Ripley's wijsheden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Ripley het volgende:
Wat een ongelukkige opmerking! Als ik jou was zou ik eerder even door het stof gaan dan je proberen te verdedigen evie. Spijt hebben doe je niet door te bagatelliseren dat je iemand kwetst.
ik wil best voor je duimen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet ga lachen als je daar toch beland!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok ok!!
Doe je dan ff duimen voor mij dat ik woensdag niet in het ziekenhuis eindig omdat ik zo lomp ben om te zeggen dat ik wel zal meeskaten in de wednesday night skate?
Huilie huilie, misschien moet jij spijt hebben van dom dingen te posten terwijl je het volledige verhaal nieteens kent?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Ripley het volgende:
Wat een ongelukkige opmerking! Als ik jou was zou ik eerder even door het stof gaan dan je proberen te verdedigen evie. Spijt hebben doe je niet door te bagatelliseren dat je iemand kwetst.
Precies volgens verwachting dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil best voor je duimen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet ga lachen als je daar toch beland!
ongelukkige huid?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Da's ripley, een schone blonde met een ongelukkige huid.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef Evie het volgende:
Huilie huilie, misschien moet jij spijt hebben van dom dingen te posten terwijl je het volledige verhaal nieteens kent?
Respect voor de oudgedienden Joysaquote:
ik vraag alleen wie ze isquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Respect voor de oudgedienden Joysa
Maar verdre is ze wel gelukkig? En wie krijgt dan de overhand.. af en toe depressief als ze deraan zit? of andere bijwerken?quote:
SC Relaties... Volgens mij staat dat in de TTquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke SC was dit ook alweer, ben het ff kwijt
Maar onwijs lief hoor!quote:
Geen idee, volgens mij heb ik een heel normale huid.quote:
Die met die labiele ruziemakers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kloptquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SC Relaties... Volgens mij staat dat in de TT
Uhmm, deze bestaat voornamelijk uit wat restanten 25-35, Versieren & Singles.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn er nu twee, dusja, kies maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
maar er is nogal wat veranderd qua SC in R&P terwijl ik ff op vakantie was
en t 'gedumpt' topic.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Uhmm, deze bestaat voornamelijk uit wat restanten 25-35, Versieren & Singles.
ah, voer voor verwarring en gerel dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
Uhmm, deze bestaat voornamelijk uit wat restanten 25-35, Versieren & Singles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |