je kan nog altijd coach worden!quote:Op zondag 29 juli 2012 03:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Mmm... complete mismatch deze partij, Angelica Chavez heeft niet de skills om zich in een MMA partij staande te houden:
- als ze onder druk wordt gezet (stoten op het hoofd) dan antwoord ze steeds met kicks, haar tegenstander loopt er doorheen en blijft doorrammen, iedereen met een worstelachtergrond had haar tevens direct naar de grond gebracht
- ze laat zich steeds tegen het hek pinnen en komt niet meer weg
- ze laat zich op de grond pinnen en komt niet meer weg
Toch zit ik maar te fantaseren dat ze opeens elkaar gaan zoenen en uitkleden en een hete lesbo scene opvoerenquote:Op zondag 29 juli 2012 03:10 schreef THEFXR het volgende:
Het is iig spannender als een UFC maincard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoorde 250.000quote:Op zondag 29 juli 2012 03:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep nu al 10x de pagina moeten refreshen omdat de stream dood ging. Ben wel benieuwd naar de cijfers (kijkers).
jepquote:Op zondag 29 juli 2012 05:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoor ik Liz nu haar 'girlfriend' bedanken? Als in lesbo girlfriend?
En heel wat hersencellen..quote:Op zondag 29 juli 2012 05:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat ze een tand mist is wat minder...
Hij heeft een band, wist je dat niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 05:36 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zit steeds heen en weer te switchen tussen FOK! en Invicta maar zag ik nou Josh Barnett met een gitaar rondzeulen?
Volgende keer maar eens doenquote:Op zondag 29 juli 2012 05:36 schreef Geo4kant het volgende:
Doe gewoon splitscreenen, doe ik ookof klein scherm/resolutie?
Nee, ben casualquote:
Quotedquote:Op zondag 29 juli 2012 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens doen
[..]
Nee, ben casual
quote:Op zondag 29 juli 2012 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens doen
[..]
Nee, ben casual
Tja, ik geef toe dat ik had moeten weten dat Barnett in een band zit en zijn gitaar meeneemt naar een MMA-evenement waar hij aan het coachen isquote:
dat is tacktiek van Barnettquote:Op zondag 29 juli 2012 05:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom heeft Bazeler knie en enkel beschermers en McMann niet. Die doet zichzelf daarmee tekort.
LOL, geschorste Nick wel,maar mo niet!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Later, Nelson took to Twitter to reveal his full list of coaches, both approved and not:
COACHES: Here are my Assistant/Guest Coaches the non-ufc coaches will be helping but not on the set because they are black, criminals, white, Olympian, Great TV ... (disclaimer I have know idea, just opinion)
NON-UFC ALLOWED
Muhammed Lawal
Kurt Angle
Victor Conte
UFC ALLOWED
Royce Gracie
James Johnson
Jeff Mayweather
George St. Pierre
Nick Diaz
Nate Diaz
Rashad Evans
Forrest Griffin
Chael Sonnen
Jake Shields
Gilbert Melendez
Martin Kampmann
Amir Sadollah
Mike Pyle
Gray Maynard
Ron Frazier
Anthony Brown
Al bovenstaande vechters komen langs in die 6 weken? Wow!!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Later, Nelson took to Twitter to reveal his full list of coaches, both approved and not:
COACHES: Here are my Assistant/Guest Coaches the non-ufc coaches will be helping but not on the set because they are black, criminals, white, Olympian, Great TV ... (disclaimer I have know idea, just opinion)
NON-UFC ALLOWED
Muhammed Lawal
Kurt Angle
Victor Conte
UFC ALLOWED
Royce Gracie
James Johnson
Jeff Mayweather
George St. Pierre
Nick Diaz
Nate Diaz
Rashad Evans
Forrest Griffin
Chael Sonnen
Jake Shields
Gilbert Melendez
Martin Kampmann
Amir Sadollah
Mike Pyle
Gray Maynard
Ron Frazier
Anthony Brown
Op welke kan ik mij het beste aftrekken?quote:
Ongelooflijk, niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:01 schreef THEFXR het volgende:
Dana White Confirms 'Shogun' Rua-Brandon Vera Winner Gets Title Shot
stel je voor dat Vera per ongeluk wint, krijgt ie ineens een shot, terwijl hij eerst nog gecut was![]()
hadden ze beter Alexander Gustafsson tegen shogun kunnen zetten!
Die JDS vecht maar 1x per jaar, net zoals alle andere champs!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:43 schreef ChesterPerry het volgende:
Terecht.
The new UFC Heavyweight Champion.
Hij gaat er duidelijk vanuit dat Henderson van Bones zal winnen en Rua van Vera anders begrijp ik de reden niet..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:01 schreef THEFXR het volgende:
Dana White Confirms 'Shogun' Rua-Brandon Vera Winner Gets Title Shot
stel je voor dat Vera per ongeluk wint, krijgt ie ineens een shot, terwijl hij eerst nog gecut was![]()
hadden ze beter Alexander Gustafsson tegen shogun kunnen zetten!
denk eerder fight hyping, ppv moneyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij gaat er duidelijk vanuit dat Henderson van Bones zal winnen en Rua van Vera anders begrijp ik de reden niet..
ok sorry, kijk uit na zaterdagnachtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die JDS vecht maar 1x per jaar, net zoals alle andere champs!
zit het er ook in dat hij werd gezocht door de maffia in Boston en toen maar terug vloog naar vegas?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef McNulty het volgende:
http://www.girlonguy.net/(...)_56__dana_white.html
Goed interview met Dana. Hij wordt geinterviewd door een casual daardoor neemt het interview een meer persoonlijke wending.
Keypoints:
Tiener Dana als vechterbaas
Hij had een simpel baantje waar hij 65.000 mee kon verdienen
Zijn knie werd gepopped door vrouw in bjj
Zou zo weer terug gaan naar boksinstructeur
etc.
Even de quote opgezochtquote:"I put together the fights that fans want to see. The fans didn't like the Rua and Vera choice, so here it is: The guy that wins most impressively on Saturday night out of the co-main event and the main event will get the shot at the winner of Jon Jones vs. Dan Henderson."
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:11 schreef THEFXR het volgende:
"Whoever wins the most impressively on Saturday night gets the shot at the title," White said.
http://mmajunkie.com/news(...)t&utm_medium=twitter
trolololol, UNCLE DANA
de ufc moet stoppen met gustafsson te beschermenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:37 schreef McNulty het volgende:
Echt veelzeggend dat de 4 mogelijke tegenstanders van Jones allemaal al zijn verslagen door hem. Jones moet naar de heavyweights waar hij zijn eerste K.O. zal ontvangen.
Die is er ook nog! Maar hij zou ook sacrificial lamb uiteindelijk. Wel de beste optie dat wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de ufc moet stoppen met gustafsson te beschermen
Er is toch geen event gaande en bovendien mag je hier geen streams posten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef Quotidien het volgende:
Is men hier nou serieus te beroerd om even een linkje te geven?
Zegt wel genoeg over de types hier. Het stereotype wordt bevestigd.
Kijk, zo'n grote moeite is het toch niet om dat gewoon even te melden..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is toch geen event gaande en bovendien mag je hier geen streams posten.
Neem maar gewoon eens een kijkje in het topic als er een event bezig is. Dat is wel een goede tipquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kijk, zo'n grote moeite is het toch niet om dat gewoon even te melden..
Ik weet niet wanneer er events bezig zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem maar gewoon eens een kijkje in het topic als er een event bezig is. Dat is wel een goede tip
Loop niet zo te huilen manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef Quotidien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Loop niet zo te huilen man
Je komt ff het topic binnen en verwacht vervolgens dat de mensen hier je wel ff illegale zooi gaan voeren waarvan ze weten dat het banwaardig is. Post nou maar gewoon mee, tegen de tijd dat er een event is kom je er vanzelf wel achter hoe je die kan zien.Sportzenders zijn niet illegaal hoor. Meeposten gaat niet lukken, heb er bar weinig verstand van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
UFC = pay per view = illegale streamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Sportzenders zijn niet illegaal hoor. Meeposten gaat niet lukken, heb er bar weinig verstand van.
Weet ik veel dat die streams illegaal zijn. En volgens mij werd er ook nog wel eens via facebook gestreamd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
UFC = pay per view = illegale stream
Ga nou niet ook nog de wijsneus uithangen hier, maak je geen vrienden mee.
2 uur s,nachts in het weekendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer er events bezig zijn.
Dus je wilt het wel zien, maar verdomd het om je even in te lezen en verwacht vervolgens dat wij je bij het handje nemen en alle mooie dingen laten zien?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die streams illegaal zijn. En volgens mij werd er ook nog wel eens via facebook gestreamd?
Ik heb er de ballen verstand van, doe zelf aan karate en dat is natuurlijk iets heel anders. Ik denk niet dat ik iets toe zou voegen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:10 schreef n00cL30n het volgende:
Reactie was anders geweest als je eerst al een tijdje had mee gepost. (Dan zie je dat we voor events meestal ook picks maken, zodat je weet dat deze er aan komt)
Is trouwens wel leuk om wat sneller in de sport te komen, mee doen aan het maken van picks voor de match ups.
Welke gevechten _MOET_ ik gezien hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dus je wilt het wel zien, maar verdomd het om je even in te lezen en verwacht vervolgens dat wij je bij het handje nemen en alle mooie dingen laten zien?
Als je slim vraag je eerst welke gevechten je gezien _MOET_ hebben. Daar heb je vast meer succes mee
Ietsje inlezen en je was erachter gekomen dat Lyoto Machida een basis van Karate heeft en daar enorm succesvol mee is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van, doe zelf aan karate en dat is natuurlijk iets heel anders. Ik denk niet dat ik iets toe zou voegen.
Het laatste UFC event Barao vs Faber was een echte topper!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van, doe zelf aan karate en dat is natuurlijk iets heel anders. Ik denk niet dat ik iets toe zou voegen.
[..]
Welke gevechten _MOET_ ik gezien hebben?
Dat weet ik. Shotokan karate om precies te zijn. Maar hij traint ook MT en BJJ volgens mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ietsje inlezen en je was erachter gekomen dat Lyoto Machida een basis van Karate heeft en daar enorm succesvol mee is.
Zie je wel dat je gelijk kan inhakenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat weet ik. Shotokan karate om precies te zijn. Maar hij traint ook MT en BJJ.
In kyokushin ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GSP heeft toch ook een karate basis?
Shogun vs Dan Hendersonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Welke gevechten _MOET_ ik gezien hebben?
Ok, daar zal ik eens mee beginnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shogun vs Dan Henderson
Dan Henderson vs Michael Bisping
Jose Aldo vs Mark Hominick
Pat Barry vs Cheick Kongo
Korean Zombie vs Leannard Garcia (WEC)
Donald Ceronne vs Ben Henderson (WEC)
Edgar vs Maynard 2
Anderson Silva vs Vitor Belfort
Anderson Silva vs Chael Sonnen
GSP vs Bj Penn 1 + 2
Matt Hughes vs BJ Penn 1+2+3
Randy Couture vs Lyoto Machida
Korean Zombie vs Dustin Poirier
Carlos Condit vs Dan Hardy
Edson Barboza vs Terry Etim
Fabricio Werdum vs Roy Nelson
Jose Aldo vs Mendes
BJ Penn vs Kenny Florian
BJ Penn vs Joe Stevenson
Damian Maia vs Chael Sonnen
Chris Lytle vs Paul Taylor
chuck vs tito
tito vs ken
gsp vs serra 1+2
Anthony Pettis vs Ben Henderson (WEC)
Carlos Condit vs Rory MacDonald
Brock Lesnar vs Shane Carwin
Shoguns vs Machida 1+2
Jon Jones vs Stephan Bonnar
Nick Diaz vs Evangelista Santos (Strikeforce)
Nick Diaz vs Karo Parisyan
Nick Diaz vs Paul Daley (Strikeforce)
Complete UFC's: 139, 140, 141, 142, 144
Eigenlijk alles van Anderson Silva, Jose Aldo en Junior Dos Santos zijn aan te raden.
Dit duidelijk en hulpvol genoeg?
Wat een mooie stijl, blij dat ik er zelf ook van heb mogen proefen.quote:
Mij leek het eerst echt EPICZOR!1!!!11 maar er wordt op elkaar ingeslagen zonder dat de tegenstander ook maar probeert te blokken/ontwijken heb ik de indruk na het zien van Human Weapon: Karatequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een mooie stijl, blij dat ik er zelf ook van heb mogen proefen.
Ik heb zelf Kyokushin gedaan dus en heb vrij veel gespard met een bruine band judoka.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor troll?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef Quotidien het volgende:
twitter:bjpenndotcom twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 23:16:13@rory_macdonald Why haven't you signed up yet?I finalized my VADA paperwork 6 days ago.What's the delay?You already missed the 8 week window reageer retweet
Er word vaak gewoon geDM't als er events zijn, nikkertje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef Quotidien het volgende:
heb een hekel gekregen aan die stream bietsers, voor de rest zie je ze nooit in het topic!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Er word vaak gewoon geDM't als er events zijn, nikkertje.
Wat voor types doel je op?
Kosheck vind ik trouwens echt een mongool
twitter:CesarGracieBJJ twitterde op maandag 30-07-2012 om 22:57:38@NateDiaz209 vs Brad Sandoval at Gracie Open August 4th reageer retweet
Hear, hear!! Ik begin onze n00bslayer nu wel te missen..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef Hooidraad het volgende:
Zij jullie te beroerd om roepdeman gewoon even antwoord te geven? Stereotype wordt wederom bevestigd.
Zelfs Geo niet!?quote:
Sick!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:34 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat is Geo4kant toch een vriendelijke jongeman dat hij de moeite heeft gedaan al die wedstrijden even op een rijtje heeft gezet, speciaal voor geo:
[ afbeelding ]
Nog niet gekeken nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef roepdeman het volgende:
Heeft iemand naar Road to the Octagon gekeken? Review? Is het de moeite waard?
De titel past niet, je verwacht een soort van documentaire over hoe zij tot de UFC zijn gekomen of hoe ze uit het diepe dal zijn gekomen na een aantal verlies partijen.. Dit wordt amper verteld en ook niet op een interessante manier, ze laten de loss zien, sommige hebben hun smoesjes klaar en thats it. (Geen realisme, geen dieptegang e.d.)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef roepdeman het volgende:
Heeft iemand naar Road to the Octagon gekeken? Review? Is het de moeite waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 11:02:14 ]
Lolquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het laatste UFC event Barao vs Faber was een echte topper!!!
No shitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sick!
Al heb ik het idee dat dit meer show is dan echt..
Dat doet me hieraan denken:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:34 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat is Geo4kant toch een vriendelijke jongeman dat hij de moeite heeft gedaan al die wedstrijden even op een rijtje heeft gezet, speciaal voor geo:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het was een slechte, langere versie van de Countdown. Ik zeg niet de moeite waard. Sowieso als je regelmatig countdowns kijkt heb je al best wat van deze beelden/verhalen gezien.
...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De titel past niet, je verwacht een soort van documentaire over hoe zij tot de UFC zijn gekomen of hoe ze uit het diepe dal zijn gekomen na een aantal verlies partijen.. Dit wordt amper verteld en ook niet op een interessante manier, ze laten de loss zien, sommige hebben hun smoesjes klaar en thats it. (Geen realisme, geen dieptegang e.d.)
Bader gooit het bijv op verkeerde mindset omdat zijn training gym niet klaar was en geen coaches had, dat speelt absoluut mee maar ik persoonlijk geloof niet dat hij ging winnen van Bones.
Je ziet een beetje van hun leven en veel gepraat over wat ze getrained hebben terwijl ze wat moves doen met matig camera werk..![]()
Vond de muziek niet lekker, sowieso niet maar helemaal niet bij de beelden.
Kleuren waren wat flets en de voice-over is ook niet je van het.. al ben ik ook een groot liefhebber van de stem van die van de countdowns
Het was een slechte, langere versie van de Countdown. Ik zeg niet de moeite waard. Sowieso als je regelmatig countdowns kijkt heb je al best wat van deze beelden/verhalen gezien.
Enige nieuweUFC, hypt gewoon alles, zelf nog een zwerverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., oh ja, Kimbo slice
![]()
Casualquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shogun vs Dan Henderson
Dan Henderson vs Michael Bisping
Jose Aldo vs Mark Hominick
Pat Barry vs Cheick Kongo
Korean Zombie vs Leannard Garcia (WEC)
Donald Ceronne vs Ben Henderson (WEC)
Edgar vs Maynard 2
Anderson Silva vs Vitor Belfort
Anderson Silva vs Chael Sonnen
GSP vs Bj Penn 1 + 2
Matt Hughes vs BJ Penn 1+2+3
Randy Couture vs Lyoto Machida
Korean Zombie vs Dustin Poirier
Carlos Condit vs Dan Hardy
Edson Barboza vs Terry Etim
Fabricio Werdum vs Roy Nelson
Jose Aldo vs Mendes
BJ Penn vs Kenny Florian
BJ Penn vs Joe Stevenson
Damian Maia vs Chael Sonnen
Chris Lytle vs Paul Taylor
chuck vs tito
tito vs ken
gsp vs serra 1+2
Anthony Pettis vs Ben Henderson (WEC)
Carlos Condit vs Rory MacDonald
Brock Lesnar vs Shane Carwin
Shoguns vs Machida 1+2
Jon Jones vs Stephan Bonnar
Nick Diaz vs Evangelista Santos (Strikeforce)
Nick Diaz vs Karo Parisyan
Nick Diaz vs Paul Daley (Strikeforce)
Complete UFC's: 139, 140, 141, 142, 144
Eigenlijk alles van Anderson Silva, Jose Aldo en Junior Dos Santos zijn aan te raden.
Dit duidelijk en hulpvol genoeg?
Schande! dat er geen "wand" inzit!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Casual
Michael Chandler vs. Eddie Alvarez (beste gevecht van het jaar!)
Cro Cop vs. Fedor
Fedor vs. Big Nog 1 & 3
Shogun Rua vs. Little Nog (!!!)
Nick Diaz vs. Diego Sanchez
Nick Diaz vs. Robbie Lawler
Tito Ortiz vs. Frank Shamrock
Matt Hughes vs. Frank Trigg (vooral de tweede)
Diego Sanchez vs. Clay Guida
Roger Huerta vs. Clay Guida
Dennis Bermudez vs. Diego Brandao
Jon Jones vs. Shogun
Frank Mir vs. Big Nog (beiden, maar vooral de laatste voor de finish)
Demian Maia vs. Ed Herman
En natuurlijk: Forrest Griffin vs. Stephan Bonnar
Al deze fights zijn beter dan het gros van wat Geo opnoemt (Penn vs. Florian was saai, kijk dan Penn vs. Sanchez).
Mea culpa, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Schande! dat er geen "wand" inzit!
*kuch*quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Schande! dat er geen "wand" inzit!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ennuh... Oude Pride wedstrijden van o.a. Fedor, Frye vs Takayama, Wanderlei Silva, Shogun Rua en Quentin 'Rampage' Jackson blijven ook leuk om te kijken.
die DM, krijg je nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waar was die workshop ook alweer?
Zal me niks verbazen als hij naar Nederland zou komen voor wat shopsquote:
What the fuck, die fight had na de eerste ronde gestopt moeten worden imo.quote:
Dat bedoelt TheFXR denk ik ook, al was het een rare manier van tappen moet ik toegeven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:09 schreef leeroy het volgende:
[..]
What the fuck, die fight had na de eerste ronde gestopt moeten worden imo.
Het was toch wel duidelijk tappen, tenminste daar lijkt het op door de vlakke hand.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat bedoelt TheFXR denk ik ook, al was het een rare manier van tappen moet ik toegeven.
Je krijgt mail van het contact van FOK! en de sportschool.quote:
Het gaat er niet om dat die ref de tap mist,maar dat na de bel de vechter een aanval krijgt, waardoor hij nooit had mogen doorvechten!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja ik kan er ook niks anders van maken, ik zie het ook als tappen maar op de manier hoe hij het doet is wat ongewoon
Een aanval is ook overdreven je ziet bij chokes wel vaker nog wat na schokken. Het had misschien wel een nq. moeten zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat die ref de tap mist,maar dat na de bel de vechter een aanval krijgt, waardoor hij nooit had mogen doorvechten!
Daarom ook een no contest want het gebeurt niet tijdens een ronde..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:26 schreef leeroy het volgende:
Het was misschien niet tappen, maar toen die gozer lag te schokken had het gewoon afgelopen moeten zijn.
Okee, dan wacht ik daar op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je krijgt mail van het contact van FOK! en de sportschool.
nou, ik kan me herinneren dat herb dean aan mir vroeg: "waar zijn we en welke datum is het vandaag"?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom ook een no contest want het gebeurt niet tijdens een ronde..
Maakt niet uit. Tussen de rondes door kan een doctor stoppage ook gewoon tot een win leiden, hoor. Kijk maar naar Alvarez vs. Huerta.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom ook een no contest want het gebeurt niet tijdens een ronde..
Klopt, Mir gaf toen de naam van een ander casino.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, ik kan me herinneren dat herb dean aan mir vroeg: "waar zijn we en welke datum is het vandaag"?
tijdens mir vs jds
om te kijken of hij nog verder kon!
True storyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat die ref de tap mist,maar dat na de bel de vechter een aanval krijgt, waardoor hij nooit had mogen doorvechten!
haha, eindelijk had je het door!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef ChesterPerry het volgende:
Gefeliciteerd over 2 daagjes is het mijn beurt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat zou jij doen om die gast uit te schakelen?
Nice, wel rare overval trouwens. Die gast gaf de guard op deze manier alle gelegenheid om hem te grazen te nemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat zou jij doen om die gast uit te schakelen?
Ik pick Rua,Machida,lauzon,swick.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Fyodor het volgende:
En hier mijn picks voor UFC on Fox: Shogun vs Vera.
Vera mag niet klagen dat hij mainevent is. Ik hoop op Shogun via ktfo of een mooie leglock. Verder zie ik Machida via decision van Bader winnen. Lauzon en Swick zijn een beetje toss-ups.
Main Card
Rua vs Vera
Machida vs Bader
Lauzon vs Varner
Swick vs Johnson
Prelims
Miller vs Phan
Davis vs Prado (Phil Davis van main event naar prelims... kan hard gaan!)
Grispi vs Yahya
De Fries vs Thompson
Gamburyan vs Omigawa
Gomez vs Moraga
Was ik maar 2 daagjes eerder geboren dan kon ik samen feest vieren met me icoon.quote:
Beckam speelt voor Galaxy in LAquote:
wat een sukkel, die Geoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:13 schreef Hooidraad het volgende:
Geo4kant moet weer in de hoek staan van de juf dus ziehier zijn picks:
Rua vs. Vera
Machida vs. Bader
Lauzon vs. Varner
Swick vs. Johnson
Zijn ook mijn picks trouwens
Alistair met Kakaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Beckam speelt voor Galaxy in LA
Real Madrid was daar ook, zijn ook foto's van Werdum met Casillas
UFCquote:
quote:Matt Hamill zal op UFC 152 zijn octagon comeback maken. De 35-jarige vechter vocht op UFC 133 zijn laatste gevecht tegen Alexander Gustafsson en maakte in augustus van vorig jaar bekend zijn handschoenen op te bergen. Op UFC 152 zal de dove TUF veteraan terugkeren tegen UFC nieuwkomer Roger Hollet, aldus Yahoo sports.
“The Hammer” werd bekend door mee te doen aan het derde seizoen van The Ultimate Fighter. Als dove worstelaar maakte hij indruk als het paradepaardje van Tito Ortiz. Hamill moest de strijd na de halve finale staken vanwege een blessure maar mocht alsnog terugkomen in de UFC. Zijn huidige record in de UFC staat op 9-4 met als hoogtepunten de overwinning op Tito Ortiz en de headkick tegen Mark Munoz. Ook staat hij bekend als de enige met een overwinning op Jon Jones die kwam via diskwalificatie via een ’12-to-6 elbow’ van Jones.
ik verwacht nog 1 fight van AS en dan gaat hij naar 185!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:28 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, die was wel erg licht!
Ik verwacht nog snellere evasive actions van Machida.
Dat hoeft niet per se. Machida heeft relatief gezien vaak een decision gewonnen en uit mijn hoofd 3 mensen gefinished via tko (Silva, Rashad, opa Couture). Hij is door zijn sterke basis extreem lastig neer te halen door worstelaars. Zelfs toen Jones dat probeerde, werd hij aan alle kanten geraakt. Bader heeft volgens mij een goede chin en zal Machida denk ik niet naar de grond krijgen. Machida via tko zal zeker kunnen, maar ik gok op een UD voor The Dragon. Bader via wrestlefuck lijkt me dan ook zo goed als ondenkbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Machida een decision? Denk dat wanneer er een decision is deze naar Bader gaat via wrestlefuck. Machida door tko is veel logischer
Dat zou ook nog zo maar eens kunnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik verwacht nog 1 fight van AS en dan gaat hij naar 185!
Vera werd terecht gecut na verlies van Silva,maar omdat hij een positive had, werd het gevecht omgezet in a no contest, waardoor vera weer moest worden aangenomen en nu gaat hij winnen van shogun en een titleshot krijgen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vera
Machida
Lauzon
Swick
Vera is groter, sterker in de clinch en de betere striker. Hij heeft betere wrestling en meer reach. Shogun is de betere allround vechter, beter in grote momenten en zou eigenlijk gewoon moeten winnen. Maar qua style matchup is dit een winbaar gevecht voor een gemotiveerde en gefocuste Vera.
swick?? die gast heeft 3 jaar niet gevochten 15x geblesseerd geweest, meer roest dan op de schroothoop!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Rua by KO
Machida by KO
Lauzon by SUB
Swick by KO
Lekker positief!!
UFC on FOX baby!!!
Ik zal vast weer van de partij zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Wie gaat er allemaal kijken vanavond?
Ja, morgenochtend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:38 schreef THEFXR het volgende:
UFC timetable:
23.00 uur prelims fuel tv
02.00 uur main card fox tv
een beetje geluk zijn ze 3.30 uur klaar
watch it, bitches
ik heb bader gepickt, gast is al groot en the dragon is nu nog kleiner!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:49 schreef leeroy het volgende:
Als Bader dit wint pick ik nooit meer tegen Bader! De vorige keer had ik hem ook al fout
Hong Man Choi en Bob Sapp waren ook grootquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb bader gepickt, gast is al groot en the dragon is nu nog kleiner!
en Sapp heeft Hoost 2x verslagenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hong Man Choi en Bob Sapp waren ook groot
Stelletje fanatiekelingen.quote:
Nee, ik ben gisteren al om 5 uur pas in mijn nest gekomen. Twee dagen achter elkaar lukt me niet.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, ik ben gisteren al om 5 uur pas in mijn nest gekomen. Twee dagen achter elkaar lukt me niet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien de eerste paar partijtjes.
Nu ik mijn vorige post teruglees en begin te beseffen hoe krom het klinkt, heb ik echt geen andere keusquote:
Same here, tegen 4.00 beginnen m'n ogen echt dicht te vallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien de eerste paar partijtjes.
het duurt vandaag maar tot 3.30 uurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Prelims op UFC.tv
http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=1622&mid=1619
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Fenomeno het volgende:
Kloothommels, hoezo meld niemand dat het al begonnen is
Ik heb het gemeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Prelims op UFC.tv
http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=1622&mid=1619
gewoon zijn tok,hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Heeft Manny een string aan
Ziet er iig zo uit
Geen schande toch, Manny was ook dik fav bij de books.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Pfff.. Omigawa een loss tegen Manny..
Ik heb Omigawa hoog zittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Geen schande toch, Manny was ook dik fav bij de books.
Idd, GSP/Shields was ergerquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Denk eerlijk gezegd dat met een minuutje rust hij weer verder kon, die dokter/scheids was ietsie te fanatiek met de partij stoppen
Lol, daar blijf ik mooi van wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:30 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe was het op de kermis, geen vieze dingen met kampsletjes gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |