Ja ben even wezen buurten, moest een nieuw sjaaltje hebben, en wou de spelers presentatie even zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee man, jij wel? Open dagen zijn leuk voor de kinderen, voor de rest niks.
quote:BMW Group, de officiele automotive partner van de Olympische Spelen 2012 in Londen voegt nog drie extra elektrische mini MINI’s toe aan de vloot. De 160 BMW ActiveE modellen en 40 MINI E’s krijgen versterking van drie mini MINI’s. Deze speciaal ontwikkelde afstandbestuurbare MINI’s zullen daadwerkelijk een rol krijgen tijdens verschillende wedstrijden in het Olympisch Stadion in Londen. Zo zullen de MINI’s om tijd te besparen o.a. speren, discussen, kogels en pijlen die verspreid over het veld liggen weer ophalen en terugrijden.
Haha jezus christus. Ik ben benieuwd naar dit seizoen. Heb veel vertrouwen in Pluim, Benson en Narsingh als voorhoede.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ben even wezen buurten, moest een nieuw sjaaltje hebben, en wou de spelers presentatie even zien.
Halverwege ging het brandalarm af, op de Eibrink tribune stonden ze met fakkels enzo
Die Keniaan baalt uberhaupt al dat hij schoenen moet dragen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ze hebben allemaal dezelfde schoenen aan
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Keniaan baalt uberhaupt al dat hij schoenen moet dragen.
JUIST.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken omdat ook jij geen schoenen meer aan kan door je gips?
Die aids pony begint mij te irriteren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken omdat ook jij geen schoenen meer aan kan door je gips?
Mooi dan heeft mijn avatar vanaf nu iig bij iemand het gewenste resultaat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die aids pony begint mij te irriteren.
Mijn nederige excuses dan, je zal het al zwaar genoeg hebben met dit leed in je vakantie nota bene.quote:
In OS happen ze o zo makkelijk. Anbrosius denkt nu steeds dat ik de LaPo steel, dus ik opende expres het topic nietquote:
Truequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi dan heeft mijn avatar vanaf nu iig bij iemand het gewenste resultaat.
[..]
Mijn nederige excuses dan, je zal het al zwaar genoeg hebben met dit leed in je vakantie nota bene.
Ja mooi werkquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In OS happen ze o zo makkelijk. Anbrosius denkt nu steeds dat ik de LaPo steel, dus ik opende expres het topic niet
verkeerde topicquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Als Bolt niet onder de 9 seconden gaat zitten, is het een faalhaas pur sang.
En een homo niet te vergeten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Je hebt alle drama in het OS subforum gemist man. Dezelfde personen als in TDF2012 hebben echt elke avond lopen janken over ons.quote:
Zelfs op jouw antwoord wordt nog gereageerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom linken en kondigen jullie je stoute gedrag hier altijd aan? Voor je het weet wordt GGMM weer naar achter geroepen voor tekst en uitleg.
Maar ik ben dan ook een kwalitatief sterke user.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs op jouw antwoord wordt nog gereageerd.
Ze haten ook op Lindstrom met zn swagquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt alle drama in het OS subforum gemist man. Dezelfde personen als in TDF2012 hebben echt elke avond lopen janken over ons.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom linken en kondigen jullie je stoute gedrag hier altijd aan? Voor je het weet wordt GGMM weer naar achter geroepen voor tekst en uitleg.
Je kan ook goed acterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een kwalitatief sterke user.
Ik heb zijn rug achter de schermen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel leuk om te lezen toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik troll niet eens mee, wat goed van mij.
quote:
quote:
wachten op de hapquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef ajacied 422 het volgende:
[..]
Kunnen wat nederlanders een voorbeeld aan nemen
Vanmiddag heeft net een Nederlandse zeiler brons verspeeld toen hij alles op alles zette voor goudquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind mijzelf er wel een stuk beter in dan jullie maar ik ben er wel weer klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |