quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.shesports.nl/a(...)nse-atleten-kip.html
alsof ze dat hebben in kenia...quote:Kipketer – geboren op de veranda
Leon doet dat wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Wie geeft om andere finales buiten OS om? Zolang hij op de OS presteert is er geen haan die er naar kraait. Dadelijk zal blijken of hij zijn hand heeft overspeeld.
De Olympisch kampioenen van 2000, 2004 en 2008 staan in de finale van het kogelslingeren.quote:
Hoezo? Die is in bloedvorm!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Ibarguren? Die heeft haar naam tegen...
Mentaliteit is enorm belangrijk maar het is echt niet alsof Martina daar a) gebrek aan heeft of b) opeens de benodigde 0.3 eraf gaat lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Gay en de amerikanen denken 'brons is realistisch, goud is mooi meegenomen'. Die gaan gewoon keihard voor goud. En dat is de juiste mentaliteit.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Ibarguren? Die heeft haar naam tegen...
kippensoepquote:
6 medailles, 6x goudquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Komt weer een plak voor Kazachstan aan denk ik
6-0-0quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Wie hebben ze daarvoor omgekocht?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |