quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ne.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees nog eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan niet wat je daar zegt Geo. Lyoto gaat hem pakken
"lightweigh" dummyquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan niet wat je daar zegt Geo. Lyoto gaat hem pakken
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is al laat ja
Benson gaat het moeilijk krijgen tegen Edgar dat kleine mannetje is een echte bijter. Gray geef ik meer kans tegen Benson eerlijk gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben jullie allemaal gemist!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:49 schreef THEFXR het volgende:
ditNeuh, die zat in de openingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben jullie allemaal gemist!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Hij had dit nog eens getweet, zie de twitter id'squote:Op maandag 6 augustus 2012 17:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[Centraal] MMA topic #165 UFC ON FOX Shogun vs Vera
ik zie het deze keer door de vingers!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij had dit nog eens getweet, zie de twitter id's
quote:
grote baas iddquote:The only reason I wanna fight BJ Penn is to test my warrior spirit, will and determination against his! I'm fighting for honor and my country! I'm not fighting for money. I'll donate my fight purse to a charity to prove that it's not for financial reasons!!!!!
JDS VS WERDUM, no i won't fight my friend!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:00 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Doei Cain, ga jij maar tegen Werdum vechten ofzo
Dat is dan jammer.. dat gaat toch echt de #1 contender match worden voor Cees' beltquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
JDS VS WERDUM, no i won't fight my friend!
Als je van gay dingen je eigen lul op graat vreten moet je zeker niet kijken nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Als Werdum wint van Cain, vreet ik me lul op, dat zal hetzelfde gaygevecht worden als Werdum vs Alistair
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je van gay dingen je eigen lul op graat vreten moet je zeker niet kijken nee.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je van gay dingen je eigen lul op graat vreten moet je zeker niet kijken nee.
http://m.espn.go.com/extra/mma/story?storyId=8235453&wjbtwitter:bokamotoESPN twitterde op zondag 05-08-2012 om 07:13:48ESPN confirms with @lorenzofertitta JDS is scheduled for Dec. 29 in Las Vegas but opponent TBD. reageer retweet
Hij blijft leniger dan mijquote:
twitter:CesarGracieBJJ twitterde op woensdag 01-08-2012 om 01:53:30If @ufc can make a superfight with Anderson and James Irvin why not this? http://t.co/0WRVYaZ4 reageer retweet
Nou ja, tegen Irvin was geen superfight maar ik begrijp zijn punt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CesarGracieBJJ twitterde op woensdag 01-08-2012 om 01:53:30If @ufc can make a superfight with Anderson and James Irvin why not this? http://t.co/0WRVYaZ4 reageer retweet
Nick Newel blijft apart, respect voor dit zijn moed!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Weet niet of deze al gepost was?
Respect
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Lol, BJ had er geen zin in!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:53 schreef THEFXR het volgende:
BJ Penn says “no” to Siyar Bahadurzada’s challenge
vuile dukker![]()
http://www.tatame.com/201(...)hadurzadas-challenge
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes, en begrijpelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeezes.... bezemstelen met siliconenschijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:59 schreef THEFXR het volgende:
1 van de 3 wordt de nieuwe ringgirl:
[ afbeelding ]
(Middelste heeft dan nog een lieve lach.)twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Tja, Monica Bellucci wordt er helaas ook niet jonger op, anders had ik die graag als ringgirl terug gezien.quote:
That's more like it!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, Monica Bellucci wordt er helaas ook niet jonger op, anders had ik die graag als ringgirl terug gezien.
(Of vrouwen die dezelfde soort curves hebben als Salma Hayek.)
zijn wel oude foto'squote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef n00cL30n het volgende:
Jazekuhr!
[ afbeelding ]
Hier is ze zelfs al een beetje aan het oefenen.
Bendo vs Diazquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:18 schreef THEFXR het volgende:
Nate Diaz close to signing new UFC deal, manager wants title fight in December
quote:"Here at AKA, we've got fighters who come out to fight, fighters who will face anyone and don't hide from any opponents. You've also got cowards out there like B.J. Penn who say they want to fight people, but then they run and hide."
"Yes. He's a coward. He wouldn't be welcomed here."
Je gaat toch niet serieus beweren dat BJ dt gevecht gewonnen had, hè? Ook een rematch zal hij niet winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Human blanket is nog altijd butthurt omdat hij verloor van Penn (uitslag was een draw maar toch).
BJ Penn een coward noemenwat een randdebiel.. Je mag hem veel dingen noemen maar een coward niet. Zo'n legende en future HOF'er beledigen
vieze kneus, niemand die hem nog herinnert over 10 jaar.
BJ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef vivelafete het volgende:
Josh Koscheck Out of UFC 151 Bout With Jake Ellenberger
Het houdt nog niet op met het blessureleed in de UFC. Na MacDonald nu weer Kos die geblesseerd raakt. Ben benieuwd wie ze nu tegen Ellenberger gaan zetten.
Zou best wel een mooi gevecht op kunnen leveren idd. Wellicht dat het iets te vroeg komt voor BJ, die card is toch al oer 3 weken.quote:
bj, is a smoker, dus die metabolites zijn er nog niet uit!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als hij Macdonald over zes weken wil, moet Ellenberger over drie weken ook geen probleem zijn. Als je een grote bek hebt, moet je je woorden ook hard maken, vind ik. Ik wil dat gevecht wel zien.
Dat ontken ik ook niet, Rory Mac had hem bruut mishandeld.. BJ is gewoon done ja..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus beweren dat BJ dt gevecht gewonnen had, hè? Ook een rematch zal hij niet winnen.
Legende of niet, BJ is behoorlijk overrated. Ja, hij heeft in hogere gewichtsklassen gevochten. Maar wie heeft hij daar verslagen? Alleen Matt Hughes is een echt indrukwekkende win in een gewichtsklasse boven Lightweight, en die is van de oude stempel. BJ is done.
Omg, NO!!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef roepdeman het volgende:
Belangrijkste nieuws van de aankomende drie maanden:
'Cro Cop' Filipovic looks to return to mixed martial arts bron
Leave crocop alooooooonequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Omg, NO!!!!!
Nog meer schade aan het lichaam...
Als de extra exposure door Nike ook zal leiden tot meer ppv buys, dan wordt het dubbel cashen voor Bones.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC Champion Jon Jones Signs Global Sponsorship Deal With Nike
Gaaf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
Anderson Silva contemplating vacating middleweight title, move to welterweight to fight Georges St. Pierre
Firas Zahabi: Georges St-Pierre told me he wants to fight Anderson Silvaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
Anderson Silva contemplating vacating middleweight title, move to welterweight to fight Georges St. Pierre
Kuiper staat niet op de main-card. Ipv Kuiper staat de partij Lawrence - Holloway erop.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Henderson via Decision.
Shields via Submission.
Michael Kuiper.
Cowboy Cerrone via Submission
Okami.
Sorry wist niet dat die niet meetelde voor het FOK klassementquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:25 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Kuiper staat niet op de main-card. Ipv Kuiper staat de partij Lawrence - Holloway erop.
Ben wel benieuwd wat Kuiper kan brengen. Het is toch altijd leuk om NL'ers in de UFC te zien, maar ik was de vorige partij niet echt onder de indruk.
En dit gaat over..Rampage? Lil Nog?quote:
Mag iemand die een hand mist gewoon MMA beoefenen? En dat tegen iemand die wel "gezond" isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Weet niet of deze al gepost was?
Respect
hij is gewoon gezond en goedgekeurd door de sac'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag iemand die een hand mist gewoon MMA beoefenen? En dat tegen iemand die wel "gezond" is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga meequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef Bootje84 het volgende:
Hendersom vs Edgar
Shields vs Herman
Kuiper vs Hamman
Cerrone vs Guillard
Okami vs Roberts
Lawrence vs Holloway
Ik ga mee met deze Picksquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Henderson vs Edgar (by sub)
Shields vs Herman
Kuiper vs Hamman
Cerrone vs Guillard
Okami vs Roberts
Lawrence vs Holloway
War Bendo![]()
Hopelijk eind van het jaar nog Bendo vs Diaz.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Michael Bisping wired up for Silva vs. Sonnen 2
Rousey helemaal over de zeik
meer power? We hebben het hier over Guillard he. BJJ ja, power hell no.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Cerrone meer power en Jiu Jitsu heeft dus ik denk dat hij Guillard subbed
Cerrone zijn power wordt flink onderschat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
meer power? We hebben het hier over Guillard he. BJJ ja, power hell no.
Jep..quote:
Is toch niet te doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jep..
Heeft nog 2 uur om het gewicht te halen anders moet hij geloof dat het 10% of 20% van zijn purse (salaris) afstaan aan de tegenstander.
zo'n sweatsuitequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef ChesterPerry het volgende:
2 uur:o ben benieuwd wat hun gebruiken om het vocht eruit te laten
Jawelquote:
Schijten kan ook helpen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaweldie mensen cutten sowieso 10/15/20 lbs, is wel ERG zwaar nog die laatste pondjes.. maar kan wel. Hij hoeft ook maar 1.5 kwijt te raken.. mag 156 inwegen.
Maar wordt het een sub of decision?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:23 schreef Fenomeno het volgende:
Guillard had al zwaar cardio nadeel op Cerrone omdat Donald op altitude traint en hij op sea level (fight is in Denver) en moet nu nog extra gaan cutten met minder recovery time. Gaat easy worden voor Cerrone.
Ze hadden het over gentlemens agreement to stand and bang, maar denk eigenlijk dat Cerrone hem rocked en dan subtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wordt het een sub of decision?
quote:
quote:Benson Henderson vs. Frankie Edgar
Edgar moet maar aan het feit wennen dat ie in deze weight class nooit meer champion zal worden.
Of droppen of bek houden, begint me langzaam aan flink te irriteren!! Wat een held eigenlijk die Bendo, als je naar zijn record kijkt is dat zéér impressive, al heeft hij sinds zijn overstap van WEC naar UFC alleen nog maar op decision gewonnen. Maar daar komt vannacht verandering in!!!
Dana heeft overigens toegezegd dat Diaz de volgende is die een title shot krijgt. En alsof dat niet awesome genoeg is zouden ze nu ook heel makkelijk de rematch tussen Frankie Edgar vs. Jim Miller kunnen boeken!! SEVEN YEARS IN THE MAKING!!! and tonight is the night Joe, that these two men finally meet again!! (ervan uitgaande dat Hendo idd de champ blijft)
Donald Cerrone vs. Melvin Guillard
Guillard heeft het IQ van een baksteen, nuff said. RnC anyone?
Jake Shields vs. Ed Herman
Edje Herman, is ook alweer bij de company sinds 2006. En heeft zelfs op dit moment een 3 fight winning streakmaar ik hoop dat Shields deze op indrukwekkende wijze kan pakken. Hij heeft het echt nodig na zijn matige optredens sinds hij overgestapt is. En realistisch gezien zijn er veel meer awesome future fights die gemaakt kunnen worden met Shields dan met Herman natuurlijk.
Yushin Okami vs. Buddy Roberts
Krijgt na 5 loodzware fights op rij (op Linhares na dan) toch eigenlijk een beetje een bone geworpen in de vorm van Buddy Roberts..
Justin Lawrence vs. Max Holloway
Lawrence dan maar..
Mr. Taz, I agree with you, op eentje na. Ik kies Herman i.p.v. Shields. Verder hoop ik natuurlijk op een mooie win van Kuipers!quote:
Zal kijken dat de tussenstand voor het event nog erop komtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:09 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mr. Taz, I agree with you, op eentje na. Ik kies Herman i.p.v. Shields. Verder hoop ik natuurlijk op een mooie win van Kuipers!
Dus:
Henderson
Cerrone
Herman
Okami
Lawrence
Kun je misschien de tussenstand van de UP posten, als dat niet teveel moeite is? Tnx!
Zeg, ik ga voor Bendo. No worriesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
Allemaal voor Edgar, moet ik me nu zorgen gaan maken?
Bendo choked Edgar in de vierde ronde. No worries.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
Allemaal voor Edgar, moet ik me nu zorgen gaan maken?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Bendo choked Edgar in de vierde ronde. No worries.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Technical submission jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Bendo, Edgar zou choken maar Edgar tapt niet, is het dan toch een submission voor de bets?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zeg, ik ga voor Bendo. No worries
Ik deze keer ook. (Mijn eerste twee UP events waren niet zo sterk, maar afgelopen keer des te scherper.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Bendo choked Edgar in de vierde ronde. No worries.
Thanks, dan plaats ik nog even een kleine betquote:
Same herequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:26 schreef wc-eend het volgende:
Geen idee waarom maar ik heb zin in dit event
Klopt taz, was voordat ik op vakantie ging. Zo rond 13 juli denk ik. Ik zoek het mrg wel even op, jij doet al genoeg voor de UP. Wordt wel morgen, want ben nu met mobiel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Let effe goed op allemaal!!!
Weet dat ik er laat mee aankom maar ik mis een shitload aan picks!!
UFC 149: n00cl30n - mujahedine - fyodor - splackavelli - bootje - omega - lesnar - kevin
UFConFOX 4: Geo - mujahedine - stefanW - omega- lesnar - incognitoomuch - kevin
UFC 150: vivelafete - mujahedine - stefanW - omega- lesnar - incognitoomuch - kevin
Ik meen me te herinneren dat Fyodor zijn picks al weken van te voren gemaakt had voor UFC 149
en ik dacht ook dat iemand in naar van Geo de picks voor UFConFOX 4 had gepost, maar ik kan ze niet terug vinden!
Mocht er voor de rest iets niet kloppen hoor ik het graag. De nieuwe tussenstand komt er zo aan!!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 149: n00cl30n - mujahedine - fyodor - splackavelli - bootje - omega - lesnar - kevin
UFConFOX 4: Geo - mujahedine - stefanW - omega- lesnar - incognitoomuch - kevin
UFC 150: vivelafete - mujahedine - stefanW - omega- lesnar - incognitoomuch - kevin
Ik meen me te herinneren dat Fyodor zijn picks al weken van te voren gemaakt had voor UFC 149
en ik dacht ook dat iemand in naar van Geo de picks voor UFConFOX 4 had gepost, maar ik kan ze niet terug vinden!
Mocht er voor de rest iets niet kloppen hoor ik het graag. De nieuwe tussenstand komt er zo aan!!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:13 schreef Hooidraad het volgende:
Geo4kant moet weer in de hoek staan van de juf dus ziehier zijn picks:
Rua vs. Vera
Machida vs. Bader
Lauzon vs. Varner
Swick vs. Johnson
Zijn ook mijn picks trouwens
Sowiesoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Event winner UFC 149: Hoogstaande 5/5
Event winners UFConFOX 4: teveel om op te noemen 4/4
Event winner(s) UFC 150: T.b.t.
Googelen op "fyodor" en "vakantie" deed wonderen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt taz, was voordat ik op vakantie ging. Zo rond 13 juli denk ik. Ik zoek het mrg wel even op, jij doet al genoeg voor de UP. Wordt wel morgen, want ben nu met mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen op neerlands glorie vannacht en een mooie standup war tussen Cerrone en Guillard. En natuurlijk war lil' Hendo!zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Was er nog 1tje vergeten kende ze beide niet, op basis van stats gedaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Henderson via Decision.
Shields via Submission.
Michael Kuiper.
Cowboy Cerrone via Submission
Okami.
Lawrence
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Cardizzle14 het volgende:
Geo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bezig met de picks allemaal. Props Taz!Ik ben vergeten wat ik als signature had...
LoLz... Met 149 erbij kom ik op 25-14quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Bij mij was het niet veel beterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Met 149 erbij kom ik op 25-14
[ afbeelding ]
Vroeg je dat een maand geleden ook al niet? Nog steeds geen oplossing gevonden dus?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef tuan84 het volgende:
Ik moet nu $44,99 betalen op ufctv. Hebben meer mensen hier last van?
Och, volgende keer weer beter, toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij was het niet veel beter
[ afbeelding ]
Wel raar dat Mayhem 5 keer hetzelfde tweet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:05 schreef Tazmaniac het volgende:
http://www.bloodyelbow.co(...)witter-argument-beef
Ik volg het niet allemaal maar een opstootje tussen Dana en Mayhem MIller
Dat is de tweet waarop DW steeds reageert, hij tweet dus niet 5x hetzelfdequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wel raar dat Mayhem 5 keer hetzelfde tweet?
(En ook een rare tweet om 5 keer te herhalen...)
apart, hier toch echt maar $5,99quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef tuan84 het volgende:
Ik moet nu $44,99 betalen op ufctv. Hebben meer mensen hier last van?
welk land, provider,proxy?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef tuan84 het volgende:
Toen kon ik helemaal niet kijken met mijn ip (xmsnet). Heb toen bij de buren gekeken.
Nu krijg ik vanuit mijn eigen ip nog steeds de melding "for residential use only", en vanuit de buren (KPN) kan ik de wedstrijd wel bestellen maar voor het bedrag van $44,99.
en via deze proxy?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:31 schreef tuan84 het volgende:
Ik gebruik geen proxy server
nederland, provider xmsnet geen toegang tot de wedstrijd
nederland kpn (buurman) wel toegang maar het bedrag van $44,99
ja dingen enzoquote:
balen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef Paxlie het volgende:
Ik twijfelde, maar ga toch slapen. Teveel te doen morgen
wat n pussy.quote:
Valt me tegen van hem dan.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Die ginger de naast zit het hele event met een semi erectie
Begrijpelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:45 schreef ChesterPerry het volgende:
ja ik had binnen 5 seconde me vinger op de printscreen knop, had wel verwacht dat jullie het konden waarderen.quote:
Ja die was goed ja, gelukkig was mijn beeld wel scherp toen, alleen ik dacht niet zo snel aan printscreenquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja ik had binnen 5 seconde me vinger op de printscreen knop, had wel verwacht dat jullie het konden waarderen.
Je kan terug spoelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:51 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ja die was goed ja, gelukkig was mijn beeld wel scherp toen, alleen ik dacht niet zo snel aan printscreen
ze is echt te oud voor pedobear!quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:51 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ja die was goed ja, gelukkig was mijn beeld wel scherp toen, alleen ik dacht niet zo snel aan printscreen
ik weet het, maar kijk nog even wat terug in deze 20 minuten, past er net in.quote:
Parttime Pedobearquote:
2e foto is echtquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:54 schreef THEFXR het volgende:
http://www.mixedmartialar(...)&forum=1&page=1&pc=9
Gezien hun identieke haarkleur zal ze wel zijn zus(je) zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Ze zijn met zijn 3enquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Gezien hun identieke haarkleur zal ze wel zijn zus(je) zijn.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:54 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
ik weet het, maar kijk nog even wat terug in deze 20 minuten, past er net in.
[..]
Parttime Pedobear![]()
HAHAH, tis een obsessie he?quote:
quote:
Haha, ik maak me al een tijdje ernstig zorgen om je..quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vette crush man, heb het zwaar te pakken!
gezien het inet, ben ik niet alleen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:02 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Haha, ik maak me al een tijdje ernstig zorgen om je..
Ja, als er al filmpjes op youtube staan over hoe ze haar in een elastiekje doet..quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gezien het inet, ben ik niet alleen!
Flaaaaaaaauwwwquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:20 schreef Hooidraad het volgende:
Pague moet meer gaan bidden want zo komt hij nooit hogerop.
Vrij ruim denk ikquote:
29-28quote:
Ik vond het verschil wel wat groter. Volgende gevecht heb ik helemaal geen idee.quote:
Stone, maar is een gok.quote:
Inderdaad, ik had mijn oordeeltje al klaar maar het was een goeie stoppagequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:40 schreef ChesterPerry het volgende:
Toch terecht, altijd ff herhaling begluren
Hij traint in Nederland of is het een Nederlander?quote:
Ryan Jimmo, die hebben we allemaal wel gezien volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Heb niet gek lang geleden nog eentje gezien in 7 seconden was ook wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |