Pas op dat het niet te lang duurt. want de irritaties beginnen op te spelen binnen FHF..quote:
Tof.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas op dat het niet te lang duurt. want de irritaties beginnen op te spelen binnen FHF..
Het is volgens mij juist de hoogste tijd voor een hartverwarmend project ipv het zoveelste inboedeltopic..
Ik zal, als ik me ertoe kan zetten, ook eens over wat gaan nadenken..
Wellicht dat me wel iets te binnen schiet. Maar reken nog maar nergens op..
Momenteel druk met vanalles, dus vol hoofd
Ik bedoelde het ook niet om een discussie uit te lokken oid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het hoeft ook verder geen discussiepunt te zijn. Voor Lies is het een heel belangrijk topic. En voor meerdere mensen. Het geeft gewoon een mooi beeld van de mensen die hier posten.
That's all.
eerst denken dan doen.. klopt mee eens..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb echter in die situatie opeens een aantal mensen dien terugkrabbelen en nuanceren. En dat hadden ze eerder moeten doen.
waar doel je dan op?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas op dat het niet te lang duurt. want de irritaties beginnen op te spelen binnen FHF..
Het is volgens mij juist de hoogste tijd voor een hartverwarmend project ipv het zoveelste inboedeltopic..
Ik zal, als ik me ertoe kan zetten, ook eens over wat gaan nadenken..
Wellicht dat me wel iets te binnen schiet. Maar reken nog maar nergens op..
Momenteel druk met vanalles, dus vol hoofd
Ja zoiets, voor een goed doel ofzo..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar doel je dan op?
een meeting? een groepsproject?
ik zal mee denken..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja zoiets, voor een goed doel ofzo..
Voor een groep mensen bijvoorbeeld, i.p.v. voor individuen die bepaalde spullen nodig hebben..
Ok, dan is het wellicht niet specifiek FHF, maar eerder FHA (Fok helpt anderen).
Heb nu effe geen zin om dat topic waar ik op doel op te zoeken hoor,, Zit dit te volgen, WSBK op tv en zit nog the Whatsappen..
Niet met mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja zoiets, voor een goed doel ofzo..
Voor een groep mensen bijvoorbeeld, i.p.v. voor individuen die bepaalde spullen nodig hebben..
Ok, dan is het wellicht niet specifiek FHF, maar eerder FHA (Fok helpt anderen).
Heb nu effe geen zin om dat topic waar ik op doel op te zoeken hoor,, Zit dit te volgen, WSBK op tv en zit nog the Whatsappen..
Klopt.. is lastig appen zonder nummer..quote:
slaap lekker!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Daar lies mijn valse slaapliedje niet wil horen dan maar deze voor iedereen:
Slaap lekker
Mijn nummer is zo simpelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt.. is lastig appen zonder nummer..
0612345678?quote:
je kan 2 dingen doen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:06 schreef Pulver het volgende:
Maar het zijn net wouten.
Zo verschrikkelijk overtuigd van hun eigen gelijk dat je net zo goed tegen een muur kan lullen.
whahahahahahahaha gamma!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
06-12345678.. Die is idd makkelijk zeg
Ik wil niks horen over connecten nu jah...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:15 schreef dolfina-chica het volgende:
dat waren maar 4sec. verschil!!!
praxis.. doe het zelf?
ofuhhh nokia.. connecting people?
praxis.. doe het zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil niks horen over connecten nu jah...
inderdaad een makkelijk nummerquote:
ik had vroeger een gaaf nummer.. die ik nog steeds weet... (dat nummer heb ik al 10jaar niet meerquote:
Ik weet mijn telefoonnummer van 1971 tot 1981 nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had vroeger een gaaf nummer.. die ik nog steeds weet... (dat nummer heb ik al 10jaar niet meer)
daar had ik een truukje voor om te onthouden![]()
mijn leeftijd toen ik nummer kreeg... leeftijd van mijn halfbroertje.. geboortejaar moeder geboortejaar vader
Toen bestond ik nog nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet mijn telefoonnummer van 1971 tot 1981 nog.
wel al mijn adressen vanaf mijn 6de tot nu.. met postcodes... lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet mijn telefoonnummer van 1971 tot 1981 nog.
dat is waar... volgens mij was ie voor anderen ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha. Maar dat is dan geen makkelijk nummer voor andere, alleen voor jou
Btw, het hoost hier opeens
ik alleen die laatste 2 jaarquote:
Ik ben van 1990quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik alleen die laatste 2 jaar
Toen ik geboren werd waren er nog geen postcodes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wel al mijn adressen vanaf mijn 6de tot nu.. met postcodes... lol
telefoonnummers niet meer allemaal.. deels wel
hier 79quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben van 1990![]()
Dus ik bestond zelfs niet eens bijna in die tijd
bsn ken ik wel, maar controleer ik wel altijd, of ik hem goed hebquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Cijfers ben ik ook wel goed in. Weet zelfs mn BSN uit mn hoofd
Alleen Qua wiskunde zijn cijfertjes niet mijn ding :p
quote:
Jaja, en dan kan ik meteen met de schilderkwast aan de slag zekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:32 schreef DJMO het volgende:
als je 40km doorrijdt kun je op de koffie komen @jk
Good morning!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:16 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh!!!
ik kreeg net mijn wake-up call: "goeiuh mogguh mama dolfie!!"
40km verderop, hoor ik net..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:19 schreef Merlijn het volgende:
* meldt vanuit Amsterdam *
Is er al koffie?
Hee Egberts! Goed geslapen? Koffie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:39 schreef Egberts het volgende:
* knip *
En vooral een gezellige SC houden waar iedereen zich welkom voelt?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee Egberts! Goed geslapen? Koffie?
Ola!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee Egberts! Goed geslapen? Koffie?
* Merlijn rondje koffie doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ola!
Nee / Ja
Volgens mij word ik of kortaf of typ ik lange verhalen als ik slecht geslapen heb
hoe vroeger we beginnen, misschien des te meer...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:14 schreef frederik het volgende:
De zwerversactie betrof een inzameling ten behoeve van zwervers in Rotterdam, uitdeling ging via een daklozen opvang ofzo (was het jaar voor of na dat FOK! voro FOK), later is er ook een actie voor asieldieren geweest, daar gingen dingen richting het asiel van ik meen zwolle (maar daar kan ik in verbeterd worden). Waren steeds acties aan het einde van het jaar
Koekje erbij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:24 schreef belle1608 het volgende:
mogge nieuwe ronde koffie en thee voor jullie
je had net zo goed je shampoo mee kunnen nemen naar buiten, dan was je ook schoon geweest..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:35 schreef Ireth het volgende:
Goeiemugguh!![]()
Had me daarstraks na het douchen net zo goed niet af kunnen drogen... een rondje met Joep en ik ben wéér zeiknat!Hollands kutweer
Ziet er zo raar uit..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je had net zo goed je shampoo mee kunnen nemen naar buiten, dan was je ook schoon geweest..
Waarom ben je dan ook zo lang op gebleven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik was vanochtend om kwart over 6 nog wakker![]()
Ben kapoooooot
nee hoor, ik ga aan dit huis niks opknappen .. hoop er binnen twee jaar weer weg te zijn (aangezien het contract maar twee jaar is).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jaja, en dan kan ik meteen met de schilderkwast aan de slag zeker
Nèhh.. d'r moet ook nog gewerkt worden hè, anders komt er geen brood op de plank.
En aangezien m'n brood bijna op is..
[..]
Good morning!
[..]
40km verderop, hoor ik net..
Waar?quote:
Je hoeft er gelukkig ook nagenoeg niets aan op te knappen. En dat je een kontrakt hebt voor 2 jaar wil niet zeggen dat je er dan uit moet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee hoor, ik ga aan dit huis niks opknappen .. hoop er binnen twee jaar weer weg te zijn (aangezien het contract maar twee jaar is).
JK ging koekjes uitdelen zag ik..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Je hoeft er gelukkig ook nagenoeg niets aan op te knappen. En dat je een kontrakt hebt voor 2 jaar wil niet zeggen dat je er dan uit moet.
weet ik, huurdersbescherming, zei papabear ook alquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Je hoeft er gelukkig ook nagenoeg niets aan op te knappen. En dat je een kontrakt hebt voor 2 jaar wil niet zeggen dat je er dan uit moet.
He.. verdorriequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je bent te laat man, ze zijn al op..
Wie heeft de laatste gepakt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je bent te laat man, ze zijn al op..
Je hebt nu ook een fijn huisje gevonden en wat er over 2 of 10 jaar op je weg ligt zie je dan wel weer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
weet ik, huurdersbescherming, zei papabear ook almaar ik zie me hier ook geen tien jaar wonen als ik eerlijk ben
voor nu is het een heerlijk huis iig!
Bepaalde tijd houdt in dat het contract niet eerder beeindigd kan worden (zowel huurder als verhuurder). Je hebt met tijdelijke huurcontracten wel huurrechten, die rechten zijn wel iets minder streng als bij onbepaalde tijd contracten. Een verschil is bijvoorbeeld dat er geldig opgezegd mag worden door de verhuurder indien die zelf de vorige huurder is en er dan weer in wil (en daarnaast nog ik meen 2 redenen die wel bij tijdelijk mag, en niet bij onbepaald)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef dolfina-chica het volgende:
houdt dat in dat je dan minimaal wel 2 jaar daar moet blijven wonen?
Best lang voor bepaalde tijd.. vind ik.
uit m'n hoofd, heb het contract niet bij de hand, is de minimale tijd een half jaar, en maximaal twee jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef dolfina-chica het volgende:
houdt dat in dat je dan minimaal wel 2 jaar daar moet blijven wonen?
Best lang voor bepaalde tijd.. vind ik.
ow..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef frederik het volgende:
[..]
Bepaalde tijd houdt in dat het contract niet eerder beeindigd kan worden (zowel huurder als verhuurder). Je hebt met tijdelijke huurcontracten wel huurrechten, die rechten zijn wel iets minder streng als bij onbepaalde tijd contracten. Een verschil is bijvoorbeeld dat er geldig opgezegd mag worden door de verhuurder indien die zelf de vorige huurder is en er dan weer in wil (en daarnaast nog ik meen 2 redenen die wel bij tijdelijk mag, en niet bij onbepaald)
dat valt weer mee dan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
uit m'n hoofd, heb het contract niet bij de hand, is de minimale tijd een half jaar, en maximaal twee jaar.
Ik ben voor de verandering ook niet aan het werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:44 schreef Ehhe het volgende:
Hallooo
Ik hoef vandaag, voor de verandering, niet te werken
Als huurder en verhuurder het samen eens worden met een kontraktsontbinding dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow..
dan vind ik het nog lang 2 jaar..
zeker als huis zijnde.. (voor een huurder zijn/haar kant)
Nouja, dan krijg je tenminste betaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering ook niet aan het werken(wel aanwezig op mijn werk)
Kon niet slapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook zo lang op gebleven?
Idderdaat, maar je moet wel oppassen dat het niet opvalt want anders sta je op straat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, dan krijg je tenminste betaald.
wat heb je een irritante PI trouwens
Moeten we de volgende keer met zijn allen maar een slaapliedje voor je zingen?quote:
PI is 3,14 een andere PI ken ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, dan krijg je tenminste betaald.
wat heb je een irritante PI trouwens
PostIcon suffiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef Egberts het volgende:
[..]
PI is 3,14 een andere PI ken ik niet
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat gele ding met die rode vlek?
ik snap dat je niet zomaar op straat wilt staan, ik snap ook dat je niet zomaar wil dat je huurder de poten neemt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als huurder en verhuurder het samen eens worden met een kontraktsontbinding dan is er niets aan de hand.
Een minimale kontraktsduur is ter bescherming van bijde partijen. De huurder zit niet ineens met een vertrekkende huurder. En de huurder kan er niet zomaar uitgeschopt worden.
Dat is idd ook wel lang, bij mijn vorige woningen was het één jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik snap dat je niet zomaar op straat wilt staan, ik snap ook dat je niet zomaar wil dat je huurder de poten neemt.
maar dan vind ik 2jaar best lang.
Zit er inderdaad een minimale tijd van een half jaar dat je er moet wonen, dan kan ik er nog inkomen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tof!! Dit word gewoon in userfoto topic geplaatst, mn zoontjeee
[..]
Grappig tochquote:
Da's beterquote:
Ik moest ook wel lachen, alles goed met Deniz?quote:
quote:
Oh wat een leukerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tof!! Dit word gewoon in userfoto topic geplaatst, mn zoontjeee
[..]
Ik ben niet alleen, ik heb jullie toch?quote:
Lijkt goed te zijn idd, het is eindelijk een droog buiten.quote:
Ik zit toch binnen, dus of het nu droog is buiten of niet maakt me nie zo veel uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef vannelle het volgende:
Lijkt goed te zijn idd, het is eindelijk een droog buiten.
Maar mij wel! Moet nog naar buiten zometeen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik zit toch binnen, dus of het nu droog is buiten of niet maakt me nie zo veel uit
Gewoon tussen de druppels door lopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar mij wel! Moet nog naar buiten zometeen.
Goed!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hai! Hoe is't met jou ondertussen?
En als het regent valt er meer naast je dan op jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar mij wel! Moet nog naar buiten zometeen.
Toch niet altijd hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Egberts het volgende:
[..]
En als het regent valt er meer naast je dan op je
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gewoon tussen de druppels door lopen.
Ik heb altijd de pech dat ik meer druppels raak dan ik ze ontwijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Egberts het volgende:
[..]
En als het regent valt er meer naast je dan op je
Spannend joh, je eigen huisje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Goed!!![]()
Datum van contrakt tekenen komt steeds dichterbijAlles is zo goed als geregeld en de rest ach ja
![]()
Some things will never change![]()
En daar??
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb altijd de pech dat ik meer druppels raak dan ik ze ontwijk.
Hoezo foto's? tomtom stuk??quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Spannend joh, je eigen huisje!
Ben erg benieuwd naar de foto's als je er eenmaal in zit.
Hier gaat alles wel, het kán makkelijker maar het gaat op zich wel.
Oh ja, jij had ook een huisje gevonden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Goed!!![]()
Datum van contrakt tekenen komt steeds dichterbijAlles is zo goed als geregeld en de rest ach ja
![]()
Some things will never change![]()
En daar??
TomTom doet het nog uitstekend, kom wel eens een bakkie doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hoezo foto's? tomtom stuk??![]()
![]()
Nee maar komt goed![]()
Ach het kan altijd makkelijker maar soms vinden we de moeilijkere weg nu eenmaal spannender
Ja 5 september, sleutels en contrakt tekenenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh ja, jij had ook een huisje gevonden.Weet je ook al wanneer je erin kan?
Dat is je geraaienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
TomTom doet het nog uitstekend, kom wel eens een bakkie doen.
Dus het wordt nog voor je opgeknapt ook, dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja 5 september, sleutels en contrakt tekenen
(na 13 augustus gaan ze nog renoveren, badkamer en keuken)
[..]
Dat is je geraaien![]()
Ja was ik ook verbaasd overquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus het wordt nog voor je opgeknapt ook, dat is wel fijn.
Zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, het is weer tijd om te werken..
Werkse dan maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, het is weer tijd om te werken..
En dat laatste daar gaat het om, gefeliciteerd er mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja was ik ook verbaasd overkeuken en badkamer waren kennelijk al sterk verouderd..(weinig van te zien overigens maar ok,) beide niet zo heel ruim, maar groot genoeg voor mij alleen dus ik ben er blij mee
![]()
Ja toch, lang genoeg op gewacht! haha.. dank je wel!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dat laatste daar gaat het om, gefeliciteerd er mee.
quote:
Is er al wel bier of moet ik daarvoor zorgen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De popcorn is op Dolfi...dus die moet eerst even gehaald worden. Daarna kan ie weer
Actionquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:28 schreef Inlognaam het volgende:
Onder invloed word je losser schijnt. Dus een voorraadje bier is altijd handig
* Inlognaam gaat de economie spekken en even naar de Kruidvat en de Action.
Toe maar, dat wordt nog druk..quote:
Ik heb popcorn in de vreetla liggen hoor. Anyone?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De popcorn is op Dolfi...dus die moet eerst even gehaald worden. Daarna kan ie weer
Jij hebt mazzel want je woont er halverwege tussen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toe maar, dat wordt nog druk..
[..]
Ik heb popcorn in de vreetla liggen hoor. Anyone?
Elektrische schroevendraaier, reflectorsetje en remmenreiniger is het geworden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Action![]()
Becky's Tomatenbrood.
Zo ontzettend geweldig knap!quote:
goud goud goud!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo ontzettend geweldig knap!![]()
![]()
![]()
Ik was gewoon plaatsvervangend zenuwachtig.![]()
quote:
Waarmee eigenlijk?quote:
Exact.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Met wat sierlijk zwiepen op de rekstok of hoe dat ding ook heet.
alles bleef hangen bij mij... dus ik zag alleen mijn eigen postsquote:
Hier bleef ie ook hangenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alles bleef hangen bij mij... dus ik zag alleen mijn eigen posts
quote:
Heb je je eten aan laten branden?quote:
Nee dat jullie niet konden posten. Ik moet eerst de kast inkruipen om te zien wat ik ga koken en dan zal ik daarna maar naar de spar de benodigde ingredienten halen :pquote:
Is die Spar nog wat? We krijgen er in Delft ook eentje, maar ik heb geen idee of het een verbetering is en of ze interessante aanbiedingen hebben eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee dat jullie niet konden posten. Ik moet eerst de kast inkruipen om te zien wat ik ga koken en dan zal ik daarna maar naar de spar de benodigde ingredienten halen :p
Was om kwart voor 7 thuis van werken :p
Ik had geen zin om nog langs de super te gaan dus het is nog een verrassing wat ik zo ga eten. Der ligt sowieso nog wel het één en ander in de vriezer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee dat jullie niet konden posten. Ik moet eerst de kast inkruipen om te zien wat ik ga koken en dan zal ik daarna maar naar de spar de benodigde ingredienten halen :p
Was om kwart voor 7 thuis van werken :p
Harstikke duur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is die Spar nog wat? We krijgen er in Delft ook eentje, maar ik heb geen idee of het een verbetering is en of ze interessante aanbiedingen hebben eigenlijk?
Zakdoekje nodig?quote:
Best wel.. Heb net iets behoorlijk schokkends meegemaakt tijdens werk. Ben behoorlijjk overstuurquote:
Wat voor werk doe je nu en wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Best wel.. Heb net iets behoorlijk schokkends meegemaakt tijdens werk. Ben behoorlijjk overstuur
Ik heb in de eerste hulp gezeten en dat heb ik ook wel meegemaakt. En een epileptische aanval is zeker geen leuk gezicht. Geen wonder dat je overstuur bent.quote:
Foute tip, om de mond te beschermen moet je wat doen. Natuurlijk niet je hand in de mond van het so steken maar een portomonnee werkt zeer goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef Ehhe het volgende:
Bah Jaleesa, sterkte.
Mocht je ooit weer zoiets meemaken: Nooit iets in de mond stoppen van iemand die een epileptische aanval heeft. Weet dat jij het niet hebt gedaan hoor, maar gewoon als algemene tip
Daarmee kan je nog meer schade toebrengen. Wanneer was jouw laatste opfriscursus EHBO? Richtlijnen wat dat betreft zijn veranderd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Foute tip, om de mond te beschermen moet je wat doen. Natuurlijk niet je hand in de mond van het so steken maar een portomonnee werkt zeer goed.
Succes daarmee als iemand in een kaakklem ligt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Foute tip, om de mond te beschermen moet je wat doen. Natuurlijk niet je hand in de mond van het so steken maar een portomonnee werkt zeer goed.
Dit iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Succes daarmee als iemand in een kaakklem ligt.
Stabiele zijligging, voorwerpen uit de buurt weghalen zodat de persoon zich niet bezeert en uit laten schokken, dat is het enige wat je kunt doen.
Absoluut. En op zo'n moment kun je als omstander ook niet helder nadenken. Gelukkig dat hij (en Jaleesa) handelden, vaak genoeg staan mensen erbij en kijken ernaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dit idd.
Maar ik snap die man ook heel goed, als zoiets gebeurt wil je *iets* doen
Het heeft hem alleen zn duim gekostquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Absoluut. En op zo'n moment kun je als omstander ook niet helder nadenken. Gelukkig dat hij (en Jaleesa) handelden, vaak genoeg staan mensen erbij en kijken ernaar.
Dat moet ik zien dat je iemand met een epileptische aanval in de stabiele zijligging krijgt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Succes daarmee als iemand in een kaakklem ligt.
Stabiele zijligging, voorwerpen uit de buurt weghalen zodat de persoon zich niet bezeert en uit laten schokken, dat is het enige wat je kunt doen.
Niet dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat moet ik zien dat je iemand met een epileptische aanval in de stabiele zijligging krijgt.![]()
Maar je hebt idd voor de rest gelijk, maar om de mond en tanden te beschermen is dat iets wat je kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Is mij gelukt hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat moet ik zien dat je iemand met een epileptische aanval in de stabiele zijligging krijgt.![]()
Maar je hebt idd voor de rest gelijk, maar om de mond en tanden te beschermen is dat iets wat je kan doen.
De kinlift is toch juist als je iemand gaat reanimeren? Die moet je ook doen als iemand op z'n rug ligt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
M. Vertelt net dat ze bij hun op ZHKH (EHBO voor militairen) wel een truc leren met de mond. Alleen stop je er dan niks in. Chin lift en jaw thrust. Oftwel pak iemands bekkie vast en duw de wang dan met je duim naar binnen. Effe kieken of ik een plaatje kan vinden :p
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef Ireth het volgende:
En nu zie ik pas dat ze flink gegroeid zijn in de bijna 4 weken dat we ze nu hebben!
[ afbeelding ]
Maar goed dat er binnenkort een grotere kooi komtAww wat een mooierdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
En dan bijt die persoon zijn wang kapot.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
M. Vertelt net dat ze bij hun op ZHKH (EHBO voor militairen) wel een truc leren met de mond. Alleen stop je er dan niks in. Chin lift en jaw thrust. Oftwel pak iemands bekkie vast en duw de wang dan met je duim naar binnen. Effe kieken of ik een plaatje kan vinden :p
Ik zeg alleen maar wat hun s geleerd ik ventileer mn mening nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan bijt die persoon zijn wang kapot.![]()
![]()
![]()
Ik ben er geen voorstander van.
Elke aanval is weer anders ik heb het meerdere malen meegemaakt. En ik heb dat trucje nog nooit hoeven toepassen gelukkig. Maar één opmerking dus we, nooit je hand gebruiken want de bijtkracht is erg hoog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is mij gelukt hoor.
Geen mooie en rustige stabiele zijligging, maar wel zodanig kunnen draaien dat ze niet in haar eigen speeksel of tong stikte.
In de buurt van haar mond ben ik verder echt niet geweest toen ze nog middenin de aanval zat, dat kwam daarna, toen ze rustig werd en begon bij te komen.
Dat idd nooit doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan bijt die persoon zijn wang kapot.![]()
![]()
![]()
Ik ben er geen voorstander van.
Dat is ook juist de bedoeling. Gewoon zo min mogelijk doen en zorgen dat diegene zich niet aan iets scherps kan stoten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat hun s geleerd ik ventileer mn mening niet
Wij hadden een schoolgenoot die regelmatig een epilepische aanval had. Die zat vaak bij ons in de gang. As t gebeurde zorgden we ervoor dat hij zn hoofd niet kon stoten aan de verwarming en aan de vloer en voor de rest laten gaan. Maarja dat is ook alweer 12/13 jaar geleden
Als t weer voorkomt zou ik t ook zo doen. Kan ik ook niks fout doen:pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is ook juist de bedoeling. Gewoon zo min mogelijk doen en zorgen dat diegene zich niet aan iets scherps kan stoten.
En zorg dat je erachter komt of deze persoon bekend is met epilepsie. Zo nee: 112 bellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als t weer voorkomt zou ik t ook zo doen. Kan ik ook niks fout doen:p
Dat is ook het beste wat je kan doen maar de omstandigheden tellen ook mee. Als het op de rand van het perron is en er komt een trein aan is weer wat anders dan dat het op een dorpsplein gebeurd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is ook juist de bedoeling. Gewoon zo min mogelijk doen en zorgen dat diegene zich niet aan iets scherps kan stoten.
Dat is ook wat ik eerder heb gezegd. Dat in het geval van Jaleesa het juist goed was om hem tegen te houden. Lezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook het beste wat je kan doen maar de omstandigheden tellen ook mee. Als het op de rand van het perron is en er komt een trein aan is weer wat anders dan dat het op een dorpsplein gebeurd.
Ik een broodje bal gehakt met mayonaise...quote:
Beetje laat nu.. balenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb nog ijs in de vriezer geloof ik. Maar ik heb er geen zin in xD. Kom maar haluh!
Ook lekker.. alleen ik heb nu zin in wat fris eigenlijk, wat kouds..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik een broodje bal gehakt met mayonaise...
Bal gehakt lig in de pan, mayonaise ligt in de koelkast, alleen dat bolletje mist...
Bal gehakt kan je ook koud etenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Beetje laat nu.. balen
[..]
Ook lekker.. alleen ik heb nu zin in wat fris eigenlijk, wat kouds..
Maargoed
* Rucky zet een glaasje neer voor JK.quote:
Slobber, slobber, slobber.. Op!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky zet een glaasje neer voor JK.
[ afbeelding ]
Iemand nog wat te drinken?
Zeg maar waar je zin in hebt dan zet ik het wel op tafel.quote:
Guilty pleasurequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij maakt me misselijk met je kouwe gehaktballen
Naja, ieder z'n meug.. ik hou er iig niet vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Guilty pleasureNet als koude braadworsten
. Niet rauw he, gewoon gebakken en af laten koelen
Ja idd, vlees moet warm zijn als je het tot je neemt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij maakt me misselijk met je kouwe gehaktballen
* JK1982 zoekt naar de rode kaarten...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja idd, vlees moet warm zijn als je het tot je neemt.
Volgens mij zeg ik nu iets verkeerds.![]()
Brood ontdooit vanzelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb nu zin in zoete zooi. Of een kapje van het brood met pindakaas. Of tegelijk!
Maarja, niks in huis en brood ligt in de vriezer. Geen zin om die moeite te doen
Maar dan moet ik het he-le-maal uit de vriezer halen, op een bordje leggen, wachten, smeren.... Nee, laat maarquote:
Jij bent gewoon lui moet even uitrusten. En als je je brood uit de vriezer halen en tijdens het ontdooien kan je even uitrusten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het he-le-maal uit de vriezer halen, op een bordje leggen, wachten, smeren.... Nee, laat maar
Hihiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
*Yska smeert een lekker kontje pindakaas voor Ehhe*
Ik ben AARTSLUI. Echt, er bestaat volgens mij niemand luier dan ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent gewoon lui moet even uitrusten. En als je je brood uit de vriezer halen en tijdens het ontdooien kan je even uitrusten.
Dubbel fris ananas & mangoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg maar waar je zin in hebt dan zet ik het wel op tafel.
Coolbest strawberry hill is ook erg lekker!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dubbel fris ananas & mangoof coolbest mango dream
Als je echt lui zou zijn dan zou je niet balen dat er dagen voorbij gaan dat je niet mag komen werken. Dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben AARTSLUI. Echt, er bestaat volgens mij niemand luier dan ik
En daarbij hoef ik ook niet meer te eten nu, heb gewoon avondeten gehad.
wie loopt er nu met pindakaas op zijn/haar kont?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
*Yska smeert een lekker kontje pindakaas voor Ehhe*
Jaa die mag ook:Dquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Coolbest strawberry hill is ook erg lekker!
Hmja, dat is mss ook wel weer zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als je echt lui zou zijn dan zou je niet balen dat er dagen voorbij gaan dat je niet mag komen werken. Dus.
Wij noemen het een kontje, dat laatste stukje brood. Ook wel het kapje genoemd. Maar wij zeiden altijd kontje :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
wie loopt er nu met pindakaas op zijn/haar kont?
nah ik noem t gewoon effectief indelen van je inspanningenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben AARTSLUI. Echt, er bestaat volgens mij niemand luier dan ik
En daarbij hoef ik ook niet meer te eten nu, heb gewoon avondeten gehad.
i know. ken t als woordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij noemen het een kontje, dat laatste stukje brood. Ook wel het kapje genoemd. Maar wij zeiden altijd kontje :p
Ik noem het ook altijd kontje, maar ik dacht dat men dat hier niet zou snappen dus ik noemde het maar kapje. Maar jij begrijpt mequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij noemen het een kontje, dat laatste stukje brood. Ook wel het kapje genoemd. Maar wij zeiden altijd kontje :p
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nah ik noem t gewoon effectief indelen van je inspanningen
Ik weet ook wel wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik noem het ook altijd kontje, maar ik dacht dat men dat hier niet zou snappen dus ik noemde het maar kapje. Maar jij begrijpt me
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik noem het ook altijd kontje, maar ik dacht dat men dat hier niet zou snappen dus ik noemde het maar kapje. Maar jij begrijpt me
Heul nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oooh. Dus niet alleen lui, maar ook dom ben ik
Yeahhquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]Alleen dan 2 van de rechter... Pompompiepom....
Pindakaas met.. ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb nu zin in zoete zooi. Of een kapje van het brood met pindakaas. Of tegelijk!
Maarja, niks in huis en brood ligt in de vriezer. Geen zin om die moeite te doen
Net maar even een nectarine genomen. Die bewaar ik als ze rijp zijn in de koelkast, dan zijn ze heerlijk fris..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dubbel fris ananas & mangoof coolbest mango dream
Hahaha, die uitdrukking ken ik ook onderdaad..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op de loterij die gaat vallen. Ik heb al wel wat gewonnen in juni en juli. Een kledingcheque van 15 euro en een bosjes rozen. Zo komen we er wel :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Yeahh. Ben jij al druk bezig met voorbereidingen voor je trouwerij?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op de loterij die gaat vallen. Ik heb al wel wat gewonnen in juni en juli. Een kledingcheque van 15 euro en een bosjes rozen. Zo komen we er wel :p
Oehhh wat leuk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op de loterij die gaat vallen. Ik heb al wel wat gewonnen in juni en juli. Een kledingcheque van 15 euro en een bosjes rozen. Zo komen we er wel :p
Kontje brood met pindakaas en boter. En zoete zooi. Gewoon erbij, alles door elkaar vreten jwtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pindakaas met.. ?
[..]
Net maar even een nectarine genomen. Die bewaar ik als ze rijp zijn in de koelkast, dan zijn ze heerlijk fris..
[..]
Hahaha, die uitdrukking ken ik ook onderdaad..
Ik vind 'kontjes' ook altijd wel lekker. Maar niet alleen bij brood, net zo goed met vlees (worstjes) etc.
Nou is niet grappig hoor. Die krengen kunnen wel duizenden euro's kosten. :p nou als k dat met mijn loon bij elkaar moet werken. Ik ben zo bij je terug hoeveel uur dat is. Ik moet eerst naar de wc :pquote:
Ik heb nog een trouwjurk hangenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou is niet grappig hoor. Die krengen kunnen wel duizenden euro's kosten. :p nou als k dat met mijn loon bij elkaar moet werken. Ik ben zo bij je terug hoeveel uur dat is. Ik moet eerst naar de wc :p
Doe een toga bruiloft dan hoef je alleen maar je beddenlaken over je schouder te flikkeren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou is niet grappig hoor. Die krengen kunnen wel duizenden euro's kosten. :p nou als k dat met mijn loon bij elkaar moet werken. Ik ben zo bij je terug hoeveel uur dat is. Ik moet eerst naar de wc :p
Of aan een winnend lot zegt Mike.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik zie een nieuwe FHF-actie: Help Yska aan de trouwerij!
Dat kan ik heel goed!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Of aan een winnend lot zegt Mike.
Maar jullie mogen wel slngers maken :p
Ja dat stelde mn schoonmoeder ook al voor. En die heb ik zelfs aangehad :p er zit maar 1 eis aan de trouwjurk. Ik wil een korset! Die zijn mooi :pquote:
Ik heb eigenlijk altijd pindakaas met suiker erop. Lekker!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kontje brood met pindakaas en boter. En zoete zooi. Gewoon erbij, alles door elkaar vreten jwt
Nectarines zijn ook lekker! Daar had ik laatst lekker vruchtensapje van gemaakt met sinaasappelsap
Die had ik er wel onder! Met flinke vulling, leek het nog watquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja dat stelde mn schoonmoeder ook al voor. En die heb ik zelfs aangehad :p er zit maar 1 eis aan de trouwjurk. Ik wil een korset! Die zijn mooi :p
Ik durf dat nooit te proberen, haha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd pindakaas met suiker erop. Lekker!
M'n zwager neemt meestal pindakaas met hagelslag erop
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had ik er wel onder! Met flinke vulling, leek het nog wat
Pindakaas met suiker of hagelslag. Ben bang dat ik dat heel vies vind ofzoquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
De handel was daarvoor al gekeurd hoor
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef Ehhe het volgende:
Nouja ennieweej, ik ga slapen. Morgen VROEG uit bed! En een hele dag werken yay
had je moeten gokken op de spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
trusten ehhequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef Ehhe het volgende:
Nouja ennieweej, ik ga slapen. Morgen VROEG uit bed! En een hele dag werken yay
raar dat de ambu personeel het laatst niet deed.. toen er 1 voor mijn poten lag...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar er zit een verschil tussen ambu personeel en iemand die er naast staat en direkt mee maakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
raar dat de ambu personeel het laatst niet deed.. toen er 1 voor mijn poten lag...
richtlijnen zijn veranderd... ruimte maken, kijken of je hem in stabiele ligging kan krijgen en laten "gaan" terwijl je belt met 112
kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar er zit een verschil tussen ambu personeel en iemand die er naast staat en direkt mee maakt.
En laten gaan en ervoor zorgen dat het slachtoffer zich niet kan verwonden is het belangrijkste.
tegenwoordig is t de richtlijn niets in zijn mond te stoppen omdat dat juist meer schade aan kan richten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar er zit een verschil tussen ambu personeel en iemand die er naast staat en direkt mee maakt.
En laten gaan en ervoor zorgen dat het slachtoffer zich niet kan verwonden is het belangrijkste.
wat ik hierboven zei.. was een voor mij vreemde man.. eerste keer zoiets.. dus schrik je.. ik twijfelde nog aan hart aanval of ep. dus dan zekere voor onzekere.. ik was ook lichtelijk in paniek, omdat ik niet wist wat ik moest doen.. (dit is trouwens 10jaar geleden) nu nodige ehbo gehad, nu zou ik alleen bellen als ik geen contact krijg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:46 schreef mouthman het volgende:
In principe niets in de mond stoppen, en niet meteen 112 bellen..... sommige mensen zijn nog aanspreekbaar. Als het langer dan 5 minuten duurt dan wel zeker een ambulance bellen, zeker als de persoon niet aanspreekbaar is.
Ik had zelf 3 weken terug een aanval op de stoep voor me huis.... Al m'n buren stonden tegelijkertijd 112 te bellen. Lief hoor, maar niet nodig. Dat kon ik nog net duidelijk maken. Ik heb dan gewoon iemand nodig die even tegen me aan blijft praten.
Iemand die niet aanspreekbaar is heeft in ieder geval veiligheid nodig. Stabiele zijligging zou ik zeker doen. en voor de rest maken dat de persoon zich niet kan stoten of snijden ofzo.
dat is het voornaamste... niet kunnen stikken.. en niet verwonden aan omgeving..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:00 schreef mouthman het volgende:
Ik begrijp het .... Je schrikt je de tering...... Ik heb weleens iemand horen zeggen; iIk dacht dat je dood ging,' enzo..
Volgens mij is het belangrijkste dat je iets doet. Behalve iets in de mond stoppen is eigenlijk bijna alles goed.wat je doet.
En ja stabiele zijligging is moeilijk als iemand ligt te schoppen, maar als je je best doet kom je al een heel end,. als diegene maar niet in de tong of eigen speeksel slikt.
dat had ik ook... wat ik gedaan heb.. volgende dag ziekenhuis gebeld..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik dacht ook dat die man een hartaanval had aangezien zn gezicht ook helemaal paars aanliep.. Al met al kan ik er momenteel niet van slapen en voel ik me rottig
Ik heb gezien dat die man zelf lopend naar de ambulance is gegaan. Dus ik weet dat het goed met m gaat. Maar de hele gebeurtenis blijft behoorlijk hangen. Ik heb ook immense hoofdpijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat had ik ook... wat ik gedaan heb.. volgende dag ziekenhuis gebeld..
met de vraag of alles goed was met die man die toen en toen is binnen gebracht.. omdat ik me ongerust maakte.. ze mogen inhoudelijk geen info geven, maar ze stellen je wel gerust
blijft als film afdraaien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat die man zelf lopend naar de ambulance is gegaan. Dus ik weet dat het goed met m gaat. Maar de hele gebeurtenis blijft behoorlijk hangen. Ik heb ook immense hoofdpijn
He, ik heb mijn vrouw eens gevraagd het te filmen.... ik wist ook niet hoe zo'n aanval eruit zag.. Ze had 20 seconden gefilmd.... Na 5 seconden heb ik het filmpje maar uitgezet... Nasty.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat die man zelf lopend naar de ambulance is gegaan. Dus ik weet dat het goed met m gaat. Maar de hele gebeurtenis blijft behoorlijk hangen. Ik heb ook immense hoofdpijn
billie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
dat wil ik wel geloven ja..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:01 schreef mouthman het volgende:
[..]
He, ik heb mijn vrouw eens gevraagd het te filmen.... ik wist ook niet hoe zo'n aanval eruit zag.. Ze had 20 seconden gefilmd.... Na 5 seconden heb ik het filmpje maar uitgezet... Nasty.
en toch jj, probeer jezelf voor te houden dat het goed is afgelopenquote:
Denk aan iets vet vrolijks,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |