SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Echt?! Wauw. Wat een baas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
En die Gemili! Wat een geweldig schattig joch met een bult van een talent. Die is dus pas in januari serieus gaan trainen voor deze sport![]()
En dan 3e in z'n heat in de halve finales
En ja, straks wel een beetje hopen voor Martina natuurlijk, al vrees ik echt dat 't een stapje te ver is. Er zijn nog maar 2 medailles om voor te vechten als Bolt meerent... een voor Blake en een voor... ?![]()
Het zal ook wel een stapje te ver zijn ja, zelfs #3... Ach, top 5 zou leuk zijn!It's funny
But not ha-ha funny.![]()
En naam om te onthouden inderdaad!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en hij is pas 18, dus die gaan we in Rio wel echt zien shinen gok ik
Ik hoop trouwens ook dat Kromowidjojo doorgaat met zwemmen op dit niveau.It's funny
![]()
Les 2 Evy even aan het testen geweest met Sports Tracker, best grappig.
Alleen ik heb in kleine straatjes gelopen en dat is niet bevoordelijk voor de gps verbinding zo te zien.
Zal er volgende keer op letten.
Les 2 was ook weer erg makkelijk, heb na de laatste 3 minuten rust de laatste kilometer ook maar hard gelopen
[ Bericht 99% gewijzigd door junkiexp op 05-08-2012 21:39:46 ]R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Nog even over de 100m. Af en toe doe ik na een loopje nog een paar keer 100m. Het schijnt goed te zijn voor je eindsprint.
De tijden zijn om te lachen eigenlijk rond de 20 seconden op de 100 en de hoogste top van 21,6.
http://connect.garmin.com/activity/200797972![]()
Zo, weer terug. Even voluit gegaan in m'n nieuwe outfitwas toch wel weer wennen hoor na een ruime week niet te hebben gelopen, ging veels te snel van start, maar heb uiteindelijk toch wel erg snel gelopen op een (voor mij) kort stukje:
38m38s, 7,69km, 5:01min/km
Prima start om toe te werken naar de 10 mijl op 9 september in Arnhem
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
ik sta eerste bij endomondo![]()
Bedankt Rechtse!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?
Ik weet dat mijn conditie bar slecht is, maar ik schrik er wel een beetje van dat ik les 1 gewoon amper kan volhoudenen les 2 dus gewoon nog even niet doe (wel geprobeerd; maar dat wordt 'm echt niet).
![]()
Ja, die zijn er hoor!Zelf lukte het me nét maar ik heb verderop wat lesjes dubbel gedaan geloof ik
Evy is maar één van de vele manieren om te beginnen en ook haar schema is niet heilig, dus als jij wat meer tijd nodig hebt om 'op gang' te komen, dan is dat helemaal prima!
Ja doei.![]()
Ja hoor zeker wel, ik kon les 1 de eerste keer ook niet volhouden. Ik deed evy 2011 waarbij de lessen 3x per week hetzelfde zijn dus ben toen wel doorgegaan met les 2 en toen lukte het wel!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?
Ik weet dat mijn conditie bar slecht is, maar ik schrik er wel een beetje van dat ik les 1 gewoon amper kan volhoudenen les 2 dus gewoon nog even niet doe (wel geprobeerd; maar dat wordt 'm echt niet).
Dus gewoon opnieuw proberen en je komt vanzelf verder!![]()
Gewoon door blijven gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Anne het volgende:
Oke, fijn om te horen; want de moed zakte al een beetje in m'n nieuwe hardloopschoenen.
![]()
MoBlo zei ook al: dat schema is niet heilig.
It's funny
Welkom bij de club. gewoon hier blijven posten, dan moedigen we je aan en complimenteren je als het magen gooien de virtuele zweep erover als het nodig is
Ja doei.![]()
Ik haalde nog niet eens een minuut zonder in ademnood te komen. Ik deed ook de 2011 versie vind 3 herkansingen per les wel prettig![]()
![]()
Hier nog een hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Anne het volgende:
Oke, fijn om te horen; want de moed zakte al een beetje in m'n nieuwe hardloopschoenen.
Maar over een paar weken pis je op die paar minuutjes.
![]()
Op een gegeven moment ga je jezelf nog vertellen dat je je bed niet uitkomt/schoenen aantrekt voor minder dan 5 km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
Ik heb ook maar weer een rondje gehobbeld na euhhh een tijdje niet gelopen te hebbenviel niet mee, maar het begin is er weer
![]()
![]()
Hobbel je met een schema of 'doe je maar wat'?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef IbeBen het volgende:
Ik heb ook maar weer een rondje gehobbeld na euhhh een tijdje niet gelopen te hebbenviel niet mee, maar het begin is er weer
Ja doei.![]()
Ja hoor... ik ging doodquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
Mijn eerste post als loper:quote:Op maandag 4 februari 2008 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG heb net les 1 gedaan![]()
Pfff viel wel tegen hoor, het zijn toch hele andere bewegingen dan alleen wandelen.
Ik heb het gevoel tijdens lopen dat ik bijna niet vooruit kom?? Net alsof ik niet meer weet om tijdens het lopen ook voorwaartse bewegingen moet maken.
Nou ja, les 1 zit er dus op, ik heb een begin gemaakt
*oh, oh, voel mjn spieren nu al*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
deze mooiboy hardloopt op vans,maar dat kan gewoon niet goed zijn
,weet iemand goeie hardloopschoenen voor ongeveer 60 euro
??
![]()
Nee. Ga naar Runnersworld/Run2Day/andere échte hardloopwinkel en laat je informeren. Succes ermee en vooral veel plezier daarnaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef sjipsjap het volgende:
deze mooiboy hardloopt op vans,maar dat kan gewoon niet goed zijn
,weet iemand goeie hardloopschoenen voor ongeveer 60 euro
??
Ja doei.![]()
dankje!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee. Ga naar Runnersworld/Run2Day/andere échte hardloopwinkel en laat je informeren. Succes ermee en vooral veel plezier daarna![]()
![]()
Toen ik vorig jaar begon kon ik het ook echt niet! Dit jaar weer begonnen en lukte het wel maar ik kan me het nog goed voorstellen hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
Zelfs dat kan ik me nog niet voorstellen....quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hier nog een hoorMaar over een paar weken pis je op die paar minuutjes.
![]()
Ja hier kwam ik inderdaad ook achter toen ik naar het schema ging kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hoor zeker wel, ik kon les 1 de eerste keer ook niet volhouden. Ik deed evy 2011 waarbij de lessen 3x per week hetzelfde zijn dus ben toen wel doorgegaan met les 2 en toen lukte het wel!
Dus gewoon opnieuw proberen en je komt vanzelf verder!
Vandaag dus les 1 gedaan en bij de laatste twee minuten haalde ik het niet. Wilde daarom de les weer herhalen en zag toen dat les 2 dezelfde tijden heeft. Dus gewoon verder deze keer
吴 曼 迪![]()
Ik hobbelde eerst op Evy, tot les 18 ongeveer, toen dus een tijdje (6 weken ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hobbel je met een schema of 'doe je maar wat'?) niet gelopen. Nu even een rondje met gewoon muziek op gedaan, om te voelen hoe het staat en waar ik het weer kan oppakken
![]()
![]()
En? Waar ga je weer verder? Les 8 ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik hobbelde eerst op Evy, tot les 18 ongeveer, toen dus een tijdje (6 weken ofzo) niet gelopen. Nu even een rondje met gewoon muziek op gedaan, om te voelen hoe het staat en waar ik het weer kan oppakken
Ja doei.![]()
Het is toch echt waar hoor, ook mevrouw Poes gaat dat meemaken!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar begon kon ik het ook echt niet! Dit jaar weer begonnen en lukte het wel maar ik kan me het nog goed voorstellen hoor!
[..]
Zelfs dat kan ik me nog niet voorstellen....![]()
Ik voel me echt een patsertje: mijn eerste loop:quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoor... ik ging dood
Mijn eerste post als loper:
[..]quote:Op zondag 27 mei 2012 13:54 schreef Nero22 het volgende:
Ik ben vanmorgen begonnen met rennen hoor. 4 km in 20 minuutjes. Gemiddelde snelheid van iets meer dan 10 km/u. En dat terwijl ik regelmatig wandelde.Ik ga veul te hard... Op de loopband in de sportschool is het toch wat anders.
![]()
![]()
It's funny
Volgens mij raken er een boel mensen geinspireerd door de OS, aantal hardlopers stijgt met tientallen![]()
![]()
Haha ik ben ook zeer benieuwd! Als ik loop denk ik ook wel eens, sommige mensen lopen dit gewoon aan elkaar moet je nagaan.Kan je je dat voorstellen? En dan denk ik vol ongeloof Neee dat kan ik me nog niet voorstellen! *innerlijke gesprekken*quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het is toch echt waar hoor, ook mevrouw Poes gaat dat meemaken!![]()
Jamaarjamaarjamaar, jij deed blijkbaar al iets aan sportquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik voel me echt een patsertje: mijn eerste loop:
[..]![]()
.
Het enige wat ik doe is traplopen op mijn werk; omdat het moet.
![]()
Ik heb mijn inspiratie daar niet uit, maar kijk nu wel met belangstelling naar het hardlopen op OS.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Volgens mij raken er een boel mensen geinspireerd door de OS, aantal hardlopers stijgt met tientallenHet is leuk om er mee bezig te zijn.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Wat is een beetje een goede snelheid om hard te lopen?
Of verschilt dat per persoon?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Gewoon een trappetje extra op en neer dan!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar, jij deed blijkbaar al iets aan sport.
Het enige wat ik doe is traplopen op mijn werk; omdat het moet.
It's funny
Dat verschilt per persoon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Of verschilt dat per persoon?Ja doei.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zeer benieuwd! Als ik loop denk ik ook wel eens, sommige mensen lopen dit gewoon aan elkaar moet je nagaan.Kan je je dat voorstellen? En dan denk ik vol ongeloof Neee dat kan ik me nog niet voorstellen! *innerlijke gesprekken*Er zijn mensen die op sneakers al 18 gemiddeld lopen richting de sportschool.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Of verschilt dat per persoon?
Dat soort gekken zijn echter zwaar uitzondering.
Het verschilt heel erg per persoon![]()
![]()
Ieder heeft daar een mening over. Mijn ideale snelheid ligt tegen de 11 - 12 km/u of 5:30 -5:00 min/km. Dan ga ik hard, maar loop ik (nog netquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Of verschilt dat per persoon?) niet de longen uit mijn lijf. Maar vanmiddag liep ik bijvoorbeeld "maar" 8 km/u. Is ook wel eens fijn.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Er zijn mensen die op sneakers al 18 gemiddeld lopen richting de sportschool.
Dat soort gekken zijn echter zwaar uitzondering.
Het verschilt heel erg per persoon
It's funny
Ik loop zo te zien rond de 8-9 km/h, dat is niet heel slecht toch lijkt me?
Ik kan opzicht wel harder maar dan ga ik wel eerder kapot.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
'We' vinden hier dat er geen 'goede snelheid' is. Waar je elders 'minimumsnelheden' hoort en 'slakkentempo' en dat soort zaken, zul je dat hier niet horen. Ieder z'n eigen tempo. Voor de een is dat 8km per uur, voor de ander 12 of 13. Iedereen wordt hier aangemoedigd en gewaardeerd op eigen kunnen en niet veroordeeld op iets wat voor een ander slecht is qua tempo. Wel wordt er vaak hard ingepraat op zaken waarmee je blessures kunt voorkomen.Ja doei.![]()
Hmm ja, zoiets denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En? Waar ga je weer verder? Les 8 ofzo?keek net in Endomondo en het viel me niet eens echt tegen. De snelheid is er nog wel, alleen het duurvermogen om het meer dan 2 km op hetzelde tempo vol te houden is n beetje weggezakt
![]()
![]()
Nee jôh, tuurlijk is dat niet slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Ik kan opzicht wel harder maar dan ga ik wel eerder kapot.Net wat je zegt: je zult altijd wel harder kunnen, maar harder is echt niet altijd beter.
It's funny
Wat ik zou adviseren is een snelheid aan te houden waarbij je denkt "Ik ben aan het hardlopen, maar ik word niet echt moe".quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Ik kan opzicht wel harder maar dan ga ik wel eerder kapot.
Sommige hier hebben al wat meer ervaring en lopen puur op hartslag.![]()
Nou ja kijk. Om de 100m te winnen in Londen over drie kwartier is 40km/u wel een goeie snelheid Maar als je een beetje met ons in dit topic wil meelopen is alles onder de 10km/u ook al wel een goeie snelheid om te lopen. Of onder de 8. Het maakt ons niet zo uit, als je maar hardloopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Of verschilt dat per persoon?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben trouwens voor het eerst sinds 6 maanden 2 hardloopsters tegengekomen tijdens mijn rondje, dat is gewoon een record!![]()
![]()
Tsja, blijft toch leuk zulke afleiding.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst sinds 6 maanden 2 hardloopsters tegengekomen tijdens mijn rondje, dat is gewoon een record!
It's funny
Wat een zaligheidquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst sinds 6 maanden 2 hardloopsters tegengekomen tijdens mijn rondje, dat is gewoon een record!ik kom veel te vaak veel fittere mensen mensen tegen *kras*
Ja doei.![]()
Een moeilijk maar begripvol glimlachje kreeg ik.. meer nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Tsja, blijft toch leuk zulke afleiding.![]()
![]()
Een van mijn buurvrouwen loopt ook regelmatig hard, das ook geen straf om haar dan tegen te komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst sinds 6 maanden 2 hardloopsters tegengekomen tijdens mijn rondje, dat is gewoon een record!![]()
![]()
Ik heb gewoon zin om morgen weer te gaan lopen.Ik zou vandaag gaan, maar we zijn met de logeerhond 1,5uur op pad geweest. Dus ik heb mijn loopje verschoven naar morgen. Dan ook met Runkeeper aan en met armband zodat ik mijn telefoon niet in mijn handen hoef te houden (
).
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Aaahw, volgende keer gewoon omdraaien en ernaast gaan lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een moeilijk maar begripvol glimlachje kreeg ik.. meer niet
It's funny
Kon gister het hardlopen niet live zien, maar had jullie opmerkingen gelezen over gele schoenen in de aanbieding. De tering hee. Allemaal diezelfde kleur schoenen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is wel goed, ik kijk de 100m morgen wel terug. Ik ga slapen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Welterusten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is wel goed, ik kijk de 100m morgen wel terug. Ik ga slapen
It's funny
Ik snap het hele principe van de steeplechase niet zo eigenlijk. Over die hindernissen oke, maar die waterbak?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef Drassss het volgende:
Kolere daar ging iemand vol op zijn muil![]()
![]()
Moest meer denken aan een paardenrace eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Soort 'cross country' idee dat naar binnen is verplaatst.
It's funny
Ja, dat is ook een paardrijterm, maar volgens mij was/is er ook iets soortgelijks voor de lopers.Ja doei.![]()
Nou we gaan het zien
hihi, gek lopenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:45 schreef Drassss het volgende:
Moet heel gek lopen wil Bolt dit verliezen..![]()
Ja doei.![]()
die nederlander was iig niet laatste
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
![]()
@ drasss
pfff, en niet eens op sneakersquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
wat een grote vent eigenlijk in vergelijking met blakehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
run powell, run!
oh fuck, die had al last vanaf de start...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Thanks voor de reacties allemaal, dan blijf ik lekker mijn eigen snelheid lopen.
Heb alweer zin in dinsdag, morgenavond grondoefeningen thuis.
Heb zo'n matje gekocht
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
oh, streamnl! Ik zou nog zwemtips geven! Dat ga ik morgen even doen, na 't zwemmen! Dan kan ik even heel bewust wat dingen bedenken
Ja doei.![]()
Oh ja, ik in mijn nieuwe outfit, het is dus de bedoeling dat die 40kg eraf gaan:
Shirtje is wel erg strak voor mijn lijf maar is wel perfect hoor, je koelt niet af door het zweet.
En ik zweet nogal dus katoen ging niet werken heb ik al gemerkt.
Dan maar voor lul
Nou ja, wil je een beetje respect krijgen van mij moet je wel minstens 12 km/u lopen hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef junkiexp het volgende:
Thanks voor de reacties allemaal, dan blijf ik lekker mijn eigen snelheid lopen.
Heb alweer zin in dinsdag, morgenavond grondoefeningen thuis.
Heb zo'n matje gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
Mooie kleren, maar 40kg? Er zit idd een zwembandje, maar met nadruk op 'je': Met -40kg blijft er niets van je over man!Ja doei.![]()
Ga j daarin rennen junkie? Of is da shirt voor als je die kilo's kwijt bent? Lijkt me trouwens wel veel, 40! Er kan wel wat af, maar eerder 15 ofzo?
![]()
Geloof of het of niet, ik ben 120kg bij 1.87quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mooie kleren, maar 40kg? Er zit idd een zwembandje, maar met nadruk op 'je': Met -40kg blijft er niets van je over man!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Ik heb er al in gerend vanavond, schijt aan wat andere mensen denken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Perruche het volgende:
Ga j daarin rennen junkie? Of is da shirt voor als je die kilo's kwijt bent? Lijkt me trouwens el veel, 40!
Als ik me er maar goed in voel toch?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Jeetje! Dus dan zou je, 80 kg wegen? Gok wel dat je meer spieren zal krijgen, denk dat je met 95 ook al wel heel tevreden kan zijn!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Geloof of het of niet, ik ben 120kg bij 1.87![]()
Zo is dat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb er al in gerend vanavond, schijt aan wat andere mensen denken.
Als ik me er maar goed in voel toch?
It's funny
Staar je niet blind op gewicht. Daarbij ben je ook nog vrij lang en zal er vast al wat spier zitten. Je hebt iig mooi slanke benen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Geloof of het of niet, ik ben 120kg bij 1.87
Ja doei.![]()
Ja zeker, het lijkt me alleen niet zo comfortabel, lijkt nogal strak! Maar wel goede motivatiequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als ik me er maar goed in voel toch?.
Ik heb vandaag trouwens 6,5 km gelopenvalt me wel zwaar, die laatste km. Maar goed, dit even 2 weken volhouden en dan weer een kilometertje erbij! En te bedenken dat ik in het begin niet eens 1 minuut kon hardlopen
![]()
![]()
Ik ga eerst naar de 100, en dan eens kijken hoe het erbij hangtquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jeetje! Dus dan zou je, 80 kg wegen? Gok wel dat je meer spieren zal krijgen, denk dat je met 95 ook al wel heel tevreden kan zijn!
waar zit die 40 kilo??? of heb je nog een bult op je rug zitten?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Thanks, ik ben ook al vrij breed gebouwd van me eigen dus dat zal zeker meespelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Staar je niet blind op gewicht. Daarbij ben je ook nog vrij lang en zal er vast al wat spier zitten. Je hebt iig mooi slanke benen!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Chapeau!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja zeker, het lijkt me alleen niet zo comfortabel, lijkt nogal strak! Maar wel goede motivatie.
Ik heb vandaag trouwens 6,5 km gelopenvalt me wel zwaar, die laatste km. Maar goed, dit even 2 weken volhouden en dan weer een kilometertje erbij! En te bedenken dat ik in het begin niet eens 1 minuut kon hardlopen
![]()
Enne... Ene meneer Bolt uit één of ander ver land loopt ook geen 1 minuut hoor.
It's funny
Het zit ook strak, maar dat moet volgens mij anders werkt het shirtje niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja zeker, het lijkt me alleen niet zo comfortabel, lijkt nogal strak! Maar wel goede motivatie.
Goed joh, 6.5 km is echt een nette afstand.
Probeer je elke 2 weken een kilometer meer te lopen?
En hoelang ben je nu bezig?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
"Van mezelf". Ben je rotterdammert?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thanks, ik ben ook al vrij breed gebouwd van me eigen dus dat zal zeker meespelen.![]()
![]()
Ik zal eens kijken voor een andere foto als ik zit, dan zie je het beter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef winterstorm666 het volgende:
waar zit die 40 kilo??? of heb je nog een bult op je rug zitten?
Maar 120kg it is.
Vorige week 122.1 overigens
Ja, sorryquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
"Van mezelf". Ben je rotterdammert?
Thanks mobloheb je nog wat gehoord op die sollicitatie eigenlijk?
Haha, wat een koning is dat!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Nero22 het volgende:
Chapeau!![]()
Enne... Ene meneer Bolt uit één of ander ver land loopt ook geen 1 minuut hoor.Thanksquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef junkiexp het volgende:
Het zit ook strak, maar dat moet volgens mij anders werkt het shirtje niet.
Goed joh, 6.5 km is echt een nette afstand.
Probeer je elke 2 weken een kilometer meer te lopen?
En hoelang ben je nu bezig?ik ben volgens mij eind begin april begonnen met Evy. En ik ben nu aan het oefenen voor de 8 km, dus ik ga even kijken hoe ik daar kom. De wedstrijd is 21 oktober!
![]()
En wanneer was in het begin?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Begin april, dit jaar. Eerste wedstrijd (5,6 km) was midden Juni en ik ging met een groep dus ik Moest! En nu weer opgegeven voor een wedstrijdje, 8 km. En ik heb gewoon veel nieuwe gear gekocht, zodat ik me onwijs slecht zou voelen als ik het niet gebruik!quote:![]()
Oh dat is zeker wel netjes dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Perruche het volgende:
Thanksik ben volgens mij eind april begonnen met Evy. En ik ben nu aan het oefenen voor de 8 km, dus ik ga even kijken hoe ik daar kom. De wedstrijd is 21 oktober!
Ik wil als ik alles volhoud volgend jaar de 10KM AD loop gaan lopen.
Die valt tegelijk met de Rotterdamse marathon en je start en finisht op hetzelfde punt, alleen de route is anders.
Maar nogmaals, als ik alles volhoud.
Misschien ga ik bij les 10 wel helemaal kapot
Oh wacht, dat "rotterdam" staat ook in je quote. Waar loop je? Ik liep wel eens langs de kade en dan de willemsbrug, erasmusbrug en weer naar huis, leuk wel.
Ja, ik ben zelf meer van het realistische doelen stellen. Vriendinnetje van mij liep toen 6,5 en ik dacht toen van "dat kan ik nooit"! Was ook al 3x eerder met Evy begonnen maar niet afgemaaktquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Oh dat is zeker wel netjes dan.
Die valt tegelijk met de Rotterdamse marathon en je start en finisht op hetzelfde punt, alleen de route is anders.
Misschien ga ik bij les 10 wel helemaal kapot. Maar ik had kleine doelen, eerst Evy uitlopen, dan die wedstrijd, dan het hardlopen volhouden. En nu dan die 8. Gelijk 10 zou mij ontzettend demotiveren
Maar jou gaat het vast lukken
![]()
![]()
Wat is dat nu voor gelul. Tuurlijk houd je het vol. Sterker nog je loopt die 10 kilometer niet eens je maakter gewoon een halve marathon van. Geloof in jezelf.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Oh dat is zeker wel netjes dan.
Misschien ga ik bij les 10 wel helemaal kapot![]()
Ok dat is niet verkeerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Begin april, dit jaar. Eerste wedstrijd (5,6 km) was midden Juni en ik ging met een groep dus ik Moest! En nu weer opgegeven voor een wedstrijdje, 8 km. En ik heb gewoon veel nieuwe gear gekocht, zodat ik me onwijs slecht zou voelen als ik het niet gebruik!![]()
Ik ben afgelopen week echt begonnen dus heb/had GEEN idee hoever je dan bent over een poosje. Tuurlijk volg ik een schema, maar ik heb ook nog niet echt het idee dat dat gaat lukken. Komt vast wel. Anyway, ik zag net een wedstrijd hier in de stad in november. Dat lijkt dan wel realistisch.
Ik had wat vragen teruggehad, waarvan één geen probleem is (Criminal Records Checkquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Perruche het volgende:
Thanks mobloheb je nog wat gehoord op die sollicitatie eigenlijk?
[..]
Haha, wat een koning is dat!!
[..]
Thanksik ben volgens mij eind begin april begonnen met Evy. En ik ben nu aan het oefenen voor de 8 km, dus ik ga even kijken hoe ik daar kom. De wedstrijd is 21 oktober!
) en de ander nog ging over andere coaching qualifications. Geantwoord dat ik wel op zoek was naar mogelijkheden om spinninginstructeur te worden, wellicht kunnen ze wat met me, misschien niet. Maar er is nog geen definitieve nee!
Ja doei.![]()
Ik woon aan de Leuvenhaven dus ik loop nu over de Boompjes langs het water, dat is wel erg leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:15 schreef Perruche het volgende:
Oh wacht, dat "rotterdam" staat ook in je quote. Waar loop je? Ik liep wel eens langs de kade en dan de willemsbrug, erasmusbrug en weer naar huis, leuk wel.
[..]
Ja, ik ben zelf meer van het realistische doelen stellen. Vriendinnetje van mij liep toen 6,5 en ik dacht toen van "dat kan ik nooit"! Was ook al 3x eerder met Evy begonnen maar niet afgemaakt. Mar ik had kleine doelen, eerst Evy uitlopen, dan die wedstrijd, dan het hardlopen volhouden. En nu dan die 8. Gelijk 10 zou mij ontzettend demotiveren
Maar jou gaat het vast lukken
Komt wel echt 20 hardlopers tegen, drukke boel daar.
Als alles volgens plan gaat dan loop ik er eind van het jaar 5 achter elkaar.
Die loop is pas in april 2013 dus dat lijkt me wel realistisch.
Maar we gaan het zien, misschien komen we elkaar wel tegen.
Je weet nu hoe ik eruit zie
Ja hoor, is dat 5 km? Het programma wat ik ded was 10 weken, en twee dagen later was mijn eerste wedstrijdje. Heb dat soort doelen wel nodig om mezelf te motiveren merk ik!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef CklokC het volgende:
[..]
Ok dat is niet verkeerd.![]()
Ik ben afgelopen week echt begonnen dus heb/had GEEN idee hoever je dan bent over een poosje. Tuurlijk volg ik een schema, maar ik heb ook nog niet echt het idee dat dat gaat lukken. Komt vast wel. Anyway, ik zag net een wedstrijd hier in de stad in november. Dat lijkt dan wel realistisch.leuk, wedstrijdje!
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor gelul. Tuurlijk houd je het vol. Sterker nog je loopt die 10 kilometer niet eens je maakter gewoon een halve marathon van. Geloof in jezelf.Thanks!
Haha, ik woon niet meer in Rotterdam! Maar leuvehaven leuk, kaasbroodjes halen bij de c1000. Goeie ouwe tijd!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik woon aan de Leuvenhaven dus ik loop nu over de Boompjes langs het water, dat is wel erg leuk.
Komt wel echt 20 hardlopers tegen, drukke boel daar.
Als alles volgens plan gaat dan loop ik er eind van het jaar 5 achter elkaar.
Die loop is pas in april 2013 dus dat lijkt me wel realistisch.
Maar we gaan het zien, misschien komen we elkaar wel tegen.
Je weet nu hoe ik eruit zie![]()
Zonde hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha, ik woon niet meer in Rotterdam! Maar leuvehaven leuk, kaasbroodjes halen bij de c1000. Goeie ouwe tijd!
C1000? Dat is wel lang geleden dan, ik woon hier nu 7 jaar maar de dichtstbijzijnde C1000 zit op Rijnhaven geloof ik.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Het is 2.5 / 5 / 10 / 15 kilometer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hoor, is dat 5 km? Het programma wat ik ded was 10 weken, en twee dagen later was mijn eerste wedstrijdje. Heb dat soort doelen wel nodig om mezelf te motiveren merk ik!leuk, wedstrijdje!
Ik had het nooit gedacht maar een wedstrijd lopen lijkt me best leuk.
Ahja, die bedoel ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:23 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zonde hoor
C1000? Dat is wel lang geleden dan, ik woon hier nu 7 jaar maar de dichtstbijzijnde C1000 zit op Rijnhaven geloof ik.. Die haal ik altijd door de war!
![]()
't is een leuke bezegeling van het halen van een bepaalde afstandquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef CklokC het volgende:
[..]
Het is 2.5 / 5 / 10 / 15 kilometer.
Ik had het nooit gedacht maar een wedstrijd lopen lijkt me best leuk.![]()
Ja doei.![]()
Ik zeg; doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef CklokC het volgende:
Dit wordt hem dan denk: 5km eind november.![]()
http://www.hardloopkalend(...)mloop-van-Leiderdorp
It's funny
Staat in de agenda.
Ben bijna klaar met de 5km 2011-versie van Evy. Twee weken niet gelopen vanwege wat pijnlijke benen en vanmiddag op een iets lager tempo dan normaal (zonder Evy of andere muziek op) 7 km gelopen in 44:49. Ben echt blij, mijn verste afstand ooit en ook voor het eerst non-stop!![]()
![]()
![]()
Netjes zeg, gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Tourniquet het volgende:
Ben bijna klaar met de 5km 2011-versie van Evy. Twee weken niet gelopen vanwege wat pijnlijke benen en vanmiddag op een iets lager tempo dan normaal (zonder Evy of andere muziek op) 7 km gelopen in 44:49. Ben echt blij, mijn verste afstand ooit en ook voor het eerst non-stop!![]()
[ afbeelding ]R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
@TheWhiteCowboy & Rammelaartje, doen! Panbosloop is een leuke loop. Rondje is inderdaad 3km, maar als 't beter uitkomt met de training is er ook een mogelijkheid tot bijna-1 of 1.22 km... zie http://www.u-track.nl/wedstrijden/panbos.php (bijna-1/jeugd rondje is op de routekaart dat eerste gespikkelde pad, maar ik weet niet precies welke dat is, er zit nog een zijpad, dus als ik een korter stukje bij wil lopen steek ik door waar de route bijna bij elkaar komt voor de eerste scherpe rechts, da's 1.22 km volgens afstandmeten.nl). Ik heb vandaag ook 7.22 gelopen, liep heel lekker na 2 rondjes maar mocht nog geen volle 9 van mezelf, had vorige week pas voor 't eerst 7 gelopen. Volgende maand wel gewoon drie hele, hoop ik!![]()
hmmz, vraag me af waar slacker is.
hij heeft al een maand geen loopje gadaan (of iig upgeload)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Tourniquet, wat goed
Perruche, ik kon in het begin ook nauwelijks een minuut lopen en vorige week liep ik er 13 achter elkaar, ik was zo blij. En jij gaat nu al naar de 8 km
Vraagje.... naar aanleiding van de post van Lotje van gisteren, over dat ik mijn core moest gaan trainen, dacht ik gisteravond: kan nooit kwaad om daar weer mee te beginnen. (Thanx Lotje voor de opmerking)
Dus ik wilde oefeningen gaan doen voor mijn onderrug / heup. En ik merkte dat als ik op mijn buik ga liggen, ik mijn rechterbeen zonder problemen op kan tillen, maar mijn linkerbeen niet van de grond komt. Ik krijg hem niet de lucht in... Wel als ik op mijn zij lig of op mijn rug. Op internet kan ik er niets over vinden
. Iemand een idee waardoor dit kan komen?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, streamnl! Ik zou nog zwemtips geven! Dat ga ik morgen even doen, na 't zwemmen! Dan kan ik even heel bewust wat dingen bedenken![]()
Komt goed, het word toch pas na mijn vakantie dat ik dat erbij ga doen![]()
![]()
*Is net wakker en test of hij wel beide benen van de grond kan krijgen in zijn bed, ja het lukt*
Sorry ik heb geen idee Malo..![]()
Thanx voor het proberenquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:30 schreef Drassss het volgende:
*Is net wakker en test of hij wel beide benen van de grond kan krijgen in zijn bed, ja het lukt*
Sorry ik heb geen idee Malo... Mijn vriend heeft ook geprobeerd mijn been op te tillen, maar het 'scharniert' niet zeg maar. Als hij hem optilt gaat gewoon mijn lichaam mee omhoog
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Als je staat, kan je hem dan wel naar achter doen? Lijkt me wel toch? Misschien gewoon erg zwakke rugspieren... Die gebruik je dan meer om je been op te tillen dan wanneet ge "gewoon" staat...![]()
Bij de AH een lange hardloopbroek in de uitverkoopbak voor 3 euro gescoordzag later dat ie origineel 20 euro was, ben je nou nederlander of niet
![]()
Gisteren 16K gelopen, behoorlijk tempo en dat ging best aardig, was alleen de rest van de dag niet zoveel waard..toch nog een flinke aanslag zulke afstanden.
Zag dat de "vaste nummer 1" uit de loopgroep is verdwenen. Die met dat enorme aantal kilometers altijd, dus ik zal vast heel even op 1 gestaan hebben voordat iemand ander een kilometertje meer liep.
![]()
Ik vroeg me vanmorgen in de auto naar het werk hetzelfde af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:40 schreef Jumparound het volgende:
hmmz, vraag me af waar slacker is.
hij heeft al een maand geen loopje gadaan (of iig upgeload)
Slacker! Waar ben je?!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zou de huisarts even vragen of je je zorgen moet maken hieroverquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Thanx voor het proberen. Mijn vriend heeft ook geprobeerd mijn been op te tillen, maar het 'scharniert' niet zeg maar. Als hij hem optilt gaat gewoon mijn lichaam mee omhoog
.
![]()
Ik was 95 KG bij 1.89 en ben nu al sinds feb bezig om er wat af te krijgen maar meer dan 2 kg ben ik niet kwijt geraakt tot nu toequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jeetje! Dus dan zou je, 80 kg wegen? Gok wel dat je meer spieren zal krijgen, denk dat je met 95 ook al wel heel tevreden kan zijn!al denk ik wel dat er bij die kilo's wat vet is omgewisseld voor spier. Ik hoop terug te komen naar de 85 Kg die ik altijd heb gewogen..voor ik stopte met roken..
![]()
YEP !! Lekker lopen en voor je het weet is dat shirt te ruim geworden voor je !quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als ik me er maar goed in voel toch?![]()
Ja, dan kan het wel gewoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:17 schreef Perruche het volgende:
Als je staat, kan je hem dan wel naar achter doen? Lijkt me wel toch? Misschien gewoon erg zwakke rugspieren... Die gebruik je dan meer om je been op te tillen dan wanneet ge "gewoon" staat.... Mijn rugspieren spannen zich wel aan als ik mijn been probeer op te tillen. Ik kan me niet voorstellen dat het mijn rugspieren zijn, rechts gaat ontzettend makkelijk en ik denk niet dat mijn linker-rugspier enorm veel zwakker is dan mijn rechter
. Het voelt alsof de bovenkant van mijn bekken/bil gewoon vast zit ipv scharniert
.
Misschien na de vakantie even langs. Het is nu ook niet dat ik er in het dagelijks leven last van hebquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:25 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Ik zou de huisarts even vragen of je je zorgen moet maken hierovermaar vreemd is het wel.
Thanx voor de reacties
Oh en JunkieXP, goed bezigen je lijkt inderdaad lang niet zo zwaar
. Ik had je niet meer dan 95 kg gegeven
.
ik val even binnen. heb vandaag met micoach gelopen, veel te lichte training, dus dat moet ik even aanpassen, maar vooral: hij pakte mn afspeellijst niet, en zonder muziek lopen vind ik saai. iemand tips?![]()
Wat pakte hij niet dan?
Geen afspeellijst om te selecteren?
Nadat je een lijst aantikt gaat de afspeellijst open en daarna moet je even een nummer in de lijst aantikken om hem te laten beginnen (duurde even voor ik die doorhad), hij begint dan direct met afspelen.
Ik heb gehad dat ik geen muziek hoorde, onder de instellingen kan je de balans in het volume coaching/muziek instellen, als je daar muziek op 0 zet dan staat je muziekvolume permanent op 0 dus dan hoor je niets.![]()
![]()
Terug van zwemmen! Ging lekker, op de enorme slak in de 'doorzwembaan' na. Flikker op naar 't bejaardendeel als je niet doorzwemt in een doorzwembaan
Weer morgen schijnt wat bewolkt en regenachtig te zijn. Prima voor een uitbreiding. Eens zien of ik de 6,5km net zo soepel ga halen als de 6 gisteren!![]()
Ja doei.![]()
25 meterbad met één baan afgeschermd van de rest van het bad waar de 'sneller zwemmers' kunnen zwemmen terwijl de bejaarden met bloemetjesbadmutsen in het overige deel (qua grootte gelijk aan 7 van die banen) lekker dobberen kunnen. Normaal zwemmen daar ook echt de doorzwemmers, soms zelfs zulke doorzwemmers dat ik me maar tussen de bejaarden plaatsmaar vandaag zat er een man in van bijna 90 die in de tijd dat ik 6 baantjes zwom er 2 deed
WAT DOE JE DAAR DAN?????
Ja doei.![]()
Respect voor die vent dat hij lekker z'n baantjes komt zwemmen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Drassss het volgende:
Voor een 90 jarige is dat misschien wel olympisch doorzwemmen?MAAR NIET IN DE DOORZWEMBAAN ALSJEBLIEFT
*kras*
Ja doei.![]()
Joh, gewoon er onderdoor zwemmen dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Respect voor die vent dat hij lekker z'n baantjes komt zwemmen hoorMAAR NIET IN DE DOORZWEMBAAN ALSJEBLIEFT
*kras*
It's funny
Ach jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
25 meterbad met één baan afgeschermd van de rest van het bad waar de 'sneller zwemmers' kunnen zwemmen terwijl de bejaarden met bloemetjesbadmutsen in het overige deel (qua grootte gelijk aan 7 van die banen) lekker dobberen kunnen. Normaal zwemmen daar ook echt de doorzwemmers, soms zelfs zulke doorzwemmers dat ik me maar tussen de bejaarden plaatsmaar vandaag zat er een man in van bijna 90 die in de tijd dat ik 6 baantjes zwom er 2 deed
WAT DOE JE DAAR DAN?????
. Wij hadden laatst het omgekeerde. 1,5 week geleden, vrijdag, supermooi weer, in het buitenbad. Kindertjes lekker met matten en duikspulletjes in de weer
. Was er zo'n zure muts die persé baantjes wou zwemmen in het buitenbad en iedere keer heel boos keek als er kindertjes in haar vaarwater kwamen
. Banenzwemtijd was allang voorbij, het bad was op dat moment al een hele tijd open voor recreatiezwemmers.
Edit: ik deed ook baantjeszwemmen, maar ik zigzagde mij wel tussen de obstakeltjes heen. En later binnen nog baantjes gedaan, daar was het helemaal niet druk.
Junkiexp ik had je ook veel minder kilo's gegeven hoor! Blijf je foto's posten van het resultaat? Ben benieuwd! Enne, leuke outfit!
Ging je nou met evy lopen of hoe ging je het doen?*vergeten* En je ging ook nog boksen als ik me niet vergis?Of was dat een eenmalig iets?
LoganMCV, wat apart dat er ''maar'' 2 kg af is. Ben je voor je gevoel wel strakker geworden of dat niet?
Hier zegt de wii fit dat er in totaal 2.8 af isEn dat met een beetje opletten op eten en sinds bijna 3 weken hardlopen.
Nu was ik niet echt veels te zwaar, heb nog steeds maat 36 maar ik merkte wel dat alles wat strakker begon te zitten en mijn buikje werd steeds dikker.
Heb een bmi van 23, nog wat en de wii fit raadde aan om naar de 22 te gaan. Dus er moet nog 3-4 kg af. Dan zit ik op 57 kg en dat vind ik ook wel een mooi gewicht. Heb het eerst ook gewogen en eens kijken of het weer haalbaar is. Maar wil er ook niet mijn leven lang voor op dieet dus gaat het niet dan gaat het niet.
Heb wel hier in huis de sapjes vervangen door light (ongelofelijk, in een glas spa fruit zat 97 calorieën) en in de light maar 17. En crystal clear. En tucjes en nootjes en special k snacks, snack a jacks. Dat werk dus. Niet er op achteruit gaan, wel lekkere dingen eten maar dan met minder calorieën.
![]()
Kinderenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ach ja. Wij hadden laatst het omgekeerde. 1,5 week geleden, vrijdag, supermooi weer, in het buitenbad. Kindertjes lekker met matten en duikspulletjes in de weer
. Was er zo'n zure muts die persé baantjes wou zwemmen in het buitenbad en iedere keer heel boos keek als er kindertjes in haar vaarwater kwamen
. Banenzwemtijd was allang voorbij, het bad was op dat moment al een hele tijd open voor recreatiezwemmers.
maargoed, daarom ga ik ook alleen zwemmen als het verboden is voor kinderen
Risico zijn dan dus de bejaarden, maar die prefereer ik. Ze zijn in ieder geval stil en berekenbaar.
Ja doei.![]()
Een kilo per week is heel netjes, te snel afvallen is helemaal niet goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef Mvr.Poes het volgende:
Junkiexp ik had je ook veel minder kilo's gegeven hoor! Blijf je foto's posten van het resultaat? Ben benieuwd! Enne, leuke outfit!
Ging je nou met evy lopen of hoe ging je het doen?*vergeten* En je ging ook nog boksen als ik me niet vergis?Of was dat een eenmalig iets?
LoganMCV, wat apart dat er ''maar'' 2 kg af is. Ben je voor je gevoel wel strakker geworden of dat niet?
Hier zegt de wii fit dat er in totaal 2.8 af isEn dat met een beetje opletten op eten en sinds bijna 3 weken hardlopen.
Nu was ik niet echt veels te zwaar, heb nog steeds maat 36 maar ik merkte wel dat alles wat strakker begon te zitten en mijn buikje werd steeds dikker.
Heb een bmi van 23, nog wat en de wii fit raadde aan om naar de 22 te gaan. Dus er moet nog 3-4 kg af. Dan zit ik op 57 kg en dat vind ik ook wel een mooi gewicht. Heb het eerst ook gewogen en eens kijken of het weer haalbaar is. Maar wil er ook niet mijn leven lang voor op dieet dus gaat het niet dan gaat het niet.
Heb wel hier in huis de sapjes vervangen door light (ongelofelijk, in een glas spa fruit zat 97 calorieën) en in de light maar 17. En crystal clear. En tucjes en nootjes en special k snacks, snack a jacks. Dat werk dus. Niet er op achteruit gaan, wel lekkere dingen eten maar dan met minder calorieën.
.
Die oudjes zijn er dus ook wel als de kinderen zwemmenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kinderenmaargoed, daarom ga ik ook alleen zwemmen als het verboden is voor kinderen
Risico zijn dan dus de bejaarden, maar die prefereer ik. Ze zijn in ieder geval stil en berekenbaar.
. Ze maken iedereen het leven zuur
. Snelle zwemmers, kinderen. Ik pleit voor een 70+ zwemuurtje.
Binnenkort maar 's praatje met de badmeester(es) maken en vragen wanneer ik 't beste kan komen. Want na Adults Only was er 'general swimming' en daar kwamen ook de lila-kapsels met badmuts en bril voor aangewaggeld.Ja doei.![]()
Vanavond eindelijk weer met de groep lopen![]()
Meteen eens met mn trainer in overleg, want ik denk dat ik wat van het algemene trainingsschema af moet gaan wijken om in orde te zijn voor de HM van A'dam...
Maar voor die tijd eerst nog een 10km in De Lier (a.s. zaterdag), een 10EM in Arnhem en de 10EM bij de DtD. Zin in!F means you're fucked![]()
Geloof me, met mijn discipline (en vooral het gebrek eraanquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een kilo per week is heel netjes, te snel afvallen is helemaal niet goed.
[..]
Die oudjes zijn er dus ook wel als de kinderen zwemmen. Ze maken iedereen het leven zuur
. Snelle zwemmers, kinderen. Ik pleit voor een 70+ zwemuurtje.
) kan je niet te snel afvallen haha.
![]()
En 1 september ook nog eens beginnen met een nieuwe functie. Kan niet opquote:
F means you're fucked![]()
Ik loop nu sinds een jaar of 2, maar met (al dan niet gedwongen) tussenpauzes van maanden. Begonnen met doodgaan tijdens Evy's les 1...quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Dit dus, echt goed!Hoelang loop je al? En hoe ben je begonnen?
Ohja!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
En 25 augustus biertjes drinken in DH!
Mijn echte nachtmerrieherinnering is de les met 8x2 minuten....quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Evy les 1, (bijna) iedereen's nachtmerrieherinneringF means you're fucked![]()
Wauw!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop nu sinds een jaar of 2, maar met (al dan niet gedwongen) tussenpauzes van maanden. Begonnen met doodgaan tijdens Evy's les 1...
Leuk om te lezen dat meer mensen met evy zijn begonnen en zijn doorgegaan. En doodgaan tijdens Evy....* Poes gaat net zo hard dood tijdens evy* Dan roept ze goed bezig! Je moet nog maar 2 minuten! En dan stort ik bijna ter aarde en denk NOG 2 minuten!? Ik kán niet meer!!!
![]()
Die klonk zo makkelijk hè?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn echte nachtmerrieherinnering is de les met 8x2 minuten....
Ja doei.![]()
Da's herkenbaar hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:13 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Wauw!
Leuk om te lezen dat meer mensen met evy zijn begonnen en zijn doorgegaan. En doodgaan tijdens Evy....* Poes gaat net zo hard dood tijdens evy* Dan roept ze goed bezig! Je moet nog maar 2 minuten! En dan stort ik bijna ter aarde en denk NOG 2 minuten!? Ik kán niet meer!!!
Als je eenmaal lekker op stoom bent qua hardlopen kan ik je van harte aanraden om je aan te sluiten bij een loopgroep. Sinds ik dat heb gedaan zijn mijn tijden echt met sprongen vooruit gegaanF means you're fucked![]()
Aah goedzo want ik volg de 2011 versie. Moet wel zeggen dat de muziek ook echt goed bevaltquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:18 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Die hebben ze er bij evy 2011 eruit gehaald, 1 van de redenen om over te stappen straks
吴 曼 迪![]()
Als ik eerlijk ben zie ik dat niet zo zittenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's herkenbaar hoor!
Als je eenmaal lekker op stoom bent qua hardlopen kan ik je van harte aanraden om je aan te sluiten bij een loopgroep. Sinds ik dat heb gedaan zijn mijn tijden echt met sprongen vooruit gegaanIk heb vorig jaar de start to run lessen gedaan en dat is niet zo goed bevallen... Ben er ook achter gekomen dat ik beter loop in m'n eentje. En ik loop ook niet heel snel maar volgens de coaches daar wel goed.
Daarom voor mij geen groepsdingen.![]()
Ooh en ik voel nu trouwens toch spierpijnaan de zijkant van mij bovenbenen.
Blij dat op de maandag de winkel alleen maar van 13-18u open is want ik moet voor iedere klant traplopen
吴 曼 迪![]()
Dat is wel k*t met spierpijn, traplopen.... en dat voor iedere klantquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef megamandy het volgende:
Ooh en ik voel nu trouwens toch spierpijnaan de zijkant van mij bovenbenen.
Blij dat op de maandag de winkel alleen maar van 13-18u open is want ik moet voor iedere klant traplopenwij hebben een huis met 3 verdiepingen, en om naar de woonkamer te gaan moet je dus eerst een trap op. Ik kom soms niet eens omhoog als evy me weer heeft afgebeuld...
![]()
![]()
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zie ik dat niet zo zittenIk heb vorig jaar de start to run lessen gedaan en dat is niet zo goed bevallen... Ben er ook achter gekomen dat ik beter loop in m'n eentje. En ik loop ook niet heel snel maar volgens de coaches daar wel goed.
Daarom voor mij geen groepsdingen.
Ik ben het sporten in teams en groepen gewend, dus voor mij is het eigenlijk normaal...F means you're fucked![]()
Zo, mocht ik de 10km de 19e deze maand niet redden, dan ga ik zeker er een op 28 oktober doen!
http://easthullharriers.c(...)ice-RRC-10K-2012.pdf
Is hier om de hoek, de start
Ja doei.![]()
All finishers will receive a race souvenir.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, mocht ik de 10km de 19e deze maand niet redden, dan ga ik zeker er een op 28 oktober doen!
http://easthullharriers.c(...)ice-RRC-10K-2012.pdf
![]()
![]()
![]()
Je kunt nooit genoeg pennen hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Totdat het een suffe pen is, die kreeg ik na mijn 10k wedstrijd
Ja doei.![]()
Goed bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:06 schreef YUR het volgende:
Vanavond eindelijk weer met de groep lopen![]()
Meteen eens met mn trainer in overleg, want ik denk dat ik wat van het algemene trainingsschema af moet gaan wijken om in orde te zijn voor de HM van A'dam...
Maar voor die tijd eerst nog een 10km in De Lier (a.s. zaterdag), een 10EM in Arnhem en de 10EM bij de DtD. Zin in!
Ik kan me niet voorstellen dat jij ook doodging bij les 1 van Evy
Wat bedoelen ze hiermee?
Zijn dat de kilometers?quote:Women – First 5 Vets 1st
over 35, 40, 45, 50, 55 and 60![]()
Leeftijd gok ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:35 schreef Mvr.Poes het volgende:
Wat bedoelen ze hiermee?
[..]
Zijn dat de kilometers?![]()
![]()
leeftijdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:35 schreef Mvr.Poes het volgende:
Wat bedoelen ze hiermee?
[..]
Zijn dat de kilometers?![]()
Ja doei.![]()
Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ah oke, sorry voor mijn ongetwijfeld domme vraag![]()
![]()
En bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen![]()
![]()
Heb nog een 10k staan op 19 augustus, maar ga even zien of ik daar nog fatsoenlijk heen kan bouwen in 2 weken vanaf 6km (gisteren). Ik was ruim op schema, maar kreeg heupblessure en moest wat stappen terug doen. Heb al één 10k afgezegd (29 juli) vanwege dit euvel en wil eigenlijk deze in augustus wel heel graag doen, maar sponsor ze liever die 10gbp inschrijfgeld en dat ik rustiger kan opbouwen (en herstellen) dan dat ik mezelf aan gort ren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef Mvr.Poes het volgende:
Maare, ziet er goed uit en veel plezier! Naast de deur is altijd fijnJa doei.![]()
Ik heb geen mp3 speler bij mij, dus een hardloopschema via een link uit de OP genomen en die in runkeeper app ingevoerd. En dat gaat, nadat ik al een paar keer teleurstellend moest vaststellen dat zelfs dag 1 niet haalbaar was wel goed. Zit nu op dag 3, en die doe ik een paar keer, en dan weer iets verder. Ik heb de tijd en zie nu 22 minuten inspanning tov van 4, vijf weken geleden. Heel lekker!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hoor net dat ik mijn startnummer voor de Zevenheuvelenloop misschien kan gaan doorverkopen....Kan misschien via GotC dr werk meedoen
Moet mn startnummer voor de HM van A'dam ook nog doorverkopen, want die hebben we ook gewonnen. Heb er wss al iemand voor
Oei, 19 aug. is al best snel! Balen van je heupblessurequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb nog een 10k staan op 19 augustus, maar ga even zien of ik daar nog fatsoenlijk heen kan bouwen in 2 weken vanaf 6km (gisteren). Ik was ruim op schema, maar kreeg heupblessure en moest wat stappen terug doen. Heb al één 10k afgezegd (29 juli) vanwege dit euvel en wil eigenlijk deze in augustus wel heel graag doen, maar sponsor ze liever die 10gbp inschrijfgeld en dat ik rustiger kan opbouwen (en herstellen) dan dat ik mezelf aan gort ren.Dan idd beter sponsoren dan jezelf kapotlopen, dat is het ook niet waard.
![]()
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ben wel jaloers YUR, zou 'm bijna van je overkopen, die 7Heuvelen
Ik zit ook voor een eerste loopje te kijken, ik zit nu bijna in de derde week van evy dus over 7 weken is het ong. eind september. Heb iets gezien voor in november maar nu staat er dit :Is een trimloop iets anders dan een gewone loop? Wat bedoelen ze ermee te zeggen?quote:aanvang: 13.30 uur afstand: 9 km
let op: de trimlopen van 3, 6 en 9 km starten ook om 13.30 uur
de scholierenloop (1 km) start om 12.00 uur
Die 3 haal ik zoiezo en de 6, tsja misschien wel iets te optimistisch...![]()
Mmmnnnnnnnggngngngnnnnnaa
Zevenheuvelenloop wil ik denk ik toch ook echt wel...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is ook gewoon hardlopenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:47 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik zit ook voor een eerste loopje te kijken, ik zit nu bijna in de derde week van evy dus over 7 weken is het ong. eind september. Heb iets gezien voor in november maar nu staat er dit :
[..]
Is een trimloop iets anders dan een gewone loop? Wat bedoelen ze ermee te zeggen?
Die 3 haal ik zoiezo en de 6, tsja misschien wel iets te optimistisch...![]()
![]()
Och gewoon even de radar bekijken Poesje, dan moet het vast lukken om een mooi moment uit te kiezen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:55 schreef Mvr.Poes het volgende:
Oei.... Ik wilde vanmiddag gaan hardlopen....
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)et-gehele-land.dhtml
Naar mijn weten zijn trimloopjes normale hardloopwedstrijdjes. Kan je gewoon voor inschrijven![]()
![]()
Zal wel niets aan de hand zijn danquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:55 schreef Mvr.Poes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)et-gehele-land.dhtml![]()
Die KNMI-waarschuwingen van de laatste tijd..
Ja doei.![]()
Mja, als er een officiele waarschuwing van het KNMI is, betekent dat meestal dat er helemaal niets gaat gebeuren
Waarom haat iedereen het KNMI zo terwijl ze de laatste jaren juist ENORM verbeterd zijn in het voorspellen & uitgeven van waarschuwingen?![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zal wel niets aan de hand zijn dan![]()
Die KNMI-waarschuwingen van de laatste tijd..
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:56 schreef YUR het volgende:
Mja, als er een officiele waarschuwing van het KNMI is, betekent dat meestal dat er helemaal niets gaat gebeuren![]()
Dat is waar idd maar gisteren ging het onverwachts toch flink te keer moet ik zeggen.... en een enorme hoop regen uit het niets.
![]()
Kun je nagaan hoe slecht het wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef Drassss het volgende:
Waarom haat iedereen het KNMI zo terwijl ze de laatste jaren juist ENORM verbeterd zijn in het voorspellen & uitgeven van waarschuwingen?
Ja niet normaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef YUR het volgende:
Die Rudisha loopt de 800 meter echt op zn dooie gemakkie he?![]()
![]()
Hier in het Noorden wel wat onweersklappen... en flinke buien af en toe. Het blijft geen 5 minuten achter elkaar droog.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:55 schreef Mvr.Poes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)et-gehele-land.dhtmlHow can I make this topic about me?![]()
Je ziet zo vaak een geel kleurtje terwijl er niets gebeurt. Ze maken je te vaak blij met een dode musquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef Drassss het volgende:
Waarom haat iedereen het KNMI zo terwijl ze de laatste jaren juist ENORM verbeterd zijn in het voorspellen & uitgeven van waarschuwingen?.
Ik kijk zelf gewoon op buienradar en uit het raamen dan bekijk ik of ik een buitenactiviteit ga doen of niet
.
Geel kleurtje is natuurlijk de waarschuwing "kans op"quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je ziet zo vaak een geel kleurtje terwijl er niets gebeurt. Ze maken je te vaak blij met een dode mus.
Ik kijk zelf gewoon op buienradar en uit het raamen dan bekijk ik of ik een buitenactiviteit ga doen of niet
.
![]()
![]()
De kans dat het gaat regenen is altijd 50%.
De kans dat ik over 4 jaar olympisch goud haal op de 100 meter ook...F means you're fucked![]()
De kans dat je dood gaat is 100%.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:05 schreef YUR het volgende:
De kans dat ik over 4 jaar olympisch goud haal op de 100 meter ook...Ja doei.![]()
Maar de kans dat ik dat vandaag doe is dan weer 50%quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De kans dat je dood gaat is 100%.F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:05 schreef YUR het volgende:
De kans dat ik over 4 jaar olympisch goud haal op de 100 meter ook...![]()
![]()
Hier regent en ontweer het nu ook steeds, de straten staan onder water het gaat wel echt hard nu! In de regen lopen ok, maar dit gaat me echt te hard! (gelukkig hoef ik vandaag niet :p)![]()
Mijn collega's worden ook heel geirriteerd als ik op dezelfde manier reken. "Er is 50% kans dat ik dit werk vandaag afkrijg". En dan zie je ze kijken: "50%? Hoezo 50%?"quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef Drassss het volgende:
Zo mag je natuurlijk niet de kansen berekenen
"Nou, ik krijg het wel af of ik krijg het niet af".
Nouja, het grapje moet je niet te vaak maken...
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn collega's worden ook heel geirriteerd als ik op dezelfde manier reken. "Er is 50% kans dat ik dit werk vandaag afkrijg". En dan zie je ze kijken: "50%? Hoezo 50%?"
"Nou, ik krijg het wel af of ik krijg het niet af".
Nouja, het grapje moet je niet te vaak maken...![]()
Geniaal
![]()
![]()
Mietje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:10 schreef gcjoel het volgende:
Hier regent en ontweer het nu ook steeds, de straten staan onder water het gaat wel echt hard nu! In de regen lopen ok, maar dit gaat me echt te hard! (gelukkig hoef ik vandaag niet :p)Ja doei.![]()
Suiker is slecht voor je. Toch? Ik doe nu alles suikerloos: thee, koffie....quote:How can I make this topic about me?![]()
Teveel is niet goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Suiker is slecht voor je. Toch? Ik doe nu alles suikerloos: thee, koffie....Eigenlijk bijna met alles.
![]()
Ik zit as we speak "happy cookies" (soort van chocolate chip maar dan met smarties) te eten, ik hou van suikerquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Suiker is slecht voor je. Toch? Ik doe nu alles suikerloos: thee, koffie....![]()
![]()
![]()
Ik heb net een lolly op! Maar dat was een kleine dus dat telt dan vast niet voor de suikerquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit as we speak "happy cookies" (soort van chocolate chip maar dan met smarties) te eten, ik hou van suiker![]()
![]()
![]()
Zien we door de vingers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb net een lolly op! Maar dat was een kleine dus dat telt dan vast niet voor de suiker![]()
@YUR,
Ik had heel graagjouw kaartje overgekocht want die wedstrijd staat hoog op mijn to-do-list.
Maar ja, volgend jaar dan maar.
Vanavond de 10% regel toepassen. Dan zit ik op weer op 3km!! Dus wegaan weer langzaam de goede kant op.![]()
Hè bah! Het weer valt echt tegen vandaag. Eergisteren, gisteren en vandaag veel buien met bliksem en onweer. Ik denk dat ik maar even weer ga omkleden en vanavond maar ga hardlopen. Met bliksem en onweer durf ik eerlijk gezegd niet het risico te lopen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Gelukkig is dit niet op mobiel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
of ze heeft 't quote alarm nog aan staan.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gelukkig kun je 't uitzettenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Gelukkig is dit niet op mobiel.
Ja doei.![]()
Ik wilde vanavond gaan hardlopen, moeten we ineens naar een BBQDaarna heb ik waarschijnlijk de energie niet meer om te gaan lopen.
O en welkom Anne![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
of ze heeft 't quote alarm nog aan staan.!
Dat heb ik 2 dagen geleden maar weer eens aangezet; toch wel handig.![]()
BBQ met dit weer?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde vanavond gaan hardlopen, moeten we ineens naar een BBQDaarna heb ik waarschijnlijk de energie niet meer om te gaan lopen.
O en welkom Anne. Stomme weer gooit roet in mijn eten.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ipod is gesynchroniseerd, nieuwe evy staat er nu helemaal op. Zat nog ff te twijfelen tussen oude evy of nieuwe evy maar dit lesje loop ik nog ff over met de oude evy, dan heb ik daarmee de 2 weken helemaal volgemaakt en dan stappen we daarna over op evy 2012!
Nu nog de nike+ installeren, kijken hoe dat gaat.... Hoop dat het zichzelf wijst enzVoor het eerst een werkende sensor nu als t goed is.
En dan, dan gaan we.....![]()
Heel veel plezier!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ipod is gesynchroniseerd, nieuwe evy staat er nu helemaal op. Zat nog ff te twijfelen tussen oude evy of nieuwe evy maar dit lesje loop ik nog ff over met de oude evy, dan heb ik daarmee de 2 weken helemaal volgemaakt en dan stappen we daarna over op evy 2012!
Nu nog de nike+ installeren, kijken hoe dat gaat.... Hoop dat het zichzelf wijst enzVoor het eerst een werkende sensor nu als t goed is.
En dan, dan gaan we.....
Succes, en vooral veel plezier natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Mvr.Poes het volgende:
En dan, dan gaan we.....![]()
![]()
Succes en veel plezierquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Mvr.Poes het volgende:
En dan, dan gaan we.....
Haha dat zou mooi zijn jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:38 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
YEP !! Lekker lopen en voor je het weet is dat shirt te ruim geworden voor je !
succes!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Mvr.Poes het volgende:
En dan, dan gaan we.....
Ja doei.![]()
Kijk daar heb ik wat aan, thanksquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:49 schreef MaLo het volgende:
Oh en JunkieXP, goed bezigen je lijkt inderdaad lang niet zo zwaar
. Ik had je niet meer dan 95 kg gegeven
.
Ik zal zo af en toe eens een foto online gooien, is goed voor me motivatie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef Mvr.Poes het volgende:
Afgelopen dinsdag ben ik begonnen met les 1 van Evy idd, Afgelopen donderdag een boksles en gisteren les 2 gelopen.
Morgen les 3.
Tot nu toe loop ik alles met 2 vingers in mijn neus wat me verbaast, als ik na 3 minuten rennen moet gaan lopen dan baal ik zelfs al een beetje, maar ik houd me er wel strikt aan voor de goede opbouw.
Maar misschien krijg ik het nog wel zwaar.
En de boksles was een proefles, in principe ga ik dat wel doen maar dan wil ik eerst een beetje goed in het hardlopen zitten.
Ik heb ook al heel mijn eetschema omver gegooid en daar moet ik best aan wennen.
Ik weet van mezelf dat ik niet teveel dingen tegelijk moet gaan doen want dat houd ik toch niet vol.
Vanavond wat grondoefeningen thuis voor de spieren![]()
Jij ben ook erg goed bezig, 4 kg moet geen probleem zijn, succes!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Pimpt omdat het ineens begint te zeikregenen nog even met wat voor-na foto's ter inspiratie:quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik zal zo af en toe eens een foto online gooien, is goed voor me motivatie.
Afgelopen dinsdag ben ik begonnen met les 1 van Evy idd, Afgelopen donderdag een boksles en gisteren les 2 gelopen.
Morgen les 3.
Tot nu toe loop ik alles met 2 vingers in mijn neus wat me verbaast, als ik na 3 minuten rennen moet gaan lopen dan baal ik zelfs al een beetje, maar ik houd me er wel strikt aan voor de goede opbouw.
Maar misschien krijg ik het nog wel zwaar.
En de boksles was een proefles, in principe ga ik dat wel doen maar dan wil ik eerst een beetje goed in het hardlopen zitten.
Ik heb ook al heel mijn eetschema omver gegooid en daar moet ik best aan wennen.
Ik weet vanmezelf dat ik niet teveel dingen tegelijk moet gaan doen want dat houd ik toch niet vol.
Vanavond wat grondoefeningen thuis voor de spieren![]()
Jij ben ook erg goed bezig, 4 kg moet geen probleem zijn, succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Semtex en Swets zijn nog veel awesome-er.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 06-08-2012 15:26:08 ]Ja doei.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pimpt omdat het ineens begint te zeikregenen nog even met wat voor-na foto's ter inspiratie:Wat een verschil, voor en naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Semtex en Swets zijn nog veel awesome-er.. Chapeau
Ik sport dus niet om af te vallen, puur voor mijn conditie. Ik baal juist dat ik al 5 kg kwijt ben sinds ik sport. Maar het is nu gelukkig gestabiliseerd. Hopelijk kom ik straks in de vakantie wat aan van de oostenrijkse schnitzels en kartoffelsalat
[..]
Pimpt omdat het ineens begint te zeikregenen nog even met wat voor-na foto's ter inspiratie:Ah cool, hoelang ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Semtex en Swets zijn nog veel awesome-er.
Wat met die 95KG vind ik je er ook echt niet dik uitzien hoor!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
1.72, dus eigenlijk nog steeds 'te zwaar', maar naast gewichtsverlies vind ik het vooral erg gaaf om er een stuk gezonder uit te zien: dat is wat me ook wel het meest blij maakt van die voor-nafoto's: ik zie er een stuk gezonder uit!
Ja doei.![]()
Ik sport puur voor de prestatie & conditie en ben in 7 maanden ook al 7 minuten sneller geworden in de 10k (54 -> 47). Dus lekker door blijven gaan Junkie. Eerst het prettige & gezonde gevoel vinden en af en toe iets met prestatie om nog een extra boost te krijgen en zo steeds doorgaanDan komt het helemaal goed!
![]()
[..]
Pimpt omdat het ineens begint te zeikregenen nog even met wat voor-na foto's ter inspiratie:Leuk hoor! Nooit gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Semtex en Swets zijn nog veel awesome-er.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oh en pics van voor en na zijn altijd leuk om te zien!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Je ziet er idd een stuk gezonder uit, en zo zal je je ook wel voelen,quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
1.72, dus eigenlijk nog steeds 'te zwaar', maar naast gewichtsverlies vind ik het vooral erg gaaf om er een stuk gezonder uit te zien: dat is wat me ook wel het meest blij maakt van die voor-nafoto's: ik zie er een stuk gezonder uit!
Wil je die paar kilo er nog af of vind je het wel best zo?
En hoe zit dat met overtollig vel als je zoveel afvalt?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
't zal vast wat slapper zijn, maar heb er niet echt heel veel last vanen er mag nog wel wat vanaf, maar dat bereken ik niet meer in kg's maar puur op spiegelbeeld
Zo, regen voorbij, zo maar 's fietsen!![]()
Tot straks!
Ja doei.![]()
Je ziet er nu ook veel minder geforceerd gelukkig uitquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
1.72, dus eigenlijk nog steeds 'te zwaar', maar naast gewichtsverlies vind ik het vooral erg gaaf om er een stuk gezonder uit te zien: dat is wat me ook wel het meest blij maakt van die voor-nafoto's: ik zie er een stuk gezonder uit!Als je snapt wat ik bedoel Moblo.
Echt mooi om te zien![]()
![]()
Netjes hoor, dan loop je 12,7 km per uur, dat vind ik snelquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef Drassss het volgende:
Ik sport puur voor de prestatie & conditie en ben in 7 maanden ook al 7 minuten sneller geworden in de 10k (54 -> 47). Dus lekker door blijven gaan Junkie. Eerst het prettige & gezonde gevoel vinden en af en toe iets met prestatie om nog een extra boost te krijgen en zo steeds doorgaanDan komt het helemaal goed!
![]()
Ja dat is ook de bedoeling.
Vanavond ook de hometrainer halen om me warm te fietsen voordat ik ga lopen (en voor als het echt kutweer is een keer)
Het verschil is wel dat ik niet vanaf 0 begonnen ben, maar al jaren sport (tennis/fietsen etc)quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:22 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Netjes hoor, dan loop je 12,7 km per uur, dat vind ik snel![]()
Ja dat is ook de bedoeling.
Vanavond ook de hometrainer halen om me warm te fietsen voordat ik ga lopen (en voor als het echt kutweer is een keer)
Verstandig! Is een erg goede oefening vooraf, maar ook bijvoorbeeld op rustdagen of dagen waar je iets minder zin hebt kan je een hometrainer dagje inplannen. Spierpijn eruit fietsen is ook een goedeIk pas het ook vaak toe en combineer beide sporten, werkt perfect.
![]()
Dan ben je net wat sneller dan ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef Drassss het volgende:
Afgelopen maart liep ik mijn PR op de 10k: 57.18. Sinds juni staat ie op 48.30
Maar vanaf nu ga ik me proberen meer toe te leggen op langere afstandenF means you're fucked![]()
Ik wil op de rustdagen aan mijn spieren gaan werken om alles wat stevige en soepeler te krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat ik niet vanaf 0 begonnen ben, maar al jaren sport (tennis/fietsen etc)
Verstandig! Is een erg goede oefening vooraf, maar ook bijvoorbeeld op rustdagen of dagen waar je iets minder zin hebt kan je een hometrainer dagje inplannen. Spierpijn eruit fietsen is ook een goedeIk pas het ook vaak toe en combineer beide sporten, werkt perfect.
Mijn vriendin geeft al 10 jaar turnles en we hebben zo'n mat gekocht.
Die gaat me daar dus in coachen, vanavond voor de eerste keer.
Lijkt me erg leuk
Nette prestatie hoor! Ik ben nu mijn techniek wat aan het aanpassen, iets kleinere pas. In september 2 wedstrijden 5k & 2.5k en 10k & 5k.. daarna ga ik me ook meer richting de langere afstanden (7heuvel oa) en vervolgens halve marathons.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan ben je net wat sneller dan ik
Afgelopen maart liep ik mijn PR op de 10k: 57.18. Sinds juni staat ie op 48.30
Maar vanaf nu ga ik me proberen meer toe te leggen op langere afstanden![]()
Same here....volgend jaar een aantal halve marathons. Als dat goed gaat, als ik het leuk blijf vinden én als ik heel blijf, wil ik vanaf daar door richting marathonquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nette prestatie hoor! Ik ben nu mijn techniek wat aan het aanpassen, iets kleinere pas. In september 2 wedstrijden 5k & 2.5k en 10k & 5k.. daarna ga ik me ook meer richting de langere afstanden (7heuvel oa) en vervolgens halve marathons.F means you're fucked![]()
[..]
Pimpt omdat het ineens begint te zeikregenen nog even met wat voor-na foto's ter inspiratie:Mooi resultaat! Maar volgens mij weeg je op die na foto wel minder dan dat hoor, lijkt eerder op de vorige keer toen je onder de 70 zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Semtex en Swets zijn nog veel awesome-er.![]()
De hele laat ik nog even zitten. 1x gedaan dus ik ken de pijn, maar ook de leuke dingen ervan. Ik moet in de winter periodes eens leren zwemmen dan zitten er misschien wel triatlons in....quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Same here....volgend jaar een aantal halve marathons. Als dat goed gaat, als ik het leuk blijf vinden én als ik heel blijf, wil ik vanaf daar door richting marathon![]()
Nice, handig dat je vriendin je kan helpenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik wil op de rustdagen aan mijn spieren gaan werken om alles wat stevige en soepeler te krijgen.
Mijn vriendin geeft al 10 jaar turnles en we hebben zo'n mat gekocht.
Die gaat me daar dus in coachen, vanavond voor de eerste keer.
Lijkt me erg leuk
Gister en vrijdag hardgelopen, 8km per keer. Heb afgelopen collegejaar nul aan sport gedaan en wilde dat komend jaar anders aanpakken, dus ben in de vakantie al vast maar aan het voorbereiden. Heb op vakantie ook 4x een half uurtje door de bergen gerend en daarna een week fietsvakantie gedaan (840km in 7 dagen). Was dus niet geheel ongetraind meer, maar ik vond het wel verbazingwekkend dat ik 8km volhield en in minder dan een uur liep (voorheen vond ik hardlopen altijd verschrikkelijk en lag ik na 50m creperend naast het pad).
Gisteren heb ik het als volgt gedaan: bijna een kilometer hardlopen, dan een paar minuutjes rekken en strekken, dan verder hardlopen tot het eind van het fietspad (4km heb ik dan gerend). Dan ~250m wandelen en de resterende 3750m rennen met de laatste 200 meter sneldheidsverhoging. Thuis aangekomen in de tuin weer even rekken en strekken. Dat hele ritueel duurde gister iets minder dan een uur (maar ik ga het de volgende keer - morgen - beter timen, ook hoe lang alle afzonderlijke dingen duren).
Ben ik mij nu compleet aan het vernietigen of kan dit wel?
Heb vanmorgen trouwens 25 minuten gezwommen, ben van plan om de laatste dagen van de vakantie nog om de dag te hardlopen/zwemmen.
Tot zover mijn sportieve uitspattingen van deze vakantie.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.![]()
Wim, de opbouw van je training lijkt me prima.
Het is even de vraag of de snelheden ook goed zijn (niet te snel bijvoorbeeld). Het gevaar kan zijn dat je te snelle training afwerkt en niet zorgt voor rustige duurlopen binnen je "zelfgemaakte" schema.![]()
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar ik loop voor mijn gevoel wel door, maar rustig. Ik neem zeg maar kleine stappen (behalve bij de 'eindsprint', dan neem ik grotere stappen en sneller). Eigenlijk loop ik zoals ik op fietsvakantie fietste: zeker geen slakkengang, maar toch ruim onder mijn max.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef Drassss het volgende:
Wim, de opbouw van je training lijkt me prima.
Het is even de vraag of de snelheden ook goed zijn (niet te snel bijvoorbeeld). Het gevaar kan zijn dat je te snelle training afwerkt en niet zorgt voor rustige duurlopen binnen je "zelfgemaakte" schema.
Het zwemmen vanmorgen heb ik wel in een slakkengang gedaan.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.![]()
Ik zou zeggen. Zoek naar een tempo waarbij je denkt "Dit kan ik echt uren volhouden en voelt prettig aan". Dat gaat dan je duurloop snelheid worden en bij intervallen kan je tempo dan verhogen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar ik loop voor mijn gevoel wel door, maar rustig. Ik neem zeg maar kleine stappen (behalve bij de 'eindsprint', dan neem ik grotere stappen en sneller). Eigenlijk loop ik zoals ik op fietsvakantie fietste: zeker geen slakkengang, maar toch ruim onder mijn max.
Het zwemmen vanmorgen heb ik wel in een slakkengang gedaan.
Je hebt wat hulpmiddelen zoals schema's en/of horloges etc die je kunnen helpen om je trainingen te perfectioneren, maar in het begin kan je natuurlijk eerst aankijken![]()
![]()
Zou wel oppassen met zomaar uit het niets gaan rennenConditie+spieren kunnen het misschien wel aan, maar je pezen en gewrichten moeten dmv rustige opbouw getraind worden
.
![]()
En inderdaad wat GotC zegt. Let op de afstanden. Met een aardige tot goede basisconditie & sportervaring heb je het iets gemakkelijker en kan je al iets verder lopen, maar jezelf voorbij lopen is nog steeds mogelijk![]()
![]()
Je ziet er zo goed uit Moblo!
Ik heb maar weer een mailtje gestuurd naar Garmin met hoe het kan dat mn nieuwe horloge even slecht is met gps als de oude. Zo was mn snelste pace gisteren 2.07 min/km en liep ik weer door allerlei huizen en water heen![]()
![]()
Gisteren wel mn grootste afstand ooit: 5,67 km volgens Runkeeper en 5,5 km volgens Garmin, dus geen idee hoeveel echt
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
www.afstandmeten.nlquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb maar weer een mailtje gestuurd naar Garmin met hoe het kan dat mn nieuwe horloge even slecht is met gps als de oude. Zo was mn snelste pace gisteren 2.07 min/km en liep ik weer door allerlei huizen en water heen![]()
![]()
Gisteren wel mn grootste afstand ooit: 5,67 km volgens Runkeeper en 5,5 km volgens Garmin, dus geen idee hoeveel echt
Maar wat vervelend!Ik heb wel op 1 bepaalde plek in het Zuiderpark ook last van GPS faal met Garmin..maar dat is onder een boel bomen. Als ik 5 meter verder start, geen problemen rest v/h rondje
![]()
![]()
Ik heb het bij al mn loopjes, dus ook met verschillende beginpunten (hoewel ik vaak wel in hetzelfde park loop, alleen gisteren expres ergens anders heen gegaan dus.) En ja hier zijn wel bomen en (relatief) hoge gebouwen.. Maar ja, die zijn er altijd en kan ik ook niet ontwijken om signaal te krijgen. Nou ja, ik vraag me af wat Garmin zegt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef GotC het volgende:
[..]
www.afstandmeten.nl
Maar wat vervelend!Ik heb wel op 1 bepaalde plek in het Zuiderpark ook last van GPS faal met Garmin..maar dat is onder een boel bomen. Als ik 5 meter verder start, geen problemen rest v/h rondje
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
hoi...
ik kom ook even om het hoekje kijken. ik ben vanmiddag begonnen met evy en ik dacht idd ook dat ik dood ging :p heb helaas die 2minuten rennen niet eens af kunnen maken (dat was in het begin 1,5 minuten maar als snel was 1minuut toch de max) ik ga deze les dus nog maar een aantal keren over doen. heb wel een iets groter rondje gelopen, anders kwam ik niet meer thuis :p
moet eigenlijk wel opzoek naar goed hardloopspul, lopen op all stars is geen goed idee en met de telefoon in de hand ook niet echt (ow en broek zakt af en veters gaan los enzo :s ) slechte voorbereiding denk ik....en morgen heb ik spierpijn....
is er trouwens ook een evy 2012? ik heb nu 2011...zit er verschil in?![]()
Lopen op All Stars doet meer kwaad dan goed ben ik bang.Ziggy played guitar
Ik ben ook net begonnen en kan je aanraden om gelijk wat goede spullen te halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
hoi...
ik kom ook even om het hoekje kijken. ik ben vanmiddag begonnen met evy en ik dacht idd ook dat ik dood ging :p heb helaas die 2minuten rennen niet eens af kunnen maken (dat was in het begin 1,5 minuten maar als snel was 1minuut toch de max) ik ga deze les dus nog maar een aantal keren over doen. heb wel een iets groter rondje gelopen, anders kwam ik niet meer thuis :p
moet eigenlijk wel opzoek naar goed hardloopspul, lopen op all stars is geen goed idee en met de telefoon in de hand ook niet echt (ow en broek zakt af en veters gaan los enzo :s ) slechte voorbereiding denk ik....en morgen heb ik spierpijn....
is er trouwens ook een evy 2012? ik heb nu 2011...zit er verschil in?
Idd goede schoenen, voor je telefoon kan je een armband kopen,
Ik heb een runnersbelt aangeschaft en ben er al helemaal weg van.
Succes!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Whoooo wil je dat nooit meer doen op allstars?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
hoi...
is er trouwens ook een evy 2012? ik heb nu 2011...zit er verschil in?Gewoon schoenen laten aanmeten bij een goede hardloopwinkel.
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Gisteren wel mn grootste afstand ooit: 5,67 km volgens Runkeeper en 5,5 km volgens Garmin, dus geen idee hoeveel echt??????? Je nieuwe Garmin werkt ook slecht? Waar woon je als ik vragen mag?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
No Allstars pleasequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
hoi...
is er trouwens ook een evy 2012? ik heb nu 2011...zit er verschil in?![]()
Volg de gegeven adviezen hier.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]??????? Je nieuwe Garmin werkt ook slecht? Waar woon je als ik vragen mag?
![]()
![]()
Ik snap er niks van. Ik woon in Amsterdam en loop meestal in het Vondelpark.Ziggy played guitar
sorry...maar ik ga idd nooit meer lopen op mijn allstars, merkte het direct. maar ik ben bang dat ik dadelijk allemaal spul aanschaf en ik niet doorzet (gebeurt nog wel eens bij mij...)
zit er veel verschil in die armbanden of maakt het echt geen klap uit?![]()
Gebeurt het ook als je op andere plekken loopt? Al eens gewoon gewandeld in de buurt met je Garmin? Toch raarquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik snap er niks van. Ik woon in Amsterdam en loop meestal in het Vondelpark..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Maakt geen klap uitquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
sorry...maar ik ga idd nooit meer lopen op mijn allstars, merkte het direct. maar ik ben bang dat ik dadelijk allemaal spul aanschaf en ik niet doorzet (gebeurt nog wel eens bij mij...)
zit er veel verschil in die armbanden of maakt het echt geen klap uit?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: