bent in werkelijk waar elk topic hier te vinden om te janken op mensen die kritiek hebben
Ik zeg niet dat deze kritiek terecht is, maar het klopt wel dat ze deze wedstrijd een stuk minder gemotiveerd oogden dan voorheen, Beetje over ballen heen zeilen en de helft van elke servicebeurt uitslaan, zag je ze ook niet bij hun vorige wedstrijden doen. op dat punt heeft hij wel redelijk gelijk.
Elk topic? Dat is knap.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, je hoeft niet zo door te draven hoorJe bent in werkelijk waar elk topic hier te vinden om te janken op mensen die kritiek hebben
Ik zeg niet dat deze kritiek terecht is, maar het klopt wel dat ze deze wedstrijd een stuk minder gemotiveerd oogden dan voorheen, Beetje over ballen heen zeilen en de helft van elke servicebeurt uitslaan, zag je ze ook niet bij hun vorige wedstrijden doen. op dat punt heeft hij wel redelijk gelijk.
Als ze door hun leeftijd minder snel herstellen hebben ze weer te weinig tijd om te herstellen voor het brons morgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon de nasleep van gister is, dat zand is zo zwaar (dat merk ik zelf wel bij een beachvoetbaltoernooi) dat je zosnel niet hersteld, dat zal voor hun net zo zijn. Het kwam er mede daardoor vandaag niet helemaal uit. Maar dat is ook geen ramp. Ze hebben nog een kans
Uhh heb je mij horen zeggen dat ze het express doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Elk topic? Dat is knap.
Denk je echt dat ze dat allemaal expres doen, zo van, brons is ook leuk? Ga toch weg zeg.![]()
Ik ontken nergens dat ze slecht hebben gespeeld, maar dat hun inzet en motivatie er niet is? Dat vind ik gewoon bullshit.
Naah op tv lieten ze zien hoeveel fouten er met de service gemaakt werden (heb ik toen ook nog gepost) en de Duitsers hadden er toen 5 en de Nederlanders 4, dus dat liep gewoon gelijk op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogmaals, het is geen feit. Het is jouw mening, iets heel anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhh heb je mij horen zeggen dat ze het express doen?Ik constateer alleen een feit, meer niet
Duitsland was gewoon te goed, ze hebben meer kwaliteit dan de vorige tegenstander (italië).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort pertinente onzin.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ja het kan ook een leeftijddingetje zijn 39 lijkt mij echt te oud. Ze zijn tot in de halve finale gekomen omdat de concurentie nog niet zo groot is.
Tijdens een normaal toernooi draaien ze een heel toernooi in een weekend. Daar moet het dus niet aan liggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon de nasleep van gister is, dat zand is zo zwaar (dat merk ik zelf wel bij een beachvoetbaltoernooi) dat je zosnel niet hersteld, dat zal voor hun net zo zijn. Het kwam er mede daardoor vandaag niet helemaal uit. Maar dat is ook geen ramp. Ze hebben nog een kans
Nee, ik had het ook meer over het algemeen he, jij begint te zeiken dat ik zeik. Ik zeik op het feit dat er mensen zijn die echt denken dat ze zich niet genoeg inzetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhh heb je mij horen zeggen dat ze het express doen?Ik constateer alleen een feit, meer niet
Dat ze deze wedstrijd futloos en ongemotiveerder oogen dan vorige wedstrijden? nou, ga maar vergelijken met vorige wedstrijden en dan is het niet meer zo`n mening hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nogmaals, het is geen feit. Het is jouw mening, iets heel anders.
Ze speelden niet goed nee, maar de motivatie was echt niet minder dan in de vorige wedstrijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze deze wedstrijd futloos en ongemotiveerder oogen dan vorige wedstrijden? nou, ga maar vergelijken met vorige wedstrijden en dan is het niet meer zo`n mening hoor.
Maargoed, als ze brons pakken is dat naar behoren, daar niet van. Nederland is nou ook niet beachvolleybal-land ten top dus.
Dat het zo LIJKT voor JOU is heel wat anders dan dat ze het ook echt zijn he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze deze wedstrijd futloos en ongemotiveerder oogen dan vorige wedstrijden? nou, ga maar vergelijken met vorige wedstrijden en dan is het niet meer zo`n mening hoor.
Maargoed, als ze brons pakken is dat naar behoren, daar niet van. Nederland is nou ook niet beachvolleybal-land ten top dus.
Ze hebben motivatie en ook inzet. Maar je moet blind zijn om niet te zien dat Nummerdor en Schuil niet voor 100000000000000000% gingen voor elke bal zoals die Duitsers dat wel deden. Dat vind ik jammer, helemaal als je in de fucking halve finale van de OS staat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Duitsland was gewoon te goed, ze hebben meer kwaliteit dan de vorige tegenstander (italië).
Ik geloof niet dat ze geen inzet hadden, je werkt 4 jaar toe naar de OS, dan ga je daar echt niet staan zonder inzet/motivatie.
Juist, dit dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze speelden niet goed nee, maar de motivatie was echt niet minder dan in de vorige wedstrijden.
Daar hebben de tegenstanders ook geen rust he, sommige mensen herstellen veel sneller.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tijdens een normaal toernooi draaien ze een heel toernooi in een weekend. Daar moet het dus niet aan liggen.
Klopt, maar als het dusdanig overkomt vind ik het wel veelzeggend. Als je 100 procent gemotiveerd bent straal je dat ook uit naar het publiek en naar alles en iedereen, en dat deden ze niet, ik zal er maar even met hoofdletters, VOND IK, achter zetten danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat het zo LIJKT voor JOU is heel wat anders dan dat ze het ook echt zijn he.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar als het dusdanig overkomt vind ik het wel veelzeggend. Als je 100 procent gemotiveerd bent straal je dat ook uit naar het publiek en naar alles en iedereen, en dat deden ze niet, ik zal er maar even met hoofdletters, VOND IK, achter zetten dan
Ja maar hoe kun je dat eigenlijk denken, dat ze niet gemotiveerd zijn. Staan ze daar eindelijk, in de halve finale, met zicht op medailles dus... zouden ze dan echt niet gemotiveerd zijn denk je?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar als het dusdanig overkomt vind ik het wel veelzeggend. Als je 100 procent gemotiveerd bent straal je dat ook uit naar het publiek en naar alles en iedereen, en dat deden ze niet, ik zal er maar even met hoofdletters, VOND IK, achter zetten dan
Wow goeie argumentatie manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]In vbl word je misschien meer gewaardeerd
Dat heb ik niet gemerkt. Wat ik wel heb gezien is dat de Duitsers meer loopvermogen en snelheid hadden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:10 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ze hebben motivatie en ook inzet. Maar je moet blind zijn om niet te zien dat Nummerdor en Schuil niet voor 100000000000000000% gingen voor elke bal zoals die Duitsers dat wel deden. Dat vind ik jammer, helemaal als je in de fucking halve finale van de OS staat.
Iedereen wil toch een medaille winnen? Waarom zouden ze dan niet genoeg motivatie hebben om te winnen? Ze waren gewoon een stuk minder dan de Duitsers. Dat heeft dus echt niets met inzet te maken..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel gemotiveerd, maar niet spelen alsof je leven er vanaf hangt wat ik wel verwacht in een semi finale op de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hoe kun je dat eigenlijk denken, dat ze niet gemotiveerd zijn. Staan ze daar eindelijk, in de halve finale, met zicht op medailles dus... zouden ze dan echt niet gemotiveerd zijn denk je?
Ik snap niet hoe dat er bij sommige ingaat?
Als de ander beter is lijkt alles wat je zelf doet kut. Als je zelf beter bent is alles geweldig. Ik zag zelf geen verschil in gedrag. Duitsers speelden geweldig, Nederland niet hun beste pot. Dat kan, zonde, op naar brons.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hoe kun je dat eigenlijk denken, dat ze niet gemotiveerd zijn. Staan ze daar eindelijk, in de halve finale, met zicht op medailles dus... zouden ze dan echt niet gemotiveerd zijn denk je?
Ik snap niet hoe dat er bij sommige ingaat?
Dat dacht ik dus ook. Hoe laat moeten ze morgen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als de ander beter is lijkt alles wat je zelf doet kut. Als je zelf beter bent is alles geweldig. Ik zag zelf geen verschil in gedrag. Duitsers speelden geweldig, Nederland niet hun beste pot. Dat kan, zonde, op naar brons.
Ik meen dat ik 19:00 Engelse tijd hoorde zeggen (20:00 hier dan dus als dat klopt).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Hoe laat moeten ze morgen?
Ah, dankje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik meen dat ik 19:00 Engelse tijd hoorde zeggen (20:00 hier dan dus als dat klopt).
Klopt, maar die wedstrijd is donderdag .quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik meen dat ik 19:00 Engelse tijd hoorde zeggen (20:00 hier dan dus als dat klopt).
Ben je wel goed gemotiveerd om te gaan slapen? Anders kan je er net zo goed niet aan beginnen hequote:
Morgen dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, maar die wedstrijd is donderdag .
Oh, nou dan maar wakker blijven he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:19 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ben je wel goed gemotiveerd om te gaan slapen? Anders kan je er net zo goed niet aan beginnen he![]()
Ja anders is het alleen maar tijdverspilling toch, 8 uur proberen te slapen en dat het dan niet luktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, nou dan maar wakker blijven he.
Ik faal op wel meer dingenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:22 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja anders is het alleen maar tijdverspilling toch, 8 uur proberen te slapen en dat het dan niet lukt![]()
![]()
Mestras zou falen denk ik
Dat is tenminste een "normale" tijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Mja op dat niveau moet je toch wel binnen de lijnen kunnen serveren zelfs met risico. Het ging ook gewoon de hele wedstrijd slecht. En er is te vaak verkeerd geserveerd. Bij iedere andere sport ben je nu als straftraining je eigen suf aan het serverenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:28 schreef Marcoss het volgende:
Als je achter staat, ga je ook meer risico nemen met het serveren natuurlijk, juist omdat je dan punten moet maken op eigen service (anders kom je nooit dichterbij). Dan weet je ook dat de kans groter wordt dat je fout serveert.
De Duitsers hadden meer servicefouten dan Schuil en Nummerdor: 6 om 5. Overige cijfers zijn ook redelijk gelijkwaardig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mja op dat niveau moet je toch wel binnen de lijnen kunnen serveren zelfs met risico. Het ging ook gewoon de hele wedstrijd slecht. En er is te vaak verkeerd geserveerd. Bij iedere andere sport ben je nu als straftraining je eigen suf aan het serveren
Of gewoon kijken op nos.nlquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:42 schreef Ambrosius het volgende:
De herhaling is nu bezig, na afloop verwacht ik nog wel een reactie, over een minuut of vijf.
Ik gun ze echt die medaille, hoop dat ze zich weer bij elkaar weten te rapen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:42 schreef Marcoss het volgende:
Duitsers waren gewoon echt een maatje te groot, Nummerdor gaf aan dat dit het beste niveau was waar hij de laatste jaren tegen gespeeld heeft..
Beetje jammer dat hier dan direct over geen mentaliteit, geen inzet enzovoort begonnen wordt. Ze deden er gisteren (of vandaag eigenlijk) echt alles voor, maar op het moment dat een tegenstander beter is, lijkt het vaak of ze futloos op het veld staan, zie je ook vaak bij andere sporten. Maar Schuil besloot na Peking dat hij nog 4 jaar door wil gaan om toch die olympische medaille te winnen ipv te stoppen, die 2 waren echt 100% gemotiveerd..
Hopelijk pakken ze nog brons
Ook op BBC3, China won set 1 en stond 19-16 voor in de tweede. Toch een derde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:02 schreef Wilskracht het volgende:
Nu op sport 1 extra en op de stream de Chinese dames tegen de Braziliaanse.
Dat wel ja, afschuwelijk zelfs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:49 schreef Specularium het volgende:
Ja, maar het is ook gewoon een beetje een kutsport om te kijken.
Dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:29 schreef Nober het volgende:
Nummerdor/Schuil hebben een probleem, ze verloren van die Letten in de groepsfase met 2-0.
http://www.london2012.com(...)bvm400e05/index.html
Wel als je geen kwaliteit hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn.
Ga je nou beweren dat Nummerdor en Schuil geen kwaliteit hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel als je geen kwaliteit hebtDan verlies je 9 van de 10x.
Maar ze hebben kwaliteit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel als je geen kwaliteit hebtDan verlies je 9 van de 10x.
Dus ze hebben er niks te zoeken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat Nummerdor en Schuil geen kwaliteit hebbenDie partij van gisteren was slecht ja. Maar ik had meer de indruk dat ze minder goed hersteld waren van de partij van de dag ervoor dan de Duitsers.
Dus omdat ze 1 wedstrijd minder speelden hebben ze er niets te zoeken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus ze hebben er niks te zoeken.
Kloptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus ze hebben er niks te zoeken.
Domme ballen slaan om een block van een duitser... Je kan overal mikken maar doe je datquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus omdat ze 1 wedstrijd minder speelden hebben ze er niets te zoeken?
Kleine billen..mo pics.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat wel ja, afschuwelijk zelfs.
[ afbeelding ]
Dus kwaliteit is af te lezen aan 1 slechte wedstrijd. Goed dat we het weten. Dat ze daarvoor goed speelden, doet er natuurlijk niet toe.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Domme ballen slaan om een block van een duitser... Je kan overal mikken maar doe je datZelf proberen te blocken maar door gebrek aan timing en kwaliteit knallen die ballen er telkens naast.. enz.
Ze gaan hem niet winnen dus dat is niet aan de orde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus kwaliteit is af te lezen aan 1 slechte wedstrijd. Goed dat we het weten. Dat ze daarvoor goed speelden, doet er natuurlijk niet toe.
Maar om op jouw lijn door te gaan: als ze brons winnen moeten ze de medaille weigeren, want ze zijn er niet goed genoeg voor.
Mwah ik zal niet zeggen dat ze die wedstrijd zeker gaan winnen, maar het is gewoon mogelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze gaan hem niet winnen dus dat is niet aan de orde.
En als ze wel winnen, wat moeten ze dan doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze gaan hem niet winnen dus dat is niet aan de orde.
Zich schamen voor hun wanprestatie gisteren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En als ze wel winnen, wat moeten ze dan doen?
Haha daar moet ik toch even om lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zich schamen voor hun wanprestatie gisteren.
Klopt volkomen, altijd die achterlijke reacties. Overigens zit er natuurlijk wel nog een verschil in mentaliteit tussen de topsporters onderling. Maar dat is heel wat anders dan geen of een slechte mentaliteit hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef Schpast het volgende:
''Ze deden niet hun best.''
Voordat ze hier in de halve finale stonden hebben ze misschien wel honderdduizend uur getraind. Best wel een kutmentaliteit, ja.
Fokkers!________________
Ze waren tevreden met het betere resultaat dan in Beijing en het zand was nat..Wat een non figurenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt volkomen, altijd die achterlijke reacties. Overigens zit er natuurlijk wel nog een verschil in mentaliteit tussen de topsporters onderling. Maar dat is heel wat anders dan geen of een slechte mentaliteit hebben.
7 uur d8 ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:12 schreef freaky40 het volgende:
Hoelaat begint de wedstrijd voor Brons?
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:12 schreef Michael_Moore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral onderin. Boven zit het weer helemaal vol.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zie die lege stoelen weer, zonde zeg.
De IOC ledenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Terpstra was verhinderd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tactisch heel slim inderdaad...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:04 schreef Guard het volgende:
Niemand slaat meer door als het blok van Schuil er hangt, dan komt er een tikje over of langs het blok...
Grindstrandenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Hebben ze überhaupt stranden in Letland?
Elk voordeel heb zun nadeelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Hopelijk horen ze dat straks weer.
Ik snap nog steeds niet dat ze niet méér bovenhands setuppen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef TheArt het volgende:
Richard moet echt die set-up dichter op het net gaan leggen. Hier kan je niet op aanvallen.
Itt dit ontzettend natuurlijke strand in hartje London....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Hebben ze überhaupt stranden in Letland?
Er zitten weer net iets te veel slordigheden in de pass vind ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef TheArt het volgende:
Richard moet echt die set-up dichter op het net gaan leggen. Hier kan je niet op aanvallen.
Risico op 'dragen' van de bal dacht ik?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat ze niet méér bovenhands setuppen.
Valt wel mee dacht dat ze nu al met 9-4 achter zouden staan.quote:
Inderdaad, valt tegen. Ik ging er sowieso vanuit dat die Letten er geen klote van konden.quote:
Niet anders dan in de zaal toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Risico op 'dragen' van de bal dacht ik?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Valt wel mee dacht dat ze nu al met 9-4 achter zouden staan.
Hoorde op de radio dat Schuil niet al te veel vertrouwen had. Ze hadden er laatst ook al van verlorenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, valt tegen. Ik ging er sowieso vanuit dat die Letten er geen klote van konden.
Mwah, tot aan de OS waren N&S altijd way better dan die Letten hoor. Die verrassen echt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Valt wel mee dacht dat ze nu al met 9-4 achter zouden staan.
Nou vrouwen die voetbal vind ik wel kunnen maar ja ik kijk ook alleen naar vrouwen tennis.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Nober het volgende:
Mannen die beachvolleyballen dat is hetzelfde als vrouwen die voetballen, niet om aan te zien! Nou pak dat brons!
'Laatst' is in de poulefase ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat Schuil niet al te veel vertrouwen had. Ze hadden er laatst ook al van verloren
Tactisch, technisch en fysiek zijn mannen altijd beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nou vrouwen die voetbal vind ik wel kunnen maar ja ik kijk ook alleen naar vrouwen tennis.
Gat? Verschil is maar 1 puntje..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef kilon het volgende:
Het gat moet toch snel gedicht worden.
Dat ene puntje? Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef kilon het volgende:
Het gat moet toch snel gedicht worden.
Het gaat telkens van 1 naar 2 punten. Dus loop je altijd achter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gat? Verschil is maar 1 puntje..
Daar weten ze ook niks van.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef BVO het volgende:
Schrikbarend hoe weinig die commentatoren weten van sporten buiten tennis, voetbal en schaatsen.
Ik word zo moe van dat eeuwige gezeik op prima commentatorsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef BVO het volgende:
Schrikbarend hoe weinig die commentatoren weten van sporten buiten tennis, voetbal en schaatsen.
Ik denk, ik steek het positief inquote:
Zo frustrerend jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hebben ze nou zelf niet door dat die Letten steeds erlangs tikken?
Probleem is dat als Reinder korter gaat staan de Letten gewoon vol gaan slaan, want dat kunnen ze ook echt wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hebben ze nou zelf niet door dat die Letten steeds erlangs tikken?
We hebben één van de beste turn commentatoren ter wereld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef BVO het volgende:
Een beetje de gemiddelde FOK!ker dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:12 schreef BVO het volgende:
Hier is het gewoon de score noemen en futiliteiten.
Schuil kan ook een soort schijnsprong maken lijkt mequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Probleem is dat als Reinder korter gaat staan de Letten gewoon vol gaan slaan, want dat kunnen ze ook echt wel.
True, die vergat ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
We hebben één van de beste turn commentatoren ter wereld.
Jup, zal wel een 4de plaats worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:12 schreef hafcfan het volgende:
Einde van de set nadert en weer lopen ze er achteraan net als gisteren.
Ok, bedankt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
15-13 is niet echt een ideale score. Zal wel 4e plaats worden ben ik bang.
Ook voor de Letten niet, dus dit zegt imo weinig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
15-13 is niet echt een ideale score. Zal wel 4e plaats worden ben ik bang.
Dat kan alleen als de set-up te ver van het net af ligt, maar die set-up ligt telkens perfect bij die Letten. Dat is ook een verdienste.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schuil kan ook een soort schijnsprong maken lijkt me
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef kilon het volgende:
Tot 1 kunnen ze het goed terugbrengen. Maar het wordt nooit omgezet in een voorsprong.
Moet ook het hele veld bestrijken, niet te doen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef marcodej het volgende:
Nummerdor steeds net te laat bij die kloteballetjes.
En dan nog niet voorstaan, trek je conclusies!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Aan geluk ligt het niet. Ze hebben al paar x geluk gehad. YESS
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan nog niet voorstaan, trek je conclusies!
Dan kijk je niet....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef henkde_j het volgende:
Ik begin die high fives nu echt zat te worden. Zelfs wanneer er een punt gemaakt wordt door een fout van de tegenstander
Inderdaad, voorbarige conclusies trekken, dat is altijd makkelijk op Fok.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan nog niet voorstaan, trek je conclusies!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, voorbarige conclusies trekken, dat is altijd makkelijk op Fok.
Iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:18 schreef detulp050 het volgende:
Ziet er gezellig uit in het Letse team
Tegen N&S liepen ze anders helemaal niet achter de feiten aan hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Lekker Duits dit... hele set achter de feiten aan en dan nu de voorsprong als het er echt toe doet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef hafcfan het volgende:
Mooi nu aanpakken die Letten! En die azijnzeikers stil krijgen
Gewoon heel sterk gedaan van de Letten. Heel sterk gepakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef BVO het volgende:
Pfff hier faalt Nummerdor wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |