In het beachvolleybal is dat inderdaad niet niks, klopt. Zo'n beetje het meest aansprekende toernooi in het circuit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ze hebben het toernooi in klagenfurt gewoon hoor dat is niet niks
U zei?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef cap het volgende:
Schuil speelt ook matigjes en staat er nog steeds bij als een geslagen hond aan het net
Wat denk je, zal ik hetzelfde posten.. een topic verder?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Prima duo, maar ze hadden hun doelstelling al behaald.
dat zeg ik net jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
In het beachvolleybal is dat inderdaad niet niks, klopt. Zo'n beetje het meest aansprekende toernooi in het circuit.
Hij kan nooit conditioneel gelijk zijn aan een 25 jarige, dat speelt meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is inderdaad pijnlijk duidelijk dat hij dit niveau niet meer aankan maar dit lijkt bij beide heren en het grote klootjesvolk dat nooit kijkt niet door te dringen
net als jij lol.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat denk je, zal ik hetzelfde posten.. een topic verder?
Jij denkt dus echt dat ze er niet op gebrand zijn om deze wedstrijd te winnen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Prima duo, maar ze hadden hun doelstelling al behaald.
Hoezo kan dat nooit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef Mestras het volgende:
[..]
Hij kan nooit conditioneel gelijk zijn aan een 25 jarige, dat speelt mee
Daar lijkt het inderdaad niet op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij denkt dus echt dat ze er niet op gebrand zijn om deze wedstrijd te winnen?
Wat is een side-out?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja je moet risico nemen met die service, anders krijg je steeds die side-out om je oren.
Die floaters zitten vol met effect, en die harde services zijn risicovol. Afwisselen dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef Wrijfhout het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon standaard een harde service tussen die 2 in. Lijkt me moeilijker te controleren dan zo'n zacht balletje.
Dan hadden ze zich net zo goed kunnen afmelden. Twee dagen extra feest in het olympisch dorpquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad niet op.
Daarom moeten ze dat bovenhands doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Die setups zijn af en toe veel te voorspelbaar...
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan hadden ze zich net zo goed kunnen afmelden. Twee dagen extra feest in het olympisch dorp
Het kan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
18-15 is toch bijna ondoenlijk
Maar 18-16 nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
18-15 is toch bijna ondoenlijk
Weet ik. Bedoelde meer dat je je sommige uitleggen moet besparen hier, heeft toch geen zinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Side-out is gewoon dat het ene duo serveert, het andere duo scoort.
Oh haha.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet ik. Bedoelde meer dat je je sommige uitleggen moet besparen hier, heeft toch geen zin.
Hoezoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Steeds als je denkt dichterbij te komen..
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Helemaal verdient, wat zijn ze goed
Ja dikverdiend... maar Nummerdor was echt matig vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker laatste punt, verdiende zege.
Brons telt nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef Bastiefcg het volgende:
Terechte overwinning voor de Duitsers. Dan maar Brons!
Gelukkig jij wel. Rio 2016?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:41 schreef Mestras het volgende:
Die Duitsers hebben een killermentaliteit. De Nederlanders hebben daar geen greintje van.
Waarheid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef tong80 het volgende:
Goed gespeeld door de Duitsers. Maatje te groot.
Nu brons.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:41 schreef Mestras het volgende:
Die Duitsers hebben een killermentaliteit. De Nederlanders hebben daar geen greintje van.
Klopt, ook die Epke is een loser...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:41 schreef Mestras het volgende:
Hij zegt het net nog. Luister gewoon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd? Net als de finale op Donderdag?
Helaas. Nederland erg veel pech, maar ook niet heel goed gespeeldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:41 schreef DeeBee het volgende:
Dit laatste punt was exemplarisch voor deze wedstrijd...
One-hand-fluke-save, dan weet je wel wat voor een dag het is ja.
Ja slaat nergens op, niet eens de finale halenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:41 schreef Mestras het volgende:
Kan nog primaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers zijn top.
Hopen dat 7 goud nog kan. Wordt wel erg lastig.
Die twee Nederlanders niet alle Nederlandersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ook die Epke is loser...
JA NEDERLAND KUTMENTALITEIT KUNNEN ER NIKS VAN FALERS VERWENDE DIKKE OUDE MENSEN SUKKELS!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:41 schreef marcodej het volgende:
Alles lukte bij de Duitsers. Geweldig gespeeld. Nederlanders kwamen niet onder de druk uit.
Ik ga slapen, de trolletjes mogen los.
Dooddoener.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:42 schreef Bruce117 het volgende:
zonde zonde, maar het zat er helaas geen moment in vandaag.
Wat nou als je net op dat moment weg wilt lopen en het niet hoort?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zegt het net nog. Luister gewoon.
ZE WILLEN GEEN GOUDquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
JA NEDERLAND KUTMENTALITEIT KUNNEN ER NIKS VAN FALERS VERWENDE DIKKE OUDE MENSEN SUKKELS!!!!!!!!!!!
Dit is precies waarom de redactie haar weg wil hebben. Ze heeft de kunde van een zeekoe. Ze staat er vooral vanwege t plaatje.quote:
Hoe weet jij dat de redactie haar weg wil hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit is precies waarom de redactie haar weg wil hebben. Ze heeft de kunde van een zeekoe. Ze staat er vooral vanwege t plaatje.
Hoe weet je dat ze haar weg willen hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit is precies waarom de redactie haar weg wil hebben. Ze heeft de kunde van een zeekoe. Ze staat er vooral vanwege t plaatje.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef Paxcon het volgende:
Wat een enorme wanprestatie. Beide heren hebben zich in 15 minuten gewoon gigantisch voor schut gezet en zijn keihard door het ijs gezakt. Na zo'n prestatie ben je als volleybal-duo gewoon niet meer serieus te nemen.
Ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel onzin in één post gezien. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef Paxcon het volgende:
Wat een enorme wanprestatie. Beide heren hebben zich in 15 minuten gewoon gigantisch voor schut gezet en zijn keihard door het ijs gezakt. Na zo'n prestatie ben je als volleybal-duo gewoon niet meer serieus te nemen.
Moet je dat ook niet laten spelen op een moment dat iedereen al kets-zat isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef kurk_droog het volgende:
Niemand in HHH die ook maar met enige interesse dat beach volleybal volgde:')
dit dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef Paxcon het volgende:
Omdat een vriendin van mij daar op de redactie werkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de redactie haar weg wil hebben?
Gelukkig ben jij ook niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef Paxcon het volgende:
Oh het begint alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef Paxcon het volgende:
Fryslân boppequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef hafcfan het volgende:
Gadverdamme die Edke is ook maar een mongol, met zijn friese kut vlag
Bedoel eigenlijk dat niemand ook maar enige interesse in deze flutsport heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je dat ook niet laten spelen op een moment dat iedereen al kets-zat is
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel onzin in één post gezien. Gefeliciteerd.
Weltersuten Mr.Stylo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef mrstylo het volgende:
WAAR IS MIJN WELTERUSTEN AISHA!!
Of heb ik het gemist?
Ik hoor het al, jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef Paxcon het volgende:
Stadion zat ook niet vol verderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk dat niemand ook maar enige interesse in deze flutsport heeft
Oh wacht, in het zwemtopic konden ze er ook wat van. Zouden het dezelfde zijn?quote:
Dit helpt wel. Bedankt.quote:
Dionequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat een vriendin van mij daar op de redactie werkt.
Nee paardje rijden van links naar rechts DAT slaat ergens op wou je zeggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk dat niemand ook maar enige interesse in deze flutsport heeft
waartquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij vind Frieslandzeker ook een eigen land waart?
En ze vinden Dione en Stomphorst wel goed?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat een vriendin van mij daar op de redactie werkt.
Feit is gewoon dat het hele beperkte spelers zijn met de conditie en draaicirkel van een stacaravan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij hebt er kijk op.
Net als Epke...daarom zong hij het Wilhelmus ook niet mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat het hele beperkte spelers zijn met de conditie en draaicirkel van een stacaravan.
Nee, dat is jouw mening.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat het hele beperkte spelers zijn met de conditie en draaicirkel van een stacaravan.
Die zijn allebei wel hard door de mand gevallen deze spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ze vinden Dione en Stomphorst wel goed?
toch knap dat ze dan toch wellicht brons halen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Au mijn ogen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hebben wat meer krediet, die Aicha is er toch ook alleen maar omdat ze er goed uitziet? Verspreekt zich regelmatig, wekt niet de indruk veel kennis te hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ze vinden Dione en Stomphorst wel goed?
Deze wanprestatie waar de honden nog geen brood van lusten mag niet in de doofpot verdwijnen. Echt die lage lat bij de Nederlanders, dan win je nooit watquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm ik had gehoopt dat ze al weg waren...
Aaaaahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een eend met kuikentjes. aaaah liev.
Dat zei ik al eerder, die tering paarden moeten ook oprotten maar dat beach volleybalis ook maar een doetjessport.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee paardje rijden van links naar rechts DAT slaat ergens op wou je zeggen
Ja, dat mag ook wel als je de rest van het deelnemersveld zietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
toch knap dat ze dan toch wellicht brons halen!
Ach ze zullen wel blij zijn met de verbetering tov van Bejing. Dat is vaak de fout van Hollandse sporters, ze gaan niet voor goud, maar voor de verbetering tov van vorige keer. Ze hadden gewoon keihard moeten zeggen dat ze voor goud gingen en niets minder, maar dat deden de heren niet. Ze kunnen echt wel volleyballen, maar hun doel was al bereikt. En dat speelt toch mee in die koppies.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef Paxcon het volgende:
Het valt mij eigenlijk niet op tot op heden... ik vind een gebrek aan interviewtechniek echt veel tenenkrommenderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja come on, die Aicha is er toch ook alleen maar omdat ze er goed uitziet? Verspreekt zich regelmatig, wekt niet de indruk veel kennis te hebben.
lekker beargumenteerd ook. post dan niks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel onzin in één post gezien. Gefeliciteerd.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus hij moet stoppen omdat jij het niks vindt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef Mestras het volgende:
Schuil moet lekker jonge talentjes gaan trainen op het strand, maar zelf moet hij gewoon geen bal meer aanraken. Het is ook een kunst om te weten wanneer je moet stoppen.
Tering wat is de rest dan? Als er stacarvans in de halve finale staan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar als ze keihard voor goud gaan en ze halen het niet, dan zijn ze weer arrogant. Het is me wat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ach ze zullen wel blij zijn met de verbetering tov van Bejing. Dat is vaak de fout van Hollandse sporters, ze gaan niet voor goud, maar voor de verbetering tov van vorige keer. Ze hadden gewoon keihard moeten zeggen dat ze voor goud gingen en niets minder, maar dat deden de heren niet. Ze kunnen echt wel volleyballen, maar hun doel was al bereikt. En dat speelt toch mee in die koppies.
Ja en dan weer zeuren dat iemand zoals Bas Verwijlen zegt dat hij voor goud gaat maar in de 2e ronde eruit ligt hij niet zo'n grote mond had moeten hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ach ze zullen wel blij zijn met de verbetering tov van Bejing. Dat is vaak de fout van Hollandse sporters, ze gaan niet voor goud, maar voor de verbetering tov van vorige keer. Ze hadden gewoon keihard moeten zeggen dat ze voor goud gingen en niets minder, maar dat deden de heren niet. Ze kunnen echt wel volleyballen, maar hun doel was al bereikt. En dat speelt toch mee in die koppies.
Hij is nie de enige. Maar ik ga nog verder, jonge talenten mag je niet door hem laten trainen. Dan krijg je nog meer van die grijze muizen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus hij moet stoppen omdat jij het niks vindt?
Alsof dat zin heeft? Volgensmij staan hier al genoeg beargumenteerde posts waar je ook niet naar luistert.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
lekker beargumenteerd ook. post dan niks.
Zeg ik dat? nee dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar als ze keihard voor goud gaan en ze halen het niet, dan zijn ze weer arrogant. Het is me wat.
Nee hij moet stoppen omdat hij het imago van ons land beschadigd op deze manierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus hij moet stoppen omdat jij het niks vindt?
Niemand heeft gezegd dat Bas Verwijlen een grote mond had hoor? weet niet waar je dat vandaan hebt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan weer zeuren dat iemand zoals Bas Verwijlen zegt dat hij voor goud gaat maar in de 2e ronde eruit ligt hij niet zo'n grote mond had moeten hebben
in ieder geval niet die van jou.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof dat zin heeft? Volgensmij staan hier al genoeg beargumenteerde posts waar je ook niet naar luistert.
Ja tuurlijk waarom zou je een sport beoefenen waar je de halve finale kunt halen op de OS en plezier in hebt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef Mestras het volgende:
Schuil moet lekker jonge talentjes gaan trainen op het strand, maar zelf moet hij gewoon geen bal meer aanraken. Het is ook een kunst om te weten wanneer je moet stoppen.
Nee nu niet. Wat vond jij van Bas Verwijlen dan? Die ging ook voor goud.quote:
Ohhhh paniek!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nee hij moet stoppen omdat hij het imago van ons land beschadigd op deze manier
Nee, maar ik heb al gemerkt dat dat geen zin heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
in ieder geval niet die van jou.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:48 schreef Wrijfhout het volgende:
LoL @ al die reacties hier, volgens mij is het voor de wereld toch beter dat het in December vergaat want het dieptepunt is wel bereikt![]()
Dus als je in de halve finale staat beschadig je het imago van ons land? Wat een argument weer. Het is beter dat je naar bed gaat, er komt nu louter onzin uit je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nee hij moet stoppen omdat hij het imago van ons land beschadigd op deze manier
Niet alleen dat, toen hij eruit lag zaten veel mensen te zeggen: Ja en waar is dat goud nu? Ik dacht dat hij voor goud ging? Mhuahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat Bas Verwijlen een grote mond had hoor? weet niet waar je dat vandaan hebt?
Mensen hadden commentaar op zijn maniertjes.
typisch hollandsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef Sautor het volgende:
Leuk altijd, zo'n beachvolleybal topic dat normaal voor geen meter loopt, maar als er Nederlanders verliezen, komt iedereen even vertellen hoe het werkt
Heb meer respect voor zijn instelling. Jammer dat ie het niet waar kon maken. Trouwens ook een duitser waar ie van verloor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee nu niet. Wat vond jij van Bas Verwijlen dan? Die ging ook voor goud.
Oh wat slecht moet je zien, die Nederlanders verliezen in de halve finale jeetje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus als je in de halve finale staat beschadig je het imago van ons land? Wat een argument weer. Het is beter dat je naar bed gaat, er komt nu louter onzin uit je.
Epke had Nederland net weer uit het slop getrokken na verschrikkingen als Wilders e.d. die NL kapot hebben gemaakt, nu is dat weer verspeeld door dit duoquote:
Ze verdienen goud. Zeer goed en strak spelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:51 schreef Mierenneuker. het volgende:
Hopelijk verliezen die Duitsers in de finale.
Als je zo verschrikkelijk speelt ben je een schande voor het land.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus als je in de halve finale staat beschadig je het imago van ons land? Wat een argument weer. Het is beter dat je naar bed gaat, er komt nu louter onzin uit je.
Duitsers verdienen geen goud!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze verdienen goud. Zeer goed en strak spel
Guttegut. Ga lekker zwemmen ofzo, Te weinig argumenten. Slapjes hoor. ik ga lekker pitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb al gemerkt dat dat geen zin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |