Het valt nog erg meequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, voer voor verwarring en gerel dus
ach ik ben toch al een SC hoer die zowat overal wel eens komtquote:
Het zijn er altijd maar een paar die voor het rel-potentieel zorgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, voer voor verwarring en gerel dus
Dus het boeit ook helemaal niet wie waar nu zit en wat het nu voor sc is. Je post toch welquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik ben toch al een SC hoer die zowat overal wel eens komt
Teveel sc's he.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat was de reden eigenlijk van de reorganisatie?
Geen idee, was in m'n vakantie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat was de reden eigenlijk van de reorganisatie?
nee, ik heb nog wel wat eisenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus het boeit ook helemaal niet wie waar nu zit en wat het nu voor sc is. Je post toch wel
Jij hebt logicaquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, was in m'n vakantie.
De wildgroei aan SC's hier in R&P gok ik.
Zoals?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef Koen66 het volgende:
nee, ik heb nog wel wat eisen
Hoe gaat het met jou eigenlijk? Lang niet gespot?
technisch kunnen er wel 100-en SC's draaien, dus iemand moet het zat geweest zijnquote:
Yvonnequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:25 schreef Koen66 het volgende:
technisch kunnen er wel 100-en SC's draaien, dus iemand moet het zat geweest zijn
gezelligheid en leuke mensenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals?
Hier gaat het z'n gangetje. En daar?
Als er 100 SC's draaien naast elkaar kan je het als MOD niet meer in de gaten houden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
technisch kunnen er wel 100-en SC's draaien, dus iemand moet het zat geweest zijn
Ontvang jij dawg zn pm berichten ook dat je er een oordeel over kan vellen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Als je op zo'n manier sorry zou proberen te zeggen zou je van mij ook de tyfus kunnen krijgen.
Ik voel dat soort dingen aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb ik een heel normale huid.Maar kennelijk is ie kei-ongelukkig
Nee, maar ik oordeel gewoon heel graag, ook als ik geen flauw idee heb waar het over gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ontvang jij dawg zn pm berichten ook dat je er een oordeel over kan vellen?
oordelen om het oordelen is ook een leuke bezigheidquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar ik oordeel gewoon heel graag, ook als ik geen flauw idee heb waar het over gaat.
Deze man.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oordelen om het oordelen is ook een leuke bezigheid
quote:
Dan is het goed als je het zelf maar doorhebtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar ik oordeel gewoon heel graag, ook als ik geen flauw idee heb waar het over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |