abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115156480

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
Ja doei.
pi_115156639
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
En die Gemili! Wat een geweldig schattig joch met een bult van een talent. Die is dus pas in januari serieus gaan trainen voor deze sport :') :D En dan 3e in z'n heat in de halve finales _O_

En ja, straks wel een beetje hopen voor Martina natuurlijk, al vrees ik echt dat 't een stapje te ver is. Er zijn nog maar 2 medailles om voor te vechten als Bolt meerent... een voor Blake en een voor... ?
Echt?! Wauw. Wat een baas. :D

Het zal ook wel een stapje te ver zijn ja, zelfs #3... Ach, top 5 zou leuk zijn!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115156687
ja, en hij is pas 18, dus die gaan we in Rio wel echt zien shinen gok ik _O_
Ja doei.
pi_115156754
Ja doei.
pi_115156764
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en hij is pas 18, dus die gaan we in Rio wel echt zien shinen gok ik _O_
En naam om te onthouden inderdaad!

Ik hoop trouwens ook dat Kromowidjojo doorgaat met zwemmen op dit niveau.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115156777

Les 2 Evy even aan het testen geweest met Sports Tracker, best grappig.

Alleen ik heb in kleine straatjes gelopen en dat is niet bevoordelijk voor de gps verbinding zo te zien.
Zal er volgende keer op letten.

Les 2 was ook weer erg makkelijk, heb na de laatste 3 minuten rust de laatste kilometer ook maar hard gelopen ^O^

[ Bericht 99% gewijzigd door junkiexp op 05-08-2012 21:39:46 ]
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_115157241
Nog even over de 100m. Af en toe doe ik na een loopje nog een paar keer 100m. Het schijnt goed te zijn voor je eindsprint.

De tijden zijn om te lachen eigenlijk rond de 20 seconden op de 100 en de hoogste top van 21,6.

http://connect.garmin.com/activity/200797972
pi_115157427
Zo, weer terug. Even voluit gegaan in m'n nieuwe outfit ;) was toch wel weer wennen hoor na een ruime week niet te hebben gelopen, ging veels te snel van start, maar heb uiteindelijk toch wel erg snel gelopen op een (voor mij) kort stukje:

38m38s, 7,69km, 5:01min/km

Prima start om toe te werken naar de 10 mijl op 9 september in Arnhem :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:42:37 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115157587
ik sta eerste bij endomondo *O* *O*

Bedankt Rechtse!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_115157591
Fijn Jordi! :)
Ja doei.
pi_115157762
Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?

Ik weet dat mijn conditie bar slecht is, maar ik schrik er wel een beetje van dat ik les 1 gewoon amper kan volhouden :') en les 2 dus gewoon nog even niet doe (wel geprobeerd; maar dat wordt 'm echt niet).
pi_115157818
Ja, die zijn er hoor! :) Zelf lukte het me nét maar ik heb verderop wat lesjes dubbel gedaan geloof ik :) Evy is maar één van de vele manieren om te beginnen en ook haar schema is niet heilig, dus als jij wat meer tijd nodig hebt om 'op gang' te komen, dan is dat helemaal prima!
Ja doei.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:20 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_115157859
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?

Ik weet dat mijn conditie bar slecht is, maar ik schrik er wel een beetje van dat ik les 1 gewoon amper kan volhouden :') en les 2 dus gewoon nog even niet doe (wel geprobeerd; maar dat wordt 'm echt niet).
Ja hoor zeker wel, ik kon les 1 de eerste keer ook niet volhouden. Ik deed evy 2011 waarbij de lessen 3x per week hetzelfde zijn dus ben toen wel doorgegaan met les 2 en toen lukte het wel!

Dus gewoon opnieuw proberen en je komt vanzelf verder!
pi_115157899
Oke, fijn om te horen; want de moed zakte al een beetje in m'n nieuwe hardloopschoenen B-).
pi_115157949
quote:
3s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Anne het volgende:
Oke, fijn om te horen; want de moed zakte al een beetje in m'n nieuwe hardloopschoenen B-).
Gewoon door blijven gaan. :( ~O> MoBlo zei ook al: dat schema is niet heilig. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115158034
Welkom bij de club. gewoon hier blijven posten, dan moedigen we je aan en complimenteren je als het mag *O* en gooien de virtuele zweep erover als het nodig is ~O>
Ja doei.
pi_115158128
We zullen eens zien :P !
pi_115158173
Ik haalde nog niet eens een minuut zonder in ademnood te komen. Ik deed ook de 2011 versie vind 3 herkansingen per les wel prettig ;)
pi_115158206
Volgens mij hebben we alleen al deze week een stuk of 10 nieuwelingen in het topic :D
pi_115158230
Tijd voor taart :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115158250
quote:
3s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Anne het volgende:
Hier nog een hoor 8)7 Maar over een paar weken pis je op die paar minuutjes.
pi_115158304
Op een gegeven moment ga je jezelf nog vertellen dat je je bed niet uitkomt/schoenen aantrekt voor minder dan 5 km. :+

SPOILER
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115158748
Ik heb ook maar weer een rondje gehobbeld na euhhh een tijdje niet gelopen te hebben _O- viel niet mee, maar het begin is er weer :7
pi_115158779
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef IbeBen het volgende:
Ik heb ook maar weer een rondje gehobbeld na euhhh een tijdje niet gelopen te hebben _O- viel niet mee, maar het begin is er weer :7
Hobbel je met een schema of 'doe je maar wat'?
Ja doei.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:45 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115158843
quote:

Ja hoor... ik ging dood

Mijn eerste post als loper:

quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2008 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG heb net les 1 gedaan :P
Pfff viel wel tegen hoor, het zijn toch hele andere bewegingen dan alleen wandelen.
Ik heb het gevoel tijdens lopen dat ik bijna niet vooruit kom?? Net alsof ik niet meer weet om tijdens het lopen ook voorwaartse bewegingen moet maken.
Nou ja, les 1 zit er dus op, ik heb een begin gemaakt *O*
*oh, oh, voel mjn spieren nu al :') *
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:55 #26
357659 sjipsjap
voorjekijkendoorlopen
pi_115158996
deze mooiboy hardloopt op vans B-) ,maar dat kan gewoon niet goed zijn :') ,weet iemand goeie hardloopschoenen voor ongeveer 60 euro :@ ??
pi_115159048
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef sjipsjap het volgende:
deze mooiboy hardloopt op vans B-) ,maar dat kan gewoon niet goed zijn :') ,weet iemand goeie hardloopschoenen voor ongeveer 60 euro :@ ??
Nee. Ga naar Runnersworld/Run2Day/andere échte hardloopwinkel en laat je informeren. Succes ermee en vooral veel plezier daarna :)
Ja doei.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:06 #28
357659 sjipsjap
voorjekijkendoorlopen
pi_115159071
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee. Ga naar Runnersworld/Run2Day/andere échte hardloopwinkel en laat je informeren. Succes ermee en vooral veel plezier daarna :)
dankje! O+
pi_115159120
quote:

Toen ik vorig jaar begon kon ik het ook echt niet! Dit jaar weer begonnen en lukte het wel maar ik kan me het nog goed voorstellen hoor!

quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Hier nog een hoor 8)7 Maar over een paar weken pis je op die paar minuutjes.
Zelfs dat kan ik me nog niet voorstellen....
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:07:00 #30
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115159121
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja hoor zeker wel, ik kon les 1 de eerste keer ook niet volhouden. Ik deed evy 2011 waarbij de lessen 3x per week hetzelfde zijn dus ben toen wel doorgegaan met les 2 en toen lukte het wel!

Dus gewoon opnieuw proberen en je komt vanzelf verder!
Ja hier kwam ik inderdaad ook achter toen ik naar het schema ging kijken.
Vandaag dus les 1 gedaan en bij de laatste twee minuten haalde ik het niet. Wilde daarom de les weer herhalen en zag toen dat les 2 dezelfde tijden heeft. Dus gewoon verder deze keer :D
吴 曼 迪
pi_115159126
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hobbel je met een schema of 'doe je maar wat'?
Ik hobbelde eerst op Evy, tot les 18 ongeveer, toen dus een tijdje (6 weken ofzo :@) niet gelopen. Nu even een rondje met gewoon muziek op gedaan, om te voelen hoe het staat en waar ik het weer kan oppakken :)
pi_115159178
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Ik hobbelde eerst op Evy, tot les 18 ongeveer, toen dus een tijdje (6 weken ofzo :@) niet gelopen. Nu even een rondje met gewoon muziek op gedaan, om te voelen hoe het staat en waar ik het weer kan oppakken :)
En? Waar ga je weer verder? Les 8 ofzo?
Ja doei.
pi_115159200
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Toen ik vorig jaar begon kon ik het ook echt niet! Dit jaar weer begonnen en lukte het wel maar ik kan me het nog goed voorstellen hoor!

[..]

Zelfs dat kan ik me nog niet voorstellen....
Het is toch echt waar hoor, ook mevrouw Poes gaat dat meemaken!
pi_115159221
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja hoor... ik ging dood

Mijn eerste post als loper:

[..]

Ik voel me echt een patsertje: mijn eerste loop:
quote:
11s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:54 schreef Nero22 het volgende:
Ik ben vanmorgen begonnen met rennen hoor. 4 km in 20 minuutjes. Gemiddelde snelheid van iets meer dan 10 km/u. En dat terwijl ik regelmatig wandelde. :') Ik ga veul te hard... Op de loopband in de sportschool is het toch wat anders. ;(
:D :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115159240
Man.
Ja doei.
pi_115159252
Volgens mij raken er een boel mensen geinspireerd door de OS, aantal hardlopers stijgt met tientallen _O-
pi_115159266
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Man.
Jongedame? :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115159276
Gewoon jaloers wijf.
Ja doei.
pi_115159299
Bokser uit m'n stad is aan 't boksen voor team GB *O*
Ja doei.
pi_115159319
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Het is toch echt waar hoor, ook mevrouw Poes gaat dat meemaken!
Haha ik ben ook zeer benieuwd! Als ik loop denk ik ook wel eens, sommige mensen lopen dit gewoon aan elkaar moet je nagaan.Kan je je dat voorstellen? En dan denk ik vol ongeloof Neee dat kan ik me nog niet voorstellen! *innerlijke gesprekken*
pi_115159351
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik voel me echt een patsertje: mijn eerste loop:

[..]

:D :')
Jamaarjamaarjamaar, jij deed blijkbaar al iets aan sport B-).

Het enige wat ik doe is traplopen op mijn werk; omdat het moet :P.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:11:05 #42
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115159364
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Volgens mij raken er een boel mensen geinspireerd door de OS, aantal hardlopers stijgt met tientallen _O-
Ik heb mijn inspiratie daar niet uit, maar kijk nu wel met belangstelling naar het hardlopen op OS. ;) Het is leuk om er mee bezig te zijn.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_115159370
Wat is een beetje een goede snelheid om hard te lopen?
Of verschilt dat per persoon?
pi_115159380
quote:
12s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Anne het volgende:

[..]

Jamaarjamaarjamaar, jij deed blijkbaar al iets aan sport B-).

Het enige wat ik doe is traplopen op mijn werk; omdat het moet :P.
Gewoon een trappetje extra op en neer dan! :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115159381
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Dat verschilt per persoon.
Ja doei.
pi_115159391
En per soort training voor sommigen.
Ja doei.
pi_115159486
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Haha ik ben ook zeer benieuwd! Als ik loop denk ik ook wel eens, sommige mensen lopen dit gewoon aan elkaar moet je nagaan.Kan je je dat voorstellen? En dan denk ik vol ongeloof Neee dat kan ik me nog niet voorstellen! *innerlijke gesprekken*
quote:
Er zijn mensen die op sneakers al 18 gemiddeld lopen richting de sportschool.

Dat soort gekken zijn echter zwaar uitzondering.

Het verschilt heel erg per persoon ;)
pi_115159533
quote:
Ieder heeft daar een mening over. Mijn ideale snelheid ligt tegen de 11 - 12 km/u of 5:30 -5:00 min/km. Dan ga ik hard, maar loop ik (nog net :') ) niet de longen uit mijn lijf. Maar vanmiddag liep ik bijvoorbeeld "maar" 8 km/u. Is ook wel eens fijn. :)
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

[..]

Er zijn mensen die op sneakers al 18 gemiddeld lopen richting de sportschool.

Dat soort gekken zijn echter zwaar uitzondering.

Het verschilt heel erg per persoon ;)
:')14.gif
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115159691
Ik loop zo te zien rond de 8-9 km/h, dat is niet heel slecht toch lijkt me?
Ik kan opzicht wel harder maar dan ga ik wel eerder kapot.
pi_115159698
'We' vinden hier dat er geen 'goede snelheid' is. Waar je elders 'minimumsnelheden' hoort en 'slakkentempo' en dat soort zaken, zul je dat hier niet horen. Ieder z'n eigen tempo. Voor de een is dat 8km per uur, voor de ander 12 of 13. Iedereen wordt hier aangemoedigd en gewaardeerd op eigen kunnen en niet veroordeeld op iets wat voor een ander slecht is qua tempo. Wel wordt er vaak hard ingepraat op zaken waarmee je blessures kunt voorkomen.
Ja doei.
pi_115159716
Mijn gemiddelde ligt dan weer tussen de 9 en de 10 maar ik loop nog niet zo lang achter elkaar.
pi_115159758
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En? Waar ga je weer verder? Les 8 ofzo?
Hmm ja, zoiets denk ik :) keek net in Endomondo en het viel me niet eens echt tegen. De snelheid is er nog wel, alleen het duurvermogen om het meer dan 2 km op hetzelde tempo vol te houden is n beetje weggezakt :)
pi_115159843
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Nee jôh, tuurlijk is dat niet slecht. ^O^ Net wat je zegt: je zult altijd wel harder kunnen, maar harder is echt niet altijd beter.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115159860
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Wat ik zou adviseren is een snelheid aan te houden waarbij je denkt "Ik ben aan het hardlopen, maar ik word niet echt moe".

Sommige hier hebben al wat meer ervaring en lopen puur op hartslag.
pi_115159907
*O* 'onze' bokser uit Hull heeft een Medaille *O* _O_ De eerste medaille voor boksen voor GB ooit! *)
Ja doei.
pi_115159928
quote:
Nou ja kijk. Om de 100m te winnen in Londen over drie kwartier is 40km/u wel een goeie snelheid Maar als je een beetje met ons in dit topic wil meelopen is alles onder de 10km/u ook al wel een goeie snelheid om te lopen. Of onder de 8. Het maakt ons niet zo uit, als je maar hardloopt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_115160072
Ik ben trouwens voor het eerst sinds 6 maanden 2 hardloopsters tegengekomen tijdens mijn rondje, dat is gewoon een record! :')
pi_115160217
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst sinds 6 maanden 2 hardloopsters tegengekomen tijdens mijn rondje, dat is gewoon een record! :')
Tsja, blijft toch leuk zulke afleiding. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115160231
quote:
Wat een zaligheid :@ ik kom veel te vaak veel fittere mensen mensen tegen *kras*
Ja doei.
pi_115160360
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:24 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Tsja, blijft toch leuk zulke afleiding. :9
Een moeilijk maar begripvol glimlachje kreeg ik.. meer niet :P
pi_115160368
quote:
Een van mijn buurvrouwen loopt ook regelmatig hard, das ook geen straf om haar dan tegen te komen O-)
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:27:50 #62
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115160426
Ik heb gewoon zin om morgen weer te gaan lopen. :D Ik zou vandaag gaan, maar we zijn met de logeerhond 1,5uur op pad geweest. Dus ik heb mijn loopje verschoven naar morgen. Dan ook met Runkeeper aan en met armband zodat ik mijn telefoon niet in mijn handen hoef te houden ( :') ).
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_115160478
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Drassss het volgende:

[..]

Een moeilijk maar begripvol glimlachje kreeg ik.. meer niet :P
Aaahw, volgende keer gewoon omdraaien en ernaast gaan lopen. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115160503
Kon gister het hardlopen niet live zien, maar had jullie opmerkingen gelezen over gele schoenen in de aanbieding. De tering hee. Allemaal diezelfde kleur schoenen.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 22:29:07 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_115160507
Het is wel goed, ik kijk de 100m morgen wel terug. Ik ga slapen :W
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115160529
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is wel goed, ik kijk de 100m morgen wel terug. Ik ga slapen :W
Welterusten. :*
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115160555
Truste Gup!
Ja doei.
pi_115160617
Kolere daar ging iemand vol op zijn muil :X
pi_115160756
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef Drassss het volgende:
Kolere daar ging iemand vol op zijn muil :X
Ik snap het hele principe van de steeplechase niet zo eigenlijk. Over die hindernissen oke, maar die waterbak? :')
pi_115160962
Soort 'cross country' idee dat naar binnen is verplaatst.
Ja doei.
pi_115161060
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Soort 'cross country' idee dat naar binnen is verplaatst.
Moest meer denken aan een paardenrace eigenlijk. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115161157
Ja, dat is ook een paardrijterm, maar volgens mij was/is er ook iets soortgelijks voor de lopers.
Ja doei.
pi_115161581
Komen die sprinters *O*
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115161622
Zo gaaf hoe ze de hele avond met de beelden die 100m hypen.
pi_115161685
Moet heel gek lopen wil Bolt dit verliezen..
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:47:26 #76
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115161791
Nou we gaan het zien :P
pi_115162034
pffff spannend dit!!!
pi_115162038
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:45 schreef Drassss het volgende:
Moet heel gek lopen wil Bolt dit verliezen..
hihi, gek lopen :') _O-
Ja doei.
pi_115162039
w/
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115162079
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hihi, gek lopen :') _O-
:P
pi_115162114
bolt!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_115162178
yeaahhhh!!!
pi_115162214
9.63 lafjes :P
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:52:53 #84
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115162240
die nederlander was iig niet laatste :)
Ecosia
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:52:53 #85
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115162241
_O- @ drasss
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:53:54 #86
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115162324
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:52 schreef Drassss het volgende:
9.63 lafjes :P
pfff, en niet eens op sneakers :')
Ecosia
pi_115162341
Zacht ei. Niet eens het WR verbeterd.
Ja doei.
pi_115162354
wat een grote vent eigenlijk in vergelijking met blake
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:54:45 #89
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115162383
run powell, run!

oh fuck, die had al last vanaf de start...
Ecosia
pi_115162485
Thunderbolt!
pi_115162580
Ongelooflijk wat is die kerel snel zeg :o
pi_115162595
Bovenmenselijk bijna.
Ja doei.
pi_115162653
Thanks voor de reacties allemaal, dan blijf ik lekker mijn eigen snelheid lopen.
Heb alweer zin in dinsdag, morgenavond grondoefeningen thuis.

Heb zo'n matje gekocht ^O^
pi_115162715
oh, streamnl! Ik zou nog zwemtips geven! Dat ga ik morgen even doen, na 't zwemmen! Dan kan ik even heel bewust wat dingen bedenken :Y
Ja doei.
pi_115162858
Oh ja, ik in mijn nieuwe outfit, het is dus de bedoeling dat die 40kg eraf gaan :') :

Shirtje is wel erg strak voor mijn lijf maar is wel perfect hoor, je koelt niet af door het zweet.
En ik zweet nogal dus katoen ging niet werken heb ik al gemerkt.

Dan maar voor lul :P
pi_115162914
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef junkiexp het volgende:
Thanks voor de reacties allemaal, dan blijf ik lekker mijn eigen snelheid lopen.
Heb alweer zin in dinsdag, morgenavond grondoefeningen thuis.

Heb zo'n matje gekocht ^O^
Nou ja, wil je een beetje respect krijgen van mij moet je wel minstens 12 km/u lopen hoor. ~O>

SPOILER
SPOILER
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115162932
Mooie kleren, maar 40kg? Er zit idd een zwembandje, maar met nadruk op 'je': Met -40kg blijft er niets van je over man!
Ja doei.
pi_115162986
Ga j daarin rennen junkie? Of is da shirt voor als je die kilo's kwijt bent? Lijkt me trouwens wel veel, 40 :o ! Er kan wel wat af, maar eerder 15 ofzo?
pi_115163013
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mooie kleren, maar 40kg? Er zit idd een zwembandje, maar met nadruk op 'je': Met -40kg blijft er niets van je over man!
Geloof of het of niet, ik ben 120kg bij 1.87
pi_115163049
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Perruche het volgende:
Ga j daarin rennen junkie? Of is da shirt voor als je die kilo's kwijt bent? Lijkt me trouwens el veel, 40 :o !
Ik heb er al in gerend vanavond, schijt aan wat andere mensen denken.
Als ik me er maar goed in voel toch?
pi_115163069
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Jeetje! Dus dan zou je, 80 kg wegen? Gok wel dat je meer spieren zal krijgen, denk dat je met 95 ook al wel heel tevreden kan zijn!
pi_115163096
quote:

[..]

Zo is dat. ^O^
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115163097
quote:

[..]

Staar je niet blind op gewicht. Daarbij ben je ook nog vrij lang en zal er vast al wat spier zitten. Je hebt iig mooi slanke benen! _O_
Ja doei.
pi_115163166
quote:

[..]

Ja zeker, het lijkt me alleen niet zo comfortabel, lijkt nogal strak! Maar wel goede motivatie :).

Ik heb vandaag trouwens 6,5 km gelopen *O* valt me wel zwaar, die laatste km. Maar goed, dit even 2 weken volhouden en dan weer een kilometertje erbij! En te bedenken dat ik in het begin niet eens 1 minuut kon hardlopen :')
pi_115163174
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jeetje! Dus dan zou je, 80 kg wegen? Gok wel dat je meer spieren zal krijgen, denk dat je met 95 ook al wel heel tevreden kan zijn!
Ik ga eerst naar de 100, en dan eens kijken hoe het erbij hangt ;)
pi_115163208
waar zit die 40 kilo??? of heb je nog een bult op je rug zitten?
pi_115163222
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Staar je niet blind op gewicht. Daarbij ben je ook nog vrij lang en zal er vast al wat spier zitten. Je hebt iig mooi slanke benen! _O_
Thanks, ik ben ook al vrij breed gebouwd van me eigen dus dat zal zeker meespelen.
pi_115163275
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja zeker, het lijkt me alleen niet zo comfortabel, lijkt nogal strak! Maar wel goede motivatie :).

Ik heb vandaag trouwens 6,5 km gelopen *O* valt me wel zwaar, die laatste km. Maar goed, dit even 2 weken volhouden en dan weer een kilometertje erbij! En te bedenken dat ik in het begin niet eens 1 minuut kon hardlopen :')
Chapeau! *O*

Enne... Ene meneer Bolt uit één of ander ver land loopt ook geen 1 minuut hoor. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115163295
quote:

[..]

Het zit ook strak, maar dat moet volgens mij anders werkt het shirtje niet.

Goed joh, 6.5 km is echt een nette afstand.
Probeer je elke 2 weken een kilometer meer te lopen?

En hoelang ben je nu bezig?
pi_115163299
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Thanks, ik ben ook al vrij breed gebouwd van me eigen dus dat zal zeker meespelen.
"Van mezelf". Ben je rotterdammert? :D
pi_115163319
Goed bezig Perruche! :)
Ja doei.
pi_115163339
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef winterstorm666 het volgende:
waar zit die 40 kilo??? of heb je nog een bult op je rug zitten?
Ik zal eens kijken voor een andere foto als ik zit, dan zie je het beter.
Maar 120kg it is.

Vorige week 122.1 overigens ;)
pi_115163361
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

"Van mezelf". Ben je rotterdammert? :D
Ja, sorry :')
pi_115163408
Thanks moblo :) heb je nog wat gehoord op die sollicitatie eigenlijk?
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Nero22 het volgende:
Chapeau! *O*

Enne... Ene meneer Bolt uit één of ander ver land loopt ook geen 1 minuut hoor. :+
Haha, wat een koning is dat!!
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef junkiexp het volgende:
Het zit ook strak, maar dat moet volgens mij anders werkt het shirtje niet.

Goed joh, 6.5 km is echt een nette afstand.
Probeer je elke 2 weken een kilometer meer te lopen?

En hoelang ben je nu bezig?
Thanks :) ik ben volgens mij eind begin april begonnen met Evy. En ik ben nu aan het oefenen voor de 8 km, dus ik ga even kijken hoe ik daar kom. De wedstrijd is 21 oktober!
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:11:13 #115
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115163410
quote:

[..]

En wanneer was in het begin? :)
pi_115163526
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef CklokC het volgende:

[..]

En wanneer was in het begin? :)
Begin april, dit jaar. Eerste wedstrijd (5,6 km) was midden Juni en ik ging met een groep dus ik Moest! En nu weer opgegeven voor een wedstrijdje, 8 km. En ik heb gewoon veel nieuwe gear gekocht, zodat ik me onwijs slecht zou voelen als ik het niet gebruik!
pi_115163560
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Perruche het volgende:

Thanks :) ik ben volgens mij eind april begonnen met Evy. En ik ben nu aan het oefenen voor de 8 km, dus ik ga even kijken hoe ik daar kom. De wedstrijd is 21 oktober!
Oh dat is zeker wel netjes dan.

Ik wil als ik alles volhoud volgend jaar de 10KM AD loop gaan lopen.
Die valt tegelijk met de Rotterdamse marathon en je start en finisht op hetzelfde punt, alleen de route is anders.
Maar nogmaals, als ik alles volhoud.

Misschien ga ik bij les 10 wel helemaal kapot :')
pi_115163689
Oh wacht, dat "rotterdam" staat ook in je quote :D. Waar loop je? Ik liep wel eens langs de kade en dan de willemsbrug, erasmusbrug en weer naar huis, leuk wel.
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Die valt tegelijk met de Rotterdamse marathon en je start en finisht op hetzelfde punt, alleen de route is anders.

Ja, ik ben zelf meer van het realistische doelen stellen. Vriendinnetje van mij liep toen 6,5 en ik dacht toen van "dat kan ik nooit"! Was ook al 3x eerder met Evy begonnen maar niet afgemaakt :'). Maar ik had kleine doelen, eerst Evy uitlopen, dan die wedstrijd, dan het hardlopen volhouden. En nu dan die 8. Gelijk 10 zou mij ontzettend demotiveren :D Maar jou gaat het vast lukken :Y
pi_115163941
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor gelul. Tuurlijk houd je het vol. Sterker nog je loopt die 10 kilometer niet eens je maakter gewoon een halve marathon van. Geloof in jezelf.
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:19:26 #120
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115163951
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Begin april, dit jaar. Eerste wedstrijd (5,6 km) was midden Juni en ik ging met een groep dus ik Moest! En nu weer opgegeven voor een wedstrijdje, 8 km. En ik heb gewoon veel nieuwe gear gekocht, zodat ik me onwijs slecht zou voelen als ik het niet gebruik!
Ok dat is niet verkeerd. :)
Ik ben afgelopen week echt begonnen dus heb/had GEEN idee hoever je dan bent over een poosje. Tuurlijk volg ik een schema, maar ik heb ook nog niet echt het idee dat dat gaat lukken. Komt vast wel. Anyway, ik zag net een wedstrijd hier in de stad in november. Dat lijkt dan wel realistisch. :@
pi_115164024
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Perruche het volgende:
Thanks moblo :) heb je nog wat gehoord op die sollicitatie eigenlijk?

[..]

Haha, wat een koning is dat!!

[..]

Thanks :) ik ben volgens mij eind begin april begonnen met Evy. En ik ben nu aan het oefenen voor de 8 km, dus ik ga even kijken hoe ik daar kom. De wedstrijd is 21 oktober!
Ik had wat vragen teruggehad, waarvan één geen probleem is (Criminal Records Check :') ) en de ander nog ging over andere coaching qualifications. Geantwoord dat ik wel op zoek was naar mogelijkheden om spinninginstructeur te worden, wellicht kunnen ze wat met me, misschien niet. Maar er is nog geen definitieve nee! :)
Ja doei.
pi_115164037
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:15 schreef Perruche het volgende:
Oh wacht, dat "rotterdam" staat ook in je quote :D. Waar loop je? Ik liep wel eens langs de kade en dan de willemsbrug, erasmusbrug en weer naar huis, leuk wel.

[..]

Ja, ik ben zelf meer van het realistische doelen stellen. Vriendinnetje van mij liep toen 6,5 en ik dacht toen van "dat kan ik nooit"! Was ook al 3x eerder met Evy begonnen maar niet afgemaakt :'). Mar ik had kleine doelen, eerst Evy uitlopen, dan die wedstrijd, dan het hardlopen volhouden. En nu dan die 8. Gelijk 10 zou mij ontzettend demotiveren :D Maar jou gaat het vast lukken :Y
Ik woon aan de Leuvenhaven dus ik loop nu over de Boompjes langs het water, dat is wel erg leuk.
Komt wel echt 20 hardlopers tegen, drukke boel daar.

Als alles volgens plan gaat dan loop ik er eind van het jaar 5 achter elkaar.
Die loop is pas in april 2013 dus dat lijkt me wel realistisch.

Maar we gaan het zien, misschien komen we elkaar wel tegen.
Je weet nu hoe ik eruit zie _O-
pi_115164061
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef CklokC het volgende:

[..]

Ok dat is niet verkeerd. :)
Ik ben afgelopen week echt begonnen dus heb/had GEEN idee hoever je dan bent over een poosje. Tuurlijk volg ik een schema, maar ik heb ook nog niet echt het idee dat dat gaat lukken. Komt vast wel. Anyway, ik zag net een wedstrijd hier in de stad in november. Dat lijkt dan wel realistisch. :@
Ja hoor, is dat 5 km? Het programma wat ik ded was 10 weken, en twee dagen later was mijn eerste wedstrijdje. Heb dat soort doelen wel nodig om mezelf te motiveren merk ik!
*O* leuk, wedstrijdje!
pi_115164066
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor gelul. Tuurlijk houd je het vol. Sterker nog je loopt die 10 kilometer niet eens je maakter gewoon een halve marathon van. Geloof in jezelf.
:D Thanks!
pi_115164117
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik woon aan de Leuvenhaven dus ik loop nu over de Boompjes langs het water, dat is wel erg leuk.
Komt wel echt 20 hardlopers tegen, drukke boel daar.

Als alles volgens plan gaat dan loop ik er eind van het jaar 5 achter elkaar.
Die loop is pas in april 2013 dus dat lijkt me wel realistisch.

Maar we gaan het zien, misschien komen we elkaar wel tegen.
Je weet nu hoe ik eruit zie _O-
Haha, ik woon niet meer in Rotterdam! Maar leuvehaven leuk, kaasbroodjes halen bij de c1000. Goeie ouwe tijd!
pi_115164237
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Haha, ik woon niet meer in Rotterdam! Maar leuvehaven leuk, kaasbroodjes halen bij de c1000. Goeie ouwe tijd!
Zonde hoor :)
C1000? Dat is wel lang geleden dan, ik woon hier nu 7 jaar maar de dichtstbijzijnde C1000 zit op Rijnhaven geloof ik.
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:25:05 #127
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115164312
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja hoor, is dat 5 km? Het programma wat ik ded was 10 weken, en twee dagen later was mijn eerste wedstrijdje. Heb dat soort doelen wel nodig om mezelf te motiveren merk ik!
*O* leuk, wedstrijdje!
Het is 2.5 / 5 / 10 / 15 kilometer.
Ik had het nooit gedacht maar een wedstrijd lopen lijkt me best leuk. :D
pi_115164347
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:23 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Zonde hoor :)
C1000? Dat is wel lang geleden dan, ik woon hier nu 7 jaar maar de dichtstbijzijnde C1000 zit op Rijnhaven geloof ik.
Ahja, die bedoel ik :P. Die haal ik altijd door de war!
pi_115164418
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef CklokC het volgende:

[..]

Het is 2.5 / 5 / 10 / 15 kilometer.
Ik had het nooit gedacht maar een wedstrijd lopen lijkt me best leuk. :D
't is een leuke bezegeling van het halen van een bepaalde afstand :) :Y
Ja doei.
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:27:41 #130
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115164494
Dit wordt hem dan denk: 5km eind november. :o

http://www.hardloopkalend(...)mloop-van-Leiderdorp
pi_115165544
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef CklokC het volgende:
Dit wordt hem dan denk: 5km eind november. :o

http://www.hardloopkalend(...)mloop-van-Leiderdorp
Ik zeg; doen w/
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:50:13 #132
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115165815
Staat in de agenda. :Y
pi_115168243
Ben bijna klaar met de 5km 2011-versie van Evy. Twee weken niet gelopen vanwege wat pijnlijke benen en vanmiddag op een iets lager tempo dan normaal (zonder Evy of andere muziek op) 7 km gelopen in 44:49. Ben echt blij, mijn verste afstand ooit en ook voor het eerst non-stop! *O*

pi_115168516
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Tourniquet het volgende:
Ben bijna klaar met de 5km 2011-versie van Evy. Twee weken niet gelopen vanwege wat pijnlijke benen en vanmiddag op een iets lager tempo dan normaal (zonder Evy of andere muziek op) 7 km gelopen in 44:49. Ben echt blij, mijn verste afstand ooit en ook voor het eerst non-stop! *O*

[ afbeelding ]
Netjes zeg, gefeliciteerd!
pi_115170017
@TheWhiteCowboy & Rammelaartje, doen! Panbosloop is een leuke loop. Rondje is inderdaad 3km, maar als 't beter uitkomt met de training is er ook een mogelijkheid tot bijna-1 of 1.22 km... zie http://www.u-track.nl/wedstrijden/panbos.php (bijna-1/jeugd rondje is op de routekaart dat eerste gespikkelde pad, maar ik weet niet precies welke dat is, er zit nog een zijpad, dus als ik een korter stukje bij wil lopen steek ik door waar de route bijna bij elkaar komt voor de eerste scherpe rechts, da's 1.22 km volgens afstandmeten.nl). Ik heb vandaag ook 7.22 gelopen, liep heel lekker na 2 rondjes maar mocht nog geen volle 9 van mezelf, had vorige week pas voor 't eerst 7 gelopen. Volgende maand wel gewoon drie hele, hoop ik!
  maandag 6 augustus 2012 @ 07:40:06 #136
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115173510
hmmz, vraag me af waar slacker is.
hij heeft al een maand geen loopje gadaan (of iig upgeload)
Ecosia
pi_115173880
Damn... 7.15 is vroeg... :O
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 08:26:50 #138
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115173950
Tourniquet, wat goed *O*

Perruche, ik kon in het begin ook nauwelijks een minuut lopen en vorige week liep ik er 13 achter elkaar, ik was zo blij. En jij gaat nu al naar de 8 km *O*

Vraagje.... naar aanleiding van de post van Lotje van gisteren, over dat ik mijn core moest gaan trainen, dacht ik gisteravond: kan nooit kwaad om daar weer mee te beginnen. (Thanx Lotje voor de opmerking :P )

Dus ik wilde oefeningen gaan doen voor mijn onderrug / heup. En ik merkte dat als ik op mijn buik ga liggen, ik mijn rechterbeen zonder problemen op kan tillen, maar mijn linkerbeen niet van de grond komt :o. Ik krijg hem niet de lucht in... Wel als ik op mijn zij lig of op mijn rug. Op internet kan ik er niets over vinden :'). Iemand een idee waardoor dit kan komen? :o
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_115173992
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, streamnl! Ik zou nog zwemtips geven! Dat ga ik morgen even doen, na 't zwemmen! Dan kan ik even heel bewust wat dingen bedenken :Y
^O^
Komt goed, het word toch pas na mijn vakantie dat ik dat erbij ga doen ;)
pi_115173997
*Is net wakker en test of hij wel beide benen van de grond kan krijgen in zijn bed, ja het lukt*

Sorry ik heb geen idee Malo..
  maandag 6 augustus 2012 @ 08:32:06 #141
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115174013
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 08:30 schreef Drassss het volgende:
*Is net wakker en test of hij wel beide benen van de grond kan krijgen in zijn bed, ja het lukt*

Sorry ik heb geen idee Malo..
Thanx voor het proberen :D. Mijn vriend heeft ook geprobeerd mijn been op te tillen, maar het 'scharniert' niet zeg maar. Als hij hem optilt gaat gewoon mijn lichaam mee omhoog :P.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_115174693
Als je staat, kan je hem dan wel naar achter doen? Lijkt me wel toch? Misschien gewoon erg zwakke rugspieren... Die gebruik je dan meer om je been op te tillen dan wanneet ge "gewoon" staat...
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:25:17 #143
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115174808
Bij de AH een lange hardloopbroek in de uitverkoopbak voor 3 euro gescoord *O* zag later dat ie origineel 20 euro was, ben je nou nederlander of niet :Y

Gisteren 16K gelopen, behoorlijk tempo en dat ging best aardig, was alleen de rest van de dag niet zoveel waard..toch nog een flinke aanslag zulke afstanden.

Zag dat de "vaste nummer 1" uit de loopgroep is verdwenen. Die met dat enorme aantal kilometers altijd, dus ik zal vast heel even op 1 gestaan hebben voordat iemand ander een kilometertje meer liep }:| .
pi_115174814
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 07:40 schreef Jumparound het volgende:
hmmz, vraag me af waar slacker is.
hij heeft al een maand geen loopje gadaan (of iig upgeload)
Ik vroeg me vanmorgen in de auto naar het werk hetzelfde af.

Slacker! Waar ben je?!
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:25:58 #145
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115174817
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 08:32 schreef MaLo het volgende:

[..]

Thanx voor het proberen :D. Mijn vriend heeft ook geprobeerd mijn been op te tillen, maar het 'scharniert' niet zeg maar. Als hij hem optilt gaat gewoon mijn lichaam mee omhoog :P.
Ik zou de huisarts even vragen of je je zorgen moet maken hierover
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:33:19 #146
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115174916
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik was 95 KG bij 1.89 en ben nu al sinds feb bezig om er wat af te krijgen maar meer dan 2 kg ben ik niet kwijt geraakt tot nu toe }:| al denk ik wel dat er bij die kilo's wat vet is omgewisseld voor spier. Ik hoop terug te komen naar de 85 Kg die ik altijd heb gewogen..voor ik stopte met roken..
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:38:12 #147
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115174976
quote:

[..]

YEP !! Lekker lopen en voor je het weet is dat shirt te ruim geworden voor je !
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:44:39 #148
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115175102
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:17 schreef Perruche het volgende:
Als je staat, kan je hem dan wel naar achter doen? Lijkt me wel toch? Misschien gewoon erg zwakke rugspieren... Die gebruik je dan meer om je been op te tillen dan wanneet ge "gewoon" staat...
Ja, dan kan het wel gewoon :). Mijn rugspieren spannen zich wel aan als ik mijn been probeer op te tillen. Ik kan me niet voorstellen dat het mijn rugspieren zijn, rechts gaat ontzettend makkelijk en ik denk niet dat mijn linker-rugspier enorm veel zwakker is dan mijn rechter :P. Het voelt alsof de bovenkant van mijn bekken/bil gewoon vast zit ipv scharniert :{w.
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:25 schreef LoganMCV het volgende:

[..]

Ik zou de huisarts even vragen of je je zorgen moet maken hierover
Misschien na de vakantie even langs. Het is nu ook niet dat ik er in het dagelijks leven last van heb :') maar vreemd is het wel.

Thanx voor de reacties :)
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:49:13 #149
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115175190
Oh en JunkieXP, goed bezig *O* en je lijkt inderdaad lang niet zo zwaar :). Ik had je niet meer dan 95 kg gegeven :).
pi_115175633
ik val even binnen. heb vandaag met micoach gelopen, veel te lichte training, dus dat moet ik even aanpassen, maar vooral: hij pakte mn afspeellijst niet, en zonder muziek lopen vind ik saai. iemand tips?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:14:59 #151
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115175724
Wat pakte hij niet dan?
Geen afspeellijst om te selecteren?
Nadat je een lijst aantikt gaat de afspeellijst open en daarna moet je even een nummer in de lijst aantikken om hem te laten beginnen (duurde even voor ik die doorhad), hij begint dan direct met afspelen.
Ik heb gehad dat ik geen muziek hoorde, onder de instellingen kan je de balans in het volume coaching/muziek instellen, als je daar muziek op 0 zet dan staat je muziekvolume permanent op 0 dus dan hoor je niets.
pi_115175895
:W Terug van zwemmen! Ging lekker, op de enorme slak in de 'doorzwembaan' na. Flikker op naar 't bejaardendeel als je niet doorzwemt in een doorzwembaan :r

Weer morgen schijnt wat bewolkt en regenachtig te zijn. Prima voor een uitbreiding. Eens zien of ik de 6,5km net zo soepel ga halen als de 6 gisteren! O+ *O*
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:27:57 #153
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115176017
Doorzwembaan :?

Hebben we nu ook al aggressie in het zwembad :?
pi_115176199
25 meterbad met één baan afgeschermd van de rest van het bad waar de 'sneller zwemmers' kunnen zwemmen terwijl de bejaarden met bloemetjesbadmutsen in het overige deel (qua grootte gelijk aan 7 van die banen) lekker dobberen kunnen. Normaal zwemmen daar ook echt de doorzwemmers, soms zelfs zulke doorzwemmers dat ik me maar tussen de bejaarden plaats :') maar vandaag zat er een man in van bijna 90 die in de tijd dat ik 6 baantjes zwom er 2 deed :') WAT DOE JE DAAR DAN?????
Ja doei.
pi_115176351
Voor een 90 jarige is dat misschien wel olympisch doorzwemmen? :P
pi_115176403
dank logan! de balans stond inderdaad niet goed ingesteld.

motorbloempje, dat is wel irritant ja.
pi_115176418
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Drassss het volgende:
Voor een 90 jarige is dat misschien wel olympisch doorzwemmen? :P
Respect voor die vent dat hij lekker z'n baantjes komt zwemmen hoor _O_ MAAR NIET IN DE DOORZWEMBAAN ALSJEBLIEFT ;( *kras*
Ja doei.
pi_115176774
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Respect voor die vent dat hij lekker z'n baantjes komt zwemmen hoor _O_ MAAR NIET IN DE DOORZWEMBAAN ALSJEBLIEFT ;( *kras*
Joh, gewoon er onderdoor zwemmen dan. 8-)
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:59:21 #159
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115176932
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
25 meterbad met één baan afgeschermd van de rest van het bad waar de 'sneller zwemmers' kunnen zwemmen terwijl de bejaarden met bloemetjesbadmutsen in het overige deel (qua grootte gelijk aan 7 van die banen) lekker dobberen kunnen. Normaal zwemmen daar ook echt de doorzwemmers, soms zelfs zulke doorzwemmers dat ik me maar tussen de bejaarden plaats :') maar vandaag zat er een man in van bijna 90 die in de tijd dat ik 6 baantjes zwom er 2 deed :') WAT DOE JE DAAR DAN?????
Ach ja :P. Wij hadden laatst het omgekeerde. 1,5 week geleden, vrijdag, supermooi weer, in het buitenbad. Kindertjes lekker met matten en duikspulletjes in de weer :9. Was er zo'n zure muts die persé baantjes wou zwemmen in het buitenbad en iedere keer heel boos keek als er kindertjes in haar vaarwater kwamen :'). Banenzwemtijd was allang voorbij, het bad was op dat moment al een hele tijd open voor recreatiezwemmers.

Edit: ik deed ook baantjeszwemmen, maar ik zigzagde mij wel tussen de obstakeltjes heen. En later binnen nog baantjes gedaan, daar was het helemaal niet druk :).
pi_115176950
Junkiexp ik had je ook veel minder kilo's gegeven hoor! Blijf je foto's posten van het resultaat? Ben benieuwd! Enne, leuke outfit!
Ging je nou met evy lopen of hoe ging je het doen? :@ *vergeten* En je ging ook nog boksen als ik me niet vergis?Of was dat een eenmalig iets?

LoganMCV, wat apart dat er ''maar'' 2 kg af is. Ben je voor je gevoel wel strakker geworden of dat niet?

Hier zegt de wii fit dat er in totaal 2.8 af is *O* En dat met een beetje opletten op eten en sinds bijna 3 weken hardlopen.
Nu was ik niet echt veels te zwaar, heb nog steeds maat 36 maar ik merkte wel dat alles wat strakker begon te zitten en mijn buikje werd steeds dikker.
Heb een bmi van 23, nog wat en de wii fit raadde aan om naar de 22 te gaan. Dus er moet nog 3-4 kg af. Dan zit ik op 57 kg en dat vind ik ook wel een mooi gewicht. Heb het eerst ook gewogen en eens kijken of het weer haalbaar is. Maar wil er ook niet mijn leven lang voor op dieet dus gaat het niet dan gaat het niet.
Heb wel hier in huis de sapjes vervangen door light (ongelofelijk, in een glas spa fruit zat 97 calorieën :o ) en in de light maar 17. En crystal clear. En tucjes en nootjes en special k snacks, snack a jacks. Dat werk dus. Niet er op achteruit gaan, wel lekkere dingen eten maar dan met minder calorieën.
pi_115176977
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ach ja :P. Wij hadden laatst het omgekeerde. 1,5 week geleden, vrijdag, supermooi weer, in het buitenbad. Kindertjes lekker met matten en duikspulletjes in de weer :9. Was er zo'n zure muts die persé baantjes wou zwemmen in het buitenbad en iedere keer heel boos keek als er kindertjes in haar vaarwater kwamen :'). Banenzwemtijd was allang voorbij, het bad was op dat moment al een hele tijd open voor recreatiezwemmers.
Kinderen :r maargoed, daarom ga ik ook alleen zwemmen als het verboden is voor kinderen O+ Risico zijn dan dus de bejaarden, maar die prefereer ik. Ze zijn in ieder geval stil en berekenbaar.
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:04:18 #162
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115177083
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef Mvr.Poes het volgende:
Junkiexp ik had je ook veel minder kilo's gegeven hoor! Blijf je foto's posten van het resultaat? Ben benieuwd! Enne, leuke outfit!
Ging je nou met evy lopen of hoe ging je het doen? :@ *vergeten* En je ging ook nog boksen als ik me niet vergis?Of was dat een eenmalig iets?

LoganMCV, wat apart dat er ''maar'' 2 kg af is. Ben je voor je gevoel wel strakker geworden of dat niet?

Hier zegt de wii fit dat er in totaal 2.8 af is *O* En dat met een beetje opletten op eten en sinds bijna 3 weken hardlopen.
Nu was ik niet echt veels te zwaar, heb nog steeds maat 36 maar ik merkte wel dat alles wat strakker begon te zitten en mijn buikje werd steeds dikker.
Heb een bmi van 23, nog wat en de wii fit raadde aan om naar de 22 te gaan. Dus er moet nog 3-4 kg af. Dan zit ik op 57 kg en dat vind ik ook wel een mooi gewicht. Heb het eerst ook gewogen en eens kijken of het weer haalbaar is. Maar wil er ook niet mijn leven lang voor op dieet dus gaat het niet dan gaat het niet.
Heb wel hier in huis de sapjes vervangen door light (ongelofelijk, in een glas spa fruit zat 97 calorieën :o ) en in de light maar 17. En crystal clear. En tucjes en nootjes en special k snacks, snack a jacks. Dat werk dus. Niet er op achteruit gaan, wel lekkere dingen eten maar dan met minder calorieën.
Een kilo per week is heel netjes, te snel afvallen is helemaal niet goed :).

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kinderen :r maargoed, daarom ga ik ook alleen zwemmen als het verboden is voor kinderen O+ Risico zijn dan dus de bejaarden, maar die prefereer ik. Ze zijn in ieder geval stil en berekenbaar.
Die oudjes zijn er dus ook wel als de kinderen zwemmen :P. Ze maken iedereen het leven zuur :r. Snelle zwemmers, kinderen. Ik pleit voor een 70+ zwemuurtje.
pi_115177140
Binnenkort maar 's praatje met de badmeester(es) maken en vragen wanneer ik 't beste kan komen. Want na Adults Only was er 'general swimming' en daar kwamen ook de lila-kapsels met badmuts en bril voor aangewaggeld.
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:06:10 #164
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115177146
Vanavond eindelijk weer met de groep lopen O+
Meteen eens met mn trainer in overleg, want ik denk dat ik wat van het algemene trainingsschema af moet gaan wijken om in orde te zijn voor de HM van A'dam...
Maar voor die tijd eerst nog een 10km in De Lier (a.s. zaterdag), een 10EM in Arnhem en de 10EM bij de DtD. Zin in!
F means you're fucked
pi_115177178
Druk baasje, die YUR! :) ^O^
Ja doei.
pi_115177214
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef MaLo het volgende:

[..]

Een kilo per week is heel netjes, te snel afvallen is helemaal niet goed :).

[..]

Die oudjes zijn er dus ook wel als de kinderen zwemmen :P. Ze maken iedereen het leven zuur :r. Snelle zwemmers, kinderen. Ik pleit voor een 70+ zwemuurtje.
Geloof me, met mijn discipline (en vooral het gebrek eraan :D) kan je niet te snel afvallen haha.
pi_115177238
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Dit dus, echt goed! _O_ Hoelang loop je al? En hoe ben je begonnen?
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:09:25 #168
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115177262
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
En 1 september ook nog eens beginnen met een nieuwe functie. Kan niet op :P
F means you're fucked
pi_115177269
En 25 augustus biertjes drinken in DH! *)
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:10:22 #170
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115177290
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Dit dus, echt goed! _O_ Hoelang loop je al? En hoe ben je begonnen?
Ik loop nu sinds een jaar of 2, maar met (al dan niet gedwongen) tussenpauzes van maanden. Begonnen met doodgaan tijdens Evy's les 1...
F means you're fucked
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:10:42 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115177303
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
En 25 augustus biertjes drinken in DH! *)
Ohja! *G*
F means you're fucked
pi_115177320
Evy les 1, (bijna) iedereen's nachtmerrieherinnering O+
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:12:10 #173
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115177341
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Evy les 1, (bijna) iedereen's nachtmerrieherinnering O+
Mijn echte nachtmerrieherinnering is de les met 8x2 minuten....
F means you're fucked
pi_115177391
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik loop nu sinds een jaar of 2, maar met (al dan niet gedwongen) tussenpauzes van maanden. Begonnen met doodgaan tijdens Evy's les 1...
Wauw!

Leuk om te lezen dat meer mensen met evy zijn begonnen en zijn doorgegaan. En doodgaan tijdens Evy.... :+ * Poes gaat net zo hard dood tijdens evy* Dan roept ze goed bezig! Je moet nog maar 2 minuten! En dan stort ik bijna ter aarde en denk NOG 2 minuten!? Ik kán niet meer!!!
pi_115177448
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Mijn echte nachtmerrieherinnering is de les met 8x2 minuten....
Die klonk zo makkelijk hè? ;(
Ja doei.
pi_115177454
Op papier.
Ja doei.
pi_115177536
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die klonk zo makkelijk hè? ;(
Die hebben ze er bij evy 2011 eruit gehaald, 1 van de redenen om over te stappen straks *)
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:18:29 #178
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115177553
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:13 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Wauw!

Leuk om te lezen dat meer mensen met evy zijn begonnen en zijn doorgegaan. En doodgaan tijdens Evy.... :+ * Poes gaat net zo hard dood tijdens evy* Dan roept ze goed bezig! Je moet nog maar 2 minuten! En dan stort ik bijna ter aarde en denk NOG 2 minuten!? Ik kán niet meer!!!
Da's herkenbaar hoor!

Als je eenmaal lekker op stoom bent qua hardlopen kan ik je van harte aanraden om je aan te sluiten bij een loopgroep. Sinds ik dat heb gedaan zijn mijn tijden echt met sprongen vooruit gegaan
F means you're fucked
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:19:17 #179
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115177572
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:18 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Die hebben ze er bij evy 2011 eruit gehaald, 1 van de redenen om over te stappen straks *)
Aah goedzo want ik volg de 2011 versie. Moet wel zeggen dat de muziek ook echt goed bevalt :Y
吴 曼 迪
pi_115177641
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's herkenbaar hoor!

Als je eenmaal lekker op stoom bent qua hardlopen kan ik je van harte aanraden om je aan te sluiten bij een loopgroep. Sinds ik dat heb gedaan zijn mijn tijden echt met sprongen vooruit gegaan
Als ik eerlijk ben zie ik dat niet zo zitten :@ Ik heb vorig jaar de start to run lessen gedaan en dat is niet zo goed bevallen... Ben er ook achter gekomen dat ik beter loop in m'n eentje. En ik loop ook niet heel snel maar volgens de coaches daar wel goed.
Daarom voor mij geen groepsdingen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:22:00 #181
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115177648
Ooh en ik voel nu trouwens toch spierpijn :') aan de zijkant van mij bovenbenen.
Blij dat op de maandag de winkel alleen maar van 13-18u open is want ik moet voor iedere klant traplopen :@
吴 曼 迪
pi_115177806
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef megamandy het volgende:
Ooh en ik voel nu trouwens toch spierpijn :') aan de zijkant van mij bovenbenen.
Blij dat op de maandag de winkel alleen maar van 13-18u open is want ik moet voor iedere klant traplopen :@
Dat is wel k*t met spierpijn, traplopen.... en dat voor iedere klant _O- wij hebben een huis met 3 verdiepingen, en om naar de woonkamer te gaan moet je dus eerst een trap op. Ik kom soms niet eens omhoog als evy me weer heeft afgebeuld... :+
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:27:32 #183
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115177838
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben zie ik dat niet zo zitten :@ Ik heb vorig jaar de start to run lessen gedaan en dat is niet zo goed bevallen... Ben er ook achter gekomen dat ik beter loop in m'n eentje. En ik loop ook niet heel snel maar volgens de coaches daar wel goed.
Daarom voor mij geen groepsdingen.
Ja, dat kan natuurlijk ook :)
Ik ben het sporten in teams en groepen gewend, dus voor mij is het eigenlijk normaal...
F means you're fucked
pi_115177841
Zo, mocht ik de 10km de 19e deze maand niet redden, dan ga ik zeker er een op 28 oktober doen!

http://easthullharriers.c(...)ice-RRC-10K-2012.pdf

*O*

Is hier om de hoek, de start :)
Ja doei.
pi_115177883
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, mocht ik de 10km de 19e deze maand niet redden, dan ga ik zeker er een op 28 oktober doen!

http://easthullharriers.c(...)ice-RRC-10K-2012.pdf

*O*
All finishers will receive a race souvenir.

:9 ;)
pi_115177892
Ja, daar doe je het toch voor? :9
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:29:47 #187
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115177899
Very nice MoBlo ^O^
F means you're fucked
pi_115177921
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, daar doe je het toch voor? :9
Totdat het een suffe pen is, die kreeg ik na mijn 10k wedstrijd -O-
pi_115177936
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:30 schreef Drassss het volgende:

[..]

Totdat het een suffe pen is, die kreeg ik na mijn 10k wedstrijd -O-
Je kunt nooit genoeg pennen hebben :{w
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:31:35 #190
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115177950
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:06 schreef YUR het volgende:
Vanavond eindelijk weer met de groep lopen O+
Meteen eens met mn trainer in overleg, want ik denk dat ik wat van het algemene trainingsschema af moet gaan wijken om in orde te zijn voor de HM van A'dam...
Maar voor die tijd eerst nog een 10km in De Lier (a.s. zaterdag), een 10EM in Arnhem en de 10EM bij de DtD. Zin in!
Goed bezig *O*

Ik kan me niet voorstellen dat jij ook doodging bij les 1 van Evy :D
pi_115178074
Wat bedoelen ze hiermee? :@

quote:
Women – First 5 Vets 1st
over 35, 40, 45, 50, 55 and 60
Zijn dat de kilometers?
pi_115178130
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:35 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Zijn dat de kilometers?
Leeftijd gok ik :)
pi_115178140
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:35 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Zijn dat de kilometers?
leeftijden :Y :)
Ja doei.
pi_115178182
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leeftijden :Y :)
Ah oke, sorry voor mijn ongetwijfeld domme vraag :@
pi_115178197
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Ah oke, sorry voor mijn ongetwijfeld domme vraag :@
Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen :+
pi_115178201
Nog dommer, er staat idd in KOEIENLETTERS boven, 10 K. 8)7
pi_115178211
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen :+
En bedankt :+
pi_115178247
Maare, ziet er goed uit en veel plezier! Naast de deur is altijd fijn :)
pi_115178318
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef Mvr.Poes het volgende:
Maare, ziet er goed uit en veel plezier! Naast de deur is altijd fijn :)
Heb nog een 10k staan op 19 augustus, maar ga even zien of ik daar nog fatsoenlijk heen kan bouwen in 2 weken vanaf 6km (gisteren). Ik was ruim op schema, maar kreeg heupblessure en moest wat stappen terug doen. Heb al één 10k afgezegd (29 juli) vanwege dit euvel en wil eigenlijk deze in augustus wel heel graag doen, maar sponsor ze liever die 10gbp inschrijfgeld en dat ik rustiger kan opbouwen (en herstellen) dan dat ik mezelf aan gort ren.
Ja doei.
pi_115178324
Ik heb geen mp3 speler bij mij, dus een hardloopschema via een link uit de OP genomen en die in runkeeper app ingevoerd. En dat gaat, nadat ik al een paar keer teleurstellend moest vaststellen dat zelfs dag 1 niet haalbaar was wel goed. Zit nu op dag 3, en die doe ik een paar keer, en dan weer iets verder. Ik heb de tijd en zie nu 22 minuten inspanning tov van 4, vijf weken geleden. Heel lekker!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:43:22 #201
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115178335
Hoor net dat ik mijn startnummer voor de Zevenheuvelenloop misschien kan gaan doorverkopen....Kan misschien via GotC dr werk meedoen :D

Moet mn startnummer voor de HM van A'dam ook nog doorverkopen, want die hebben we ook gewonnen. Heb er wss al iemand voor *G*
F means you're fucked
pi_115178412
Ben wel jaloers YUR, zou 'm bijna van je overkopen, die 7Heuvelen :@
Ja doei.
pi_115178420
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb nog een 10k staan op 19 augustus, maar ga even zien of ik daar nog fatsoenlijk heen kan bouwen in 2 weken vanaf 6km (gisteren). Ik was ruim op schema, maar kreeg heupblessure en moest wat stappen terug doen. Heb al één 10k afgezegd (29 juli) vanwege dit euvel en wil eigenlijk deze in augustus wel heel graag doen, maar sponsor ze liever die 10gbp inschrijfgeld en dat ik rustiger kan opbouwen (en herstellen) dan dat ik mezelf aan gort ren.
Oei, 19 aug. is al best snel! Balen van je heupblessure :{ Dan idd beter sponsoren dan jezelf kapotlopen, dat is het ook niet waard.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:47:27 #204
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115178507
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ben wel jaloers YUR, zou 'm bijna van je overkopen, die 7Heuvelen :@
Wat houdt je tegen? ;)
F means you're fucked
pi_115178511
Ik zit ook voor een eerste loopje te kijken, ik zit nu bijna in de derde week van evy dus over 7 weken is het ong. eind september. Heb iets gezien voor in november maar nu staat er dit :

quote:
aanvang: 13.30 uur afstand: 9 km

let op: de trimlopen van 3, 6 en 9 km starten ook om 13.30 uur
de scholierenloop (1 km) start om 12.00 uur
Is een trimloop iets anders dan een gewone loop? Wat bedoelen ze ermee te zeggen?

Die 3 haal ik zoiezo en de 6, tsja misschien wel iets te optimistisch...
pi_115178555
Mmmnnnnnnnggngngngnnnnnaa

Zevenheuvelenloop wil ik denk ik toch ook echt wel...
pi_115178679
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:47 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik zit ook voor een eerste loopje te kijken, ik zit nu bijna in de derde week van evy dus over 7 weken is het ong. eind september. Heb iets gezien voor in november maar nu staat er dit :

[..]

Is een trimloop iets anders dan een gewone loop? Wat bedoelen ze ermee te zeggen?

Die 3 haal ik zoiezo en de 6, tsja misschien wel iets te optimistisch...
Is ook gewoon hardlopen :)
pi_115178685
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:47 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen? ;)
De kosten van het even op en neer gaan naar NL :')
Ja doei.
pi_115178784
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:51 schreef Drassss het volgende:

[..]

Is ook gewoon hardlopen :)
Dus niks anders dan die andere loop?
pi_115178842
Oei.... Ik wilde vanmiddag gaan hardlopen....

http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)et-gehele-land.dhtml
pi_115178894
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:55 schreef Mvr.Poes het volgende:

Och gewoon even de radar bekijken Poesje, dan moet het vast lukken om een mooi moment uit te kiezen.

Naar mijn weten zijn trimloopjes normale hardloopwedstrijdjes. Kan je gewoon voor inschrijven :)
pi_115178895
quote:

Zal wel niets aan de hand zijn dan :+ :P Die KNMI-waarschuwingen van de laatste tijd..
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:56:36 #213
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115178907
Mja, als er een officiele waarschuwing van het KNMI is, betekent dat meestal dat er helemaal niets gaat gebeuren :')
F means you're fucked
pi_115178968
Waarom haat iedereen het KNMI zo terwijl ze de laatste jaren juist ENORM verbeterd zijn in het voorspellen & uitgeven van waarschuwingen?
pi_115178983
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zal wel niets aan de hand zijn dan :+ :P Die KNMI-waarschuwingen van de laatste tijd..
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:56 schreef YUR het volgende:
Mja, als er een officiele waarschuwing van het KNMI is, betekent dat meestal dat er helemaal niets gaat gebeuren :')
:D :D Dat is waar idd maar gisteren ging het onverwachts toch flink te keer moet ik zeggen.... en een enorme hoop regen uit het niets.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:58:46 #216
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115178996
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef Drassss het volgende:
Waarom haat iedereen het KNMI zo terwijl ze de laatste jaren juist ENORM verbeterd zijn in het voorspellen & uitgeven van waarschuwingen?
Kun je nagaan hoe slecht het was :P
F means you're fucked
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:59:36 #217
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115179032
Die Rudisha loopt de 800 meter echt op zn dooie gemakkie he?
F means you're fucked
pi_115179054
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe slecht het was :P
Mhaw, ze doen het nu echt prima hoor ;)
pi_115179067
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef YUR het volgende:
Die Rudisha loopt de 800 meter echt op zn dooie gemakkie he?
Ja niet normaal :D
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:00:45 #220
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115179093
quote:

Hier in het Noorden wel wat onweersklappen... en flinke buien af en toe. Het blijft geen 5 minuten achter elkaar droog.
How can I make this topic about me?
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:01:22 #221
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115179133
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef Drassss het volgende:
Je ziet zo vaak een geel kleurtje terwijl er niets gebeurt. Ze maken je te vaak blij met een dode mus :{w.
Ik kijk zelf gewoon op buienradar en uit het raam :P en dan bekijk ik of ik een buitenactiviteit ga doen of niet :).
pi_115179258
Volgens de buienradar gaat het hier straks regenen, ben benieuwd maar rond 14.00 word het droog.
pi_115179295
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Je ziet zo vaak een geel kleurtje terwijl er niets gebeurt. Ze maken je te vaak blij met een dode mus :{w.
Ik kijk zelf gewoon op buienradar en uit het raam :P en dan bekijk ik of ik een buitenactiviteit ga doen of niet :).
Geel kleurtje is natuurlijk de waarschuwing "kans op" ;)
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:05:25 #224
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115179349
De kans dat het gaat regenen is altijd 50%.

De kans dat ik over 4 jaar olympisch goud haal op de 100 meter ook...
F means you're fucked
pi_115179392
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:05 schreef YUR het volgende:

De kans dat je dood gaat is 100%.
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:07:08 #226
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115179422
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De kans dat je dood gaat is 100%.
Maar de kans dat ik dat vandaag doe is dan weer 50%
F means you're fucked
pi_115179435
Zo mag je natuurlijk niet de kansen berekenen :P
pi_115179448
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:05 schreef YUR het volgende:

_O-
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:10:07 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_115179545
Hier regent en ontweer het nu ook steeds, de straten staan onder water het gaat wel echt hard nu! In de regen lopen ok, maar dit gaat me echt te hard! (gelukkig hoef ik vandaag niet :p)
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:11:40 #230
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115179613
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef Drassss het volgende:
Zo mag je natuurlijk niet de kansen berekenen :P
Mijn collega's worden ook heel geirriteerd als ik op dezelfde manier reken. "Er is 50% kans dat ik dit werk vandaag afkrijg". En dan zie je ze kijken: "50%? Hoezo 50%?"

"Nou, ik krijg het wel af of ik krijg het niet af".

Nouja, het grapje moet je niet te vaak maken... :)
pi_115179644
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Mijn collega's worden ook heel geirriteerd als ik op dezelfde manier reken. "Er is 50% kans dat ik dit werk vandaag afkrijg". En dan zie je ze kijken: "50%? Hoezo 50%?"

"Nou, ik krijg het wel af of ik krijg het niet af".

Nouja, het grapje moet je niet te vaak maken... :)
_O- _O- Geniaal _O_
pi_115179659
Hehe het grapje is prima :P Helaas denken sommige serieus zo dan is dan wel weer ernstig ;(
pi_115179764
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:10 schreef gcjoel het volgende:
Hier regent en ontweer het nu ook steeds, de straten staan onder water het gaat wel echt hard nu! In de regen lopen ok, maar dit gaat me echt te hard! (gelukkig hoef ik vandaag niet :p)
Mietje.
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:16:18 #234
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_115179792
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mietje.
Klopt ik ben van suiker :'(
pi_115179831
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Klopt ik ben van suiker :'(
:9~ Suiker :9~
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:17:49 #236
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_115179846
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Suiker is evil! })
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:18:12 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115179862
Huh? Grapje :?
F means you're fucked
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:21:38 #238
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115180010
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Suiker is slecht voor je. Toch? Ik doe nu alles suikerloos: thee, koffie....
pi_115180024
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Suiker is evil! })
>:)
pi_115180076
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Teveel is niet goed :) Eigenlijk bijna met alles.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:26:57 #241
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115180217
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ik zit as we speak "happy cookies" (soort van chocolate chip maar dan met smarties) te eten, ik hou van suiker :@ O+
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:27:57 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_115180246
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zit as we speak "happy cookies" (soort van chocolate chip maar dan met smarties) te eten, ik hou van suiker :@ O+
Ik heb net een lolly op! Maar dat was een kleine dus dat telt dan vast niet voor de suiker O-)
pi_115180268
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb net een lolly op! Maar dat was een kleine dus dat telt dan vast niet voor de suiker O-)
Zien we door de vingers.
pi_115181369
@YUR,
Ik had heel graagjouw kaartje overgekocht want die wedstrijd staat hoog op mijn to-do-list.
Maar ja, volgend jaar dan maar.

Vanavond de 10% regel toepassen. Dan zit ik op weer op 3km!! Dus wegaan weer langzaam de goede kant op.
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:57:23 #245
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115183830
Hè bah! Het weer valt echt tegen vandaag. Eergisteren, gisteren en vandaag veel buien met bliksem en onweer. Ik denk dat ik maar even weer ga omkleden en vanavond maar ga hardlopen. Met bliksem en onweer durf ik eerlijk gezegd niet het risico te lopen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:02:00 #246
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115184070
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Anne het volgende:
We zullen eens zien :P !
Welkom Anne *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115184110
Dankje *O* !
pi_115184225
Ze is er nog!
Ja doei.
pi_115184241
of ze heeft 't quote alarm nog aan staan. }:|
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:07:02 #250
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115184318
quote:
18s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig is dit niet op mobiel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115184336
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:07 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Gelukkig is dit niet op mobiel.
Gelukkig kun je 't uitzetten O+
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:09:53 #252
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115184461
Ik wilde vanavond gaan hardlopen, moeten we ineens naar een BBQ -O- Daarna heb ik waarschijnlijk de energie niet meer om te gaan lopen.

O en welkom Anne :s)
pi_115184493
quote:
18s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
*) !

Dat heb ik 2 dagen geleden maar weer eens aangezet; toch wel handig.
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:14:46 #254
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115184689
quote:
13s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde vanavond gaan hardlopen, moeten we ineens naar een BBQ -O- Daarna heb ik waarschijnlijk de energie niet meer om te gaan lopen.

O en welkom Anne :s)
BBQ met dit weer? :o. Stomme weer gooit roet in mijn eten.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115186091
Ipod is gesynchroniseerd, nieuwe evy staat er nu helemaal op. Zat nog ff te twijfelen tussen oude evy of nieuwe evy maar dit lesje loop ik nog ff over met de oude evy, dan heb ik daarmee de 2 weken helemaal volgemaakt en dan stappen we daarna over op evy 2012!
Nu nog de nike+ installeren, kijken hoe dat gaat.... Hoop dat het zichzelf wijst enz :) Voor het eerst een werkende sensor nu als t goed is.
En dan, dan gaan we.....
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:40:31 #256
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115186141
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:39 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ipod is gesynchroniseerd, nieuwe evy staat er nu helemaal op. Zat nog ff te twijfelen tussen oude evy of nieuwe evy maar dit lesje loop ik nog ff over met de oude evy, dan heb ik daarmee de 2 weken helemaal volgemaakt en dan stappen we daarna over op evy 2012!
Nu nog de nike+ installeren, kijken hoe dat gaat.... Hoop dat het zichzelf wijst enz :) Voor het eerst een werkende sensor nu als t goed is.
En dan, dan gaan we.....
Heel veel plezier! ^O^
F means you're fucked
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:42:05 #257
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115186214
quote:
En dan, dan gaan we.....
Succes, en vooral veel plezier natuurlijk *O*
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:42:19 #258
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115186222
quote:
En dan, dan gaan we.....
Succes en veel plezier *O*
pi_115186601
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:38 schreef LoganMCV het volgende:

[..]

YEP !! Lekker lopen en voor je het weet is dat shirt te ruim geworden voor je !
Haha dat zou mooi zijn ja :)
pi_115186602
quote:
En dan, dan gaan we.....
succes! :)
Ja doei.
pi_115186622
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:49 schreef MaLo het volgende:
Oh en JunkieXP, goed bezig *O* en je lijkt inderdaad lang niet zo zwaar :). Ik had je niet meer dan 95 kg gegeven :).
Kijk daar heb ik wat aan, thanks ;)
pi_115186667
Zo me maar 's in m'n fietspakkie hijsen en op naar de winkel! *) 8-)
Ja doei.
pi_115187147
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef Mvr.Poes het volgende:

Ik zal zo af en toe eens een foto online gooien, is goed voor me motivatie.
Afgelopen dinsdag ben ik begonnen met les 1 van Evy idd, Afgelopen donderdag een boksles en gisteren les 2 gelopen.
Morgen les 3.
Tot nu toe loop ik alles met 2 vingers in mijn neus wat me verbaast, als ik na 3 minuten rennen moet gaan lopen dan baal ik zelfs al een beetje, maar ik houd me er wel strikt aan voor de goede opbouw.
Maar misschien krijg ik het nog wel zwaar.

En de boksles was een proefles, in principe ga ik dat wel doen maar dan wil ik eerst een beetje goed in het hardlopen zitten.
Ik heb ook al heel mijn eetschema omver gegooid en daar moet ik best aan wennen.
Ik weet van mezelf dat ik niet teveel dingen tegelijk moet gaan doen want dat houd ik toch niet vol.
Vanavond wat grondoefeningen thuis voor de spieren ^O^

Jij ben ook erg goed bezig, 4 kg moet geen probleem zijn, succes!
pi_115187255
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:04 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik zal zo af en toe eens een foto online gooien, is goed voor me motivatie.
Afgelopen dinsdag ben ik begonnen met les 1 van Evy idd, Afgelopen donderdag een boksles en gisteren les 2 gelopen.
Morgen les 3.
Tot nu toe loop ik alles met 2 vingers in mijn neus wat me verbaast, als ik na 3 minuten rennen moet gaan lopen dan baal ik zelfs al een beetje, maar ik houd me er wel strikt aan voor de goede opbouw.
Maar misschien krijg ik het nog wel zwaar.

En de boksles was een proefles, in principe ga ik dat wel doen maar dan wil ik eerst een beetje goed in het hardlopen zitten.
Ik heb ook al heel mijn eetschema omver gegooid en daar moet ik best aan wennen.

Ik weet vanmezelf dat ik niet teveel dingen tegelijk moet gaan doen want dat houd ik toch niet vol.

Vanavond wat grondoefeningen thuis voor de spieren ^O^

Jij ben ook erg goed bezig, 4 kg moet geen probleem zijn, succes!
Pimpt omdat het ineens begint te zeikregenen nog even met wat voor-na foto's ter inspiratie:

SPOILER
Die van Semtex en Swets zijn nog veel awesome-er.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 06-08-2012 15:26:08 ]
Ja doei.
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:13:59 #265
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115187545
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pimpt omdat het ineens begint te zeikregenen nog even met wat voor-na foto's ter inspiratie:

SPOILER
Wat een verschil, voor en na :D. Chapeau :)

Ik sport dus niet om af te vallen, puur voor mijn conditie. Ik baal juist dat ik al 5 kg kwijt ben sinds ik sport. Maar het is nu gelukkig gestabiliseerd. Hopelijk kom ik straks in de vakantie wat aan van de oostenrijkse schnitzels en kartoffelsalat :9
pi_115187552
quote:

[..]

SPOILER
Ah cool, hoelang ben je?
Wat met die 95KG vind ik je er ook echt niet dik uitzien hoor!
pi_115187641
1.72, dus eigenlijk nog steeds 'te zwaar', maar naast gewichtsverlies vind ik het vooral erg gaaf om er een stuk gezonder uit te zien: dat is wat me ook wel het meest blij maakt van die voor-nafoto's: ik zie er een stuk gezonder uit! :)
Ja doei.
pi_115187713
Ik sport puur voor de prestatie & conditie en ben in 7 maanden ook al 7 minuten sneller geworden in de 10k (54 -> 47). Dus lekker door blijven gaan Junkie. Eerst het prettige & gezonde gevoel vinden en af en toe iets met prestatie om nog een extra boost te krijgen en zo steeds doorgaan :) Dan komt het helemaal goed!
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:17:40 #269
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115187716
quote:

[..]

SPOILER
Leuk hoor! Nooit gezien. *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:18:59 #270
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115187774
Oh en pics van voor en na zijn altijd leuk om te zien!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115187863
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
1.72, dus eigenlijk nog steeds 'te zwaar', maar naast gewichtsverlies vind ik het vooral erg gaaf om er een stuk gezonder uit te zien: dat is wat me ook wel het meest blij maakt van die voor-nafoto's: ik zie er een stuk gezonder uit! :)
Je ziet er idd een stuk gezonder uit, en zo zal je je ook wel voelen,
Wil je die paar kilo er nog af of vind je het wel best zo?

En hoe zit dat met overtollig vel als je zoveel afvalt?
pi_115187907
't zal vast wat slapper zijn, maar heb er niet echt heel veel last van :) en er mag nog wel wat vanaf, maar dat bereken ik niet meer in kg's maar puur op spiegelbeeld :+

Zo, regen voorbij, zo maar 's fietsen! :) :W Tot straks!
Ja doei.
pi_115187915
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Je ziet er nu ook veel minder geforceerd gelukkig uit :) Als je snapt wat ik bedoel Moblo.
Echt mooi om te zien ^O^
pi_115187936
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef Drassss het volgende:
Ik sport puur voor de prestatie & conditie en ben in 7 maanden ook al 7 minuten sneller geworden in de 10k (54 -> 47). Dus lekker door blijven gaan Junkie. Eerst het prettige & gezonde gevoel vinden en af en toe iets met prestatie om nog een extra boost te krijgen en zo steeds doorgaan :) Dan komt het helemaal goed!
Netjes hoor, dan loop je 12,7 km per uur, dat vind ik snel _O_

Ja dat is ook de bedoeling.
Vanavond ook de hometrainer halen om me warm te fietsen voordat ik ga lopen (en voor als het echt kutweer is een keer :') )
pi_115188070
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:22 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Netjes hoor, dan loop je 12,7 km per uur, dat vind ik snel _O_

Ja dat is ook de bedoeling.
Vanavond ook de hometrainer halen om me warm te fietsen voordat ik ga lopen (en voor als het echt kutweer is een keer :') )
Het verschil is wel dat ik niet vanaf 0 begonnen ben, maar al jaren sport (tennis/fietsen etc) :)

Verstandig! Is een erg goede oefening vooraf, maar ook bijvoorbeeld op rustdagen of dagen waar je iets minder zin hebt kan je een hometrainer dagje inplannen. Spierpijn eruit fietsen is ook een goede :) Ik pas het ook vaak toe en combineer beide sporten, werkt perfect.
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:26:53 #276
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115188118
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef Drassss het volgende:
Dan ben je net wat sneller dan ik :Y

Afgelopen maart liep ik mijn PR op de 10k: 57.18. Sinds juni staat ie op 48.30

Maar vanaf nu ga ik me proberen meer toe te leggen op langere afstanden
F means you're fucked
pi_115188144
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef Drassss het volgende:

[..]

Het verschil is wel dat ik niet vanaf 0 begonnen ben, maar al jaren sport (tennis/fietsen etc) :)

Verstandig! Is een erg goede oefening vooraf, maar ook bijvoorbeeld op rustdagen of dagen waar je iets minder zin hebt kan je een hometrainer dagje inplannen. Spierpijn eruit fietsen is ook een goede :) Ik pas het ook vaak toe en combineer beide sporten, werkt perfect.
Ik wil op de rustdagen aan mijn spieren gaan werken om alles wat stevige en soepeler te krijgen.
Mijn vriendin geeft al 10 jaar turnles en we hebben zo'n mat gekocht.

Die gaat me daar dus in coachen, vanavond voor de eerste keer.
Lijkt me erg leuk :)
pi_115188261
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan ben je net wat sneller dan ik :Y

Afgelopen maart liep ik mijn PR op de 10k: 57.18. Sinds juni staat ie op 48.30

Maar vanaf nu ga ik me proberen meer toe te leggen op langere afstanden
Nette prestatie hoor! Ik ben nu mijn techniek wat aan het aanpassen, iets kleinere pas. In september 2 wedstrijden 5k & 2.5k en 10k & 5k.. daarna ga ik me ook meer richting de langere afstanden (7heuvel oa) en vervolgens halve marathons.
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:31:46 #279
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115188325
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nette prestatie hoor! Ik ben nu mijn techniek wat aan het aanpassen, iets kleinere pas. In september 2 wedstrijden 5k & 2.5k en 10k & 5k.. daarna ga ik me ook meer richting de langere afstanden (7heuvel oa) en vervolgens halve marathons.
Same here....volgend jaar een aantal halve marathons. Als dat goed gaat, als ik het leuk blijf vinden én als ik heel blijf, wil ik vanaf daar door richting marathon
F means you're fucked
pi_115188331
quote:

[..]

SPOILER
Mooi resultaat! Maar volgens mij weeg je op die na foto wel minder dan dat hoor, lijkt eerder op de vorige keer toen je onder de 70 zat.
pi_115188433
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Same here....volgend jaar een aantal halve marathons. Als dat goed gaat, als ik het leuk blijf vinden én als ik heel blijf, wil ik vanaf daar door richting marathon
De hele laat ik nog even zitten. 1x gedaan dus ik ken de pijn, maar ook de leuke dingen ervan. Ik moet in de winter periodes eens leren zwemmen dan zitten er misschien wel triatlons in....
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:34:33 #282
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_115188447
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:27 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik wil op de rustdagen aan mijn spieren gaan werken om alles wat stevige en soepeler te krijgen.
Mijn vriendin geeft al 10 jaar turnles en we hebben zo'n mat gekocht.

Die gaat me daar dus in coachen, vanavond voor de eerste keer.
Lijkt me erg leuk :)
Nice, handig dat je vriendin je kan helpen :)
pi_115188480
Gister en vrijdag hardgelopen, 8km per keer. Heb afgelopen collegejaar nul aan sport gedaan en wilde dat komend jaar anders aanpakken, dus ben in de vakantie al vast maar aan het voorbereiden. Heb op vakantie ook 4x een half uurtje door de bergen gerend en daarna een week fietsvakantie gedaan (840km in 7 dagen). Was dus niet geheel ongetraind meer, maar ik vond het wel verbazingwekkend dat ik 8km volhield en in minder dan een uur liep (voorheen vond ik hardlopen altijd verschrikkelijk en lag ik na 50m creperend naast het pad).

Gisteren heb ik het als volgt gedaan: bijna een kilometer hardlopen, dan een paar minuutjes rekken en strekken, dan verder hardlopen tot het eind van het fietspad (4km heb ik dan gerend). Dan ~250m wandelen en de resterende 3750m rennen met de laatste 200 meter sneldheidsverhoging. Thuis aangekomen in de tuin weer even rekken en strekken. Dat hele ritueel duurde gister iets minder dan een uur (maar ik ga het de volgende keer - morgen - beter timen, ook hoe lang alle afzonderlijke dingen duren).

Ben ik mij nu compleet aan het vernietigen of kan dit wel?

Heb vanmorgen trouwens 25 minuten gezwommen, ben van plan om de laatste dagen van de vakantie nog om de dag te hardlopen/zwemmen.

Tot zover mijn sportieve uitspattingen van deze vakantie. :+
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_115188719
Wim, de opbouw van je training lijkt me prima.

Het is even de vraag of de snelheden ook goed zijn (niet te snel bijvoorbeeld). Het gevaar kan zijn dat je te snelle training afwerkt en niet zorgt voor rustige duurlopen binnen je "zelfgemaakte" schema.
pi_115188954
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef Drassss het volgende:
Wim, de opbouw van je training lijkt me prima.

Het is even de vraag of de snelheden ook goed zijn (niet te snel bijvoorbeeld). Het gevaar kan zijn dat je te snelle training afwerkt en niet zorgt voor rustige duurlopen binnen je "zelfgemaakte" schema.
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar ik loop voor mijn gevoel wel door, maar rustig. Ik neem zeg maar kleine stappen (behalve bij de 'eindsprint', dan neem ik grotere stappen en sneller). Eigenlijk loop ik zoals ik op fietsvakantie fietste: zeker geen slakkengang, maar toch ruim onder mijn max.

Het zwemmen vanmorgen heb ik wel in een slakkengang gedaan. :P
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_115189408
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:45 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Ja daar dacht ik ook al aan. Maar ik loop voor mijn gevoel wel door, maar rustig. Ik neem zeg maar kleine stappen (behalve bij de 'eindsprint', dan neem ik grotere stappen en sneller). Eigenlijk loop ik zoals ik op fietsvakantie fietste: zeker geen slakkengang, maar toch ruim onder mijn max.

Het zwemmen vanmorgen heb ik wel in een slakkengang gedaan. :P
Ik zou zeggen. Zoek naar een tempo waarbij je denkt "Dit kan ik echt uren volhouden en voelt prettig aan". Dat gaat dan je duurloop snelheid worden en bij intervallen kan je tempo dan verhogen.

Je hebt wat hulpmiddelen zoals schema's en/of horloges etc die je kunnen helpen om je trainingen te perfectioneren, maar in het begin kan je natuurlijk eerst aankijken :)
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:09:16 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115190062
Zou wel oppassen met zomaar uit het niets gaan rennen :) Conditie+spieren kunnen het misschien wel aan, maar je pezen en gewrichten moeten dmv rustige opbouw getraind worden ;).
pi_115190375
En inderdaad wat GotC zegt. Let op de afstanden. Met een aardige tot goede basisconditie & sportervaring heb je het iets gemakkelijker en kan je al iets verder lopen, maar jezelf voorbij lopen is nog steeds mogelijk :)
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:46:03 #289
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_115191836
Je ziet er zo goed uit Moblo! *O*

Ik heb maar weer een mailtje gestuurd naar Garmin met hoe het kan dat mn nieuwe horloge even slecht is met gps als de oude. Zo was mn snelste pace gisteren 2.07 min/km en liep ik weer door allerlei huizen en water heen :') 8)7

Gisteren wel mn grootste afstand ooit: 5,67 km volgens Runkeeper en 5,5 km volgens Garmin, dus geen idee hoeveel echt :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:48:59 #290
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115192007
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef MissBliss het volgende:

Ik heb maar weer een mailtje gestuurd naar Garmin met hoe het kan dat mn nieuwe horloge even slecht is met gps als de oude. Zo was mn snelste pace gisteren 2.07 min/km en liep ik weer door allerlei huizen en water heen :') 8)7

Gisteren wel mn grootste afstand ooit: 5,67 km volgens Runkeeper en 5,5 km volgens Garmin, dus geen idee hoeveel echt :P
www.afstandmeten.nl ;)

Maar wat vervelend! -O- Ik heb wel op 1 bepaalde plek in het Zuiderpark ook last van GPS faal met Garmin..maar dat is onder een boel bomen. Als ik 5 meter verder start, geen problemen rest v/h rondje :')
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:52:30 #291
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_115192182
quote:
17s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef GotC het volgende:

[..]

www.afstandmeten.nl ;)

Maar wat vervelend! -O- Ik heb wel op 1 bepaalde plek in het Zuiderpark ook last van GPS faal met Garmin..maar dat is onder een boel bomen. Als ik 5 meter verder start, geen problemen rest v/h rondje :')
Ik heb het bij al mn loopjes, dus ook met verschillende beginpunten (hoewel ik vaak wel in hetzelfde park loop, alleen gisteren expres ergens anders heen gegaan dus.) En ja hier zijn wel bomen en (relatief) hoge gebouwen.. Maar ja, die zijn er altijd en kan ik ook niet ontwijken om signaal te krijgen. Nou ja, ik vraag me af wat Garmin zegt.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:53:34 #292
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_115192238
hoi...
ik kom ook even om het hoekje kijken. ik ben vanmiddag begonnen met evy en ik dacht idd ook dat ik dood ging :p heb helaas die 2minuten rennen niet eens af kunnen maken (dat was in het begin 1,5 minuten maar als snel was 1minuut toch de max) ik ga deze les dus nog maar een aantal keren over doen. heb wel een iets groter rondje gelopen, anders kwam ik niet meer thuis :p

moet eigenlijk wel opzoek naar goed hardloopspul, lopen op all stars is geen goed idee en met de telefoon in de hand ook niet echt (ow en broek zakt af en veters gaan los enzo :s ) slechte voorbereiding denk ik....en morgen heb ik spierpijn....

is er trouwens ook een evy 2012? ik heb nu 2011...zit er verschil in?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:55:10 #293
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_115192326
Lopen op All Stars doet meer kwaad dan goed ben ik bang.
Ziggy played guitar
pi_115192468
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
hoi...
ik kom ook even om het hoekje kijken. ik ben vanmiddag begonnen met evy en ik dacht idd ook dat ik dood ging :p heb helaas die 2minuten rennen niet eens af kunnen maken (dat was in het begin 1,5 minuten maar als snel was 1minuut toch de max) ik ga deze les dus nog maar een aantal keren over doen. heb wel een iets groter rondje gelopen, anders kwam ik niet meer thuis :p

moet eigenlijk wel opzoek naar goed hardloopspul, lopen op all stars is geen goed idee en met de telefoon in de hand ook niet echt (ow en broek zakt af en veters gaan los enzo :s ) slechte voorbereiding denk ik....en morgen heb ik spierpijn....

Ik ben ook net begonnen en kan je aanraden om gelijk wat goede spullen te halen.
Idd goede schoenen, voor je telefoon kan je een armband kopen,
Ik heb een runnersbelt aangeschaft en ben er al helemaal weg van.

Succes!
pi_115192534
quote:
hoi...

Whoooo wil je dat nooit meer doen op allstars? o|O Gewoon schoenen laten aanmeten bij een goede hardloopwinkel.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:00:50 #296
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115192632
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef MissBliss het volgende:

:o??????? Je nieuwe Garmin werkt ook slecht? Waar woon je als ik vragen mag?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:02:11 #297
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115192683
quote:
hoi...

No Allstars please :D _O-

Volg de gegeven adviezen hier ;).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:02:44 #298
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_115192705
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

:o??????? Je nieuwe Garmin werkt ook slecht? Waar woon je als ik vragen mag?
Ja :'( :D :'(

Ik snap er niks van. Ik woon in Amsterdam en loop meestal in het Vondelpark.
Ziggy played guitar
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:03:49 #299
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_115192761
sorry...maar ik ga idd nooit meer lopen op mijn allstars, merkte het direct. maar ik ben bang dat ik dadelijk allemaal spul aanschaf en ik niet doorzet (gebeurt nog wel eens bij mij...)

zit er veel verschil in die armbanden of maakt het echt geen klap uit?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:05:18 #300
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115192836
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:02 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja :'( :D :'(

Ik snap er niks van. Ik woon in Amsterdam en loop meestal in het Vondelpark.
Gebeurt het ook als je op andere plekken loopt? Al eens gewoon gewandeld in de buurt met je Garmin? Toch raar :?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115192917
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
sorry...maar ik ga idd nooit meer lopen op mijn allstars, merkte het direct. maar ik ben bang dat ik dadelijk allemaal spul aanschaf en ik niet doorzet (gebeurt nog wel eens bij mij...)

zit er veel verschil in die armbanden of maakt het echt geen klap uit?
Maakt geen klap uit ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')