Op welke kan ik mij het beste aftrekken?quote:
Ongelooflijk, niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:01 schreef THEFXR het volgende:
Dana White Confirms 'Shogun' Rua-Brandon Vera Winner Gets Title Shot
stel je voor dat Vera per ongeluk wint, krijgt ie ineens een shot, terwijl hij eerst nog gecut was![]()
hadden ze beter Alexander Gustafsson tegen shogun kunnen zetten!
Die JDS vecht maar 1x per jaar, net zoals alle andere champs!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:43 schreef ChesterPerry het volgende:
Terecht.
The new UFC Heavyweight Champion.
Hij gaat er duidelijk vanuit dat Henderson van Bones zal winnen en Rua van Vera anders begrijp ik de reden niet..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:01 schreef THEFXR het volgende:
Dana White Confirms 'Shogun' Rua-Brandon Vera Winner Gets Title Shot
stel je voor dat Vera per ongeluk wint, krijgt ie ineens een shot, terwijl hij eerst nog gecut was![]()
hadden ze beter Alexander Gustafsson tegen shogun kunnen zetten!
denk eerder fight hyping, ppv moneyquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij gaat er duidelijk vanuit dat Henderson van Bones zal winnen en Rua van Vera anders begrijp ik de reden niet..
ok sorry, kijk uit na zaterdagnachtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die JDS vecht maar 1x per jaar, net zoals alle andere champs!
zit het er ook in dat hij werd gezocht door de maffia in Boston en toen maar terug vloog naar vegas?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef McNulty het volgende:
http://www.girlonguy.net/(...)_56__dana_white.html
Goed interview met Dana. Hij wordt geinterviewd door een casual daardoor neemt het interview een meer persoonlijke wending.
Keypoints:
Tiener Dana als vechterbaas
Hij had een simpel baantje waar hij 65.000 mee kon verdienen
Zijn knie werd gepopped door vrouw in bjj
Zou zo weer terug gaan naar boksinstructeur
etc.
Even de quote opgezochtquote:"I put together the fights that fans want to see. The fans didn't like the Rua and Vera choice, so here it is: The guy that wins most impressively on Saturday night out of the co-main event and the main event will get the shot at the winner of Jon Jones vs. Dan Henderson."
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:11 schreef THEFXR het volgende:
"Whoever wins the most impressively on Saturday night gets the shot at the title," White said.
http://mmajunkie.com/news(...)t&utm_medium=twitter
trolololol, UNCLE DANA
de ufc moet stoppen met gustafsson te beschermenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:37 schreef McNulty het volgende:
Echt veelzeggend dat de 4 mogelijke tegenstanders van Jones allemaal al zijn verslagen door hem. Jones moet naar de heavyweights waar hij zijn eerste K.O. zal ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |