Dat hoeft niet per se. Machida heeft relatief gezien vaak een decision gewonnen en uit mijn hoofd 3 mensen gefinished via tko (Silva, Rashad, opa Couture). Hij is door zijn sterke basis extreem lastig neer te halen door worstelaars. Zelfs toen Jones dat probeerde, werd hij aan alle kanten geraakt. Bader heeft volgens mij een goede chin en zal Machida denk ik niet naar de grond krijgen. Machida via tko zal zeker kunnen, maar ik gok op een UD voor The Dragon. Bader via wrestlefuck lijkt me dan ook zo goed als ondenkbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Machida een decision? Denk dat wanneer er een decision is deze naar Bader gaat via wrestlefuck. Machida door tko is veel logischer
Dat zou ook nog zo maar eens kunnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik verwacht nog 1 fight van AS en dan gaat hij naar 185!
Vera werd terecht gecut na verlies van Silva,maar omdat hij een positive had, werd het gevecht omgezet in a no contest, waardoor vera weer moest worden aangenomen en nu gaat hij winnen van shogun en een titleshot krijgen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vera
Machida
Lauzon
Swick
Vera is groter, sterker in de clinch en de betere striker. Hij heeft betere wrestling en meer reach. Shogun is de betere allround vechter, beter in grote momenten en zou eigenlijk gewoon moeten winnen. Maar qua style matchup is dit een winbaar gevecht voor een gemotiveerde en gefocuste Vera.
swick?? die gast heeft 3 jaar niet gevochten 15x geblesseerd geweest, meer roest dan op de schroothoop!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Rua by KO
Machida by KO
Lauzon by SUB
Swick by KO
Lekker positief!!
UFC on FOX baby!!!
Ik zal vast weer van de partij zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Wie gaat er allemaal kijken vanavond?
Ja, morgenochtend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:38 schreef THEFXR het volgende:
UFC timetable:
23.00 uur prelims fuel tv
02.00 uur main card fox tv
een beetje geluk zijn ze 3.30 uur klaar
watch it, bitches
ik heb bader gepickt, gast is al groot en the dragon is nu nog kleiner!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:49 schreef leeroy het volgende:
Als Bader dit wint pick ik nooit meer tegen Bader! De vorige keer had ik hem ook al fout
Hong Man Choi en Bob Sapp waren ook grootquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb bader gepickt, gast is al groot en the dragon is nu nog kleiner!
en Sapp heeft Hoost 2x verslagenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hong Man Choi en Bob Sapp waren ook groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |