Meer dan hoesten als een zeeleeuw, niet echt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, klaar met dat geknuffel. Nog iets gebeurd?
DAT idd!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:12 schreef HeatWave het volgende:
1 na laatste dag.
Geen zin.
Entertain me.
Ik zal er even een Angel-tje mee doen dan bij jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen munitie, en volgens mij mist de hoofdmotor ook. Ik ben niet bang
Misschien kun je er goed mee slaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen munitie, en volgens mij mist de hoofdmotor ook. Ik ben niet bang
Hij zou moeten gaan piepen (quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zit het lampje dat de muis bijna leeg is, bovenop de muis. Daar zit m'n hand. Dat zie ik toch niet. En hoe vaak kijk je naar je muis?
Auw..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er even een Angel-tje mee doen dan bij je.
Mwah, denk het niet, is best zwaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je er goed mee slaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er even een Angel-tje mee doen dan bij je.
sorry voor het negeren, ik was aan het werk.quote:
Fappen is geen werkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry voor het negeren, ik was aan het werk.
echt.
ik vind het toch best hard werkenquote:
Ja, nu misschien!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er zowat allemaal
#define iedereen 100quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus nu JB post is het weer allemaal goed/compleet?
Voor de Javanen onder ons.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
public final static int IEDEREEN = 100;
Geen idee. Niet op FOK! iig: http://forum.fok.nl/user/profile/iedereenquote:
Dat ben ikquote:
Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ben ik
Ik zie trouwens nu net de TT en op de achtergrond RAD met deze tekst:
Context ctx = new InitialContext();
*vind ik leuk*
Ik weet niet wat je zegtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ben ik
Ik zie trouwens nu net de TT en op de achtergrond RAD met deze tekst:
Context ctx = new InitialContext();
*vind ik leuk*
Tja, ook dat vind ik tegenwoordig een immens log pakket geworden. Maar goed, dat gaat tenminste wel snel mee met de tijd. RAD bestaat alleen maar omdat IBM consultants wil weg kunnen zettenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zijn hier bezig om dat eruit te mikken ten faveure van Eclipse.
Ik werk waar de klant mee werkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ook dat vind ik tegenwoordig een immens log pakket geworden. Maar goed, dat gaat tenminste wel snel mee met de tijd. RAD bestaat alleen maar omdat IBM consultants wil weg kunnen zetten
Notepad ++quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk waar de klant mee werkt.
Ach, tomcatje ernaast. of jboss, mocht je EJB's hebben. Zo nu weet ik zeker dat iedereen is weggejaagd. Too much nerd in this threadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar om daar nou een lokale server in te gaan draaien... wordt lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |