Nee, kan jou toch niet bedriegen liefjepiefje!quote:
Zeg, gaan we die discussie weer beginne, frigo?!quote:
En als je dan het zaad van je eigen vingers likt denk je eigenlijk dat het mijn Proteïne shot is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, kan jou toch niet bedriegen liefjepiefje!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als je dan het zaad van je eigen vingers likt denk je eigenlijk dat het mijn Proteïne shot is?
Geyl!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, net voordat ik kom gooi ik mijn beentjes in m'n nek en doe net alsof je me een facial geeft. Je kent me toch?
Een samenvatting:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Duuuuuuus.
Is het hier inmiddels alweer helemaal gesettled na de verhuizing van de topics e.d.?
Is t leuk is het spannend is het nieuw is het vers is het beter?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef twi het volgende:
[..]
De motivatie is al bij voorbaat gegeven: teveel mensen samengevoegd waardoor in elk geval de reeks waar mijn voorkeur naar uit ging een wat nietszeggende theeleuterige boel is geworden.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:11 schreef kree het volgende:
opzich moet ik zeggen dat het mij meevalt nu inmiddels na het samenvoegen.
Toch ook weer met hoop nieuwe mensen gepraat daardoor.
Dus was mss toch ff te snel toen ik het hier tijdje terug helemaal veroordeelde.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef Kreator het volgende:
Zoals ik het nu zie, kan het zelfs makkelijk naar 1 slowchat. Dat hele 'er gaan 100 mensen per minuut posten' is niet waar gebleken.
Welke discussie, relnicht?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, gaan we die discussie weer beginne, frigo?!
Relnicht? Is dat alles? Ik noem jou toch ook geen "vrouw" als ik je uitscheld?quote:
Ik geef jou toch helemaal geen reden om mij uit te schelden, HW?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Relnicht? Is dat alles? Ik noem jou toch ook geen "vrouw" als ik je uitscheld?.
Ach mens, loop over me heen. Maak jezelf nuttig!quote:
Wil je nu zeggen dat het gewoon een gegeven is en niet eens een belediging maar egwoon een constatering?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Relnicht? Is dat alles? Ik noem jou toch ook geen "vrouw" als ik je uitscheld?.
Om je te verwarmen middels mijn warme persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach mens, loop over me heen. Maak jezelf nuttig!
Nu niet toevalligquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geef jou toch helemaal geen reden om mij uit te schelden, HW?
Retestrak opgemerktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat het gewoon een gegeven is en niet eens een belediging maar egwoon een constatering?
But but... butt.
Daarom gebruik ik de oude-mobiele layout, alleen vanaf 10 centimeter afstand zie je dat het geen bedrijfs-app is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Ah. Thanks.
Ja ik mis t allemaal een beetje vanwege m'n nieuwe kantoor. De CFO kijkt recht op mijn scherm
Maar vandaag niet hoor
Somsquote:
Dat. Of om onder je rokje naar de kier van de koelkast te kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om je te verwarmen middels mijn warme persoonlijkheid?
Klinkt als Jazzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms.
Oh, ik heb van het weekend echt, echt ECHT mijn best gedaan om naar Skrillex te luisteren, was in een rare bui onderweg naar huis, beetje oude meuk opzoeken, dus ook hele oude dancemeuk, en dat vond ik (slokkie op) nog best geinig. Toen even Tiesto geprobeerd, niet mijn ding, kan er naar luisteren...
Maar Skrillex? Seriously? Totaal willekeurige, niet samenhangende, a-ritmische geluiden, nauwelijks een beat ofzo alleen maar noise....
What, the, mother, fucking, fuck did I just hear?.
Ja, dat was top he!quote:
Ik denk dat ik hem snapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat was top he!
(Wacht, dat werkt alleen bij incrowd misschien....)
Begin je nu tegen mij over Skrillex? Ik weet niks van die kutmuziek of die gast af, behalve dat het oorkanker is!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms.
Oh, ik heb van het weekend echt, echt ECHT mijn best gedaan om naar Skrillex te luisteren, was in een rare bui onderweg naar huis, beetje oude meuk opzoeken, dus ook hele oude dancemeuk, en dat vond ik (slokkie op) nog best geinig. Toen even Tiesto geprobeerd, niet mijn ding, kan er naar luisteren...
Maar Skrillex? Seriously? Totaal willekeurige, niet samenhangende, a-ritmische geluiden, nauwelijks een beat ofzo alleen maar noise....
What, the, mother, fucking, fuck did I just hear?.
Nee, jazz is muzikaal, melodisch, rustig, relaxed vergeleken hiermee.... Het gaat echt helemaal nergens over...quote:
Ik heb een broek aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat. Of om onder je rokje naar de kier van de koelkast te kijken
Whuuut?! You're a lesbian now?!quote:
Natuurlijk. Je kent Gellarboyquote:
Ja, ik weet dat je er zo over denktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Begin je nu tegen mij over Skrillex? Ik weet niks van die kutmuziek of die gast af, behalve dat het oorkanker is!
Wat voor imago heb ik toch?quote:
Ik kwam laatst dus een nummer van Rob Zombie tegen, omdat jij het erover had dat je daarheen ging was ik ff aan het kijken wat voor muziek hij maakt. Uiteindelijk stuitte ik toen op een Skrillex-remix van een nummer van hem, wat echt extreem verheerlijkt werd door allerlei tieners.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je er zo over denkt.
En idd, het zijn willkeurige samples, willekeurig uitgekotst.
Ik dus eerst ook.quote:
Maar dan nog is het gewoon kutherrie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:36 schreef stbabylon het volgende:
"Totaal willekeurige, niet samenhangende, a-ritmische geluiden, nauwelijks een beat ofzo alleen maar noise...."
a-ritmisch? niet samenhangend? willekeurig? nauwelijks een beat?
Goed, het is geen standaard 4kwarts, maar er zit toch wel degelijk ritme, samenhang en een beat in. Misschien komt het omdat ik in het verleden met allerlei trackers zelf muziek heb gemaakt, en ik daardoor elk stukje muziek in brokjes van 64 knip, maar het zit er echt allemaal in.
"vind jij het gewoon"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dan nog is het gewoon kutherrie.
Breakcore is kutherrie. Skrillex heeft 100 keer meer melodie en ritme.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dan nog is het gewoon kutherrie.
Omdat 2 slechter kan worden bevonden dan 1, betekent niet dat 1 niet slecht kan worden bevondenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Breakcore is kutherrie. Skrillex heeft 100 keer meer melodie en ritme.
Helemaal waar, mijn fout.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat 2 slechter kan worden bevonden dan 1, betekent niet dat 1 niet slecht kan worden bevonden
Joh, kleine nuances, daar ben ik niet van hoor.quote:
Ja, dat kan wel wezen, maar IK VIND het gewoon niet om aan te horen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Breakcore is kutherrie. Skrillex heeft 100 keer meer melodie en ritme.
Oké, nu ga je te ver Babs!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal waar, mijn fout.
Maar dan nog, ik vind Skrillex geen kutherrie. Ik vind het juist een mooie doorgeevolueerde vorm van Techno. Stukken ingewikkelder, en daardoor voor mij veel toffer. Een beetje zoals Goa-trance. Ook lekker ingewikkeld.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, kleine nuances, daar ben ik niet van hoor.![]()
[..]
Ja, dat kan wel wezen, maar IK VIND het gewoon niet om aan te horen!
hou aub opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef stbabylon het volgende:
Maar dan nog, ik vind Skrillex geen kutherrie. Ik vind het juist een mooie doorgeevolueerde vorm van Techno. Stukken ingewikkelder, en daardoor voor mij veel toffer. Een beetje zoals Goa-trance. Ook lekker ingewikkeld.
Ik laat even mijn goede wil zien.quote:
er is geen melodie, er is geen ritme...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Skrillex heeft 100 keer meer melodie en ritme.
Dat is toch ook van een of ander kutliedje wat me gelukkig ontgaan is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bil is een krokodil [b]HAP HAP[/b[ met je krokobil
Je doelt op deze?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is toch ook van een of ander kutliedje wat me gelukkig ontgaan is?
Ik vind eigenlijk geen enkele soort muziek echt teringherrie. Heb alleen een hekel aan 'zangers' die grunten en/of screamen (en dan nog niet allemaal).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
hou aub op
wat een teringherrie is dat!
Nogmaals, er is geen beat (over het algemeen, heb ook wel dubstep nummers waar dat wel is) elke 4de tik, dat betekent niet dat er helemaal geen beat is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
er is geen melodie, er is geen ritme...
het zijn de intro's van echte hardstyle nummers en hardcore nummers die ze achter elkaar hebben geplakt.... na elk introstukje denk ik.. yes nu komt er een echte beat! maar nee dan komt de volgende intro
Nee, volgens mij is dat van Babs iets uit een nieuw liedje. Ofzo.quote:
Grunten. Het lijkt me zo tof om dat te kunnen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen enkele soort muziek echt teringherrie. Heb alleen een hekel aan 'zangers' die grunten en/of screamen (en dan nog niet allemaal).
En dan hebben we het over teringherrie omdat het grof/hard/etc. is. 3J's is wel teringherrie, maar dan figuurlijk
stomquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat van Babs iets uit een nieuw liedje. Ofzo.
Nee manquote:
Dat wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Grunten. Het lijkt me zo tof om dat te kunnen!
Dat je zo'n klein meisje ineens zo'n geluid hoort voortbrengen, lijkt me hilarisch.
Het is gewoon aan elkaar geplakte zenuwelijermuziek zonder climax.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, er is geen beat (over het algemeen, heb ook wel dubstep nummers waar dat wel is) elke 4de tik, dat betekent niet dat er helemaal geen beat is.
Minimal heeft geen climaxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon aan elkaar geplakte zenuwelijermuziek zonder climax.
Of er dan nog een al dan niet denkbeeldige beat in zit maakt dan niet uit.
Het is zelfs zo ingewikkeld dat jij het niet samenhangend blijft noemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Ingewikkeld is prima, a Perfect Circle, Tool, totaal ontoegankelijk, muziek die je bijna moet bestuderen, maar dat is dan ook de moeite waard.
Wat is er ingewikkeld aan niet samenhangende geluiden achterelkaar plakken?
Ik heb dan ook weinig met minimal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minimal heeft geen climax
Hardere dubstep is één en al climax
Ja!quote:
Dat is me een beetje te makkelijk van iemand die zijn muziek uit een laptop maakt, en ja dat meen ik wel serieus deze keer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zelfs zo ingewikkeld dat jij het niet samenhangend blijft noemen
Gewoon zeggen 'ja is goed' en er zelf gewoon netjes twee uur vantevoren zijn, dan leren ze het wel af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef Ang3l het volgende:
"We vliegen om 9:30 en de gate sluit om 9:00. Zullen we dan om 8:30 op station centraal afspreken?"
In welk sprookje leef jij dat je binnen een half uur van het centraal station naar airport kan komen, je bagage kan inchecken en door de douane heen kan zijn.... in hoogseizoen?
Some people.
Techno is tenminste dansbaar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja!Het is veel minder langdradig/eentonig dan techno!
Ja, nadeel is dan wel dat ik de taxi richting appartement en borg etc allemaal zelf kan gaan regelen omdat zij niet meer in het vliegtuig kondenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'ja is goed' en er zelf gewoon netjes twee uur vantevoren zijn, dan leren ze het wel af.
Als ik dat zangeresje ooit IRL tegenkom maak ik haar persoonlijk af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Call me maybe, ook heel ingewikkeld natuurlijk.
Ik zou echt niet weten hoe ik daarop moet dansen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho, dubstep zeer zeker ook... nou ja... beweegbaar
Een compleet nummer uit de laptop krijgen, is een heel stuk lastiger om goed onder de knie te krijgen dan een nummer op de gitaar spelen. Jongeman.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is me een beetje te makkelijk van iemand die zijn muziek uit een laptop maakt, en ja dat meen ik wel serieus deze keer.
iets dat zo massaal over de hele wereld groot is onder de jongeren, ja dat zal idd enorm ingewikkeld zijn, daar staan mainstream-zaken om bekend.
Kan wel een x ons demo-team filmpje sturen, op skrillexquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe ik daarop moet dansen eigenlijk.
Ja, iets met spastische bewegingen ws.
Het komt wmb wel een beetje in de buurt van zeer langzaam skanken. Met een stukje spastische bewegingen erbijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stond die een keer op fb? 3 groepen na elkaar? Dat was nml. tofquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan wel een x ons demo-team filmpje sturen, op skrillex
+1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een compleet nummer uit de laptop krijgen, is een heel stuk lastiger om goed onder de knie te krijgen dan een nummer op de gitaar spelen. Jongeman.
drugs doet wonderenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gitaar spelen is wat anders dan muziek componeren en niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een compleet nummer uit de laptop krijgen, is een heel stuk lastiger om goed onder de knie te krijgen dan een nummer op de gitaar spelen. Jongeman.
Goed, maar of je nou een stuk muziek componeert met/voor gitaar/bas/drum/zang en dan inspeelt met 4 mensen of je maakt 1 nummer zelf op de pc (inclusief compositie). Lijkt me dat dat even moeilijk isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gitaar spelen is wat anders dan muziek componeren en niet vergelijkbaar.
En die screenshot in dat grappige plaatje van mij is nog de simpele versie waar je alleen maar sampletjes ordent. Daar komt nog heel wat meer bij kijken om die samples te maken en te laten veranderen in de loop van de track. En dat is als je geen randapparatuur hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:17 schreef Kluts het volgende:
Overigens snap ik wel wat Babs bedoelt, Beetman heeft me wel eens proberen uit te leggen hoe je zelf kan produceren, maar ik snapte er geen hol van en het is wel wat meer dan 1 knopje indrukken.
Ja, maar dat is dan ook een andere vergelijking die je net maakte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, maar of je nou een stuk muziek componeert met/voor gitaar/bas/drum/zang en dan inspeelt met 4 mensen of je maakt 1 nummer zelf op de pc (inclusief compositie). Lijkt me dat dat even moeilijk is
Geloof me, ik heb al vaak tegen beetman geroepen dat hij het me eens moet leren, maar ik zie er als een berg tegenop omdat het gewoon best ingewikkeld is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die screenshot in dat grappige plaatje van mij is nog de simpele versie waar je alleen maar sampletjes ordent. Daar komt nog heel wat meer bij kijken om die samples te maken en te laten veranderen in de loop van de track. En dat is als je geen randapparatuur hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk ik.. gooi ik die in de adresbalkquote:
quote:Web Page Blocked!
You have tried to access a web page which is in violation of your internet usage policy.
URL: www.funnyjunk.com/
Category: Other Adult Materials
mijn buurjongen kan dat blad niet lezen HW, maar speelt feilloos elk nummer van de stones uit zijn hoofd....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Uhuh.
Text only gebruiken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Ah. Thanks.
Ja ik mis t allemaal een beetje vanwege m'n nieuwe kantoor. De CFO kijkt recht op mijn scherm
Maar vandaag niet hoor
Das ook knap. Maar die jongen kan dus ook daadwerkelijk iets, dingen onthouden,in de juiste maat, volgorde etc. En datvaak met 5 man tegelijk, stuk of 20 nummers op een concert, live, voor 50000 man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
mijn buurjongen kan dat blad niet lezen HW, maar speelt feilloos elk nummer van de stones uit zijn hoofd....
Plaatjes weergeven uitzetten in de settings?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
als ze daar nog de smileys uithalen is het helemaal top
probeer ik nu maar zie ze nog....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Plaatjes weergeven uitzetten in de settings?
nos.nl doet t hier niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef dawg het volgende:
je niet aanstellen mbt plaatjes.
zometeen epke zonderland. benieuwd of ie goud haalt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
als ze daar nog de smileys uithalen is het helemaal top
dat noem jij aanstellen? JIJ? van alle mensen hierquote:
ja dat lees je toch of niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
dat noem jij aanstellen? JIJ? van alle mensen hier
vrij weinig boeit jou toch, dat laat je hier vaak genoeg zien hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat lees je toch of niet?
verder mag je ervan denken wat je wilt, het boeit me echt niks wat jij vindt.
lezen. wat jij zegt boeit me geen fuck. voor de restquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
vrij weinig boeit jou toch, dat laat je hier vaak genoeg zien he
Dat is toch geen antwoord.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
waar je trek in hebt
of
wat je in huis hebt
veel werk? aardappels schillen, 10mins koken dan boerenkool erbij nog eens 10mins.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat xou iemand voor me moeten maken, zelf doen is wel veel werk..
ja die aardappels schillen. En heb t ooit maar 1x gemaakt. Toen moest de boerenkool echt verschrikkelijk lang. Maar denk niet dat t ju te koop is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
veel werk? aardappels schillen, 10mins koken dan boerenkool erbij nog eens 10mins.
en relax dat je het nog net gezien hebt.
Joh, gewoon een megapan maken en invriezen wat je over hebt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat xou iemand voor me moeten maken, zelf doen is wel veel werk..
oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja die aardappels schillen. En heb t ooit maar 1x gemaakt. Toen moest de boerenkool echt verschrikkelijk lang. Maar denk niet dat t ju te koop is.
Zeker
Bevroren aardappelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, gewoon een megapan maken en invriezen wat je over hebt!
jaja. je moet toch eten of niet. en vergeet niet, liefde van de man gaat eerst door de maag. dan is het wel handig als je boerenkool klaar kunt maken.quote:
hmm.. tja eerst maar naar huis fietsen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja. je moet toch eten of niet. en vergeet niet, liefde van de man gaat eerst door de maag. dan is het wel handig als je boerenkool klaar kunt maken.
O is DAT Yellow Claw?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man
Ik kan helaas niet linken naar de juiste (de baas heeft yt afgesloten ivm de OS), maar het is van:
Yellow claw - Krokobil ft. Sjaak & Mr.Polska
Meer dan hoesten als een zeeleeuw, niet echt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, klaar met dat geknuffel. Nog iets gebeurd?
DAT idd!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:12 schreef HeatWave het volgende:
1 na laatste dag.
Geen zin.
Entertain me.
Ik zal er even een Angel-tje mee doen dan bij jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen munitie, en volgens mij mist de hoofdmotor ook. Ik ben niet bang
Misschien kun je er goed mee slaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen munitie, en volgens mij mist de hoofdmotor ook. Ik ben niet bang
Hij zou moeten gaan piepen (quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zit het lampje dat de muis bijna leeg is, bovenop de muis. Daar zit m'n hand. Dat zie ik toch niet. En hoe vaak kijk je naar je muis?
Auw..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er even een Angel-tje mee doen dan bij je.
Mwah, denk het niet, is best zwaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je er goed mee slaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er even een Angel-tje mee doen dan bij je.
sorry voor het negeren, ik was aan het werk.quote:
Fappen is geen werkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry voor het negeren, ik was aan het werk.
echt.
ik vind het toch best hard werkenquote:
Ja, nu misschien!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er zowat allemaal
#define iedereen 100quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus nu JB post is het weer allemaal goed/compleet?
Voor de Javanen onder ons.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
public final static int IEDEREEN = 100;
Geen idee. Niet op FOK! iig: http://forum.fok.nl/user/profile/iedereenquote:
Dat ben ikquote:
Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ben ik
Ik zie trouwens nu net de TT en op de achtergrond RAD met deze tekst:
Context ctx = new InitialContext();
*vind ik leuk*
Ik weet niet wat je zegtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ben ik
Ik zie trouwens nu net de TT en op de achtergrond RAD met deze tekst:
Context ctx = new InitialContext();
*vind ik leuk*
Tja, ook dat vind ik tegenwoordig een immens log pakket geworden. Maar goed, dat gaat tenminste wel snel mee met de tijd. RAD bestaat alleen maar omdat IBM consultants wil weg kunnen zettenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zijn hier bezig om dat eruit te mikken ten faveure van Eclipse.
Ik werk waar de klant mee werkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ook dat vind ik tegenwoordig een immens log pakket geworden. Maar goed, dat gaat tenminste wel snel mee met de tijd. RAD bestaat alleen maar omdat IBM consultants wil weg kunnen zetten
Notepad ++quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk waar de klant mee werkt.
Ach, tomcatje ernaast. of jboss, mocht je EJB's hebben. Zo nu weet ik zeker dat iedereen is weggejaagd. Too much nerd in this threadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar om daar nou een lokale server in te gaan draaien... wordt lastig
Ja, kan allemaal. Maar goed, met RAD heb ik gewoon fijn junit en cvs integratie. Wel zo makkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, tomcatje ernaast. of jboss, mocht je EJB's hebben. Zo nu weet ik zeker dat iedereen is weggejaagd. Too much nerd in this thread
quote:
Q niet. Typerendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
O, er worden mensen wakker van de bier en tieten.
Ah, 'thuiswerken'. Wink, wink, nudge, nudge, say no more, say no more.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch weer dat fappen op CL dr pics
Is dat een Geyle gedachte? Dat Q een foto van je heeft uitgeprint en dat je gezicht daar nu op zijn bed ligt met een kwakje op je voorhoofd?quote:
Ik word er een beetje onvrolijk van wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat een Geyle gedachte? Dat Q een foto van je heeft uitgeprint en dat je gezicht daar nu op zijn bed ligt met een kwakje op je voorhoofd?
owquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er een beetje onvrolijk van wel.
Het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er een beetje onvrolijk van wel.
Lion in the morning sun!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Morning sun
Grootste kutlied sinds dat gedrocht van Hoobastank
Ik hoor in dat tussengebiedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Same. Zie alt text van http://xkcd.com/747/ .
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij viel me tegen live. Nog steeds leuk, maar had het leuker verwacht. In de herhaling op LL
Ben je nog steeds niet terug?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
Zijn de oude sc's nog steeds niet terug?vanuit azie
Gaat ws. ook niet gebeuren als ik het zo een beetje bekijk in de FB.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
Zijn de oude sc's nog steeds niet terug?vanuit azie
Deze reeks is nu toch ook prima zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat ws. ook niet gebeuren als ik het zo een beetje bekijk in de FB.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze reeks is nu toch ook prima zo.
Nee. Vrouwen die gemaakt zijn in de huiskamer van grote smurf vind ik een beetje eng.quote:
Gargamel heeft haar gemaaktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen die gemaakt zijn in de huiskamer van grote smurf vind ik een beetje eng.
Het is ook een saai mokkel.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gargamel heeft haar gemaakt
GS heeft haar alleen blond gemaakt, want blond is goed en donkerharig is evil volgens die eikel
Oh jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gargamel heeft haar gemaakt
GS heeft haar alleen blond gemaakt, want blond is goed en donkerharig is evil volgens die eikel
Ik weet het niet. Ik ben nog enorm zwevend op het moment ook, qua stemmen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Dus, september kiezen. SP en VVD aan kop. Goed voor NL?
Voor mij is het enorm duidelijk. Maar ik vroeg me meer af wat er gebeurt als VVD en SP er met de winst vandoor gaan. Ik bedoel, ze staan lijnrecht tegenover elkaar, dus samen wordt hem niet. VVD heeft geen maatjes aan de rechterkant en SP niet aan de linkerkant. Kan volgens mij best kritisch worden. Dus weer een hele lange formering, of weer een kabinet dat de 4 jaar niet gaat volhouden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben nog enorm zwevend op het moment ook, qua stemmen.
Dat zie ik idd gebeuren. Welke partij het ook gaat winnen eig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Dus weer een hele lange formering, of weer een kabinet dat de 4 jaar niet gaat volhouden.
Nee, een extremisten partij zoals de SP is nooit goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Dus, september kiezen. SP en VVD aan kop. Goed voor NL?
Ik ben het met je eens dat extremisten partijen niet goed zijn voor Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, een extremisten partij zoals de SP is nooit goed.
nee pas over een week geloof ik!quote:
het is inderdaad super!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker zo'n lange vakantie met veel zon.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik zou MOETEN kiezen tussen VVD en de SP, dan zou ik het echt niet weten.
Facking EPIC!!!!!quote:
uberhaupt het programma gelezen? en dat van de vvd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfmoord?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik zou MOETEN kiezen tussen VVD en de SP, dan zou ik het echt niet weten.
Doe het voor ons!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ben ik te egocentrisch voor
Wordt weer een heel lange formatie waarschijnlijk ja. VVD en SP samen lijkt me geen goed idee, al kon de VVD het met de PVV erg goed vinden en die zijn nog conservatiever op sociaal-economisch gebied dan de SP, dus onmogelijk is het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij is het enorm duidelijk. Maar ik vroeg me meer af wat er gebeurt als VVD en SP er met de winst vandoor gaan. Ik bedoel, ze staan lijnrecht tegenover elkaar, dus samen wordt hem niet. VVD heeft geen maatjes aan de rechterkant en SP niet aan de linkerkant. Kan volgens mij best kritisch worden. Dus weer een hele lange formering, of weer een kabinet dat de 4 jaar niet gaat volhouden.
Eliminatie in verkiezingstijd. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens ben ik er al wel uit wat ik ga stemmen. Niet bepaald uit volle overtuiging maar gewoon door eliminatie en toen bleef er eigenlijk maar 1 partij over
Irritant, dat springerige wijf die iedere keer voor dat lekkere ding op de achtergrond gaat staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
Olympische spelen zijn best interessant
[ afbeelding ]
Ik weet het!!! Toen die kale homo doorzeefd werd toch?!?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eliminatie in verkiezingstijd. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien?
Dat was het ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik weet het!!! Toen die kale homo doorzeefd werd toch?!?
Zouden het milieuvriendelijke kogels zijn geweest, denk je?quote:
Gerecycled lood.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden het milieuvriendelijke kogels zijn geweest, denk je?
Die glimlach ook van haarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Irritant, dat springerige wijf die iedere keer voor dat lekkere ding op de achtergrond gaat staan.
maleisiequote:
Nog een maand. Duurt te lang! Nu nodig!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef Tegan het volgende:
Nog twee dagen werken en dan vakantie.
het is hier inderdaad erg aangenaam. En overal wifi dus dat is helemaal fijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Bijna net zo leuk als Utrecht.
Dan moet ik daar dus niet naar toe op vakantie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is hier inderdaad erg aangenaam. En overal wifi dus dat is helemaal fijn
Wanneer kom je terug?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ga zo lekker naar de mega mall trouwens
shoppen
Zie je, zelfs een maand azie veranderd mij niet
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Bijna net zo leuk als Utrecht.
Dat klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
En je kent mijn mening over Utrecht
hou je niet van wifi?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik daar dus niet naar toe op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |