Pas op dat het niet te lang duurt. want de irritaties beginnen op te spelen binnen FHF..quote:
Tof.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas op dat het niet te lang duurt. want de irritaties beginnen op te spelen binnen FHF..
Het is volgens mij juist de hoogste tijd voor een hartverwarmend project ipv het zoveelste inboedeltopic..
Ik zal, als ik me ertoe kan zetten, ook eens over wat gaan nadenken..
Wellicht dat me wel iets te binnen schiet. Maar reken nog maar nergens op..
Momenteel druk met vanalles, dus vol hoofd
Ik bedoelde het ook niet om een discussie uit te lokken oid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het hoeft ook verder geen discussiepunt te zijn. Voor Lies is het een heel belangrijk topic. En voor meerdere mensen. Het geeft gewoon een mooi beeld van de mensen die hier posten.
That's all.
eerst denken dan doen.. klopt mee eens..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb echter in die situatie opeens een aantal mensen dien terugkrabbelen en nuanceren. En dat hadden ze eerder moeten doen.
waar doel je dan op?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas op dat het niet te lang duurt. want de irritaties beginnen op te spelen binnen FHF..
Het is volgens mij juist de hoogste tijd voor een hartverwarmend project ipv het zoveelste inboedeltopic..
Ik zal, als ik me ertoe kan zetten, ook eens over wat gaan nadenken..
Wellicht dat me wel iets te binnen schiet. Maar reken nog maar nergens op..
Momenteel druk met vanalles, dus vol hoofd
Ja zoiets, voor een goed doel ofzo..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar doel je dan op?
een meeting? een groepsproject?
ik zal mee denken..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja zoiets, voor een goed doel ofzo..
Voor een groep mensen bijvoorbeeld, i.p.v. voor individuen die bepaalde spullen nodig hebben..
Ok, dan is het wellicht niet specifiek FHF, maar eerder FHA (Fok helpt anderen).
Heb nu effe geen zin om dat topic waar ik op doel op te zoeken hoor,, Zit dit te volgen, WSBK op tv en zit nog the Whatsappen..
Niet met mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja zoiets, voor een goed doel ofzo..
Voor een groep mensen bijvoorbeeld, i.p.v. voor individuen die bepaalde spullen nodig hebben..
Ok, dan is het wellicht niet specifiek FHF, maar eerder FHA (Fok helpt anderen).
Heb nu effe geen zin om dat topic waar ik op doel op te zoeken hoor,, Zit dit te volgen, WSBK op tv en zit nog the Whatsappen..
Klopt.. is lastig appen zonder nummer..quote:
slaap lekker!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Daar lies mijn valse slaapliedje niet wil horen dan maar deze voor iedereen:
Slaap lekker
Mijn nummer is zo simpelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt.. is lastig appen zonder nummer..
0612345678?quote:
je kan 2 dingen doen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:06 schreef Pulver het volgende:
Maar het zijn net wouten.
Zo verschrikkelijk overtuigd van hun eigen gelijk dat je net zo goed tegen een muur kan lullen.
whahahahahahahaha gamma!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
06-12345678.. Die is idd makkelijk zeg
Ik wil niks horen over connecten nu jah...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:15 schreef dolfina-chica het volgende:
dat waren maar 4sec. verschil!!!
praxis.. doe het zelf?
ofuhhh nokia.. connecting people?
praxis.. doe het zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil niks horen over connecten nu jah...
inderdaad een makkelijk nummerquote:
ik had vroeger een gaaf nummer.. die ik nog steeds weet... (dat nummer heb ik al 10jaar niet meerquote:
Ik weet mijn telefoonnummer van 1971 tot 1981 nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had vroeger een gaaf nummer.. die ik nog steeds weet... (dat nummer heb ik al 10jaar niet meer)
daar had ik een truukje voor om te onthouden![]()
mijn leeftijd toen ik nummer kreeg... leeftijd van mijn halfbroertje.. geboortejaar moeder geboortejaar vader
Toen bestond ik nog nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet mijn telefoonnummer van 1971 tot 1981 nog.
wel al mijn adressen vanaf mijn 6de tot nu.. met postcodes... lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet mijn telefoonnummer van 1971 tot 1981 nog.
dat is waar... volgens mij was ie voor anderen ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha. Maar dat is dan geen makkelijk nummer voor andere, alleen voor jou
Btw, het hoost hier opeens
ik alleen die laatste 2 jaarquote:
Ik ben van 1990quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik alleen die laatste 2 jaar
Toen ik geboren werd waren er nog geen postcodes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wel al mijn adressen vanaf mijn 6de tot nu.. met postcodes... lol
telefoonnummers niet meer allemaal.. deels wel
hier 79quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben van 1990![]()
Dus ik bestond zelfs niet eens bijna in die tijd
bsn ken ik wel, maar controleer ik wel altijd, of ik hem goed hebquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Cijfers ben ik ook wel goed in. Weet zelfs mn BSN uit mn hoofd
Alleen Qua wiskunde zijn cijfertjes niet mijn ding :p
quote:
Jaja, en dan kan ik meteen met de schilderkwast aan de slag zekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:32 schreef DJMO het volgende:
als je 40km doorrijdt kun je op de koffie komen @jk
Good morning!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:16 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh!!!
ik kreeg net mijn wake-up call: "goeiuh mogguh mama dolfie!!"
40km verderop, hoor ik net..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:19 schreef Merlijn het volgende:
* meldt vanuit Amsterdam *
Is er al koffie?
Hee Egberts! Goed geslapen? Koffie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:39 schreef Egberts het volgende:
* knip *
En vooral een gezellige SC houden waar iedereen zich welkom voelt?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee Egberts! Goed geslapen? Koffie?
Ola!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee Egberts! Goed geslapen? Koffie?
* Merlijn rondje koffie doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ola!
Nee / Ja
Volgens mij word ik of kortaf of typ ik lange verhalen als ik slecht geslapen heb
hoe vroeger we beginnen, misschien des te meer...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:14 schreef frederik het volgende:
De zwerversactie betrof een inzameling ten behoeve van zwervers in Rotterdam, uitdeling ging via een daklozen opvang ofzo (was het jaar voor of na dat FOK! voro FOK), later is er ook een actie voor asieldieren geweest, daar gingen dingen richting het asiel van ik meen zwolle (maar daar kan ik in verbeterd worden). Waren steeds acties aan het einde van het jaar
Koekje erbij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:24 schreef belle1608 het volgende:
mogge nieuwe ronde koffie en thee voor jullie
je had net zo goed je shampoo mee kunnen nemen naar buiten, dan was je ook schoon geweest..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:35 schreef Ireth het volgende:
Goeiemugguh!![]()
Had me daarstraks na het douchen net zo goed niet af kunnen drogen... een rondje met Joep en ik ben wéér zeiknat!Hollands kutweer
Ziet er zo raar uit..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je had net zo goed je shampoo mee kunnen nemen naar buiten, dan was je ook schoon geweest..
Waarom ben je dan ook zo lang op gebleven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik was vanochtend om kwart over 6 nog wakker![]()
Ben kapoooooot
nee hoor, ik ga aan dit huis niks opknappen .. hoop er binnen twee jaar weer weg te zijn (aangezien het contract maar twee jaar is).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jaja, en dan kan ik meteen met de schilderkwast aan de slag zeker
Nèhh.. d'r moet ook nog gewerkt worden hè, anders komt er geen brood op de plank.
En aangezien m'n brood bijna op is..
[..]
Good morning!
[..]
40km verderop, hoor ik net..
Waar?quote:
Je hoeft er gelukkig ook nagenoeg niets aan op te knappen. En dat je een kontrakt hebt voor 2 jaar wil niet zeggen dat je er dan uit moet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee hoor, ik ga aan dit huis niks opknappen .. hoop er binnen twee jaar weer weg te zijn (aangezien het contract maar twee jaar is).
JK ging koekjes uitdelen zag ik..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Je hoeft er gelukkig ook nagenoeg niets aan op te knappen. En dat je een kontrakt hebt voor 2 jaar wil niet zeggen dat je er dan uit moet.
weet ik, huurdersbescherming, zei papabear ook alquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Je hoeft er gelukkig ook nagenoeg niets aan op te knappen. En dat je een kontrakt hebt voor 2 jaar wil niet zeggen dat je er dan uit moet.
He.. verdorriequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je bent te laat man, ze zijn al op..
Wie heeft de laatste gepakt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je bent te laat man, ze zijn al op..
Je hebt nu ook een fijn huisje gevonden en wat er over 2 of 10 jaar op je weg ligt zie je dan wel weer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
weet ik, huurdersbescherming, zei papabear ook almaar ik zie me hier ook geen tien jaar wonen als ik eerlijk ben
voor nu is het een heerlijk huis iig!
Bepaalde tijd houdt in dat het contract niet eerder beeindigd kan worden (zowel huurder als verhuurder). Je hebt met tijdelijke huurcontracten wel huurrechten, die rechten zijn wel iets minder streng als bij onbepaalde tijd contracten. Een verschil is bijvoorbeeld dat er geldig opgezegd mag worden door de verhuurder indien die zelf de vorige huurder is en er dan weer in wil (en daarnaast nog ik meen 2 redenen die wel bij tijdelijk mag, en niet bij onbepaald)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef dolfina-chica het volgende:
houdt dat in dat je dan minimaal wel 2 jaar daar moet blijven wonen?
Best lang voor bepaalde tijd.. vind ik.
uit m'n hoofd, heb het contract niet bij de hand, is de minimale tijd een half jaar, en maximaal twee jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef dolfina-chica het volgende:
houdt dat in dat je dan minimaal wel 2 jaar daar moet blijven wonen?
Best lang voor bepaalde tijd.. vind ik.
ow..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef frederik het volgende:
[..]
Bepaalde tijd houdt in dat het contract niet eerder beeindigd kan worden (zowel huurder als verhuurder). Je hebt met tijdelijke huurcontracten wel huurrechten, die rechten zijn wel iets minder streng als bij onbepaalde tijd contracten. Een verschil is bijvoorbeeld dat er geldig opgezegd mag worden door de verhuurder indien die zelf de vorige huurder is en er dan weer in wil (en daarnaast nog ik meen 2 redenen die wel bij tijdelijk mag, en niet bij onbepaald)
dat valt weer mee dan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
uit m'n hoofd, heb het contract niet bij de hand, is de minimale tijd een half jaar, en maximaal twee jaar.
Ik ben voor de verandering ook niet aan het werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:44 schreef Ehhe het volgende:
Hallooo
Ik hoef vandaag, voor de verandering, niet te werken
Als huurder en verhuurder het samen eens worden met een kontraktsontbinding dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow..
dan vind ik het nog lang 2 jaar..
zeker als huis zijnde.. (voor een huurder zijn/haar kant)
Nouja, dan krijg je tenminste betaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering ook niet aan het werken(wel aanwezig op mijn werk)
Kon niet slapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook zo lang op gebleven?
Idderdaat, maar je moet wel oppassen dat het niet opvalt want anders sta je op straat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, dan krijg je tenminste betaald.
wat heb je een irritante PI trouwens
Moeten we de volgende keer met zijn allen maar een slaapliedje voor je zingen?quote:
PI is 3,14 een andere PI ken ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, dan krijg je tenminste betaald.
wat heb je een irritante PI trouwens
PostIcon suffiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef Egberts het volgende:
[..]
PI is 3,14 een andere PI ken ik niet
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat gele ding met die rode vlek?
ik snap dat je niet zomaar op straat wilt staan, ik snap ook dat je niet zomaar wil dat je huurder de poten neemt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als huurder en verhuurder het samen eens worden met een kontraktsontbinding dan is er niets aan de hand.
Een minimale kontraktsduur is ter bescherming van bijde partijen. De huurder zit niet ineens met een vertrekkende huurder. En de huurder kan er niet zomaar uitgeschopt worden.
Dat is idd ook wel lang, bij mijn vorige woningen was het één jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik snap dat je niet zomaar op straat wilt staan, ik snap ook dat je niet zomaar wil dat je huurder de poten neemt.
maar dan vind ik 2jaar best lang.
Zit er inderdaad een minimale tijd van een half jaar dat je er moet wonen, dan kan ik er nog inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |