quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
Ben ik ook wel benieuwd naar, op zich lijkt het me wel leuk, maar ik heb noch een smartphone noch een tablet.quote:
Me neitherquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, op zich lijkt het me wel leuk, maar ik heb noch een smartphone noch een tablet.
Via Facebook kun je het spelen op je pc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, op zich lijkt het me wel leuk, maar ik heb noch een smartphone noch een tablet.
Hehe de enige reden dat ik een tijdje geleden een account heb aangemaakt is dat toen FOK! down was, je op FB updates van de downtime kon zien.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze deskundige gaan we nooit meer terugzien. Commentaar op de Telegraaf
Ik las het net ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Er kijken steeds meer mensen, volgens ons van WC-Eend.
De 'verhaallijnen' waren om te huilen, sommige imitaties vond ik echter zeer goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
De tv-kantine is bijna het meest vreselijke programma dat ik ooit heb gezien.
Ik hou van Holland vind ik ook wel een kandidaat voor die titel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
De tv-kantine is bijna het meest vreselijke programma dat ik ooit heb gezien.
Daar letten vrouwen weer op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar tanden zo raar.
Ze is model, oh heet dat zo tegenwoordig
Het gaat om d'r tweede mondje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik zit steeds te denken: ze moet een beugeltje
Ik ga er ook niet op beren maar da's vast meer omdat er makkelijker nog 48783576353939621491349 andere beerfilmpjes te vinden zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
En maar volhouden he: model![]()
Ik heb wat van die foto's gezien, maar ik vind het zo ordinair en armoedig allemaal, die kousen bijvoorbeeld en dan zie je haar in de huiskamer met laminaat op de grond en degelijke kussentjes op de bank, moeilijk doen. Zal ook wel komen doordat ik een vrouw ben.
Waarom zou ze? Daar is geen droog brood meer mee te verdienen, ze doet het nu veel slimmer volgens mij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:20 schreef ZaZoe het volgende:
Wanneer doet ze haar eerste echte dikke Peaurno movie?
Op een gegeven moment moet dat toch wel uitgewerkt zijn lijkt mequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Daar is geen droog brood meer mee te verdienen, ze doet het nu veel slimmer volgens mij.
Dat denk ik ook maar Verona vindt wel weer een andere manier om makkelijk geld te verdienen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet dat toch wel uitgewerkt zijn lijkt me
Verbaas ik me ook over, maar als je ziet hoeveel grote paysites er al jaren bestaan (hoorde ik van een vriendquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
Oh dat denk ik ook wel, anders zou ze er wel mee stoppen, als het niets opbracht. Ik begrijp alleen niet dat mannen er voor betalen, zoveel gratis te vinden op internet?
Die doen dat ongevraagd op chatroulettequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Omgekeerd bestaat het volgens mij niet, mannen die cammen voor vrouwen.
Oh jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die doen dat ongevraagd op chatroulette
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Mannen zijn eigenlijk best trieste wezens
Eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jaNooit gedaan, chatroulette, maar ik las er weleens iets over hier op FOK! Mannen zijn eigenlijk best trieste wezens
Het is helaas minder hilarisch geworden maar af en toe toch nog redelijk wonderlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Kijken jullie nog steeds? Echte diehards! Is het al ontpopt tot een topprogramma? Of is het gewoon redelijk hilarisch?
Gelukkig, want ik gaf zomaar toe in één woord. Direct.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Vrouwen betalen tenminste niet om naar mannen om webcams te kijken, of voor 06-nummers.
Maar vrouwen hebben weer andere onhebbelijkheden, geef ik zomaar toe.
De items zijn iets langer (sommige) en dat maakt het inderdaad wel ietsjes beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Kijken jullie nog steeds? Echte diehards! Is het al ontpopt tot een topprogramma? Of is het gewoon redelijk hilarisch?
quote:
quote:Half 8 Live! krabbelt op
Van onze redactie
AMSTERDAM - De kijkcijfers van talkshow Half 8 Live! zitten in de lift. Het praatprogramma van Merel Westrik trok maandagavond 131.000 kijkers op het tijdslot waar normaal gesproken De Wereld Draait Door te zien is.
Er staat nu een waarschuwingsplaatje van Vogelvisiequote:
Misschien moeten ze Geert Wilders gewoon nog eens uitnodigen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Karina het volgende:
Eind van de week zitten ze weer op 60.000
En zelfs daar staat een merel in!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat nu een waarschuwingsplaatje van Vogelvisie
Als Half 8 Live straks van de buis is, kan Merel mooi bij Vogelvisie aan de slag.
Ze kunnen beter gewoon de eerste uitzending herhalen. Wilders steek toch voortdurend hetzelfde riedeltje af. Kijkers en fans merken toch het verschil niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Geert Wilders gewoon nog eens uitnodigen.
Goed idee! Kunnen ze dus ook gelijk weer een fiets weggeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze kunnen beter gewoon de eerste uitzending herhalen. Wilders steek toch voortdurend hetzelfde riedeltje af. Kijkers en fans merken toch het verschil niet.
Dat zenuwachtige gedraai van haar voeten, waar ze expres de camera op richten daarentegen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Lindstrøm. het volgende:
die hakken ook die ze altijd aanheeftAS IF
80.000 toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers van gisteren? Ik kan ze niet vinden.
Oh ja ik zie het nuquote:
Pedo!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Een Epke biefstuk, daar zou ik wel eens een hapje uit willen nemen
De logica achter het feit dat mensen weer steeds vaker nepwapens meenemen vanuit het buitenland en het controleren van mensen die vertrekkende passagiers wegbrengen, ontging mij ook een beetje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:48 schreef Specularium het volgende:
Ernstig zielige vorm van gezag tonen.
Ze lijkt op prinses Laurentien als ze lacht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Is zij Miss geweest? Ten eerste: nooit van gehoord, ten tweede: zo mooi vind ik haar niet.
Zijn vaak Zuid-Amerikanen, dus dat klopt niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, een blondine heeft qua karakter meer kans bij Miss Universe.
Bijvoorbeeld. Wat is het? Een Iso?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja laat ze deze eens bespreken ofzo.
[ afbeelding ].
Valt me tegen van je, als kennert.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijvoorbeeld. Wat is het? Een Iso?
Ik heb geen idee. Ik dacht in de achtergrond een Iso Griffo te ontwaren en gokte er op dat de voorste auto een one-off op Iso-basis zou zijn.quote:
Ik probeer niet te kijken, maar ik kan mezelf niet tegenhouden, ik word aangetrokken door deze pulpquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga dit nooit meer kijken.
Probeer het soms in de herhaling maar nee.
http://de.wikipedia.org/wiki/Momo_Miragequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen idee. Ik dacht in de achtergrond een Iso Griffo te ontwaren en gokte er op dat de voorste auto een one-off op Iso-basis zou zijn.
Nee hoor, niet meer dan: Het drama rond José Hoebee, ex-zangeres LUV.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Volgens mij weet Cynix wel van de hoed en de rand.
Ja dat heb ik gelezen, ik dacht, je hebt wel een skoopquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, niet meer dan: Het drama rond José Hoebee, ex-zangeres LUV.
quote:Viola ondernam gelijk actie en belde een bevriende makelaar in haar dorp Muiderberg.
Maar gelukkig had Viola's makelaar snel een huis gevonden voor José.
Ik ga niet kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:31 schreef Specularium het volgende:
Eerste keer dat ik Simon zag dacht ik het vrij indrukwekkend te vinden, tweede keer vond ik het maar een overhypte kankerfilm.
Nice! Kende hem niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
http://de.wikipedia.org/wiki/Momo_Mirage
http://www.supercars.net/cars/4443.html
Dit is niet eens pijnlijk meer, maar hilarisch.quote:
Prachtig ook, die berichtgeving in de Telegraaf:quote:
Ik denk meer iets van: Nederlanders eten steeds later tijdens zomermaanden dus teruglopende kijkcijfers voor Half 8 Live.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
En dan volgt nu logischerwijs een berichtje getiteld: Nieuw diepterecord voor Half 8 Live!
Ik kijk wel. Hoe minder kijkers hoe vastberadener ik daarin word.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar eeh, kijken we nog een keer of nemen we de moeite niet meer?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar eeh, kijken we nog een keer of nemen we de moeite niet meer?
Onbedoeld bruggetje naar dequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef Modus het volgende:
Volgens mij had Christine 'Paard' van der Horst om 2 uur 's nachts nog meer kijkers.
Vrouwenhockeyelftal zeker?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Van sporters naar hoeren, het is een kleine stap.
Raar he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou die redactie die deskundigen nooit van tevoren spreken? Dit is de zoveelste keer dat daar deskundigen zitten die niet de boodschap komen brengen die je bij de insteek van het programma zou willen horen.
Over lompe fietsers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Merel zegt het al: waar hebben we het over.
Dan zullen ze in ieder geval niet bij de MediaMarkt werken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:46 schreef Lemans24 het volgende:
Maar goed, een expert is iemand die meer van een onderwerp weet dan zijn klanten.
Itempje kan nooit langer dan zo'n 2 minuten duren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef Lemans24 het volgende:
Ok, nu gaat ie uit. Ik wil geen apple zooi horen...
Mocht ze willen.quote:
Jolt, lekker stuiteren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Tijd voor een roze koek en een blikkie Jolt.
Maar dan zonder Jaap de Groot.quote:
Nee, gaat alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk, zo'n remake, maar ik ga niet kijken.
Nee, kennelijk niet.quote:
Niemand wil naast René zitten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
René zat er trouwens alleen, geen collega meegenomen!
Je kunt hem ook voor een paar Euro in de bios,bekijken, hoef je maar een week te wachten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Expendables 2 kan een leuk winter-rip-DVD-tje worden.
Ik doe met je mee. Ik drink deze gifbeker helemaal leeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:24 schreef OProg het volgende:
Zo maar weer eens tot de selecte groep kijkers gaan horen.
Och. De aanblik van Merel maakt dat je in leven blijft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ik drink deze gifbeker helemaal leeg.
Jasje is wel top!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Dit jasje had ze van de week ook al een keer aan, budgetproblemen zeker.
Voor 1 jasje kunnen ze zeker weer een dikke 20 deskundigen op laten draven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Dit jasje had ze van de week ook al een keer aan, budgetproblemen zeker.
De lol is er idd wel vanaf.quote:
Nee, Driessen. Wie dat ook is.quote:
Die staat waarschijnlijk nog ergens in Londen langs een camera te kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom zit Jaap de Groot er niet (naast)?
Oh, kan best, ik kijk maar half.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Is het daar niet nog een beetje te licht voor vuurwerk?
Als ik een kastje had scheelde dat weer 3.000 kijkers.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar gaan de kijkcijfers. Halve kijker verloren.
Dat is ook de associatie die ik heb met die sport, volwassen mensen op kinderfietsjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:50 schreef Modus het volgende:
Ik had ook een crossfiets. Toen ik 6 was.
Teeven wil alles verbieden en iedereen in de gevangenis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Teeven, dat is toch die NSB-er die internet aan banden wil leggen?
Merel is wat jij wilt dat ze is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Merel is vast ook een hockeymeisje.
En weer een kwart kijker in de min.quote:
Jouw jeugd was meer Vera Lynn zo'n beetje toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Jeugdsentiment man, alhoewel ik toen "jeugd" al een beetje voorbij was
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Jouw jeugd was meer Vera Lynn zo'n beetje toch?
Sugar Baby Love!quote:
En in Pechtold heb ik ook al niet veel vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Merel begrijpt volgens mij geen kut van politiek.
Bij mij een reclame voor trouwkaarten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef Lemans24 het volgende:
Reclame onder het forum: Agressietraining voor uw werknemers.
Merel Westrik zei al dat ze zichzelf te lief vindt...
Een stem op D66 is sowieso een stem voor de grootste coalitie- of oppositiepartij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En in Pechtold heb ik ook al niet veel vertrouwen.
Échte artiesten! Kom er nog eens om.quote:
Die vind ik best leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Vreest niet, die zijn van alle tijden!
[ afbeelding ].
Van welk programma (dat ging even langs me heen)?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Héle nieuwe tv maar wel een format uit het buitenland
Celebrity Quiznight heet het geloof ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Van welk programma (dat ging even langs me heen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |