Dit topic is de Bolt van Fok!.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:33 schreef silverhill het volgende:
Dit topic gaat nu trouwens zo hard dat ik de uitzending bijna niet meer kan volgen.
Ja, volledig oranje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:33 schreef Type-R het volgende:
Heeft ie nou een zo'n Carnaval's regenjas aan?
Hij gaat zo potloodventen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:33 schreef Type-R het volgende:
Heeft ie nou een zo'n Carnaval's regenjas aan?
Eerst twitteren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
Ranomi wil wel een hapje met 'm eten denk ik.
twitter:edithbosch twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:29:28GVD... Heb ik ook de 100 m gemist!!! Wat een PIEP!! #grrrrrrr reageer retweet
Als jij* Mart, zegt ie dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou dat zij 2* zoveel goud heeft als jou?
Ja, na de cockblock met die tennisserquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef Malahide het volgende:
Mart koppelt Ranomi en Dorian met twee vingers in de neus!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:edithbosch twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:29:28GVD... Heb ik ook de 100 m gemist!!! Wat een PIEP!! #grrrrrrr reageer retweet
Oeh idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker, hoewel hij met lang haar leuker was
[ afbeelding ]
Dat is een DOERIAN, da's anders. Het stinkt harder, om te beginnen.quote:
Ja precies, wel met haarquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker, hoewel hij met lang haar leuker was
[ afbeelding ]
Dat wil echt HEEL Nederland wetenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe laat was je op, dat meen je niet.
quote:
quote:
quote:
En wat draag je in bed?quote:
90% hier is dan ook vrijgezelquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:36 schreef Type-R het volgende:
Heel fok zit te geylen op de Kromowidjojo's
Dat wil Mart niet weten, jij wel.quote:
Zou Howard Komproe het wel goed vinden dat broertje zijn thunder heeft gestolen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
Vooral dat deel na de race waar hij die kop weer op heeft.
Zou Mart stiekem stoute dingen doen onder tafel ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ranomi krijgt er haast een orgasme van
Met zijn Big Ben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Zou Mart stiekem stoute dingen doen onder tafel ?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Godver, ik wil ook zo'n broer.
Oh nee dat zou niet handig zijn.
wincestquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Targaryens deden ook allemaal incest man, kan gewoonquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Is het handig als ik zeg dat het me aan mijn reet zal roesten wat hij is?quote:
"Ben je trots op d'r?"
Nee, gekke dikzak, wat denk je zelf.
Lannisters kunnen er ook wat vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Targaryens deden ook allemaal incest man, kan gewoon
aan je reet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is het handig als ik zeg dat het me aan mijn reet zal roesten wat hij is?
Het liefst trekt hij een paar turnertjes van 14 uit elkaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
Wanneer gaat Mart met pensioen?
Krijg altijd de kriebels van die vent, vind het zo'n typische pedo..
Jij hebt een psycholoog nodigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Mart: "God gaf mij vingers om tot aan mijn elleboog in Ria Visser te verdwijnen"quote:
Hij is echt zooo lang. Ik stond een keer achter hem langs de kant en ik zag niks meer van de wedstrijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Die Marcel Wouda is ook gay as hell he
Inderdaad, tering zegquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk is het heel makkelijk wat Mart doet. Hij heeft een lijstje met 10 vragen, die vragen vinkt hij bij iedere gast af en verder draait hij wat filmpjes af die hij van commentaar voorziet. En dan zit 't programma er weer op.
Mart heeft gewoon de bingo voor zich liggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk is het heel makkelijk wat Mart doet. Hij heeft een lijstje met 10 vragen, die vragen vinkt hij bij iedere gast af en verder draait hij wat filmpjes af die hij van commentaar voorziet. En dan zit 't programma er weer op.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
Mag ik hier kwakken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef Djokotron het volgende:
Martosaurus kwakte wat mannenpap in zijn broekje toen ie net naar Kromo keek. Eng gewoon.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mart: "God gaf mij vingers om tot aan mijn elleboog in Ria Visser te verdwijnen"
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Die Marcel Wouda is ook gay as hell he
Daarom Wilfried de Jongquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Mart: "God gaf mij vingers om tot aan mijn elleboog in Ria Visser te verdwijnen"
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart heeft gewoon de bingo voor zich liggen.
Nog even een paar namen verbasteren, wat dingen vergeten/door elkaar halen en klaar is het resultaatquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart heeft gewoon de bingo voor zich liggen.
quote:
Die hele OS vond ik geweldig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Die gouden plakken van Sydney blijven toch wel allemaal net iets specialer voor me op de een of andere manier
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Die gouden plakken van Sydney blijven toch wel allemaal net iets specialer voor me op de een of andere manier
En dan ga ik het maar gewoon zeggen: olympische spelen. Kun je dat uitleggen? Nee, leg dat eens uit. Kun je dat? Ons dat uitleggen.quote:
Je mag al blij zijn dat er niet per ongeluk beelden van een derde plek op een wk bij zit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:44 schreef kilon het volgende:
We zullen je helpen. Maar we vergeten de zilveren en bronzen medailles.
Dat had niet gek geweest..quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik had bij Marleen Veldhuis trouwens even een fractie het idee dat ze Ranomi vol wilde zoenen en toen uitweek naar een knuffel
Hij kruipt zo tegen je aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen, ik geef het ook meteen even aan Mart door
Zal ie interessant vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
Ja ik nou ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik had bij Marleen Veldhuis trouwens even een fractie het idee dat ze Ranomi vol wilde zoenen en toen uitweek naar een knuffel
Gaat Mart dan opeens hele goede journalistieke vragen stellen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
Een wonder dat hij nog altijd in Nederland actief is ipv een land dat een geldkoffer voor hem neerlegt.quote:
Met z'n grijsbehaarde pensjequote:
Ik houd mijn dagboek bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat Mart dan opeens hele goede journalistieke vragen stellen?
Ik denk dat een Australie dat al meerdere malen gedaan heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Een wonder dat hij nog altijd in Nederland actief is ipv een land dat een geldkoffer voor hem neerlegt.
Alleen als ze <12 zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
Zal Jacco zich nou nooit eens vergrijpen aan 1 van die meiden?
Dat worden leuke dromenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah shit dat was niet de bedoeling natuurlijk
Inky.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
Hij heeft iets gehad met Inge de Bruinquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
Inge heeft ie destijds wel gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
Krekel geluidenquote:
quote:
quote:
In Nederland jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:47 schreef alors het volgende:
[..]een eckte jager dus
Serieus een man die zich iets minder gewoontjes kleedt is altijd meteen gay in de ogen van andere mannen
"Ik ga nu iets heel geks zeggen. Ik zeg: zwemmen. Waar denk jij dan aan?`quote:
Misschien kan ze gaan roeienquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kromo stopt niet, gelukkig maar!!!!!!!!!!!!!
Té ijdel is verwijfd ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:47 schreef alors het volgende:
[..]een eckte jager dus
Serieus een man die zich iets minder gewoontjes kleedt is altijd meteen gay in de ogen van andere mannen
Mart wil eerst Ranomi afronden om dan echt de tijd te hebben om die twee een depressie aan te praten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
Nu moeten die Marokkaan en Verschuren nog komen?
quote:
Echt he, dat is altijd zo irritantquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:47 schreef alors het volgende:
[..]een eckte jager dus
Ja ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kom naar Eindhoven Kromo. Dan kom ik ook.
Bij mij is het gewoon hoopquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:47 schreef alors het volgende:
[..]een eckte jager dus
Daar traint en woont ze alquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee! Sauwerd,quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindhovuh de gekste!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
De lijst van de hoop?quote:
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een paupertokkiebedoeling met tyfusmuziek en zo'n pauper als Humberto Tan dat HHH zeg
Verschrikkelijk dat HHHquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een paupertokkiebedoeling met tyfusmuziek en zo'n pauper als Humberto Tan dat HHH zeg
Ik woonde afgelopen jaar naast de appartementen van de zwemmersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |