Pas op dat het niet te lang duurt. want de irritaties beginnen op te spelen binnen FHF..quote:
Tof.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas op dat het niet te lang duurt. want de irritaties beginnen op te spelen binnen FHF..
Het is volgens mij juist de hoogste tijd voor een hartverwarmend project ipv het zoveelste inboedeltopic..
Ik zal, als ik me ertoe kan zetten, ook eens over wat gaan nadenken..
Wellicht dat me wel iets te binnen schiet. Maar reken nog maar nergens op..
Momenteel druk met vanalles, dus vol hoofd
Ik bedoelde het ook niet om een discussie uit te lokken oid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het hoeft ook verder geen discussiepunt te zijn. Voor Lies is het een heel belangrijk topic. En voor meerdere mensen. Het geeft gewoon een mooi beeld van de mensen die hier posten.
That's all.
eerst denken dan doen.. klopt mee eens..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb echter in die situatie opeens een aantal mensen dien terugkrabbelen en nuanceren. En dat hadden ze eerder moeten doen.
waar doel je dan op?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas op dat het niet te lang duurt. want de irritaties beginnen op te spelen binnen FHF..
Het is volgens mij juist de hoogste tijd voor een hartverwarmend project ipv het zoveelste inboedeltopic..
Ik zal, als ik me ertoe kan zetten, ook eens over wat gaan nadenken..
Wellicht dat me wel iets te binnen schiet. Maar reken nog maar nergens op..
Momenteel druk met vanalles, dus vol hoofd
Ja zoiets, voor een goed doel ofzo..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar doel je dan op?
een meeting? een groepsproject?
ik zal mee denken..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja zoiets, voor een goed doel ofzo..
Voor een groep mensen bijvoorbeeld, i.p.v. voor individuen die bepaalde spullen nodig hebben..
Ok, dan is het wellicht niet specifiek FHF, maar eerder FHA (Fok helpt anderen).
Heb nu effe geen zin om dat topic waar ik op doel op te zoeken hoor,, Zit dit te volgen, WSBK op tv en zit nog the Whatsappen..
Niet met mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja zoiets, voor een goed doel ofzo..
Voor een groep mensen bijvoorbeeld, i.p.v. voor individuen die bepaalde spullen nodig hebben..
Ok, dan is het wellicht niet specifiek FHF, maar eerder FHA (Fok helpt anderen).
Heb nu effe geen zin om dat topic waar ik op doel op te zoeken hoor,, Zit dit te volgen, WSBK op tv en zit nog the Whatsappen..
Klopt.. is lastig appen zonder nummer..quote:
slaap lekker!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Daar lies mijn valse slaapliedje niet wil horen dan maar deze voor iedereen:
Slaap lekker
Mijn nummer is zo simpelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt.. is lastig appen zonder nummer..
0612345678?quote:
je kan 2 dingen doen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:06 schreef Pulver het volgende:
Maar het zijn net wouten.
Zo verschrikkelijk overtuigd van hun eigen gelijk dat je net zo goed tegen een muur kan lullen.
whahahahahahahaha gamma!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
06-12345678.. Die is idd makkelijk zeg
Ik wil niks horen over connecten nu jah...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:15 schreef dolfina-chica het volgende:
dat waren maar 4sec. verschil!!!
praxis.. doe het zelf?
ofuhhh nokia.. connecting people?
praxis.. doe het zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil niks horen over connecten nu jah...
inderdaad een makkelijk nummerquote:
ik had vroeger een gaaf nummer.. die ik nog steeds weet... (dat nummer heb ik al 10jaar niet meerquote:
Ik weet mijn telefoonnummer van 1971 tot 1981 nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had vroeger een gaaf nummer.. die ik nog steeds weet... (dat nummer heb ik al 10jaar niet meer)
daar had ik een truukje voor om te onthouden![]()
mijn leeftijd toen ik nummer kreeg... leeftijd van mijn halfbroertje.. geboortejaar moeder geboortejaar vader
Toen bestond ik nog nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet mijn telefoonnummer van 1971 tot 1981 nog.
wel al mijn adressen vanaf mijn 6de tot nu.. met postcodes... lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet mijn telefoonnummer van 1971 tot 1981 nog.
dat is waar... volgens mij was ie voor anderen ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha. Maar dat is dan geen makkelijk nummer voor andere, alleen voor jou
Btw, het hoost hier opeens
ik alleen die laatste 2 jaarquote:
Ik ben van 1990quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik alleen die laatste 2 jaar
Toen ik geboren werd waren er nog geen postcodes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wel al mijn adressen vanaf mijn 6de tot nu.. met postcodes... lol
telefoonnummers niet meer allemaal.. deels wel
hier 79quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben van 1990![]()
Dus ik bestond zelfs niet eens bijna in die tijd
bsn ken ik wel, maar controleer ik wel altijd, of ik hem goed hebquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Cijfers ben ik ook wel goed in. Weet zelfs mn BSN uit mn hoofd
Alleen Qua wiskunde zijn cijfertjes niet mijn ding :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |