Nee, kan jou toch niet bedriegen liefjepiefje!quote:
Zeg, gaan we die discussie weer beginne, frigo?!quote:
En als je dan het zaad van je eigen vingers likt denk je eigenlijk dat het mijn Proteïne shot is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, kan jou toch niet bedriegen liefjepiefje!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als je dan het zaad van je eigen vingers likt denk je eigenlijk dat het mijn Proteïne shot is?
Geyl!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, net voordat ik kom gooi ik mijn beentjes in m'n nek en doe net alsof je me een facial geeft. Je kent me toch?
Een samenvatting:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Duuuuuuus.
Is het hier inmiddels alweer helemaal gesettled na de verhuizing van de topics e.d.?
Is t leuk is het spannend is het nieuw is het vers is het beter?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef twi het volgende:
[..]
De motivatie is al bij voorbaat gegeven: teveel mensen samengevoegd waardoor in elk geval de reeks waar mijn voorkeur naar uit ging een wat nietszeggende theeleuterige boel is geworden.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:11 schreef kree het volgende:
opzich moet ik zeggen dat het mij meevalt nu inmiddels na het samenvoegen.
Toch ook weer met hoop nieuwe mensen gepraat daardoor.
Dus was mss toch ff te snel toen ik het hier tijdje terug helemaal veroordeelde.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef Kreator het volgende:
Zoals ik het nu zie, kan het zelfs makkelijk naar 1 slowchat. Dat hele 'er gaan 100 mensen per minuut posten' is niet waar gebleken.
Welke discussie, relnicht?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, gaan we die discussie weer beginne, frigo?!
Relnicht? Is dat alles? Ik noem jou toch ook geen "vrouw" als ik je uitscheld?quote:
Ik geef jou toch helemaal geen reden om mij uit te schelden, HW?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Relnicht? Is dat alles? Ik noem jou toch ook geen "vrouw" als ik je uitscheld?.
Ach mens, loop over me heen. Maak jezelf nuttig!quote:
Wil je nu zeggen dat het gewoon een gegeven is en niet eens een belediging maar egwoon een constatering?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Relnicht? Is dat alles? Ik noem jou toch ook geen "vrouw" als ik je uitscheld?.
Om je te verwarmen middels mijn warme persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach mens, loop over me heen. Maak jezelf nuttig!
Nu niet toevalligquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geef jou toch helemaal geen reden om mij uit te schelden, HW?
Retestrak opgemerktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat het gewoon een gegeven is en niet eens een belediging maar egwoon een constatering?
But but... butt.
Daarom gebruik ik de oude-mobiele layout, alleen vanaf 10 centimeter afstand zie je dat het geen bedrijfs-app is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Ah. Thanks.
Ja ik mis t allemaal een beetje vanwege m'n nieuwe kantoor. De CFO kijkt recht op mijn scherm
Maar vandaag niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |