De finale loopt hij echt wel voluit.quote:
Idd. Snap dat dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De finale is om 11 uur jonge, alles sparen voor de finale.
Zijn start was vandaag wel goed, ook gelijk een nationaal record.quote:
Onderschat Churandy Martina niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wordt spannend zo tussen Blake en Bolt
Oh ja. Verhip!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onderschat Churandy Martina niet.
Die kent u niet
Ja, dat komt nog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Operatie goed verlopen? Al lijkt mij het 'inlopen' van nieuwe banden nog wel het pijnlijkst.
Heb 1 keer gehad dat mijne waren gescheurdquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Kon niet meer normaal lopen.
Kan wel hoorquote:
Dat is kut he.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb 1 keer gehad dat mijne waren gescheurd.
Dat je ze niet meer hebt? Dan heb je of geen voet meer, of ze zijn eruit gesneden omdat je gemarteld bentquote:
Ja, maar was gelukkig jong, dus volledig genezen en geen zwakke enkel meerquote:
Nou ja, die van mij waren dus aan fladderen. Ik had ze wel, maar ze hadden geen functie meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je ze niet meer hebt? Dan heb je of geen voet meer, of ze zijn eruit gesneden omdat je gemarteld bent
Sjaak! Was je nog bij de open dag van PEC ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kan echt al dagenlang nergens anders meer aan denken dan aan Feijenoord - Kiev, voel de spanning al flink
Jojoortje had toch ook geen enkelbanden meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je ze niet meer hebt? Dan heb je of geen voet meer, of ze zijn eruit gesneden omdat je gemarteld bent
Nee man, jij wel? Open dagen zijn leuk voor de kinderen, voor de rest niks.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sjaak! Was je nog bij de open dag van PEC ?
2-1 verloren toch? Moet lukken zolang ze er een ronde later maar uitvliegen tenzij echt geweldig spelendquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kan echt al dagenlang nergens anders meer aan denken dan aan Feijenoord - Kiev, voel de spanning al flink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |