Waarom doe je dat bij mij niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Bij mij niet.. ik beledig mensen alleen keihard![]()
blehhhh
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
overigens nog 1 ding. ik heb de fout gemaakt om persoonlijke dingen te vertellen hier.
graag zou ik even weten of er nog meerdere mensen van plan zijn om daarover persoonlijke kutopmerkingen over te maken?
want dan kom ik hier gewoon niet meer.
Dit is singles niet hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
overigens nog 1 ding. ik heb de fout gemaakt om persoonlijke dingen te vertellen hier.
graag zou ik even weten of er nog meerdere mensen van plan zijn om daarover persoonlijke kutopmerkingen over te maken?
dit is anders al de tweede keer dat iemand een kutopmerking maakt over iets waar ik heel veel verdriet van heb.quote:
Kom kom.. roken we samen een sticky.. ik mn nicotine en jij je thc.. en dan zijn we weer stukken liever!quote:
Het lag/ligt niet in de planning iigquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
Truequote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik ben hier de laatste tijd niet zoveel geweest. Maar van de meeste mensen die hier zitten staat zoveel shit op het internet dat ik ze er niet voor aan zie om bewust dat van andere omhoog te halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is anders al de tweede keer dat iemand een kutopmerking maakt over iets waar ik heel veel verdriet van heb.
ik kan echt wel wat hebben maar dit soort mongolen zouden zoiets toch echt niet in mijn gezicht moeten zeggen. ook niet hier, maar dat hou ik niet tegen. doen ze het wel, wil ik het graag weten zodat ik hier weg kan blijven.
hoop dat het duidelijk is.
tja. is de laatste keer geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Sja, wat op internet staat gaat er nooit meer af.
beter nadenken van te voren dawgie, maar ik heb verder niets van jou onthouden hoor.
2x pas een kut opmerking.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is anders al de tweede keer dat iemand een kutopmerking maakt over iets waar ik heel veel verdriet van heb.
ik kan echt wel wat hebben maar dit soort mongolen zouden zoiets toch echt niet in mijn gezicht moeten zeggen. ook niet hier, maar dat hou ik niet tegen. doen ze het wel, wil ik het graag weten zodat ik hier weg kan blijven.
hoop dat het duidelijk is.
Jij begint er zelf constant over.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
2x pas een kut opmerking.
Tis maar goed dat je mij niet ben dan
En ja ik ben serieus....
Verstandig. Niet om een trap na te geven, maar ik probeer toch mijn gewauwel een beetje onpersoonlijk te houden. Natuurlijk staan er dingen op FOK! van/over mij, maar het is nog te behappen.quote:
Nietusquote:
Dergelijke gekken zouden echt eens op moeten rotten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Verstandig. Niet om een trap na te geven, maar ik probeer toch mijn gewauwel een beetje onpersoonlijk te houden. Natuurlijk staan er dingen op FOK! van/over mij, maar het is nog te behappen.
Er zijn mensen zat die echt alles bijhouden, offline,om later nog eens tegen users te gebruiken. En das GEEN overtrokken statement helaas.
Whud whud?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
true that. maar ik had vrijdag gewoon de behoefte om het ergens te dumpen. aangezien vrienden niet bereikbaar waren, evenals ouders, heb ik het hier gepost om het kwijt te zijn. ik vond het nogal heftig vandaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verstandig. Niet om een trap na te geven, maar ik probeer toch mijn gewauwel een beetje onpersoonlijk te houden. Natuurlijk staan er dingen op FOK! van/over mij, maar het is nog te behappen.
Er zijn mensen zat die echt alles bijhouden, offline,om later nog eens tegen users te gebruiken. En das GEEN overtrokken statement helaas.
Dat is toch wel de ultieme triestheid zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan wel een erge kutstreekquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
true that. maar ik had vrijdag gewoon de behoefte om het ergens te dumpen. aangezien vrienden niet bereikbaar waren, evenals ouders, heb ik het hier gepost om het kwijt te zijn. ik vond het nogal heftig vandaar.
maar goed, never again.
ja, zou wel, maar voor die mensen is het internet echt een zieke, natte droom die werkelijkheid is geworden, stalken uit je luie stoel...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke gekken zouden echt eens op moeten rotten.
Ik weet dat het gebeurd, maar kan er met m'n kop niet bijquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zou wel, maar voor die mensen is het internet echt een zieke, natte droom die werkelijkheid is geworden, stalken uit je luie stoel...
Iedereen googlet wel eens een crush ofzo, maar er zijn mensen die alles naspitten, opslaan en gebruiken als het uitkomt..
zoals ik al zei kan ik veel hebben, echt wel, maar dit vind ik gewoon zwaar laag. en dus triest.quote:
Ik snap het ook niet zo, maar goed, soms is FOK! echt "het leven" voor mensen...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurd, maar kan er met m'n kop niet bij
Laat je nou niet opnaaien en ga wat anders doen manquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
zoals ik al zei kan ik veel hebben, echt wel, maar dit vind ik gewoon zwaar laag. en dus triest.
als ik een van die twee ooit zie weet ik niet of ik me wel in kan houden. met 2 bedoel ik mata en evie.
misschien, maar wel de 2e keer op zo'n persoonlijk niveau.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
dit is niet de eerste keer dat ik dit zie gebeuren en je dit zie typen.
??? Ik heb je niks gewhapt hoor droplul..quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
en dan ook nog een extra sneer via whatsapp sturen.
evie, wat een fucking triest wijf ben je.
maar ik heb het wel zien gebeuren hoor, mensen die quotes van maanden terug erbij halen..... nou dan moet je dat wel ergens hebben opgeslagen op je pc lijkt mij?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch wel de ultieme triestheid zeg
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat je nou niet opnaaien en ga wat anders doen man.
Sneu dat mensen daar misbruik van maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. maar ik had vrijdag gewoon de behoefte om het ergens te dumpen. aangezien vrienden niet bereikbaar waren, evenals ouders, heb ik het hier gepost om het kwijt te zijn. ik vond het nogal heftig vandaar.
maar goed, never again.
een naaistreek van mensen! maar die mensen heb je niet in de hand.........quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien, maar wel de 2e keer op zo'n persoonlijk niveau.
vertrouwen in mensen. hoe naief.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sneu dat mensen daar misbruik van maken.Al post je ook lang genoeg mee om te weten hoe het werkt helaas.
dat wijf studeert nota bene geneeskunde. je zou denken dat nadenken dan niet teveel gevraagd is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
een naaistreek van mensen! maar die mensen heb je niet in de hand.........
dan lees je terug als het je boeit....quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:57 schreef kree het volgende:
Kan iemand even samen vatten wat er nou precies aan de hand was?
Sorry ik was aan het werk dus heb het niet gevolgd.
Je doet je best maar.. als het nodig is dan hak ik je wel in mootjes zonder pardon. Beetje triest over lopen reageren terwijl jij begint met fitten over niks en BS lullen over whatsap.. dat is pas echt diep triest!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
zoals ik al zei kan ik veel hebben, echt wel, maar dit vind ik gewoon zwaar laag. en dus triest.
als ik een van die twee ooit zie weet ik niet of ik me wel in kan houden. met 2 bedoel ik mata en evie.
Afgeven op lichamelijke tekortkomingen van anderen is dan ook helemaal haar ding.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
dat wijf studeert nota bene geneeskunde. je zou denken dat nadenken dan niet teveel gevraagd is.
en hopen dat ze toekomstige patienten niet zo gaat bejegenen.
Er zijn echt veel mensen met een kladblokbestandje op bureaublad vol info over fokkersquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik heb het wel zien gebeuren hoor, mensen die quotes van maanden terug erbij halen..... nou dan moet je dat wel ergens hebben opgeslagen op je pc lijkt mij?
over wa heb ik me vergist, true.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Je doet je best maar.. als het nodig is dan hak ik je wel in mootjes zonder pardon. Beetje triest over lopen reageren terwijl jij begint met fitten over niks en BS lullen over whatsap.. dat is pas echt diep triest!
Serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn echt veel mensen met een kladblokbestandje op bureaublad vol info over fokkers
Als ze liegen en een klootzak zijn die alles verkeerd opvatten zoeken ze idd maar een andere arts!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
dat wijf studeert nota bene geneeskunde. je zou denken dat nadenken dan niet teveel gevraagd is.
en hopen dat ze toekomstige patienten niet zo gaat bejegenen.
Ramptoeristquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
maar goed, never again.
Zout alsjeblieft!quote:
Te laat!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ramptoerist
Nou ik ga de geschiedenis weg flikkeren en m'n sporen uitwissen van dat ik geen reet heb uitgevoerd vandaag en naar huis.
Lees het zo wel weer
haal mij uit je kladblokbestandquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn echt veel mensen met een kladblokbestandje op bureaublad vol info over fokkers
HW heeft alles genoteerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Meisjes, ook dit blijft voor altijd staan he?.
Leef jullie uit, leuk leesvoer, maar ga niet janken als er mensen over beginnen over een jaar.
Oh, ik mirror de database 4 keer per dag, hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW heeft alles genoteerd
mag ik het straks kopieren van je?
Hoe hoog zou je score zijn?quote:
hou jij even je bek. ik kom net thuis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ramptoerist
Nou ik ga de geschiedenis weg flikkeren en m'n sporen uitwissen van dat ik geen reet heb uitgevoerd vandaag en naar huis.
Lees het zo wel weer
En toch blijft zoiets kutquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Vertrouwen in mensen ok, maar vertrouwen in FOK!Kers?.
Ach, lesje geleerd.
Ik ben graag ook eens up to datequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik mirror de database 4 keer per dag, hoezo?.
Dude van jou heb ik een complete database!!quote:
ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude van jou heb ik een complete database!!
naja als je dawg heet en je wil van een mug een olifant maken, dan verzin je er gewoon zelf het eea bijquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een gezeik. Als je er zelf niet over begint laat iedereen het met rust. Blijf er over door gaan, dan blijf de rest er ook over door gaan.
En als je gezeik hebt via whatsapp, houd het dan lekker op whatsapp ipv het verplaatsen naar he forum.
Of ben je nou echt zo simpel?
ah de nieuwe rel staat voor de deurquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
hou jij even je bek. ik kom net thuis.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er staan geen sterretjes bij jouw naam?
Als je een lijstje zou moeten maken over labiele mensen op FOK! dan ben je nog wel even bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef Evie het volgende:
Sommige mensen moeten niet over een ander roepen dat ze labiel zijn als ze om het minste en geringste zo reageren. Ik noem geen namen maar je weet wie ik bedoel
Dat is met een PM geregeld als ik mijn kladblokbestand zie.quote:
als ik erop sta, dan wel!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er staan geen sterretjes bij jouw naam?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]
naja als je dawg heet en je wil van een mug een olifant maken, dan verzin je er gewoon zelf het eea bijOm een beetje de pettyvote te krijgen
Met stip op 1 toch!!quote:
Ik heb ooit zo'n kerel gehad, die van 4 fora alles van me verzameld heeft. Je weet echt serieus niet wat je meemaakt, ik was met stomheid geslagen, het was best wel eng.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch wel de ultieme triestheid zeg
whatsapp heb ik me vergist zei ik al.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]
naja als je dawg heet en je wil van een mug een olifant maken, dan verzin je er gewoon zelf het eea bijOm een beetje de pettyvote te krijgen
fijn om te wetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is met een PM geregeld als ik mijn kladblokbestand zie.
Zeker soms moeten sommige dingen een beetje escaleren voor men door krijgt dat ze misschien een heel groot beetje aan het overdrijven waren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Even olie op het vuur aan het gooien?
Dat zeg je serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf of die sterretjes positief zijn
ja, en soms niet, in het openbaar, waar iedereen meeleest, puur om jouw gelijk te halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker soms moeten sommige dingen een beetje escaleren voor men door krijgt dat ze misschien een heel groot beetje aan het overdrijven waren.
eerlijk delen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
en nu ga ik mijn vers gedraaide joint oproken.
Heb toch al gezegd dat het niet persoonlijk bedoeld was en dat ik er beter over na had kunnen denken voor ik het in mn sjagga bui poste.. moet je lezen aap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
whatsapp heb ik me vergist zei ik al.
mug olifant? mijn toekomst is min of meer weg en jij maakt daar een 'grap' over. net als mata toen een 'grap' maakte over iets heel persoonlijks en kuts.
ik maak toch ook geen grappen over jouw broer? of weet ik wat jou persoonlijk raakt. als je dit nu zo probeert te draaien ben je nog een grotere bitch dan je zelf net nog zei.
en nu ga ik mijn vers gedraaide joint oproken.
Is dit jouw zielige excuus voor een "sorry"?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb toch al gezegd dat het niet persoonlijk bedoeld was en dat ik er beter over na had kunnen denken voor ik het in mn sjagga bui poste.. moet je lezen aap.
als je iets niet zeker weet post het dan niet. zo moeilijk is het niet. of je moet het inlevingsvermogen van een aap hebben inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb toch al gezegd dat het niet persoonlijk bedoeld was en dat ik er beter over na had kunnen denken voor ik het in mn sjagga bui poste.. moet je lezen aap.
En het feit dat wij elkaar al een jaar of 11/12 "kennen" doet jou denken dat je op een negatieve manier op mijn lijstje staat?quote:
Ja want als je sjagga bent hoef je niet na te denkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
HET WAS NIET PERSOONLIJK BEDOELT OP JOUW VERHAAL MAAR GEWOON ZOMAAR IETS WAT IK IN EEN SJAGGA BUI ZEI.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
als je iets niet zeker weet post het dan niet. zo moeilijk is het niet. of je moet het inlevingsvermogen van een aap hebben inderdaad.
We kunnen onze eigen lijst beginnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
we lopen achter, informatieloos zijn we
join de groepquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het feit dat wij elkaar al een jaar of 11/12 "kennen" doet jou denken dat je op een negatieve manier op mijn lijstje staat?
Je stelt me teleur schat
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want als je sjagga bent hoef je niet na te denken
Sjaggamuffin.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
sjaggie kende ik al wel.. sjagga dan weer niet. Is dat weer een nieuwe versie?
Maar maakt het niet minder pijnlijk. In wat voor bui je ook was.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
HET WAS NIET PERSOONLIJK BEDOELT OP JOUW VERHAAL MAAR GEWOON ZOMAAR IETS WAT IK IN EEN SJAGGA BUI ZEI.
zonder uberhaubt over jouw persoonlijke verhaal na te denken.
Dat zuigt behoorlijk dus bedoelde het ook niet om je de grond in te trappen.
Kweenie. Ik ben oudquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
En dat.quote:
Speel nou gewoon ff mee sukkelquote:
soort van swag misschien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
eens!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef Tally het volgende:
Maar maakt het niet minder pijnlijk. In wat voor bui je ook was.
Sukkel = aap heb ik al wel geleerd vandaagquote:Kweenie. Ik ben oudIk volg het niet zo.
Die heb ik niet binnen fokquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
rechtermuisknop > nieuw > tekstdocument
ik ben op weg
Ik zal het onthouden!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aap, niet sukkel, aap is de term vandaag
En de benadeelde partij dient hier voor uitgemaakt te worden, in plaats van de partij die kansloos en dom bezig was.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Sukkel = aap heb ik al wel geleerd vandaag
Geen idee, ik spreek hem nooit meer eigenlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zal het onthouden!!
Over mata gesproken. Waar is die aap (zie je cue ik leer het al) eigenlijk?
Ok ok ok!!quote:
ik verdien te weinig rememberquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef rival het volgende:
wat .....de hele tijd heb je alleen maar fok open? ga eens wat doen voor je salaris!!!
Ja meestal kunnen mensen weer normaal reageren ipv dingen verzinnen en meteen labiel lopen zeuren, op moment dat je ze gezegd hebt dat je het niet met die intentie hebt bedoelt te zeggen en ze een deel van de intonatie kennen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar maakt het niet minder pijnlijk. In wat voor bui je ook was.
[..]
Kweenie. Ik ben oudIk volg het niet zo.
[..]
En dat.
Hij kwam vaak in het moeite met versieren topic maar sinds de fusie niet meer gezienquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik spreek hem nooit meer eigenlijk
wie de fuck ben jijquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Ripley het volgende:
Wat een ongelukkige opmerking! Als ik jou was zou ik eerder even door het stof gaan dan je proberen te verdedigen evie. Spijt hebben doe je niet door te bagatelliseren dat je iemand kwetst.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja meestal kunnen mensen weer normaal reageren ipv dingen verzinnen en meteen labiel lopen zeuren, op moment dat je ze gezegd hebt dat je het niet met die intentie hebt bedoelt te zeggen en ze een deel van de intonatie kennen.
Maakt het niet minder pijnlijk. Maakt het ook niet ongedaan. Je kan ook eeuwig door blijven zeiken op alles wat je verkeerd opvatte in dit leven.Maar daar gaat men al helemaal niet gelukkiger op worden gok ik.
Als je op zo'n manier sorry zou proberen te zeggen zou je van mij ook de tyfus kunnen krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
HET WAS NIET PERSOONLIJK BEDOELT OP JOUW VERHAAL MAAR GEWOON ZOMAAR IETS WAT IK IN EEN SJAGGA BUI ZEI.
zonder uberhaubt over jouw persoonlijke verhaal na te denken.
Dat zuigt behoorlijk dus bedoelde het ook niet om je de grond in te trappen.
Ripley's wijsheden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Ripley het volgende:
Wat een ongelukkige opmerking! Als ik jou was zou ik eerder even door het stof gaan dan je proberen te verdedigen evie. Spijt hebben doe je niet door te bagatelliseren dat je iemand kwetst.
ik wil best voor je duimen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet ga lachen als je daar toch beland!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok ok!!
Doe je dan ff duimen voor mij dat ik woensdag niet in het ziekenhuis eindig omdat ik zo lomp ben om te zeggen dat ik wel zal meeskaten in de wednesday night skate?
Huilie huilie, misschien moet jij spijt hebben van dom dingen te posten terwijl je het volledige verhaal nieteens kent?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Ripley het volgende:
Precies volgens verwachting dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil best voor je duimen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet ga lachen als je daar toch beland!
ongelukkige huid?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Da's ripley, een schone blonde met een ongelukkige huid.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef Evie het volgende:
Huilie huilie, misschien moet jij spijt hebben van dom dingen te posten terwijl je het volledige verhaal nieteens kent?
Respect voor de oudgedienden Joysaquote:
ik vraag alleen wie ze isquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Respect voor de oudgedienden Joysa
Maar verdre is ze wel gelukkig? En wie krijgt dan de overhand.. af en toe depressief als ze deraan zit? of andere bijwerken?quote:
SC Relaties... Volgens mij staat dat in de TTquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke SC was dit ook alweer, ben het ff kwijt
Maar onwijs lief hoor!quote:
Geen idee, volgens mij heb ik een heel normale huid.quote:
Die met die labiele ruziemakers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kloptquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SC Relaties... Volgens mij staat dat in de TT
Uhmm, deze bestaat voornamelijk uit wat restanten 25-35, Versieren & Singles.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn er nu twee, dusja, kies maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
maar er is nogal wat veranderd qua SC in R&P terwijl ik ff op vakantie was
en t 'gedumpt' topic.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Uhmm, deze bestaat voornamelijk uit wat restanten 25-35, Versieren & Singles.
ah, voer voor verwarring en gerel dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Uhmm, deze bestaat voornamelijk uit wat restanten 25-35, Versieren & Singles.
Het valt nog erg meequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, voer voor verwarring en gerel dus
ach ik ben toch al een SC hoer die zowat overal wel eens komtquote:
Het zijn er altijd maar een paar die voor het rel-potentieel zorgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, voer voor verwarring en gerel dus
Dus het boeit ook helemaal niet wie waar nu zit en wat het nu voor sc is. Je post toch welquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik ben toch al een SC hoer die zowat overal wel eens komt
Teveel sc's he.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat was de reden eigenlijk van de reorganisatie?
Geen idee, was in m'n vakantie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat was de reden eigenlijk van de reorganisatie?
nee, ik heb nog wel wat eisenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus het boeit ook helemaal niet wie waar nu zit en wat het nu voor sc is. Je post toch wel
Jij hebt logicaquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, was in m'n vakantie.
De wildgroei aan SC's hier in R&P gok ik.
Zoals?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef Koen66 het volgende:
nee, ik heb nog wel wat eisen
Hoe gaat het met jou eigenlijk? Lang niet gespot?
technisch kunnen er wel 100-en SC's draaien, dus iemand moet het zat geweest zijnquote:
Yvonnequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:25 schreef Koen66 het volgende:
technisch kunnen er wel 100-en SC's draaien, dus iemand moet het zat geweest zijn
gezelligheid en leuke mensenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals?
Hier gaat het z'n gangetje. En daar?
Als er 100 SC's draaien naast elkaar kan je het als MOD niet meer in de gaten houden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
technisch kunnen er wel 100-en SC's draaien, dus iemand moet het zat geweest zijn
Ontvang jij dawg zn pm berichten ook dat je er een oordeel over kan vellen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Als je op zo'n manier sorry zou proberen te zeggen zou je van mij ook de tyfus kunnen krijgen.
Ik voel dat soort dingen aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb ik een heel normale huid.Maar kennelijk is ie kei-ongelukkig
Nee, maar ik oordeel gewoon heel graag, ook als ik geen flauw idee heb waar het over gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ontvang jij dawg zn pm berichten ook dat je er een oordeel over kan vellen?
oordelen om het oordelen is ook een leuke bezigheidquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar ik oordeel gewoon heel graag, ook als ik geen flauw idee heb waar het over gaat.
Deze man.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oordelen om het oordelen is ook een leuke bezigheid
quote:
Dan is het goed als je het zelf maar doorhebtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar ik oordeel gewoon heel graag, ook als ik geen flauw idee heb waar het over gaat.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik zal extra lief voor 'm zijn de komende tijd dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er 100 SC's draaien naast elkaar kan je het als MOD niet meer in de gaten houden.
dat ik gezegd heb dat je op kunt flikkeren? dat mag iedereen weten hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ontvang jij dawg zn pm berichten ook dat je er een oordeel over kan vellen?
Ja hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan is het goed als je het zelf maar doorhebt
Dat waren ze voorheen. Of minimaal. Maar dat liep uit de handquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar kan ik me wel iets bij voorstellen
is het ooit geprobeerd om een niet-gemodereerde SC te starten?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef Myraela het volgende:
Ohjoy. Thuiskomen terwijl ik me al de hele dag brak voel en erachter komen dat mn portemonnee weg is. Mijn dag kan niet meer stuk.
Nee, maar dat is ook zeker niet de bedoeling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar kan ik me wel iets bij voorstellen
is het ooit geprobeerd om een niet-gemodereerde SC te starten?
ach als je een goede disclaimer neerzet dan zou een anarchiehoekje wel leuk zijn waar iedereen echt z'n gal kan spugen. Als je het niet kan handelen ga je er niet naar binnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook zeker niet de bedoeling.
Zelfs in ONZ bestaat er geen anarchie.
Er zat niet eens zoveel in.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef Myraela het volgende:
Ohjoy. Thuiskomen terwijl ik me al de hele dag brak voel en erachter komen dat mn portemonnee weg is. Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik heb dit weekend mij iPhone in de Wc laten flikkeren. Ook zo'n feestquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat dat binnen no time veel te ver zal gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach als je een goede disclaimer neerzet dan zou een anarchiehoekje wel leuk zijn waar iedereen echt z'n gal kan spugen. Als je het niet kan handelen ga je er niet naar binnen
Dat was zo idd. Gelukkig ben ik tegenwoordig heel makkelijk met de nsb-knop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat waren ze voorheen. Of minimaal. Maar dat liep uit de hand
Dat soort dingen kosten je je huid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend mij iPhone in de Wc laten flikkeren. Ook zo'n feest
Dat ding heb ik echt nog nooit nodig gehadquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef kree het volgende:
Dat was zo idd. Gelukkig ben ik tegenwoordig heel makkelijk met de nsb-knop.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
We staan ook wel eens op.. en draaien ons soms om om die knop in te drukken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
zonde. hoe krijg je dat voor elkaar uberhaupt? jullie zitten toch?
Ik heb hem pas een keer of 3 gebruikt, 2 keer als ik perongeluk een topic dubbel maakte, en 1 keer omdat computerprobleem gayporno postte in onze sc.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ding heb ik echt nog nooit nodig gehad
Ik wel en veel ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ding heb ik echt nog nooit nodig gehad
en in de andere hand toiletpapier. waar is de iphone dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We staan ook wel eens op.. en moeten ons soms omdraaien om die knop in te drukken.
dies erg!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
per ongeluk gay pornquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb hem pas een keer of 3 gebruikt, 2 keer als ik perongeluk een topic dubbel maakte, en 1 keer omdat computerprobleem gayporno postte in onze sc.
Als ik opsta is het toiletpapier al uit m'n hand hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef dawg het volgende:
en in de andere hand toiletpapier. waar is de iphone dan?
mannen doen dat vaker staand I guessquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik opsta is het toiletpapier al uit m'n hand hoor
ik had al doorgetrokken etc en stond een potje rumble af te maken. Brox gaf een klap op de deur en toen liet ik van schrik dat ding uit mijn hadenen stuiterenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
zonde. hoe krijg je dat voor elkaar uberhaupt? jullie zitten toch?
In je kontzakquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
en in de andere hand toiletpapier. waar is de iphone dan?
dus pak je met je ongewassen hand je iphone vast?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nope, je hebt ook juridische aspecten. Je kunt niet zomaar alles op je website laten zetten en dat is maar goed ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach als je een goede disclaimer neerzet dan zou een anarchiehoekje wel leuk zijn waar iedereen echt z'n gal kan spugen. Als je het niet kan handelen ga je er niet naar binnen
rumble?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik had al doorgetrokken etc en stond een potje rumble af te maken. Brox gaf een klap op de deur en toen liet ik van schrik dat ding uit mijn hadenen stuiteren
Morgen krijg ik gelukkig een nieuwe
Vies meisje ben ik tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:35 schreef dawg het volgende:
dus pak je met je ongewassen hand je iphone vast?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat ik eerlijk was en andere kortzichtig. Maar ok laat ik maar niks erover zeggen anders heb ik het weer gedaan.quote:
hmmm daar heb je inderdaad weer een puntquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Nope, je hebt ook juridische aspecten. Je kunt niet zomaar alles op je website laten zetten en dat is maar goed ook.
Dramaquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:35 schreef Cue_ het volgende:
zoals je ziet dawg.. Genoeg mogelijkheden dat een vrouw dat ding in de pot laat vallen
Jij doet verongelijkt tegenover iedereen bent nogal labiel en verzint het het eea bij. Heb je wel eens vanaf een afstandje naar jezelf gekeken? Misschien zou dat je ogen eens openen. (of ben je nu ook half blind oid waar ik niets van weet..? en vat je dit dan net zo op? )quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ik gezegd heb dat je op kunt flikkeren? dat mag iedereen weten hoor.
ik ben niet labiel overigens, ik ben kwaad en gekwetst. jij bent labiel, aangezien je niet eens kunt nadenken in bepaalde buien, vervolgens spijt krijgt, en dan verongelijkt gaat zitten doen tegen iedereen die het ook kwetsend/onhandig/etc vond. en dat in 5 minuten, dat moet een nieuw record zijn voor de labielen onder ons.
Je moet toch iets doen terwijl je daar zit te wachten totdat je klaar bentquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen en telefoons op de WC.
Echt, dat kan er bij mij niet in, hoe krijg je het voor elkaar.
ja, en? Dat doe ik toch ook? Al jaren, dan stop ik hem weer in mijn zak, of leg hem weg....quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen terwijl je daar zit te wachten totdat je klaar bent
Dit had ik laatst bijnaquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:35 schreef Tally het volgende:
[..]
In je kontzak
Je dan er uit glipt als je je broek op trekt. Of laat zakken
Jij zei 'en ' de wc.. niet 'in'quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef HeatWave het volgende:
ja, en? Dat doe ik toch ook? Al jaren, dan stop ik hem weer in mijn zak, of leg hem weg....
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weer dat dit wel tijd waar was.
Het was een man die me liet schrikken! En als ik schrik maak ik nogal rare bewegingenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen en telefoons op de WC.
Echt, dat kan er bij mij niet in, hoe krijg je het voor elkaar.
Zeikerd zit mobiel had al edit gedaan maar je was me voor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
Zeikerd zit mobiel had al edit gedaan maar je was me voor.
Is het echt zo moeilijk om oprecht sorry te zeggen? Iemands gezondheid gebruiken als wapen terwijl je weet hoe gevoelig het ligt is gewoon niet chique natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij doet verongelijkt tegenover iedereen bent nogal labiel en verzint het het eea bij. Heb je wel eens vanaf een afstandje naar jezelf gekeken? Misschien zou dat je ogen eens openen. (of ben je nu ook half blind oid waar ik niets van weet..? en vat je dit dan net zo op? )
Misschien kan ik op flikkeren, maar misschien moet jij even lezen of nadenken voor je met bullshit reageert.. Maar hf in je levenVooral met tegen dingen aan bashen!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is ook ooit tegen jou gezegd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij doet verongelijkt tegenover iedereen bent nogal labiel en verzint het het eea bij. Heb je wel eens vanaf een afstandje naar jezelf gekeken? Misschien zou dat je ogen eens openen. (of ben je nu ook half blind oid waar ik niets van weet..? en vat je dit dan net zo op? )
Misschien kan ik op flikkeren, maar misschien moet jij even lezen of nadenken voor je met bullshit reageert.. Maar hf in je levenVooral met tegen dingen aan bashen!
Ik weet niet ik houd ook niet van mensen die het altijd op de gezondheidsshit spelen van meh meh meh ik ben zo zielig. Waarom doe je zo gemeen tegen me?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om oprecht sorry te zeggen? Iemands gezondheid gebruiken als wapen terwijl je weet hoe gevoelig het ligt is gewoon niet chique natuurlijk.
Goed, maar ik heb van dawg nog nooit iets zieligs gehoord ofzo, dus in deze niet toepasbaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet ik houd ook niet van mensen die het altijd op de gezondheidsshit spelen van meh meh meh ik ben zo zielig. Waarom doe je zo gemeen tegen me?
Ik heb de discussie niet meegekregen maar goed
Godver, ging het ook over konten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
DROMMIE
Ik heb je eerder nog een schot voor open doel gegeven.Maar je was er niet.
Ja idd ik had niet eens gelezen wie ze quotequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, maar ik heb van dawg nog nooit iets zieligs gehoord ofzo, dus in deze niet toepasbaar.
Over ripley en haar huidje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godver, ging het ook over konten?
Lees maar terugquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Ja nu wil ik weten wat er aan de had is?
Dawg zegt iets over eviequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Toekomst weg, bitch, joint, kut excuus gebruiken omdat je iets niet had moeten zeggen?
Nu wil ik een samenvatting. En niet miepen dat het me niks aan gaat. Jullie blijven er zelf over door gaan, en ja dat is mijn excuus om het te vragen.
En zo niet tieft dan lekker op met dat gezeil
Dus... Kom maar kom maar kom maar!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Toekomst weg, bitch, joint, kut excuus gebruiken omdat je iets niet had moeten zeggen?
Nu wil ik een samenvatting. En niet miepen dat het me niks aan gaat. Jullie blijven er zelf over door gaan, en ja dat is mijn excuus om het te vragen.
En zo niet tieft dan lekker op met dat gezeilHet gaat je niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... Kom maar kom maar kom maar!![]()
True story.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Murdera en ik komen uit de hosselsc, de rest is irrelevant
van jullie wist ik het dan ook al welquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn 27 cm irrelevant noemen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nou lekker danquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
niks, het gaat je niet aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
als het je zoveel boeit, dan lees je toch lekker terug..... lui kreng..quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik had je niet gezienquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn 27 cm irrelevant noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik ook vast al mijn eigen supplier voor. Maar bedankt voor het sentiment hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb iets veel beters dan zalf
maar daar staatb heul niet waar iedereen vandaan komtquote:
EUquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vast al mijn eigen supplier voor. Maar bedankt voor het sentiment hoor!
oh, na openen van fobo snap ik wel hoe je bij dat huid ding komtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
EUik ben ooit in jouw fobo geweest geloof ik.
Heel snel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
oh, na openen van fobo snap ik wel hoe je bij dat huid ding komt
woordspelletje geloof ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:49 schreef dawg het volgende:
rip. dat rumble? welke is dat? ik zie fruit rumble, en nog veel meer rumble.
ik had niet in fobo gekekenquote:
ISO-gecertificeerd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vast al mijn eigen supplier voor. Maar bedankt voor het sentiment hoor!
HUH MURDERER HEEFT GEEN FOBOquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
oh, na openen van fobo snap ik wel hoe je bij dat huid ding komt
Oh ja, zo heet het nu. Maar eerst was het rumble dus blijf ik het als een oude dino met een kennelijk diepongelukkige huid gewoon zo noemenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. 1 maar die heet ruzzle. de rest is allemaal cheats for rumble enzo.
Doe niet zo grappig, ik kan het je gewoon laten zien hoor, ik heb post-edit-geschiedenisquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, zo heet het nu. Maar eerst was het rumble dus blijf ik het als een oude dino met een kennelijk diepongelukkige huid gewoon zo noemen
stoertjequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe niet zo grappig, ik kan het je gewoon laten zien hoor, ik heb post-edit-geschiedenis.
Huh, wat is dat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe niet zo grappig, ik kan het je gewoon laten zien hoor, ik heb post-edit-geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |