Ik weet niet wanneer er events bezig zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem maar gewoon eens een kijkje in het topic als er een event bezig is. Dat is wel een goede tip
Loop niet zo te huilen manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef Quotidien het volgende:
Is men hier nou serieus te beroerd om even een linkje te geven?
Zegt wel genoeg over de types hier. Het stereotype wordt bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Loop niet zo te huilen man
Je komt ff het topic binnen en verwacht vervolgens dat de mensen hier je wel ff illegale zooi gaan voeren waarvan ze weten dat het banwaardig is. Post nou maar gewoon mee, tegen de tijd dat er een event is kom je er vanzelf wel achter hoe je die kan zien.Sportzenders zijn niet illegaal hoor. Meeposten gaat niet lukken, heb er bar weinig verstand van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
UFC = pay per view = illegale streamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Sportzenders zijn niet illegaal hoor. Meeposten gaat niet lukken, heb er bar weinig verstand van.
Weet ik veel dat die streams illegaal zijn. En volgens mij werd er ook nog wel eens via facebook gestreamd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
UFC = pay per view = illegale stream
Ga nou niet ook nog de wijsneus uithangen hier, maak je geen vrienden mee.
2 uur s,nachts in het weekendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer er events bezig zijn.
Dus je wilt het wel zien, maar verdomd het om je even in te lezen en verwacht vervolgens dat wij je bij het handje nemen en alle mooie dingen laten zien?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die streams illegaal zijn. En volgens mij werd er ook nog wel eens via facebook gestreamd?
Ik heb er de ballen verstand van, doe zelf aan karate en dat is natuurlijk iets heel anders. Ik denk niet dat ik iets toe zou voegen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:10 schreef n00cL30n het volgende:
Reactie was anders geweest als je eerst al een tijdje had mee gepost. (Dan zie je dat we voor events meestal ook picks maken, zodat je weet dat deze er aan komt)
Is trouwens wel leuk om wat sneller in de sport te komen, mee doen aan het maken van picks voor de match ups.
Welke gevechten _MOET_ ik gezien hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dus je wilt het wel zien, maar verdomd het om je even in te lezen en verwacht vervolgens dat wij je bij het handje nemen en alle mooie dingen laten zien?
Als je slim vraag je eerst welke gevechten je gezien _MOET_ hebben. Daar heb je vast meer succes mee
Ietsje inlezen en je was erachter gekomen dat Lyoto Machida een basis van Karate heeft en daar enorm succesvol mee is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van, doe zelf aan karate en dat is natuurlijk iets heel anders. Ik denk niet dat ik iets toe zou voegen.
Het laatste UFC event Barao vs Faber was een echte topper!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van, doe zelf aan karate en dat is natuurlijk iets heel anders. Ik denk niet dat ik iets toe zou voegen.
[..]
Welke gevechten _MOET_ ik gezien hebben?
Dat weet ik. Shotokan karate om precies te zijn. Maar hij traint ook MT en BJJ volgens mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ietsje inlezen en je was erachter gekomen dat Lyoto Machida een basis van Karate heeft en daar enorm succesvol mee is.
Zie je wel dat je gelijk kan inhakenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat weet ik. Shotokan karate om precies te zijn. Maar hij traint ook MT en BJJ.
In kyokushin ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GSP heeft toch ook een karate basis?
Shogun vs Dan Hendersonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Welke gevechten _MOET_ ik gezien hebben?
Ok, daar zal ik eens mee beginnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shogun vs Dan Henderson
Dan Henderson vs Michael Bisping
Jose Aldo vs Mark Hominick
Pat Barry vs Cheick Kongo
Korean Zombie vs Leannard Garcia (WEC)
Donald Ceronne vs Ben Henderson (WEC)
Edgar vs Maynard 2
Anderson Silva vs Vitor Belfort
Anderson Silva vs Chael Sonnen
GSP vs Bj Penn 1 + 2
Matt Hughes vs BJ Penn 1+2+3
Randy Couture vs Lyoto Machida
Korean Zombie vs Dustin Poirier
Carlos Condit vs Dan Hardy
Edson Barboza vs Terry Etim
Fabricio Werdum vs Roy Nelson
Jose Aldo vs Mendes
BJ Penn vs Kenny Florian
BJ Penn vs Joe Stevenson
Damian Maia vs Chael Sonnen
Chris Lytle vs Paul Taylor
chuck vs tito
tito vs ken
gsp vs serra 1+2
Anthony Pettis vs Ben Henderson (WEC)
Carlos Condit vs Rory MacDonald
Brock Lesnar vs Shane Carwin
Shoguns vs Machida 1+2
Jon Jones vs Stephan Bonnar
Nick Diaz vs Evangelista Santos (Strikeforce)
Nick Diaz vs Karo Parisyan
Nick Diaz vs Paul Daley (Strikeforce)
Complete UFC's: 139, 140, 141, 142, 144
Eigenlijk alles van Anderson Silva, Jose Aldo en Junior Dos Santos zijn aan te raden.
Dit duidelijk en hulpvol genoeg?
Wat een mooie stijl, blij dat ik er zelf ook van heb mogen proefen.quote:
Mij leek het eerst echt EPICZOR!1!!!11 maar er wordt op elkaar ingeslagen zonder dat de tegenstander ook maar probeert te blokken/ontwijken heb ik de indruk na het zien van Human Weapon: Karatequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een mooie stijl, blij dat ik er zelf ook van heb mogen proefen.
Ik heb zelf Kyokushin gedaan dus en heb vrij veel gespard met een bruine band judoka.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor troll?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef Quotidien het volgende:
twitter:bjpenndotcom twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 23:16:13@rory_macdonald Why haven't you signed up yet?I finalized my VADA paperwork 6 days ago.What's the delay?You already missed the 8 week window reageer retweet
Er word vaak gewoon geDM't als er events zijn, nikkertje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef Quotidien het volgende:
Is men hier nou serieus te beroerd om even een linkje te geven?
heb een hekel gekregen aan die stream bietsers, voor de rest zie je ze nooit in het topic!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Er word vaak gewoon geDM't als er events zijn, nikkertje.
Wat voor types doel je op?
Kosheck vind ik trouwens echt een mongool
twitter:CesarGracieBJJ twitterde op maandag 30-07-2012 om 22:57:38@NateDiaz209 vs Brad Sandoval at Gracie Open August 4th reageer retweet
Hear, hear!! Ik begin onze n00bslayer nu wel te missen..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:55 schreef Hooidraad het volgende:
Zij jullie te beroerd om roepdeman gewoon even antwoord te geven? Stereotype wordt wederom bevestigd.
Zelfs Geo niet!?quote:
Sick!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:34 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat is Geo4kant toch een vriendelijke jongeman dat hij de moeite heeft gedaan al die wedstrijden even op een rijtje heeft gezet, speciaal voor geo:
[ afbeelding ]
Nog niet gekeken nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef roepdeman het volgende:
Heeft iemand naar Road to the Octagon gekeken? Review? Is het de moeite waard?
De titel past niet, je verwacht een soort van documentaire over hoe zij tot de UFC zijn gekomen of hoe ze uit het diepe dal zijn gekomen na een aantal verlies partijen.. Dit wordt amper verteld en ook niet op een interessante manier, ze laten de loss zien, sommige hebben hun smoesjes klaar en thats it. (Geen realisme, geen dieptegang e.d.)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef roepdeman het volgende:
Heeft iemand naar Road to the Octagon gekeken? Review? Is het de moeite waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 11:02:14 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |