abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115155274
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Waar ?
Tot aan mijn knie ;(
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:06:30 #127
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115155307
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tot aan mijn knie ;(
;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 21:06:37 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115155312
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tot aan mijn knie ;(
Wat heb je gedaan dan? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115155320
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:05 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Edwin.. Erwin.. :W
Euj :W
Brutal. Fucking. Metal.
pi_115155337
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tot aan mijn knie ;(
Operatie goed verlopen? Al lijkt mij het 'inlopen' van nieuwe banden nog wel het pijnlijkst.
pi_115155340
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Euj :W
Hoi Erwin de MUZ-Mod
pi_115155365
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan? :')
Ik had geen enkelbanden meer :')
Noot noot.
pi_115155380
Erwin 14.gif
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:07:36 #134
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115155382
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik had geen enkelbanden meer :')
Dat kan niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115155401
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Operatie goed verlopen? Al lijkt mij het 'inlopen' van nieuwe banden nog wel het pijnlijkst.
Ja, dat komt nog.
Alles ging ^O^
Noot noot.
pi_115155404
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik had geen enkelbanden meer :')
Sterkte :{
pi_115155426
Spanning is alsof ik op een wk finale wacht met Nederland. :@
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115155440
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat kan niet.
Vertel mij wat. Kon niet meer normaal lopen.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:08:53 #139
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115155480
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Vertel mij wat. Kon niet meer normaal lopen.
Heb 1 keer gehad dat mijne waren gescheurd ;(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:09:08 #140
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115155499
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat kan niet.
Kan wel hoor
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115155527
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Heb 1 keer gehad dat mijne waren gescheurd ;(.
Dat is kut he.
Noot noot.
pi_115155573
Ik kan echt al dagenlang nergens anders meer aan denken dan aan Feijenoord - Kiev, voel de spanning al flink
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:10:23 #143
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115155596
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:09 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Kan wel hoor
Dat je ze niet meer hebt? Dan heb je of geen voet meer, of ze zijn eruit gesneden omdat je gemarteld bent :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:11:00 #144
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115155632
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:09 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat is kut he.
Ja, maar was gelukkig jong, dus volledig genezen en geen zwakke enkel meer :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115155650
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat je ze niet meer hebt? Dan heb je of geen voet meer, of ze zijn eruit gesneden omdat je gemarteld bent :P
Nou ja, die van mij waren dus aan fladderen. Ik had ze wel, maar ze hadden geen functie meer.
Noot noot.
pi_115155654
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kan echt al dagenlang nergens anders meer aan denken dan aan Feijenoord - Kiev, voel de spanning al flink
Sjaak! Was je nog bij de open dag van PEC ? :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:11:41 #147
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115155685
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat je ze niet meer hebt? Dan heb je of geen voet meer, of ze zijn eruit gesneden omdat je gemarteld bent :P
Jojoortje had toch ook geen enkelbanden meer :) Ik heb het wel eens vaker gehoord.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115155753
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Sjaak! Was je nog bij de open dag van PEC ? :D
Nee man, jij wel? Open dagen zijn leuk voor de kinderen, voor de rest niks.
pi_115155797
pi_115155831
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kan echt al dagenlang nergens anders meer aan denken dan aan Feijenoord - Kiev, voel de spanning al flink
2-1 verloren toch? Moet lukken zolang ze er een ronde later maar uitvliegen tenzij echt geweldig spelend :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')