Meer is beter?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dan snap je duidelijk niet waar ik het over heb.
Maar als jij 50 kennissen denkt te kunnen mobiliseren waarvan je de helft al vele jaren niet meer ziet en weet te lokaliseren, mijn respect.
Dat kan natuurlijk niet meer als je eenmaal een FB account hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef Leandra het volgende:
Oh, en naar de buurvrouw zwaai ik nog gewoon, en als een van beiden in de tuin bezig is dan komt de ander even een praatje maken.... ouderwetsche sociale controle
Waarom zou je uberhaupt willen socializen met meer dan 2 andere mensen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer is beter?
Waarom zou je een vage kennis van 15 jaar geleden nog willen lokaliseren? Omdat je destijds een excursie met ze hebt gemaakt op Gran Canaria?
Ik vind het wel schattig, hoe trots sommige zijn omdat ze iets niet hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen alle 'Kijk mij eens niet-conform geen facebook hebben'-posters ergens anders gaan mieren?
Dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer is beter?
Waarom zou je een vage kennis van 15 jaar geleden nog willen lokaliseren? Omdat je destijds een excursie met ze hebt gemaakt op Gran Canaria?
Gewoon, omdat het kan. De mogelijkheid schept de behoefte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer is beter?
Ja hoor. 1000'en cameras en scanapparatuur overal, lui worden overal gedatabased, van iedereen die er nog geen heeft bestaat al een Facebook/Google schaduwprofiel, en dan denken lui nog dat ze niet als verdachten Geboren worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Verdachte FOK!kers die hiermee hun verdachtheid willen verdoezelen
Het gaat er toch om dat het artikel omschrijft dat je verdacht bent als je geen gebruik maakt van FB. Of het nou een onzinnig artikel is ja of de nee. Dan krijg je nu eenmaal tegenstanders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig, hoe trots sommige zijn omdat ze iets niet hebbenZullen ze net zo rigoureus kritisch zijn op andere populaire zaken?
Wat is een facebook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen alle 'Kijk mij eens niet-conform geen facebook hebben'-posters ergens anders gaan mieren?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn vrienden, kennissen en familie bel ik gewoon op of nog beter: we spreken gewoon in real life af.
Ik ben ook trots als zijnde geen Facebookhebbende en een smartphone heb ik ook al niet, nu ben ik dubbel verdacht zeker?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig, hoe trots sommige zijn omdat ze iets niet hebbenZullen ze net zo rigoureus kritisch zijn op andere populaire zaken?
Nee, jij niet. Want ouwe mensen hoeven het niet volgens het artikel. Die tellen niet mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook trots als zijnde geen Facebookhebbende en een smartphone heb ik ook al niet, nu ben ik dubbel verdacht zeker?
Waarom zou je daar trots op (moeten) zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook trots als zijnde geen Facebookhebbende.
Oh ja gelukkig, overheen gelezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Want ouwe mensen hoeven het niet volgens het artikel. Die tellen niet mee.
Dat ik niet wil dat iedereen alles van mij weet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waarom zou je daar trots op (moeten) zijn?
Nee. Maar tof dat je trots op zoiets trivaals kan zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook trots als zijnde geen Facebookhebbende en een smartphone heb ik ook al niet, nu ben ik dubbel verdacht zeker?
Het hebben van een smartphone of Facebookpagina staat natuurlijk niet per definitie gelijk aan dat iedereen (bijna) alles van je weet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ik niet wil dat iedereen alles van mij weet?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Soms kots ik ervan in wat voor wereld we tegenwoordig leven.
Voor mij geldt dat ik niet zomaar met iets meedoe omdat iedereen het doet, en dat ik altijd op mijn hoede ben geweest voor dat wat je op internet deelt je in de staart kan bijten, ook nog vele jaren later, en dat ik in het algemeen niet meedoe met bedrijven die je persoonlijke informatie proberen te ontfutselen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Waarom zou je daar trots op (moeten) zijn?
Laat ik het zo zeggen: Ik bepaal van informatie over mijzelf zelf wat ik wanneer met wie deel. Ik geloof niet dat facebook mij wil faciliteren bij die beslissingen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het hebben van een smartphone of Facebookpagina staat natuurlijk niet per definitie gelijk aan dat iedereen (bijna) alles van je weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |