quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:06 schreef Pheaunics het volgende:
Goedemiddag,
Hoorde vrijdagavond een nummer onder een promo van Vox Populi op Ned. 3. Thank god voor de pauze-knop op tv, dus even teruggespoeld en opgenomen. Het nummer komt me enorm bekend voor, maar ik kan het maar niet plaatsen. Help needed!
Gaat om dit fragment:
What song is this? by Pheaunics
Thanks! Dat album heb ik vroeger grijsgedraaid, maar dat ie daar vanaf kwam wist ik niet meer..quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:54 schreef SLP_ het volgende:
Die openstaande:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Linkin Park - Cure For The Itch
Ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:58 schreef Pheaunics het volgende:
[..]
Thanks! Dat album heb ik vroeger grijsgedraaid, maar dat ie daar vanaf kwam wist ik niet meer..
En deze:quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:31 schreef dimmak het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Senseo Originals Regular
Ik zoek het nummer in deze reclame.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:27 schreef Gitank2 het volgende:
Ik zoek een dance (meer house, lekker dansbaar) plaat die ik gisteren in een kroeg hoorde, is waarschijnlijk vrij recent.
Herinner me vooral een soort Japans woord (Nanghia, manga, wanghi of iets dergelijke) icm "Style"
BVD
Is dit de eerste keer dat hij gezocht wordt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PSY - GANGNAM STYLE (ê°ëšì€íìŒ) M/V
http://www.fonos.nl/winkel/product/simone-kleinsma-n-deel-van-mijquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:41 schreef Shreever het volgende:
Hmmokay, hopelijk zit ik hier goed. Ik zoek een nummer; Simone Kleinsma - 'n Deel van mij.
Ik weet dus wel de uitvoerend artiest en de titel maar kan het nummer simpelweg niet vinden..![]()
Ik heb op internet na heeeeel veel zoeken alleen een preview kunnen beluisteren. Welke veel te kort was. Dus.. iemand die me daarmee kan helpen toevallig?
http://www.fonos.nl/winkel/product/simone-kleinsma-n-deel-van-mijquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:41 schreef Shreever het volgende:
Hmmokay, hopelijk zit ik hier goed. Ik zoek een nummer; Simone Kleinsma - 'n Deel van mij.
Ik weet dus wel de uitvoerend artiest en de titel maar kan het nummer simpelweg niet vinden..![]()
Ik heb op internet na heeeeel veel zoeken alleen een preview kunnen beluisteren. Welke veel te kort was. Dus.. iemand die me daarmee kan helpen toevallig?
Is alleen een preview.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.fonos.nl/winkel/product/simone-kleinsma-n-deel-van-mij
Je kunt de cd toch kopen?quote:
Klik op "In Mandje"quote:
Of iets in die richting, maar ik krijg het niet gevonden op googlequote:Ik ruik je geur, terwijl je er niet bent.
hoe romantischquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef DuTank het volgende:
Ik krijg het echt niet gevonden, maar deze regel zit erin:
[..]
Of iets in die richting, maar ik krijg het niet gevonden op google
Ik heb het al gevonden!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef DuTank het volgende:
Ik krijg het echt niet gevonden, maar deze regel zit erin:
[..]
Of iets in die richting, maar ik krijg het niet gevonden op google
Jurk?quote:
Deze dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee hij 'zingt' wel ipv van gewoon praten en het lijkt wel een soort van country zanger. Maar het is een liedje van de afgelopen 3 jaar schat ik zo.
Nee van een of andere rapperquote:
Die van jou is gewoon te vinden. Daarmee is het wat dit topic betreft klaar. Dat jij het album niet wilt kopen, ligt buiten de scope van dit topic.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef Shreever het volgende:
hoe romantisch![]()
Hatelijk he, als iets niet te vinden is.
Zo zo.. ik was op zoek naar het volledige nummer, niet een preview. Of ik het album wel of niet aanschaf is dat relevant? Ik wou dit nummer graag beluisteren en vroeg hier simpelweg of iemand me misschien kon helpen het hele nummer (online) te vinden. Volgens mij zijn er zat mensen die muziek luisteren zonder deze direct aan te schaffen, maargoed. Ik zal u niet langer storen met mijn vreemde verzoekenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die van jou is gewoon te vinden. Daarmee is het wat dit topic betreft klaar. Dat jij het album niet wilt kopen, ligt buiten de scope van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop