quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef mynameisriley het volgende:
Ik ben op zoek naar een spaans nummer dat ik gisternacht hoorde in een bar/clubje in amsterdam. Ik weet alleen nog dat het een man was die zong met lange uithalen in het refrein. If anyone knows it please let me know
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Begint om 00:38, is denk een muziekje van een game? Klinkt erg 8 bits. Gaat door tot rond 3:30
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:49 schreef Tropanzia het volgende:
Ik zoek een wat ouder Spaanse plaat, gezongen door een man.
Vrolijk zomerlied.
Begint rustig, en gaat daarna lekker vlot.
Wie weet welke ik bedoel, iig geen Juanes/Enrique Iglesias.
Lijkt te zijn gezongen door een wat oudere man.
Ook geen macarena.
Is verder wel een aardig bekend lied.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:57 schreef Petrus1991 het volgende:
Hoi!
Ben op zoek naar twee titels van liedjes...
Een eerste is een soort overwinningsliedje, of om iemand (special guest) aan te kondigen (Avici - Levels). Het gaat zo van thum thuuum tum tum tum tum (of wat meer tums), en dan opnieuw. Die tweede is langer. Hoorde het daarnet op de olympische spelen bij een overwinning in één of ander atletieknummer... Is iets van Amerikaans achtige filmmuziek ook. Doet me mss denken aan één of andere Bond film. Heb nog eens teruggespoeld, het start ongeveer 20 seconden na aankomst van de eerste van de finale van de 3000 m steeple...
Een ander heb ik op youtube met handgeklap... Er staat echter geen titel bij en ben op zoek naar het origineel nummer... Misschien moeilijker dan de vorige.
Alvast dank!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt het beter influiten via vocaroo.com. Zulke mongolische beschrijvingen als 'tum tum tum' heeft niemand iets aan.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:37 schreef timmyboy1992 het volgende:
ik had laatst een beschijving neergezet en ik dacht dat het het goeie liedje was maar ik hoorde hem gister en het was wel degelijk een ander liedje..
de tekst is iets van ay ay ay volgens mij van een roemense zangeres of iets uit die richting (dus niet vem dancar kuduro:P)
het is een soort dance achtig nummer
Ik luister nooit Slam FM, maar het lijkt mij het meest logisch dat ze dan een nummer gebruiken van de cd zelf. Heb je al gekeken of ie hier tussen staat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef Roces18 het volgende:
Hoe heet het nummer wat bij de tune van SLAM FM wordt gebruikt? Van Beats of Summer. Ik kan alleen oudere jaartallen vinden, het lijkt me in ieder geval een populair nummer maar het staat nergens in de top 40
Gevonden:quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Begint om 00:38, is denk een muziekje van een game? Klinkt erg 8 bits. Gaat door tot rond 3:30
Deze?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:25 schreef InGebruik het volgende:
Ik zoek een nummer wat in de UK in ongeveer elke club gedraaid wordt deze zomer. Volgens mij een heel bekend nummertje onder de club gangers, deuntje doet mij een beetje denken aan Calabria.
Volgens mij hoor je in het nummer ergens in het midden 'Get up!', geloof dat er voor de rest geen tekst in zit.
Geen dank.quote:
blinde gokquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:35 schreef Unmountable het volgende:
Oke ik heb ook een vraag.
Elke werkdag is er op SLAM!FM Warming up te horen. Ze draaien elke dag om 06.15 zo'n leuk trompet muziekje, als achtergrond muziek. Maar weet iemand hoe dit heet?
Ja, dank je! Die is het inderdaad, alleen dan deze uitvoering, van Sandra Reemer:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:10 schreef Cee het volgende:
Ik neem aan dat je deze bedoelt? Er zijn meerdere versies van, kan zo geen 'origineel' vinden op YouTube.
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef ejvdb het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat je op 1:07 hoort?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279273
Het heeft veel weg van dit nummer:quote:
Moest ik ook meteen aan denken idd. Waarschijnlijk is het daar een remix van, gemaakt voor dat spel..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het heeft veel weg van dit nummer:
Dit was de opvolger van Resurrection van PPKquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Moest ik ook meteen aan denken idd. Waarschijnlijk is het daar een remix van, gemaakt voor dat spel..
Ja daar moest ik ook aan denken, maar dat is hem niet!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het heeft veel weg van dit nummer:
Ik denk niet dat het van PPK is. Ben hun hele album en al hun singles afgegaan maar hij zat er niet tussen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dit was de opvolger van Resurrection van PPK
Misschien moet je het hele album even afgaan.
Deze misschien?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef vdsf1 het volgende:
help, ik zoek een nummer wat ik ooit een keer gehoord heb bij sport1
het was met voetbal en moet in het seizoen 2008/2009 of 2009/2010 geweest zijn
ze lieten het toendertijd horen bij de mooiste doelpunten v/d maand ofziets
iedergeval bij de spaanse competitie
het nummer klonk een beetje orkest achting
en je hoorde er heel snel viool doorheen gespeeld worden
iemand een idee?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:29 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van de Goo Goo dolls, waarbij het refrein zo gaat van: "It's falling all around us, is this some kind of joke they are pulling on us?"
Deze?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:31 schreef verzinmaareennaam het volgende:
Ik dank u Twentsche_Ros maar hij zit er niet tussen
Voor degenen die niet weten waar het over gaat: Had net een topic geopend en werd hier naar toe doorverwezen
Ik ben dus op zoek naar een deuntje wat op de kermis altijd bij de grijp kranen te horen is. Het is een kort deuntje van 5 noten maar kan het nergens vinden. Hopelijk kan iemand hier mij verder helpen. Heb het namelijk nodig om te samplen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:11 schreef Tchock het volgende:
Hallo allen! Ik zoek de muziek die ze op de Olympische Spelen draaien, vlak voor de start van de BMX-races als de racers voorgesteld worden. Iemand?
Nee, nee nee. Dat is de huldigingsmuziek. Ik zoek het nummer dat ze zo'n anderhalve minuut lang draaien voor de start van elke BMX-race. Dan stoppen ze de muziek en starten de rijdersquote:
Oh, ik kijk niet meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, nee nee. Dat is de huldigingsmuziek. Ik zoek het nummer dat ze zo'n anderhalve minuut lang draaien voor de start van elke BMX-race. Dan stoppen ze de muziek en starten de rijders
Dat is hem inderdaad. Enorm bedanktquote:
Vrij minimale muziek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, nee nee. Dat is de huldigingsmuziek. Ik zoek het nummer dat ze zo'n anderhalve minuut lang draaien voor de start van elke BMX-race. Dan stoppen ze de muziek en starten de rijders
You're welcomequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:28 schreef verzinmaareennaam het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad. Enorm bedankt
Welke zender?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:23 schreef huize het volgende:
Liedje wat ik zoek komt de laatste twee dagen vrij veel op de radio.
Mannenstem zingt vrij gebroken/krakering "all the stories we can tell when we grow old" en dat word eigenlijk continue herhaald.
Ben Howard?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:27 schreef huize het volgende:
3 fm en een duitse zender die in de auto op stond, weet niet welke. Kan op de playlists zo 123 niets vinden of ik kijk scheef.
Ah, daarvan ken ik alleen deze goede remix:quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Pff, dit is een 'long shot'.
Maar vriendinnen van mij zoeken een nummer. Het is instrumentaal, en het was heel populair tijdens de Nijmeegse vierdaagse. Het heeft 'veel trompet' en heeft kennelijk een goed marstempo want het lopen erop ging lekker. Ook op het festival de Zwarte Cross was het nummer heel populair.
Hey, dat zou het weleens kunnen zijn! Ik ken het niet, maar kennelijk is het een hit aan het worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar dan de instrumentale versie?
Het bleek 'm niet te zijn. M'n vraag staat dus nog open. Maar evenzogoed bedankt!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hey, dat zou het weleens kunnen zijn! Ik ken het niet, maar kennelijk is het een hit aan het worden.
Ik ga het doorgeven...ik kom erop terug
Nee dat is hem niet, ookal is hij wel grappig!quote:
Welk genre moet ik denken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het bleek 'm niet te zijn. M'n vraag staat dus nog open. Maar evenzogoed bedankt!
Het liedje is volgens hen helemaal niet 'hip'quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welk genre moet ik denken?
En nog meer informatie?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het liedje is volgens hen helemaal niet 'hip'![]()
Het heeft een beetje een fanfaresfeertje zeggen ze...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:22 schreef Aladeen het volgende:
Ik zoek ook een lied, het lied begint hier om 11:25, en is volgens mij spaans?
http://www.rtvutrecht.nl/(...)broek/20120807-1325/
Je kunt het ook gewoon ruis noemenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:32 schreef Arsenal2001 het volgende:
Iemand enig idee van welke nummer dit deuntje is?
http://www34.zippyshare.com/v/53571067/file.html
Excuses voor de slechte kwaliteit.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:45 schreef daftme het volgende:
Makkie deze denk ik voor degenen die naar de radio luisteren.
Een aap aan de synthesizer laat maar zeggen. Amper tekst.
a, a, a, a, a, e, e, e, e, e, o, o, o, o
Dance trackje.
Geen dank.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:38 schreef Arsenal2001 het volgende:
@donroyco
Het is inderdaad gewoon ruis.![]()
Maar je hebt hem toch gevonden, dank u!
Toppertje, je bent op dreef ofniequote:
Deze?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:43 schreef TNA het volgende:
Vrij recent nummer, denk ik, beetje nostalgisch klinkend, afwisselend gezongen door een man en vrouw. Volgens mij is het heel bekend? Hoorde het op 3FM.
Soms wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef daftme het volgende:
[..]
Toppertje, je bent op dreef ofnie
Deze?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:43 schreef TNA het volgende:
Vrij recent nummer, denk ik, beetje nostalgisch klinkend, afwisselend gezongen door een man en vrouw. Volgens mij is het heel bekend? Hoorde het op 3FM.
Top, thanks! En donroyco, jij ook dank voor je suggestiequote:
Ik verwacht dat ie speciaal gemaakt is voor de reclame. Anders kun je het misschien op de Facebook-pagina van Andrélon proberen: https://www.facebook.com/AndrelonNederland Ze reageren daar vaak vrij snel, zo te lezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef Tropanzia het volgende:
Dat nummer wat ongeveer vanaf 0:16 begint, is ook een bekend (volgens mij wat ouder) nummer.
Weet iemand waar het van afgeleid is?
Ik zat te twijfelen welke ik als eerste moest pakken. Little Talks vond ik te voor de hand liggend.. 'Die zou het toch niet zijn...' Blijkbaar welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Top, thanks! En donroyco, jij ook dank voor je suggestie
Nog meer informatie? Goede weg?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Helaas, die is het ook al niet!
Het liedje is afgeleid uit een ander lied. 100 %quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ie speciaal gemaakt is voor de reclame. Anders kun je het misschien op de Facebook-pagina van Andrélon proberen: https://www.facebook.com/AndrelonNederland Ze reageren daar vaak vrij snel, zo te lezen.
Ik denk dat ik weet over welk nummer het gaat, het was ook populair tijdens de zwarte cross 2011, dit jaar ben ik alleen de zondag geweest en heb ik het volgens mij niet gehoord.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Pff, dit is een 'long shot'.
Maar vriendinnen van mij zoeken een nummer. Het is instrumentaal, en het was heel populair tijdens de Nijmeegse vierdaagse. Het heeft 'veel trompet' en heeft kennelijk een goed marstempo want het lopen erop ging lekker. Ook op het festival de Zwarte Cross was het nummer heel populair.
nee dat is m nietquote:
Kan je niet zo'n filmpje/cd afspelen en dan je smartphone met een muziekherkennings-app erbij houden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef Ireth het volgende:
Ik zoek een voor mij heel erg belangrijk nummerHet nummer wat werd gedraaid bij de crematie van mijn moeder. Mijn vader heeft hem op een cd staan, maar ook daar geen titel bij oid. Het begint met trompetter (lijkt een beetje op dat getrompetter tijdens dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte) en ben hem geregeld op Youtube tegengekomen gebruikt in filmpje over vrijheid, en over Amerika. Het is een heeeeeeeeeeeel oud nummer en dat getrompetter wordt dus gedaan door een hele oude negerman.
Iemand enig idee waar ik het over heb?
Ik heb een nokia uit 1920quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n filmpje/cd afspelen en dan je smartphone met een muziekherkennings-app erbij houden?
Ik zoek juist zelf een youtubelinkje van dat nummerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kom 's op met een youtube-linkje dan! Dan hou ik m'n iPhone met Soundhound er wel ff bij!
Ooohw wat jammer! Het klinkt als patriotten-muziek maar ja, daar is zoveel van...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zoek juist zelf een youtubelinkje van dat nummerHad hem ooit in mijn favorieten, maar computercrash enzo... en ik weet niet meer hoe dit heet
Ja zoiets zat er ook in dat youtubefilmpje die ik had, boel militairen, hoop ge-eer, vaderlandsliefde, vlaggen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ooohw wat jammer! Het klinkt als patriotten-muziek maar ja, daar is zoveel van...
Hey dat is toevallig. Ik was aan het zoeken en kwam ook uit op Taps!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
Dit is het begin!!! Dit getrompetter!!
En daar vind ik um onderaan de pagina!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hey dat is toevallig. Ik was aan het zoeken en kwam ook uit op Taps!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar vind ik um onderaan de pagina!!!
Il Selenzio van Nini Rossi!
Thanks voor het meedenken/voorzetje/helpen!
Heel mooi nummer! Dit is dus gedraaid in de aula bij de crematie van mijn moederquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]![]()
Wat een prachtig nummer trouwens. Hij heeft er een heel liedje van gemaakt...
Lijkt me inderdaad heel erg gepast. En veel mooier dan Mieke Telkamp!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heel mooi nummer! Dit is dus gedraaid in de aula bij de crematie van mijn moeder
Ik kom er op terug -ik ga het aan ze voorleggen- maar...ik denk dat dit 'm zeker is!!!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet over welk nummer het gaat, het was ook populair tijdens de zwarte cross 2011, dit jaar ben ik alleen de zondag geweest en heb ik het volgens mij niet gehoord.
Als ik het goede nummer voor me heb zou het dit moeten zijn.
Doet het bij mij nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef Petrus1991 het volgende:
Hallo
Ben op zoek naar de titel van een deuntje dat hier op de achtergrond speelt...
Ga naar onderstaande link, rechtsonder de foto staat er daar 01/04... Naar rechts klikken tot er 04/04 staat... Dat is de volledige olympische finale steeple. Spoel het filmpje door tot minuut 8.31... En luister dan (door het commentaar heen) naar wat er op de achtergrond in het stadion speelt... Het is hoorbaar tot 8.51.
Hieronder de link:
http://www.sporza.be/cm/s(...)mannen_3000m_steeple
Alvast dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |