Is toch niet te doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jep..
Heeft nog 2 uur om het gewicht te halen anders moet hij geloof dat het 10% of 20% van zijn purse (salaris) afstaan aan de tegenstander.
zo'n sweatsuitequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef ChesterPerry het volgende:
2 uur:o ben benieuwd wat hun gebruiken om het vocht eruit te laten
Jawelquote:
Schijten kan ook helpen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaweldie mensen cutten sowieso 10/15/20 lbs, is wel ERG zwaar nog die laatste pondjes.. maar kan wel. Hij hoeft ook maar 1.5 kwijt te raken.. mag 156 inwegen.
Maar wordt het een sub of decision?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:23 schreef Fenomeno het volgende:
Guillard had al zwaar cardio nadeel op Cerrone omdat Donald op altitude traint en hij op sea level (fight is in Denver) en moet nu nog extra gaan cutten met minder recovery time. Gaat easy worden voor Cerrone.
Ze hadden het over gentlemens agreement to stand and bang, maar denk eigenlijk dat Cerrone hem rocked en dan subtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wordt het een sub of decision?
quote:
quote:Benson Henderson vs. Frankie Edgar
Edgar moet maar aan het feit wennen dat ie in deze weight class nooit meer champion zal worden.
Of droppen of bek houden, begint me langzaam aan flink te irriteren!! Wat een held eigenlijk die Bendo, als je naar zijn record kijkt is dat zéér impressive, al heeft hij sinds zijn overstap van WEC naar UFC alleen nog maar op decision gewonnen. Maar daar komt vannacht verandering in!!!
Dana heeft overigens toegezegd dat Diaz de volgende is die een title shot krijgt. En alsof dat niet awesome genoeg is zouden ze nu ook heel makkelijk de rematch tussen Frankie Edgar vs. Jim Miller kunnen boeken!! SEVEN YEARS IN THE MAKING!!! and tonight is the night Joe, that these two men finally meet again!! (ervan uitgaande dat Hendo idd de champ blijft)
Donald Cerrone vs. Melvin Guillard
Guillard heeft het IQ van een baksteen, nuff said. RnC anyone?
Jake Shields vs. Ed Herman
Edje Herman, is ook alweer bij de company sinds 2006. En heeft zelfs op dit moment een 3 fight winning streakmaar ik hoop dat Shields deze op indrukwekkende wijze kan pakken. Hij heeft het echt nodig na zijn matige optredens sinds hij overgestapt is. En realistisch gezien zijn er veel meer awesome future fights die gemaakt kunnen worden met Shields dan met Herman natuurlijk.
Yushin Okami vs. Buddy Roberts
Krijgt na 5 loodzware fights op rij (op Linhares na dan) toch eigenlijk een beetje een bone geworpen in de vorm van Buddy Roberts..
Justin Lawrence vs. Max Holloway
Lawrence dan maar..
Mr. Taz, I agree with you, op eentje na. Ik kies Herman i.p.v. Shields. Verder hoop ik natuurlijk op een mooie win van Kuipers!quote:
Zal kijken dat de tussenstand voor het event nog erop komtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:09 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mr. Taz, I agree with you, op eentje na. Ik kies Herman i.p.v. Shields. Verder hoop ik natuurlijk op een mooie win van Kuipers!
Dus:
Henderson
Cerrone
Herman
Okami
Lawrence
Kun je misschien de tussenstand van de UP posten, als dat niet teveel moeite is? Tnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |