Lees maar terugquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Ja nu wil ik weten wat er aan de had is?
Dawg zegt iets over eviequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Toekomst weg, bitch, joint, kut excuus gebruiken omdat je iets niet had moeten zeggen?
Nu wil ik een samenvatting. En niet miepen dat het me niks aan gaat. Jullie blijven er zelf over door gaan, en ja dat is mijn excuus om het te vragen.
En zo niet tieft dan lekker op met dat gezeil
Dus... Kom maar kom maar kom maar!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Toekomst weg, bitch, joint, kut excuus gebruiken omdat je iets niet had moeten zeggen?
Nu wil ik een samenvatting. En niet miepen dat het me niks aan gaat. Jullie blijven er zelf over door gaan, en ja dat is mijn excuus om het te vragen.
En zo niet tieft dan lekker op met dat gezeilHet gaat je niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... Kom maar kom maar kom maar!![]()
True story.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Murdera en ik komen uit de hosselsc, de rest is irrelevant
van jullie wist ik het dan ook al welquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn 27 cm irrelevant noemen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nou lekker danquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
niks, het gaat je niet aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
als het je zoveel boeit, dan lees je toch lekker terug..... lui kreng..quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik had je niet gezienquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn 27 cm irrelevant noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik ook vast al mijn eigen supplier voor. Maar bedankt voor het sentiment hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb iets veel beters dan zalf
maar daar staatb heul niet waar iedereen vandaan komtquote:
EUquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vast al mijn eigen supplier voor. Maar bedankt voor het sentiment hoor!
oh, na openen van fobo snap ik wel hoe je bij dat huid ding komtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
EUik ben ooit in jouw fobo geweest geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |