Waarom doe je dat bij mij niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Bij mij niet.. ik beledig mensen alleen keihard![]()
blehhhh
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
overigens nog 1 ding. ik heb de fout gemaakt om persoonlijke dingen te vertellen hier.
graag zou ik even weten of er nog meerdere mensen van plan zijn om daarover persoonlijke kutopmerkingen over te maken?
want dan kom ik hier gewoon niet meer.
Dit is singles niet hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
overigens nog 1 ding. ik heb de fout gemaakt om persoonlijke dingen te vertellen hier.
graag zou ik even weten of er nog meerdere mensen van plan zijn om daarover persoonlijke kutopmerkingen over te maken?
dit is anders al de tweede keer dat iemand een kutopmerking maakt over iets waar ik heel veel verdriet van heb.quote:
Kom kom.. roken we samen een sticky.. ik mn nicotine en jij je thc.. en dan zijn we weer stukken liever!quote:
Het lag/ligt niet in de planning iigquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
Truequote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik ben hier de laatste tijd niet zoveel geweest. Maar van de meeste mensen die hier zitten staat zoveel shit op het internet dat ik ze er niet voor aan zie om bewust dat van andere omhoog te halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is anders al de tweede keer dat iemand een kutopmerking maakt over iets waar ik heel veel verdriet van heb.
ik kan echt wel wat hebben maar dit soort mongolen zouden zoiets toch echt niet in mijn gezicht moeten zeggen. ook niet hier, maar dat hou ik niet tegen. doen ze het wel, wil ik het graag weten zodat ik hier weg kan blijven.
hoop dat het duidelijk is.
tja. is de laatste keer geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Sja, wat op internet staat gaat er nooit meer af.
beter nadenken van te voren dawgie, maar ik heb verder niets van jou onthouden hoor.
2x pas een kut opmerking.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is anders al de tweede keer dat iemand een kutopmerking maakt over iets waar ik heel veel verdriet van heb.
ik kan echt wel wat hebben maar dit soort mongolen zouden zoiets toch echt niet in mijn gezicht moeten zeggen. ook niet hier, maar dat hou ik niet tegen. doen ze het wel, wil ik het graag weten zodat ik hier weg kan blijven.
hoop dat het duidelijk is.
Jij begint er zelf constant over.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
2x pas een kut opmerking.
Tis maar goed dat je mij niet ben dan
En ja ik ben serieus....
Verstandig. Niet om een trap na te geven, maar ik probeer toch mijn gewauwel een beetje onpersoonlijk te houden. Natuurlijk staan er dingen op FOK! van/over mij, maar het is nog te behappen.quote:
Nietusquote:
Dergelijke gekken zouden echt eens op moeten rotten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Verstandig. Niet om een trap na te geven, maar ik probeer toch mijn gewauwel een beetje onpersoonlijk te houden. Natuurlijk staan er dingen op FOK! van/over mij, maar het is nog te behappen.
Er zijn mensen zat die echt alles bijhouden, offline,om later nog eens tegen users te gebruiken. En das GEEN overtrokken statement helaas.
Whud whud?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
true that. maar ik had vrijdag gewoon de behoefte om het ergens te dumpen. aangezien vrienden niet bereikbaar waren, evenals ouders, heb ik het hier gepost om het kwijt te zijn. ik vond het nogal heftig vandaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verstandig. Niet om een trap na te geven, maar ik probeer toch mijn gewauwel een beetje onpersoonlijk te houden. Natuurlijk staan er dingen op FOK! van/over mij, maar het is nog te behappen.
Er zijn mensen zat die echt alles bijhouden, offline,om later nog eens tegen users te gebruiken. En das GEEN overtrokken statement helaas.
Dat is toch wel de ultieme triestheid zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan wel een erge kutstreekquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
true that. maar ik had vrijdag gewoon de behoefte om het ergens te dumpen. aangezien vrienden niet bereikbaar waren, evenals ouders, heb ik het hier gepost om het kwijt te zijn. ik vond het nogal heftig vandaar.
maar goed, never again.
ja, zou wel, maar voor die mensen is het internet echt een zieke, natte droom die werkelijkheid is geworden, stalken uit je luie stoel...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke gekken zouden echt eens op moeten rotten.
Ik weet dat het gebeurd, maar kan er met m'n kop niet bijquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zou wel, maar voor die mensen is het internet echt een zieke, natte droom die werkelijkheid is geworden, stalken uit je luie stoel...
Iedereen googlet wel eens een crush ofzo, maar er zijn mensen die alles naspitten, opslaan en gebruiken als het uitkomt..
zoals ik al zei kan ik veel hebben, echt wel, maar dit vind ik gewoon zwaar laag. en dus triest.quote:
Ik snap het ook niet zo, maar goed, soms is FOK! echt "het leven" voor mensen...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurd, maar kan er met m'n kop niet bij
Laat je nou niet opnaaien en ga wat anders doen manquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
zoals ik al zei kan ik veel hebben, echt wel, maar dit vind ik gewoon zwaar laag. en dus triest.
als ik een van die twee ooit zie weet ik niet of ik me wel in kan houden. met 2 bedoel ik mata en evie.
misschien, maar wel de 2e keer op zo'n persoonlijk niveau.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
dit is niet de eerste keer dat ik dit zie gebeuren en je dit zie typen.
??? Ik heb je niks gewhapt hoor droplul..quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
en dan ook nog een extra sneer via whatsapp sturen.
evie, wat een fucking triest wijf ben je.
maar ik heb het wel zien gebeuren hoor, mensen die quotes van maanden terug erbij halen..... nou dan moet je dat wel ergens hebben opgeslagen op je pc lijkt mij?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch wel de ultieme triestheid zeg
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat je nou niet opnaaien en ga wat anders doen man.
Sneu dat mensen daar misbruik van maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. maar ik had vrijdag gewoon de behoefte om het ergens te dumpen. aangezien vrienden niet bereikbaar waren, evenals ouders, heb ik het hier gepost om het kwijt te zijn. ik vond het nogal heftig vandaar.
maar goed, never again.
een naaistreek van mensen! maar die mensen heb je niet in de hand.........quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien, maar wel de 2e keer op zo'n persoonlijk niveau.
vertrouwen in mensen. hoe naief.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sneu dat mensen daar misbruik van maken.Al post je ook lang genoeg mee om te weten hoe het werkt helaas.
dat wijf studeert nota bene geneeskunde. je zou denken dat nadenken dan niet teveel gevraagd is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
een naaistreek van mensen! maar die mensen heb je niet in de hand.........
dan lees je terug als het je boeit....quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:57 schreef kree het volgende:
Kan iemand even samen vatten wat er nou precies aan de hand was?
Sorry ik was aan het werk dus heb het niet gevolgd.
Je doet je best maar.. als het nodig is dan hak ik je wel in mootjes zonder pardon. Beetje triest over lopen reageren terwijl jij begint met fitten over niks en BS lullen over whatsap.. dat is pas echt diep triest!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
zoals ik al zei kan ik veel hebben, echt wel, maar dit vind ik gewoon zwaar laag. en dus triest.
als ik een van die twee ooit zie weet ik niet of ik me wel in kan houden. met 2 bedoel ik mata en evie.
Afgeven op lichamelijke tekortkomingen van anderen is dan ook helemaal haar ding.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
dat wijf studeert nota bene geneeskunde. je zou denken dat nadenken dan niet teveel gevraagd is.
en hopen dat ze toekomstige patienten niet zo gaat bejegenen.
Er zijn echt veel mensen met een kladblokbestandje op bureaublad vol info over fokkersquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik heb het wel zien gebeuren hoor, mensen die quotes van maanden terug erbij halen..... nou dan moet je dat wel ergens hebben opgeslagen op je pc lijkt mij?
over wa heb ik me vergist, true.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Je doet je best maar.. als het nodig is dan hak ik je wel in mootjes zonder pardon. Beetje triest over lopen reageren terwijl jij begint met fitten over niks en BS lullen over whatsap.. dat is pas echt diep triest!
Serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn echt veel mensen met een kladblokbestandje op bureaublad vol info over fokkers
Als ze liegen en een klootzak zijn die alles verkeerd opvatten zoeken ze idd maar een andere arts!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
dat wijf studeert nota bene geneeskunde. je zou denken dat nadenken dan niet teveel gevraagd is.
en hopen dat ze toekomstige patienten niet zo gaat bejegenen.
Ramptoeristquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
maar goed, never again.
Zout alsjeblieft!quote:
Te laat!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ramptoerist
Nou ik ga de geschiedenis weg flikkeren en m'n sporen uitwissen van dat ik geen reet heb uitgevoerd vandaag en naar huis.
Lees het zo wel weer
haal mij uit je kladblokbestandquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn echt veel mensen met een kladblokbestandje op bureaublad vol info over fokkers
HW heeft alles genoteerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Meisjes, ook dit blijft voor altijd staan he?.
Leef jullie uit, leuk leesvoer, maar ga niet janken als er mensen over beginnen over een jaar.
Oh, ik mirror de database 4 keer per dag, hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW heeft alles genoteerd
mag ik het straks kopieren van je?
Hoe hoog zou je score zijn?quote:
hou jij even je bek. ik kom net thuis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ramptoerist
Nou ik ga de geschiedenis weg flikkeren en m'n sporen uitwissen van dat ik geen reet heb uitgevoerd vandaag en naar huis.
Lees het zo wel weer
En toch blijft zoiets kutquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Vertrouwen in mensen ok, maar vertrouwen in FOK!Kers?.
Ach, lesje geleerd.
Ik ben graag ook eens up to datequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik mirror de database 4 keer per dag, hoezo?.
Dude van jou heb ik een complete database!!quote:
ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude van jou heb ik een complete database!!
naja als je dawg heet en je wil van een mug een olifant maken, dan verzin je er gewoon zelf het eea bijquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een gezeik. Als je er zelf niet over begint laat iedereen het met rust. Blijf er over door gaan, dan blijf de rest er ook over door gaan.
En als je gezeik hebt via whatsapp, houd het dan lekker op whatsapp ipv het verplaatsen naar he forum.
Of ben je nou echt zo simpel?
ah de nieuwe rel staat voor de deurquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
hou jij even je bek. ik kom net thuis.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er staan geen sterretjes bij jouw naam?
Als je een lijstje zou moeten maken over labiele mensen op FOK! dan ben je nog wel even bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef Evie het volgende:
Sommige mensen moeten niet over een ander roepen dat ze labiel zijn als ze om het minste en geringste zo reageren. Ik noem geen namen maar je weet wie ik bedoel
Dat is met een PM geregeld als ik mijn kladblokbestand zie.quote:
als ik erop sta, dan wel!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er staan geen sterretjes bij jouw naam?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]
naja als je dawg heet en je wil van een mug een olifant maken, dan verzin je er gewoon zelf het eea bijOm een beetje de pettyvote te krijgen
Met stip op 1 toch!!quote:
Ik heb ooit zo'n kerel gehad, die van 4 fora alles van me verzameld heeft. Je weet echt serieus niet wat je meemaakt, ik was met stomheid geslagen, het was best wel eng.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch wel de ultieme triestheid zeg
whatsapp heb ik me vergist zei ik al.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]
naja als je dawg heet en je wil van een mug een olifant maken, dan verzin je er gewoon zelf het eea bijOm een beetje de pettyvote te krijgen
fijn om te wetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is met een PM geregeld als ik mijn kladblokbestand zie.
Zeker soms moeten sommige dingen een beetje escaleren voor men door krijgt dat ze misschien een heel groot beetje aan het overdrijven waren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Even olie op het vuur aan het gooien?
Dat zeg je serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf of die sterretjes positief zijn
ja, en soms niet, in het openbaar, waar iedereen meeleest, puur om jouw gelijk te halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker soms moeten sommige dingen een beetje escaleren voor men door krijgt dat ze misschien een heel groot beetje aan het overdrijven waren.
eerlijk delen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
en nu ga ik mijn vers gedraaide joint oproken.
Heb toch al gezegd dat het niet persoonlijk bedoeld was en dat ik er beter over na had kunnen denken voor ik het in mn sjagga bui poste.. moet je lezen aap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
whatsapp heb ik me vergist zei ik al.
mug olifant? mijn toekomst is min of meer weg en jij maakt daar een 'grap' over. net als mata toen een 'grap' maakte over iets heel persoonlijks en kuts.
ik maak toch ook geen grappen over jouw broer? of weet ik wat jou persoonlijk raakt. als je dit nu zo probeert te draaien ben je nog een grotere bitch dan je zelf net nog zei.
en nu ga ik mijn vers gedraaide joint oproken.
Is dit jouw zielige excuus voor een "sorry"?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb toch al gezegd dat het niet persoonlijk bedoeld was en dat ik er beter over na had kunnen denken voor ik het in mn sjagga bui poste.. moet je lezen aap.
als je iets niet zeker weet post het dan niet. zo moeilijk is het niet. of je moet het inlevingsvermogen van een aap hebben inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb toch al gezegd dat het niet persoonlijk bedoeld was en dat ik er beter over na had kunnen denken voor ik het in mn sjagga bui poste.. moet je lezen aap.
En het feit dat wij elkaar al een jaar of 11/12 "kennen" doet jou denken dat je op een negatieve manier op mijn lijstje staat?quote:
Ja want als je sjagga bent hoef je niet na te denkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
HET WAS NIET PERSOONLIJK BEDOELT OP JOUW VERHAAL MAAR GEWOON ZOMAAR IETS WAT IK IN EEN SJAGGA BUI ZEI.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
als je iets niet zeker weet post het dan niet. zo moeilijk is het niet. of je moet het inlevingsvermogen van een aap hebben inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |