Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA![]()
L&L hebben wel een heel slecht streepresultaat staan, een 18 van de laatste race gisteren. Britten hebben een 6 staan en de Nieuw-Zeelanders een 10. Italianen hebben een 18, maar daarnaast ook nog eens een 16. Als ze geen slechte resultaten meer neerzetten, is een medaille wel binnen. Voor goud moeten ze nog 4 goede races varen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit.Hoe staat het met de wegstreepresultaten?
![]()
*krekel geluidenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Wat een held. Gewoon gewonnen die laatste race!Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
Nog even laten zien wie er als opperaap boven op de apenheuvel zit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Windsurfen is niet meer olympisch, het verschil is te groot, Dorian, dan heeel lang niets en dan de rest, geen spannende competitie meer, sport wordt alleen nog maar in NL op nivo bedreven.quote:
Een land is te weinig draagvlak.
Het zelfde zal over 20 jaar gebeuren met kitesurfen.
Dorian = MegaEindBaas.ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS![]()
Valt nog weinig van te zeggen, ligt nog te dicht bij elkaar met nog 4 races te gaan waaronder de medal race voor dubbele punten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
L&L hebben wel een heel slecht streepresultaat staan, een 18 van de laatste race gisteren. Britten hebben een 6 staan en de Nieuw-Zeelanders een 10. Italianen hebben een 18, maar daarnaast ook nog eens een 16. Als ze geen slechte resultaten meer neerzetten, is een medaille wel binnen. Voor goud moeten ze nog 4 goede races varen.![]()
Zeker, maar je ziet de uitslagen gewoon. L&L hadden één slechte race, naast NZ en GB hebben alle andere landen veel meer steken laten vallen. Het is niet te denken dat één van dat achtervolgende pelotonnetje opeens 4 races in de top-3 gaat varen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:32 schreef cap het volgende:
[..]
Valt nog weinig van te zeggen, ligt nog te dicht bij elkaar met nog 4 races te gaan waaronder de medal race voor dubbele punten.![]()
Dempsey wordt bijna verlegen van die overdreven blije Snooker-Brit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Toch wel leuk dat Dorian ff lekker die britten owned
Wil nog wel ff een reactie van Dorian van een BBC verslaggever,![]()
En in de voorgaande jaren domineerden Nieuw-Zeelanders enzovoorts. Dorian steekt nu met kop en schouders boven de rest uit, maar was dat jaren geleden te voorzien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:31 schreef sorcees het volgende:
[..]
Windsurfen is niet meer olympisch, het verschil is te groot, Dorian, dan heeel lang niets en dan de rest, geen spannende competitie meer, sport wordt alleen nog maar in NL op nivo bedreven.
Dorian = MegaEindBaas.![]()
Platinum medaille, stapje hoger dan Goudquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:35 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Eigenlijk verdient hij gewoon meer dan 1 gouden medaille.![]()
Je hebt gelijk ik koop direct een ijsje voor hem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:35 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Eigenlijk verdient hij gewoon meer dan 1 gouden medaille.![]()
HIj mag vast nog een keer bj Mart aan tafel zitten, dat is ook niet niks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:35 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Eigenlijk verdient hij gewoon meer dan 1 gouden medaille.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
'Nick, hoe voelt dat nu, zo vernederd worden de gehele competitie lang, ben je dat zilver dan nog wel waard, hadden ze hier niet maar 1 medaille uit moeten delen voor dat zeilen op die gekke grote plank?' /DeMart
Wel erg veel aandacht voor Dempsey nu op BBC, kom op zeg. Best een dramatisch verhaal, maar wordt hier tweede terwijl hij het hele toernooi geen schijn van kans had verder op meer...Jack does it in real time...![]()
Ja, vraag maar aan Manon hoe leuk dat kan zijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
HIj mag vast nog een keer bj Mart aan tafel zitten, dat is ook niet niks.You can trust me, trust nobody...![]()
Dorian is niet zo'n loser die zich niet voor de OS heeft geplaatst. Voor hem kunnen Mart en ik wel respect opbrengen, dat die Manon zich daar uberhaupt durfde te vertonenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, vraag maar aan Manon hoe leuk dat kan zijn!![]()
![]()
Nummerdor pakt Mart natuurlijk keihard terug na z'n gouden medaille straksquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, vraag maar aan Manon hoe leuk dat kan zijn!![]()
Ja goede beslissing, dacht er het zijne van voor de spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:39 schreef reddevil1408 het volgende:
Terechte vaandel drager van de Olympische Ploeg dus.......chapeaux!Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
7x winst is 7x goud.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:35 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Eigenlijk verdient hij gewoon meer dan 1 gouden medaille.
2x tweede is 2x zilver.
1x derde is 1x brons.
Waarom bij het zwemmen wel en hier niet?In Peking was het Van der Weijden toch? Of was dat bij de eindceremonie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja goede beslissing, dacht er het zijne van voor de spelen.![]()
Ik zie net op het NOS OS blog het filmpje waar Postma die camera raakt. Wat een lullige manier om een medaille te verliezen zeg.![]()
Pffff inderdaad zegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:43 schreef Saysem het volgende:
Ik zie net op het NOS OS blog het filmpje waar Postma die camera raakt. Wat een lullige manier om een medaille te verliezen zeg.![]()
![]()
Tjonge. Wat ontzettend zuur is dat zeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:43 schreef Saysem het volgende:
Ik zie net op het NOS OS blog het filmpje waar Postma die camera raakt. Wat een lullige manier om een medaille te verliezen zeg.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Dat was bij de eindceremonie, beginceremonie was Jeroen Delmee (hockey). Ranomi zal nu wel de eindceremonie mogen doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:42 schreef Nober het volgende:
[..]
7x winst is 7x goud.
2x tweede is 2x zilver.
1x derde is 1x brons.
Waarom bij het zwemmen wel en hier niet?
[..]
In Peking was het Van der Weijden toch? Of was dat bij de eindceremonie?![]()
![]()
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Dan kunnen we het baanwielrennen (GB) en het tafeltennis, schoonspringen en badminton (China) ook wel opdoekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:31 schreef sorcees het volgende:
[..]
Windsurfen is niet meer olympisch, het verschil is te groot, Dorian, dan heeel lang niets en dan de rest, geen spannende competitie meer, sport wordt alleen nog maar in NL op nivo bedreven.
Dorian = MegaEindBaas.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Daarnaast klopt het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kunnen we het baanwielrennen (GB) en het tafeltennis, schoonspringen en badminton (China) ook wel opdoekenHet is niet omdat een Nederlander ergens verreweg de beste bij is, dat niemand anders het serieus neemt. Als zijn verhaal al serieus bedoeld was.
![]()
liggen ze al 9e bij de eerste boei?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Liggen ze dat bijna elke race dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef franklop het volgende:
[..]
liggen ze al 9e bij de eerste boei?
Nog niet doorgekomen overigens.![]()
ja toch?quote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nieuw-Zeeland 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef ZwarteMaan het volgende:
2e op 10 seconden
Australie 1
Spanje 3Die staan ook 1 in het klassement.
![]()
een pot nat ;-) my badquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland 1Die staan ook 1 in het klassement.
![]()
Die mogen helaas nog een race totaal verneuken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef ZwarteMaan het volgende:
GB 11e overigens - dur virtueel zilver nu![]()
![]()
Zou toch mooi zijn dan staan ze wat dat betreft gelijk met Lies en Lobquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die mogen helaas nog een race totaal verneuken.![]()
Italianen naar 17. Het zijn nu de Fransen naar P4 virtueel. Zesde in de race nu."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Goed idee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kunnen we het baanwielrennen (GB) en het tafeltennis, schoonspringen en badminton (China) ook wel opdoekenZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS![]()
Hopen dat L&L straks weer over die Bitten heen gaan, zou ik ook wel willen in het geval van Mills.quote:![]()
![]()
1. NZ, 2. GB. 3. NL. Zoals het hoort dus."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Blijven derde.
Dat matchracen ziet er echt maf uit, de hele tijd alsof ze net botsen...
Jack does it in real time...![]()
Ze liggen net voor, dus het enige wat zij moeten doen is verdedigen. Zorgen dat ze er niet voorbij komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:09 schreef DeeBee het volgende:
Die Australiers zijn telkens nét slimmer...![]()
Precies, ze hoeven alleen te verdedigen en het wind uit de zeilen van de Nederlandse dames houden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze liggen net voor, dus het enige wat zij moeten doen is verdedigen. Zorgen dat ze er niet voorbij komen.![]()
Dat hebben ze dan niet goed gedaan als ik het zo zie!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies, ze hoeven alleen te verdedigen en het wind uit de zeilen van de Nederlandse dames houden.Go ladies!
![]()
Best of 5quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Is het nu trouwens 1 overwinning of best of 5?![]()
Wat houdt die vlag in?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
blauwe vlag voor Nederland... wat is dat?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
de manoeuvre van Australie vond ik heel erg gevaarlijk juistquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef TheArt het volgende:
Nu een blauwe vlag voor N. Ik denk diskwalificatie ofzo?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het antwoord
The first Attention signal is made at 10 minutes prior to start and Code Flag F is hoisted.
The boats will generally be on their assigned side of the starting area, Blue flagged vessel on the port side and Yellow flagged vessel on starboard side.
At 6 minutes, Code Flag F is removed.
At 5 minutes, the Warning signal, numeral pennant associated with the flight number, will be displayed. (note: for the Alexandra Cup series this will always be numeral pennant 1)
At 4 minutes, the Preparatory signal is given and Code Flag P is hoisted. At the Preparatory Signal, each boat must be outside of the starting area defined by a line perpendicular to the starting line through the starting mark on each boat’s assigned end. After the Preparatory signal, the boats may enter the starting area from the course side of the starting line.
This is the period where each boats works hard to find a pre-start advantage using the Rules of Sailing to their advantage.
At 2 minutes prior to start, a sound signal is made and boats must have entered the starting area. If one or both have not entered the starting area, then a Yellow or Blue flag, as appropriate, is displayed indicating that the boat has incurred a penalty.
At the Starting signal, warning and Preparatory flags are removed. If one or both vessels have crossed the starting line to the course side prior to the starting signal, then a Yellow or Blue flag, as appropriate, will be displayed until all vessels have started properly.![]()
19pnt voor Frankrijk, voor plek vier en de bovenste plekken zijn nog niet uit zicht. Vasthouden dus!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
8e pas.. .quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
netjes !!
dit was ook tevens de medal race ??![]()
Nee, absoluut niet. Race 8. Morgen nog 2 race en dan volgt vrijdag de MR.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
netjes !!
dit was ook tevens de medal race ??![]()
Wat is de straf dan deze keer ??? en wat zijn de consequenties danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef cap het volgende:
Precies, blauwe vlag + 1 keer hoorn is een straf, helaas voor NED deze keer.![]()
Verkapte jinxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben een gouden zaak voor het podium gedaan.
♫![]()
Matchracequote:
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
Het protocol voor Dorian voor de rest van vandaag:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dus je MOET daar in dat HHH gehuldigd wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef marcodej het volgende:
Het protocol voor Dorian voor de rest van vandaag:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu op de NOS, een herhaling dus?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Nee hoor is livequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:14 schreef One_of_the_few het volgende:
Nu op de NOS, een herhaling dus?Ze doen het nog even over voor ons.
![]()
Hij kent die vrouw?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Je hebt Live en je hebt NOS live.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor is liveZe doen het nog even over voor ons.
Dit is dus NOS liveKein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Oh ja, dat was hetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt Live en je hebt NOS live.
Dit is dus NOS live![]()
![]()
quote:
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Heroes
Die kop van hem
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ach de NOS zet er iig geen 'Live' bij in tegenstelling tot Sporza zo af en toe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt Live en je hebt NOS live.
Dit is dus NOS liveSport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Bowie op de achtergrond!
Heroes!
Kein gewalt! Wir sind das volk!
denk daar nog eens een oranje pruik bijquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
Mart weet vast nog wel een paar sporters die kunnen switchen naar kite-surfen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
"en reken maar dat ie dit gaat vieren"
Partytime in Weymouth, die gaan iets meemaken!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooie beelden.Leuk ook dat Stephan van den Berg erbij stond. Kan het symbolischer?
Zou leuk zijn als windsurfen hierdoor weer een boost krijgt in Nederland. Van Rijsselberghe is een prima boegbeeld. Hij heeft een goede uitstraling en is een prima atleet.![]()
Netjes. Ruime voorsprong op 4 en in de buurt van 1 en 2.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Nober het volgende:
Women's 470 na 8 races:
21 Nieuw-Zeeland
25 Groot-Brittannië
28 Nederland
47 Frankrijk
53 BraziliëBeatus vir qui suffert tentationem.
Kitesurfen moeten wequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef Leatherface het volgende:
Mooie beelden.Leuk ook dat Stephan van den Berg erbij stond. Kan het symbolischer?
Zou leuk zijn als windsurfen hierdoor weer een boost krijgt in Nederland. Van Rijsselberghe is een prima boegbeeld. Hij heeft een goede uitstraling en is een prima atleet.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoe zit het met de matchrace?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Eigenlijk niet. Nederland levert de "book end" winnaars van het Olympisch windsurfen: de eerste en de laatste.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef Leatherface het volgende:
![]()
![]()
LB en LW zijn (heel verrassend) niet zo goed gestart in de race. Engeland op 5. Nieuw Zeeland op 6. Nederland op 17
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC![]()
dat is wel bijzonderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Nederland levert de "book end" winnaars van het Olympisch windsurfen: de eerste en de laatste.![]()
![]()
N-Z naar 4. Engeland naar 8. Nederland naar 16"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC![]()
Ik hou meer rekening met brons en dan zie je Italië naar 3 en Frankrijk naar 5.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:24 schreef Crocmaz het volgende:
N-Z naar 4. Australië naar 8. Nederland naar 16
Forum Opties Forumhop: Hop naar: