quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Als Bolt niet onder de 9 seconden gaat zitten, is het een faalhaas pur sang.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Als Bolt niet onder de 9 seconden gaat zitten, is het een faalhaas pur sang.
Je hebt alle drama in het OS subforum gemist man. Dezelfde personen als in TDF2012 hebben echt elke avond lopen janken over ons.quote:
Zelfs op jouw antwoord wordt nog gereageerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom linken en kondigen jullie je stoute gedrag hier altijd aan? Voor je het weet wordt GGMM weer naar achter geroepen voor tekst en uitleg.
Maar ik ben dan ook een kwalitatief sterke user.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs op jouw antwoord wordt nog gereageerd.
Ze haten ook op Lindstrom met zn swagquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt alle drama in het OS subforum gemist man. Dezelfde personen als in TDF2012 hebben echt elke avond lopen janken over ons.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom linken en kondigen jullie je stoute gedrag hier altijd aan? Voor je het weet wordt GGMM weer naar achter geroepen voor tekst en uitleg.
Je kan ook goed acterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een kwalitatief sterke user.
Ik heb zijn rug achter de schermen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel leuk om te lezen toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik troll niet eens mee, wat goed van mij.
quote:
quote:
wachten op de hapquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef ajacied 422 het volgende:
[..]
Kunnen wat nederlanders een voorbeeld aan nemen
Vanmiddag heeft net een Nederlandse zeiler brons verspeeld toen hij alles op alles zette voor goudquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind mijzelf er wel een stuk beter in dan jullie maar ik ben er wel weer klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |