SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Echt?! Wauw. Wat een baas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
En die Gemili! Wat een geweldig schattig joch met een bult van een talent. Die is dus pas in januari serieus gaan trainen voor deze sport![]()
En dan 3e in z'n heat in de halve finales
En ja, straks wel een beetje hopen voor Martina natuurlijk, al vrees ik echt dat 't een stapje te ver is. Er zijn nog maar 2 medailles om voor te vechten als Bolt meerent... een voor Blake en een voor... ?![]()
Het zal ook wel een stapje te ver zijn ja, zelfs #3... Ach, top 5 zou leuk zijn!It's funny
But not ha-ha funny.![]()
En naam om te onthouden inderdaad!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en hij is pas 18, dus die gaan we in Rio wel echt zien shinen gok ik
Ik hoop trouwens ook dat Kromowidjojo doorgaat met zwemmen op dit niveau.It's funny
![]()
Les 2 Evy even aan het testen geweest met Sports Tracker, best grappig.
Alleen ik heb in kleine straatjes gelopen en dat is niet bevoordelijk voor de gps verbinding zo te zien.
Zal er volgende keer op letten.
Les 2 was ook weer erg makkelijk, heb na de laatste 3 minuten rust de laatste kilometer ook maar hard gelopen
[ Bericht 99% gewijzigd door junkiexp op 05-08-2012 21:39:46 ]R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Nog even over de 100m. Af en toe doe ik na een loopje nog een paar keer 100m. Het schijnt goed te zijn voor je eindsprint.
De tijden zijn om te lachen eigenlijk rond de 20 seconden op de 100 en de hoogste top van 21,6.
http://connect.garmin.com/activity/200797972![]()
Zo, weer terug. Even voluit gegaan in m'n nieuwe outfitwas toch wel weer wennen hoor na een ruime week niet te hebben gelopen, ging veels te snel van start, maar heb uiteindelijk toch wel erg snel gelopen op een (voor mij) kort stukje:
38m38s, 7,69km, 5:01min/km
Prima start om toe te werken naar de 10 mijl op 9 september in Arnhem
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
ik sta eerste bij endomondo![]()
Bedankt Rechtse!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?
Ik weet dat mijn conditie bar slecht is, maar ik schrik er wel een beetje van dat ik les 1 gewoon amper kan volhoudenen les 2 dus gewoon nog even niet doe (wel geprobeerd; maar dat wordt 'm echt niet).
![]()
Ja, die zijn er hoor!Zelf lukte het me nét maar ik heb verderop wat lesjes dubbel gedaan geloof ik
Evy is maar één van de vele manieren om te beginnen en ook haar schema is niet heilig, dus als jij wat meer tijd nodig hebt om 'op gang' te komen, dan is dat helemaal prima!
Ja doei.![]()
Ja hoor zeker wel, ik kon les 1 de eerste keer ook niet volhouden. Ik deed evy 2011 waarbij de lessen 3x per week hetzelfde zijn dus ben toen wel doorgegaan met les 2 en toen lukte het wel!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?
Ik weet dat mijn conditie bar slecht is, maar ik schrik er wel een beetje van dat ik les 1 gewoon amper kan volhoudenen les 2 dus gewoon nog even niet doe (wel geprobeerd; maar dat wordt 'm echt niet).
Dus gewoon opnieuw proberen en je komt vanzelf verder!![]()
Gewoon door blijven gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Anne het volgende:
Oke, fijn om te horen; want de moed zakte al een beetje in m'n nieuwe hardloopschoenen.
![]()
MoBlo zei ook al: dat schema is niet heilig.
It's funny
Welkom bij de club. gewoon hier blijven posten, dan moedigen we je aan en complimenteren je als het magen gooien de virtuele zweep erover als het nodig is
Ja doei.![]()
Ik haalde nog niet eens een minuut zonder in ademnood te komen. Ik deed ook de 2011 versie vind 3 herkansingen per les wel prettig![]()
![]()
Hier nog een hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Anne het volgende:
Oke, fijn om te horen; want de moed zakte al een beetje in m'n nieuwe hardloopschoenen.
Maar over een paar weken pis je op die paar minuutjes.
![]()
Op een gegeven moment ga je jezelf nog vertellen dat je je bed niet uitkomt/schoenen aantrekt voor minder dan 5 km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
Ik heb ook maar weer een rondje gehobbeld na euhhh een tijdje niet gelopen te hebbenviel niet mee, maar het begin is er weer
![]()
![]()
Hobbel je met een schema of 'doe je maar wat'?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef IbeBen het volgende:
Ik heb ook maar weer een rondje gehobbeld na euhhh een tijdje niet gelopen te hebbenviel niet mee, maar het begin is er weer
Ja doei.![]()
Ja hoor... ik ging doodquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
Mijn eerste post als loper:quote:Op maandag 4 februari 2008 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG heb net les 1 gedaan![]()
Pfff viel wel tegen hoor, het zijn toch hele andere bewegingen dan alleen wandelen.
Ik heb het gevoel tijdens lopen dat ik bijna niet vooruit kom?? Net alsof ik niet meer weet om tijdens het lopen ook voorwaartse bewegingen moet maken.
Nou ja, les 1 zit er dus op, ik heb een begin gemaakt
*oh, oh, voel mjn spieren nu al*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
deze mooiboy hardloopt op vans,maar dat kan gewoon niet goed zijn
,weet iemand goeie hardloopschoenen voor ongeveer 60 euro
??
![]()
Nee. Ga naar Runnersworld/Run2Day/andere échte hardloopwinkel en laat je informeren. Succes ermee en vooral veel plezier daarnaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef sjipsjap het volgende:
deze mooiboy hardloopt op vans,maar dat kan gewoon niet goed zijn
,weet iemand goeie hardloopschoenen voor ongeveer 60 euro
??
Ja doei.![]()
dankje!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee. Ga naar Runnersworld/Run2Day/andere échte hardloopwinkel en laat je informeren. Succes ermee en vooral veel plezier daarna![]()
![]()
Toen ik vorig jaar begon kon ik het ook echt niet! Dit jaar weer begonnen en lukte het wel maar ik kan me het nog goed voorstellen hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
Zelfs dat kan ik me nog niet voorstellen....quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hier nog een hoorMaar over een paar weken pis je op die paar minuutjes.
![]()
Ja hier kwam ik inderdaad ook achter toen ik naar het schema ging kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hoor zeker wel, ik kon les 1 de eerste keer ook niet volhouden. Ik deed evy 2011 waarbij de lessen 3x per week hetzelfde zijn dus ben toen wel doorgegaan met les 2 en toen lukte het wel!
Dus gewoon opnieuw proberen en je komt vanzelf verder!
Vandaag dus les 1 gedaan en bij de laatste twee minuten haalde ik het niet. Wilde daarom de les weer herhalen en zag toen dat les 2 dezelfde tijden heeft. Dus gewoon verder deze keer
吴 曼 迪![]()
Ik hobbelde eerst op Evy, tot les 18 ongeveer, toen dus een tijdje (6 weken ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hobbel je met een schema of 'doe je maar wat'?) niet gelopen. Nu even een rondje met gewoon muziek op gedaan, om te voelen hoe het staat en waar ik het weer kan oppakken
![]()
![]()
En? Waar ga je weer verder? Les 8 ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik hobbelde eerst op Evy, tot les 18 ongeveer, toen dus een tijdje (6 weken ofzo) niet gelopen. Nu even een rondje met gewoon muziek op gedaan, om te voelen hoe het staat en waar ik het weer kan oppakken
Ja doei.![]()
Het is toch echt waar hoor, ook mevrouw Poes gaat dat meemaken!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar begon kon ik het ook echt niet! Dit jaar weer begonnen en lukte het wel maar ik kan me het nog goed voorstellen hoor!
[..]
Zelfs dat kan ik me nog niet voorstellen....![]()
Ik voel me echt een patsertje: mijn eerste loop:quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoor... ik ging dood
Mijn eerste post als loper:
[..]quote:Op zondag 27 mei 2012 13:54 schreef Nero22 het volgende:
Ik ben vanmorgen begonnen met rennen hoor. 4 km in 20 minuutjes. Gemiddelde snelheid van iets meer dan 10 km/u. En dat terwijl ik regelmatig wandelde.Ik ga veul te hard... Op de loopband in de sportschool is het toch wat anders.
![]()
![]()
It's funny
Volgens mij raken er een boel mensen geinspireerd door de OS, aantal hardlopers stijgt met tientallen![]()
![]()
Haha ik ben ook zeer benieuwd! Als ik loop denk ik ook wel eens, sommige mensen lopen dit gewoon aan elkaar moet je nagaan.Kan je je dat voorstellen? En dan denk ik vol ongeloof Neee dat kan ik me nog niet voorstellen! *innerlijke gesprekken*quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het is toch echt waar hoor, ook mevrouw Poes gaat dat meemaken!![]()
Jamaarjamaarjamaar, jij deed blijkbaar al iets aan sportquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik voel me echt een patsertje: mijn eerste loop:
[..]![]()
.
Het enige wat ik doe is traplopen op mijn werk; omdat het moet.
![]()
Ik heb mijn inspiratie daar niet uit, maar kijk nu wel met belangstelling naar het hardlopen op OS.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Volgens mij raken er een boel mensen geinspireerd door de OS, aantal hardlopers stijgt met tientallenHet is leuk om er mee bezig te zijn.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Wat is een beetje een goede snelheid om hard te lopen?
Of verschilt dat per persoon?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Gewoon een trappetje extra op en neer dan!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar, jij deed blijkbaar al iets aan sport.
Het enige wat ik doe is traplopen op mijn werk; omdat het moet.
It's funny
Dat verschilt per persoon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Of verschilt dat per persoon?Ja doei.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zeer benieuwd! Als ik loop denk ik ook wel eens, sommige mensen lopen dit gewoon aan elkaar moet je nagaan.Kan je je dat voorstellen? En dan denk ik vol ongeloof Neee dat kan ik me nog niet voorstellen! *innerlijke gesprekken*Er zijn mensen die op sneakers al 18 gemiddeld lopen richting de sportschool.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Of verschilt dat per persoon?
Dat soort gekken zijn echter zwaar uitzondering.
Het verschilt heel erg per persoon![]()
![]()
Ieder heeft daar een mening over. Mijn ideale snelheid ligt tegen de 11 - 12 km/u of 5:30 -5:00 min/km. Dan ga ik hard, maar loop ik (nog netquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Of verschilt dat per persoon?) niet de longen uit mijn lijf. Maar vanmiddag liep ik bijvoorbeeld "maar" 8 km/u. Is ook wel eens fijn.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Er zijn mensen die op sneakers al 18 gemiddeld lopen richting de sportschool.
Dat soort gekken zijn echter zwaar uitzondering.
Het verschilt heel erg per persoon
It's funny
Ik loop zo te zien rond de 8-9 km/h, dat is niet heel slecht toch lijkt me?
Ik kan opzicht wel harder maar dan ga ik wel eerder kapot.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
'We' vinden hier dat er geen 'goede snelheid' is. Waar je elders 'minimumsnelheden' hoort en 'slakkentempo' en dat soort zaken, zul je dat hier niet horen. Ieder z'n eigen tempo. Voor de een is dat 8km per uur, voor de ander 12 of 13. Iedereen wordt hier aangemoedigd en gewaardeerd op eigen kunnen en niet veroordeeld op iets wat voor een ander slecht is qua tempo. Wel wordt er vaak hard ingepraat op zaken waarmee je blessures kunt voorkomen.Ja doei.![]()
Hmm ja, zoiets denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En? Waar ga je weer verder? Les 8 ofzo?keek net in Endomondo en het viel me niet eens echt tegen. De snelheid is er nog wel, alleen het duurvermogen om het meer dan 2 km op hetzelde tempo vol te houden is n beetje weggezakt
![]()
![]()
Nee jôh, tuurlijk is dat niet slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Ik kan opzicht wel harder maar dan ga ik wel eerder kapot.Net wat je zegt: je zult altijd wel harder kunnen, maar harder is echt niet altijd beter.
It's funny
Wat ik zou adviseren is een snelheid aan te houden waarbij je denkt "Ik ben aan het hardlopen, maar ik word niet echt moe".quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Ik kan opzicht wel harder maar dan ga ik wel eerder kapot.
Sommige hier hebben al wat meer ervaring en lopen puur op hartslag.![]()
Nou ja kijk. Om de 100m te winnen in Londen over drie kwartier is 40km/u wel een goeie snelheid Maar als je een beetje met ons in dit topic wil meelopen is alles onder de 10km/u ook al wel een goeie snelheid om te lopen. Of onder de 8. Het maakt ons niet zo uit, als je maar hardloopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef junkiexp het volgende:
Of verschilt dat per persoon?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben trouwens voor het eerst sinds 6 maanden 2 hardloopsters tegengekomen tijdens mijn rondje, dat is gewoon een record!![]()
![]()
Tsja, blijft toch leuk zulke afleiding.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst sinds 6 maanden 2 hardloopsters tegengekomen tijdens mijn rondje, dat is gewoon een record!
It's funny
Wat een zaligheidquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst sinds 6 maanden 2 hardloopsters tegengekomen tijdens mijn rondje, dat is gewoon een record!ik kom veel te vaak veel fittere mensen mensen tegen *kras*
Ja doei.![]()
Een moeilijk maar begripvol glimlachje kreeg ik.. meer nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Tsja, blijft toch leuk zulke afleiding.![]()
![]()
Een van mijn buurvrouwen loopt ook regelmatig hard, das ook geen straf om haar dan tegen te komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
Ik ben trouwens voor het eerst sinds 6 maanden 2 hardloopsters tegengekomen tijdens mijn rondje, dat is gewoon een record!![]()
![]()
Ik heb gewoon zin om morgen weer te gaan lopen.Ik zou vandaag gaan, maar we zijn met de logeerhond 1,5uur op pad geweest. Dus ik heb mijn loopje verschoven naar morgen. Dan ook met Runkeeper aan en met armband zodat ik mijn telefoon niet in mijn handen hoef te houden (
).
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Aaahw, volgende keer gewoon omdraaien en ernaast gaan lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een moeilijk maar begripvol glimlachje kreeg ik.. meer niet
It's funny
Kon gister het hardlopen niet live zien, maar had jullie opmerkingen gelezen over gele schoenen in de aanbieding. De tering hee. Allemaal diezelfde kleur schoenen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is wel goed, ik kijk de 100m morgen wel terug. Ik ga slapen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Welterusten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is wel goed, ik kijk de 100m morgen wel terug. Ik ga slapen
It's funny
Ik snap het hele principe van de steeplechase niet zo eigenlijk. Over die hindernissen oke, maar die waterbak?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef Drassss het volgende:
Kolere daar ging iemand vol op zijn muil![]()
![]()
Moest meer denken aan een paardenrace eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Soort 'cross country' idee dat naar binnen is verplaatst.
It's funny
Ja, dat is ook een paardrijterm, maar volgens mij was/is er ook iets soortgelijks voor de lopers.Ja doei.![]()
Nou we gaan het zien
hihi, gek lopenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:45 schreef Drassss het volgende:
Moet heel gek lopen wil Bolt dit verliezen..![]()
Ja doei.![]()
die nederlander was iig niet laatste
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
![]()
@ drasss
pfff, en niet eens op sneakersquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
wat een grote vent eigenlijk in vergelijking met blakehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
run powell, run!
oh fuck, die had al last vanaf de start...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Thanks voor de reacties allemaal, dan blijf ik lekker mijn eigen snelheid lopen.
Heb alweer zin in dinsdag, morgenavond grondoefeningen thuis.
Heb zo'n matje gekocht
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
oh, streamnl! Ik zou nog zwemtips geven! Dat ga ik morgen even doen, na 't zwemmen! Dan kan ik even heel bewust wat dingen bedenken
Ja doei.![]()
Oh ja, ik in mijn nieuwe outfit, het is dus de bedoeling dat die 40kg eraf gaan:
Shirtje is wel erg strak voor mijn lijf maar is wel perfect hoor, je koelt niet af door het zweet.
En ik zweet nogal dus katoen ging niet werken heb ik al gemerkt.
Dan maar voor lul
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Nou ja, wil je een beetje respect krijgen van mij moet je wel minstens 12 km/u lopen hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef junkiexp het volgende:
Thanks voor de reacties allemaal, dan blijf ik lekker mijn eigen snelheid lopen.
Heb alweer zin in dinsdag, morgenavond grondoefeningen thuis.
Heb zo'n matje gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
Mooie kleren, maar 40kg? Er zit idd een zwembandje, maar met nadruk op 'je': Met -40kg blijft er niets van je over man!Ja doei.![]()
Ga j daarin rennen junkie? Of is da shirt voor als je die kilo's kwijt bent? Lijkt me trouwens wel veel, 40! Er kan wel wat af, maar eerder 15 ofzo?
![]()
Geloof of het of niet, ik ben 120kg bij 1.87quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mooie kleren, maar 40kg? Er zit idd een zwembandje, maar met nadruk op 'je': Met -40kg blijft er niets van je over man!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Ik heb er al in gerend vanavond, schijt aan wat andere mensen denken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Perruche het volgende:
Ga j daarin rennen junkie? Of is da shirt voor als je die kilo's kwijt bent? Lijkt me trouwens el veel, 40!
Als ik me er maar goed in voel toch?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
Forum Opties Forumhop: Hop naar: