Maar de NPC die de notendop verkoopt is lastig te vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef muhahaha het volgende:
Je moet gewoon een AK 47 kopen, dan doe je die missie in een notendop.
Ik heb het serieus altijd voor mijn omgeving verborgen gehoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof dat iets beschamendswaardig is, als je de rest van deze reeks leest.
Ik heb met de summersale Stalker gekocht, man man dat is ook lastig soms. Loop je met een pistool tegen mannetjes met een machinegeweer opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar de NPC die de notendop verkoopt is lastig te vinden.
Nee, het is ook een MMORPG, maar dan met D&D regels, enigszins.quote:
Ja, dat healen snap ik niks van. Ik had allemaal healing kits gekocht, kon ik er niks mee. Je kunt niet eens jezelf ermee healen. Bollicks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon hem niet healen omdat hij geen friend was ofzo
Ik snapte het ook niet zo goed.
Ja, mensen kijken mij ook wel eens zo aan als ik een D&D grap maak. Maarja, fuck hen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het serieus altijd voor mijn omgeving verborgen gehouden
Toen mijn vriendin D&D-boeken vond bij mij thuis keek ze me ook echtaan.
Dan haal je de beugel er weer eruit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mn gezicht begint pijn te doen van het grijnzen![]()
Ach, gewoon een goeie CHA roll maken, en anders een Bluff check.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, mensen kijken mij ook wel eens zo aan als ik een D&D grap maak. Maarja, fuck hen.
Niet dat ik het ooit heb gespeeld, maar toch.
Ik heb alleen hoge INT en WIS. CON is ook redelijk. CHA is mijn dump stat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, gewoon een goeie CHA roll maken, en anders een Bluff check.
Seks gehad?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee, het is een natuurlijke grijns
Ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en wie heeft trouwens mijn naam zo verneukt?
foeiquote:
Is de community van WoW niet vriendelijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, heel andere gameplay en vriendelijkere community.
De moeite van het proberen waard?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het is ook een MMORPG, maar dan met D&D regels, enigszins.
Niet echt. Ga voor de grap maar eens pvp'en in een random bg. De scheldkannonades zijn niet van de lucht als je aan de verliezende hand bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is de community van WoW niet vriendelijk?
Ik praat eigenlijk nooit met mensen buiten mijn guild, maar die mensen zijn wel met zn allen soms een uur aan het overleggen en craften, enkel om mij aan betere gear te helpen.
Heb ik gedaan, ik was de enige die aan het schelden was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet echt. Ga voor de grap maar eens pvp'en in een random bg. De scheldkannonades zijn niet van de lucht als je aan de verliezende hand bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |