SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixed dubbel:
nog niet bekend
Poll: Wie wint de gouden medaille
• Novak Djokovic
• Roger Federer
• Andy Murray
• Jo Wilfried Tsonga
• Juan Martin Del Potro
• Tomas Berdych
• David Ferrer
• Milos Raonic
• John Isner
• Andy Roddick
• Donald Young
• Richard Gasquet
• Bernard Tomic
• Robin Haase
• Iemand anders, ...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Dat weten we pas aan het eind van zijn carrière.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Dos37 het volgende:
Hmm Federer gaat dus nooit goud pakken. (Belangrijk goud)[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Behalve als Rafa het doet, dan staat het hier vol kotssmileys, overdreven gedoe...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het wel altijd mooi als die spelers de tribune in klimmen
Dat heeft toch wel wat
know'm sayin?
word? word.![]()
Volgens mij bedoel je kotseys.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Behalve als Rafa het doet, dan staat het hier vol kotssmileys, overdreven gedoe...[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Knap dat Murray nu wel zo koel is gebleven (en zo goed speelde), heeft zich dus duidelijk behoorlijk ontwikkeld het afgelopen jaar. Benieuwd wat de rol van Lendl daarin is geweest.![]()
Sterk gespeeld van Murray wel, al was Fedje om te janken bij vlagen.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Waarom hebben 9 mensen gestemd op Haasselekker realistisch.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Behalve als Rafa het doet, dan staat het hier vol kotssmileys, overdreven gedoe...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Vrij cruciaal denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Kansenjongere het volgende:
Knap dat Murray nu wel zo koel is gebleven (en zo goed speelde), heeft zich dus duidelijk behoorlijk ontwikkeld het afgelopen jaar. Benieuwd wat de rol van Lendl daarin is geweest.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Denken dat Haase geen pech hadquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Beach het volgende:
.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Knap van Murray hoor. Kan alleen zijn arrogante rotkop niet uitstaan. Zelfde voor die vervelende moeder met haar pittige kapsel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Andy's grootste titel tot nu toe.
Ben geen fan van hem qua tennis, maar hij verdiend het zeker.
Nu nog een GS winnen (ééntje, laten we niet overdrijven) en het plaatje is compleet.![]()
Ik ben geen Murray fan, maar bij de laatste GS'en gebeurd het volgens mij niet vaak meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef alors het volgende:
[..]
Behalve als Rafa het doet, dan staat het hier vol kotssmileys, overdreven gedoe...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Dat vind ik zo'n loos nationalistisch gedoe. Volgens mij was het gewoon Team Murray tegen Team Federer.quote:![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Andy's grootste titel tot nu toe.
Ben geen fan van hem qua tennis, maar hij verdiend het zeker.
Nu nog een GS winnen (ééntje, laten we niet overdrijven) en het plaatje is compleet.Verdiend, gebeurd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben geen Murray fan, maar bij de laatste GS'en gebeurd het volgens mij niet vaak meer.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
GB begon de OS slecht maar ondertussen wtf echt, echt episch veel winnaars
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Andy kan je veel dingen noemen, saai, vervelende uitstraling op de baan, rotkop, uitstralingsloos kan ik allemaal inkomen, maar arrogant...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Knap van Murray hoor. Kan alleen zijn arrogante rotkop niet uitstaan. Zelfde voor die vervelende moeder met haar pittige kapsel.
Vooral als hij tegen Federer speelt.![]()
![]()
Alsof mensen serieus stemmen. Als Martin Verkerk in de poll had gestaan, dan stond hij bovenaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Beach het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Dit vind ik altijd zo overdreven. "zo vaak een finale verloren"quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Dejannn het volgende:
Verdiend hoor. Prachtig! Wat een tenniser ook, zovaak al een finale verloren en nu dit.
Hij heeft pas in 5 grote finales gestaan, waarvan hij nu zijn eerste wint. Verder 3 keer van Federer verloren en een keer van Djokovic (toen die verreweg de beste speler ter wereld was)
Alsof dat zo vreemd is.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Toch raar dat de bronze finale dan weer een best of 3 is bedenk ik me nu.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Voor mix?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het wel, ze braken het net af zag ik.
NEe, podium nu<@Richardfun> top Morthill ^O^
5 is veel hoor...als ie deze ook verloren had.....quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo overdreven. "zo vaak een finale verloren"
Hij heeft pas in 5 grote finales gestaan, waarvan hij nu zijn eerste wint. Verder 3 keer van Federer verloren en een keer van Djokovic (toen die verreweg de beste speler ter wereld was)
Alsof dat zo vreemd is."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ikgloof het verder allemaal wel.Vind het alleen heel apart hoe weinig tegenstand Federer kon bieden. Hoeveel UE's/winners hadden ze in de hele wedstrijd?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Gebeurd, maar niet vaak meer dat ze helemaal de tribune in klimmen.quote:
De mooiste vind ik toen Goran zijn Wimbledon won. Toen heb ik een traantje weg gepinkt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dat zeg ik toch. Ze gaan het net toch niet afbreken voor de mixquote:Dat hebben ze ook nodig daar.
sig verwijderd door FA![]()
Murray doet 't verkeerd om, éérst OS winnen en dan heul misschien nog 'n slam
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.![]()
Die beelden zijn idd nog steeds epicquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
De mooiste vind ik toen Goran zijn Wimbledon won. Toen heb ik een traantje weg gepinkt
is een arbeider.![]()
Vooral dat hij voor zijn laatste MP op zijn knieën zat te bidden op de baan vond ik toen mooi.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gebeurd, maar niet vaak meer dat ze helemaal de tribune in klimmen.
De mooiste vind ik toen Goran zijn Wimbledon won. Toen heb ik een traantje weg gepinkt[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Die is eruit gelaten om op die manier een andere speler de kans te geven bovenaan te staan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof mensen serieus stemmen. Als Martin Verkerk in de poll had gestaan, dan stond hij bovenaan.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik moet nog steeds elke keer huilen als ik het einde van die finale nog eens terugziequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
De mooiste vind ik toen Goran zijn Wimbledon won. Toen heb ik een traantje weg gepinktGoran
Hij verbeterde je d/t fout alleen maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
De mooiste vind ik toen Goran zijn Wimbledon won. Toen heb ik een traantje weg gepinkt.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dat was een van de weinige keren dat ik een GS helemaal had gevolgd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Komakie het volgende:
De mooiste vind ik toen Goran zijn Wimbledon won. Toen heb ik een traantje weg gepinkt![]()
Daarom corrigeer ik mezelf tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ze gaan het net toch niet afbreken voor de mixDat hebben ze ook nodig daar.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Die match tegen DP was toch wel een uitputtingsslag voor Fed en uiteindelijk wel funest, denk ik. Maar Andy speelde inderdaad goed.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nou, inderdaad.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Fed speelde toen ook slecht, dus nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Die match tegen DP was toch wel een uitputtingsslag voor Fed en uiteindelijk wel funest, denk ik. Maar Andy speelde inderdaad goed.<@Richardfun> top Morthill ^O^
En dat hij naar zijn vader ging op de tribune.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vooral dat hij voor zijn laatste MP op zijn knieën zat te bidden op de baan vond ik toen mooi.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Delpo
Denk het niet, dat is twee dagen geleden en duurde niet langer dan een goede vijfsetter. Federer is 31 geen 55.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Die match tegen DP was toch wel een uitputtingsslag voor Fed en uiteindelijk wel funest, denk ik. Maar Andy speelde inderdaad goed.![]()
Oh okquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij verbeterde je d/t fout alleen maar.
Dan was het zijn toernooi niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Denk het niet, dat is twee dagen geleden en duurde niet langer dan een goede vijfsetter. Federer is 31 geen 55.
Ach, mooi moment om te stoppen nu
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Daarnaast heeft hij gewoon een rustdag gehad, dus moet hij wel weer aardig opgeladen zijn voor deze wedstrijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Denk het niet, dat is twee dagen geleden en duurde niet langer dan een goede vijfsetter. Federer is 31 geen 55.
Ik snap er weinig van dat hij zo matig speelde. Voor mijn gevoel was hij gewoon echt zenuwachtig ofzo.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
natuurlijk begint de stream nu te kloten
Stoppenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan was het zijn toernooi niet.
Ach, mooi moment om te stoppen nu
Hij wint 4 weken geleden nog een Slam. Denk je nou echt dat hij dan nu ineens gaat stoppen?
Federer kust de medaille.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bbquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Morthill het volgende:
natuurlijk begint de stream nu te klotenknow'm sayin?
word? word.![]()
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Stoppen
Hij wint 4 weken geleden nog een Slam. Denk je nou echt dat hij dan nu ineens gaat stoppen?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Niet het Schotse volkslied?
Ik zou het niet vreemd vinden in ieder geval. Maar als hij nog een aantal jaren mee kan doen, dan prima.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Stoppen
Hij wint 4 weken geleden nog een Slam. Denk je nou echt dat hij dan nu ineens gaat stoppen?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hopelijk zo nog een interviewtje met Federer, ben benieuwd wat hij ervan vond.sig verwijderd door FA![]()
Ik heb verder weinig met Murray, maar hij mocht ook wel eens een grote triomf boeken na al die verloren grand slam-finales.![]()
Fed zet murray in het midden
Hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij doorgaat zolang hij het leuk vindt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zou het niet vreemd vinden in ieder geval. Maar als hij nog een aantal jaren mee kan doen, dan prima.<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:32 schreef Nober het volgende:
Mooi dat die Federer verliest, kan er helemaal niets van.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Overdrijf niet. Iemand die dit jaar al 5 toernooien wint, waaronder een slam en een master gaat echt niet de handdoek in de ring gooien. Hij verliest de finale van de OS, dat is een groot verlies, maar hij heeft nog het spel om grote toernooien te winnen, hij zou wel gek zijn als hij het tennis nu al gedag zegt. Connors speelde door tot zijn 36ste by the way.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zou het niet vreemd vinden in ieder geval. Maar als hij nog een aantal jaren mee kan doen, dan prima.
Hij hoeft zich nergens voor te schamen. Het is bijna schier onmogelijk om alles op je palmares te krijgen. Zelfs als hij de OS op zijn naam schrijft zijn er nog aardig wat toernooien en records die hij niet heeft.Het blijft een legende, maar het is ook een mens, die verliezen ook.
![]()
obvious troll is obviousquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:32 schreef Nober het volgende:
Mooi dat die Federer verliest, kan er helemaal niets van.
wie pakt mixgoud? Azarenka.Mirny of Murray/Robson?<@Richardfun> top Morthill ^O^
Hij heeft dit toernooi al 10x gezegd dat ie zeker nog 4 jaar doorgaat..."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Had niet eens in de finale mogen staan, alleen maar op uithoudingsvermogen gewonnen van Del Potro.quote:![]()
Dat moet Aza/myrnyi toch winnen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef Morthill het volgende:
wie pakt mixgoud? Azarenka.Mirny of Murray/Robson?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Delpo is dan ook de enige die echt lachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef kevin_ het volgende:
Die van Delpo is eigenlijk ook wel erg mooi. Op gras
![]()
.
is een arbeider.![]()
En dat hoort uiteraard niet bij sport, uithoudingsvermogen. Troll een eind opquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Had niet eens in de finale mogen staan, alleen maar op uithoudingsvermogen gewonnen van Del Potro.
Dan in Rio maar goud pakken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft dit toernooi al 10x gezegd dat ie zeker nog 4 jaar doorgaat...The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Delpo lijkt er nog blijer mee dan murray inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Delpo is dan ook de enige die echt lachtwat een held
Veel sterker nog: tot zijn 44e. Hij is uit 1952 en speelt in 1996 nog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Overdrijf niet. Iemand die dit jaar al 5 toernooien wint, waaronder een slam en een master gaat echt niet de handdoek in de ring gooien. Hij verliest de finale van de OS, dat is een groot verlies, maar hij heeft nog het spel om grote toernooien te winnen, hij zou wel gek zijn als hij het tennis nu al gedag zegt. Connors speelde door tot zijn 36ste by the way.
[...][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
2004-2008 alleen maar gewonnen door geen tegenstand afgezien van gravel en Safin op AO halve finale.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dat hoort uiteraard niet bij sport, uithoudingsvermogen. Troll een eind op![]()
![]()
Roger is blij met zilver. Hoe kan dat toch als je 8 jaar lang roept dat je goud wil. Ow wacht, hij geeft nu aan dat hij een medaille wilde."En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:39 schreef jojomen4 het volgende:
Roger is blij met zilver. Hoe kan dat toch als je 8 jaar lang roept dat je goud wil. Ow wacht, hij geeft nu aan dat hij een medaille wilde.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Oh, dat wist ik niet. Dan nog zijn er mensen die durven te beweren dat dit het mooiste moment is om te stoppen. Die neem je toch niet serieus. Hij gaat lekker even rusten en zich weer mentaal/fysiek opladen voor the road to the US Open.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel sterker nog: tot zijn 44e. Hij is uit 1952 en speelt in 1996 nog.![]()
Tsja, je moet wat als Nadal fysiek niet eens zo lang mee kan dat hij goed is voor de Spelen.quote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
Had ie het maar vorige maand gedaan. Dit is niets vergeleken bij een toernooi als Wimbledon.
Ben blij dat Murray Wimbledon niet gewonnen heeft.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef Nober het volgende:
[..]
2004-2008 alleen maar gewonnen door geen tegenstand afgezien van gravel en Safin op AO halve finale.wat een kansloos getroll
Nooit in je opgekomen dat Federer zo veel won omdat hij toen op de toppen van zijn kunnen speelde en dat daardoor Hewitt/Roddick/Safin niet meer Grandslams op hun naam schreven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef Nober het volgende:
[..]
2004-2008 alleen maar gewonnen door geen tegenstand afgezien van gravel en Safin op AO halve finale.
Laatst nog Wimbledon. Toen speelde Djokovic zeker slecht.![]()
![]()
En Murray was waardeloos in de finale, net als op het Australian Open in 2010 en al die masterstitels die Federer jaarlijks pakt. Pure mazzeltjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nooit in je opgekomen dat Federer zo veel won omdat hij toen op de toppen van zijn kunnen speelde en dat daardoor Hewitt/Roddick/Safin niet meer Grandslams op hun naam schreven.
Laatst nog Wimbledon. Toen speelde Djokovic zeker slecht.Jaja, je haat Federer en hebt geen verstand van tennisquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat een kansloze finale van die matige tennisser uit Zwitserland.je hoeft dat niet te blijven herhalen, dat was snel genoeg duidelijk.
Matig hahaha, dat zegt wat over jouw vrij beperkte sportkennis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat een kansloze finale van die matige tennisser uit Zwitserland.![]()
Helaas voor jou komt hij over een paar jaar ook te staan in the tennishall of fame, of hoe ze dat gebouw ook noemen. Voor uitzonderlijke diensten die hij de tennissport heeft bewezen. Hij heeft zoveel mensen fun en plezier gegeven. Dan durf jij hem matig te noemen. ONZ is een eindje verderop. Daar kun je naar lieve lust baggeren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat een kansloze finale van die matige tennisser uit Zwitserland.![]()
![]()
Dont feed the troll
Het lijkt me leuk voor Andy als hij twee keer goud pakt, maar ik gun Azarenka ook wel een gouden plak. Goud en zilver is ook leuk en die Britten hebben hun feestje al.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Als hij zo geweldig is dan had hij toch wel een keer moeten winnen op Roland Garros van Nadal?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Matig hahaha, dat zegt wat over jouw vrij beperkte sportkennis.![]()
Precies. Hopelijk wordt het een leuke mix. mixen zijn zo leuk om te kijken, zeker met een Robsonquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Helaas voor jou komt hij over een paar jaar ook te staan in the tennishall of fame, of hoe ze dat gebouw ook noemen. Voor uitzonderlijke diensten die hij de tennissport heeft bewezen. Hij heeft zoveel mensen fun en plezier gegeven. Dan durf jij hem matig te noemen. ONZ is een eindje verderop. Daar kun je naar lieve lust baggeren.
Nadal beheerst alle aspecten van het graveltennis voor bijna de volle 100%, dude. Zijn voetenwerk op gravel is subliem. Je praat nu over de beste graveltennisser ooit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij zo geweldig is dan had hij toch wel een keer moeten winnen op Roland Garros van Nadal?
Federer is een legende, maar je kunt niet verwachten dat hij van alles en iedereen wint. Niettemin maakt hem dat een niet minder geweldige tennisser.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij zo geweldig is dan had hij toch wel een keer moeten winnen op Roland Garros van Nadal?
is een arbeider.![]()
Is die zo lekker tegenwoordig? heb daar al tijden niet naar gekekenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Hopelijk wordt het een leuke mix. mixen zijn zo leuk om te kijken, zeker met een Robson<@Richardfun> top Morthill ^O^
Quote je niet de verkeerde?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Hopelijk wordt het een leuke mix. mixen zijn zo leuk om te kijken, zeker met een Robson![]()
Niet eens door dat ik wat quottequote:
Ik heb de hele tijd gehoopt dat Federer het goud zou pakken om zijn palmares te complementeren, maar het heeft niet zo mogen zijn. Hij maakte teveel fouten en miste scherpte.
Murray was beter en verdiende het om op juist op deze Olympische Spelen het goud te winnen.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Die Robson is 18![]()
Norrage, dafuq gast
Deed me trouwens aardig wat denken aan de halve finale van RG deze finale. Toen was Fed ook hele toernooi troep en wat ie normaal kan, als het erop aan komt wel goed spelen, lukte hem toen ook niet en werd er kansloos afgeslagen.
En op Wimby kon hij het wel omkeren, zijn vorm."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ik zou haar ook niet doen maar ze is lief. En het is een coole mix met Murrayquote:
Oh, ok, prima danquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou haar ook niet doen maar ze is lief. En het is een coole mix met Murray
En mijn leeftijd gedeeld door 2 + 5 = 18 dus kan preciesquote:
Ik dat dat het X/2+7 wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
En mijn leeftijd gedeeld door 2 + 5 = 18 dus kan precies
Hangt er vanaf of de leeftijd goed uitkomt. Je kan die formule altijd manipulerenquote:
Jij denkt dat hij over vier jaar nog aan de top staat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat weten we pas aan het eind van zijn carrière.![]()
Ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:16 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij over vier jaar nog aan de top staat?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Neequote:
En waar is luckass??? Andere murray-fan
Leuk om te zien hoe ze daarmee omgaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef debeterebob het volgende:
Dat mixed dubble is echt kut he. Alles op die vrouwen rammen.
Azarenka is wel de beste vrouwquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe ze daarmee omgaan![]()
![]()
Ging het alarm nou af?
Het wat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef debeterebob het volgende:
Het badmintonalarm. Want daar lijkt het op
Murray op weg naar zijn tweede gouden plakwie had dat verwacht?
Zo die robson staat te knallen zeg
Wtf is er met GBR aan de handze winnen álles!
Murray![]()
En ze kreunt niet, wat een verademing voor een tennisterquote:
is een arbeider.![]()
een lichte kreun op zijn tijd mag bestquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef theSummoner het volgende:
[..]
En ze kreunt niet, wat een verademing voor een tennister
Vooral Aza staat te falen
Hoe slecht moet Jamie Murray wel niet geweest zijn dat hij er met Andy in deze vorm in de eerste uitvloogquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:49 schreef Norrage het volgende:
Wtf is er met GBR aan de handze winnen álles!
![]()
![]()
Nou dat wordt de 3e supertiebreak op rijvoor GBR denk ik:p"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Spelen ze wel supertiebreak ipv 3e set dan? En hoe werkt dat ook alweer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:18 schreef Norrage het volgende:
Nou dat wordt de 3e supertiebreak op rijvoor GBR denk ik:pWie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.![]()
Gewoon tiebreak tot de 10quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:22 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Spelen ze wel supertiebreak ipv 3e set dan? En hoe werkt dat ook alweer?
Ja. Tie-break tot de 10, 2 verschil.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:22 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Spelen ze wel supertiebreak ipv 3e set dan? En hoe werkt dat ook alweer?sig verwijderd door FA![]()
Ok thx, dan blijf ik nog ff kijken voor ik ga pilsen
is een arbeider.![]()
Dit gaat belarus winnen hoor
Groot Brittannië word met de dag arroganter en chauvinistischer, maar Wit-Rusland is nou ook niet echt een land waar je voor duimt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Supertiebreaks zijn echt de kutste uitvinding ooit
benieuwd<@Richardfun> top Morthill ^O^
QFMFTquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef Norrage het volgende:
Suoertiebreaks zijn echt de kutste uitvinding ooit<@Richardfun> top Morthill ^O^
hmm, kan Aza straks toch nog extra luid kreunen?<@Richardfun> top Morthill ^O^
oh, Mirniy, wat verkijk je jedaar<@Richardfun> top Morthill ^O^
Nu moet murray het wel echt zelf doen"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
mensen die klappen om een foute 1e service
netjes Murray<@Richardfun> top Morthill ^O^
kom op wit rusland
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Niet alles is voor GBR
10-8, leuke pot<@Richardfun> top Morthill ^O^
Super tie-break..tot de 10, staat hier pas een paar keer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef chufi het volgende:
9-6 in tiebreak?? Is het anders bij de OS of bij dubbels ?sig verwijderd door FA![]()
Beslissende tiebreak gaat tot de 10quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef chufi het volgende:
9-6 in tiebreak?? Is het anders bij de OS of bij dubbels ?
You can trust me, trust nobody...![]()
Sorry lees niet allesquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Super tie-break..tot de 10, staat hier pas een paar keer.![]()
![]()
toch leuk voor Andy, goud en zilver op de Spelen in de omgekeerde volgorde van Fed<@Richardfun> top Morthill ^O^
AWW lieve robson
Op de tribunes klimmen na een gewonnen mixdubbelfinale, je kan ook overdrijven
is een arbeider.![]()
Prachtig dat jij je daar druk om maakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:48 schreef theSummoner het volgende:
Op de tribunes klimmen na een gewonnen mixdubbelfinale, je kan ook overdrijven![]()
goud op de Spelen is een feestje waardquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:48 schreef theSummoner het volgende:
Op de tribunes klimmen na een gewonnen mixdubbelfinale, je kan ook overdrijven<@Richardfun> top Morthill ^O^
Een gouden medaille op de Olympische Spelen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:48 schreef theSummoner het volgende:
Op de tribunes klimmen na een gewonnen mixdubbelfinale, je kan ook overdrijven
You can trust me, trust nobody...![]()
Op naar Bolt
En nog brons in het enkelspel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef Leatherface het volgende:
Wat een jaar ook van Azarenka. Australian Open, olympisch kampioen mixed dubbel.sig verwijderd door FA![]()
En #1 in de wereld, en een streak van bijna 40 potten. Echt bizar goed. Ik dacht echt dat ze het tennis ging domineren dit jaar, maar toen kwam SerenaAnders had Aza denk ik Wimby en Goud gewonnen.
Wie heeft het brons gewonnen bij dubble mixed?Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Moet nog gespeeld worden: Lisicki/Kas - M. Bryan/Raymond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef Anonymousz het volgende:
Wie heeft het brons gewonnen bij dubble mixed?sig verwijderd door FA![]()
Hup Lisicki
Bron.quote:What about Federer? He looked fine at the very beginning, but it quickly became apparent that this wasn’t his day. The biggest challenge for an aging player is recovering after long matches, and Federer, after his 4-hour semifinal with Juan Martin del Potro and a week of packed play, had a lot to recover from.
Altijd zo makkelijk, om na de wedstrijd te doen alsof je al in het begin van de partij zeker wist hoe het zou eindigen. En als het ze tijdens de wedstrijd wordt gevraagd zeggen ze dat ze het niet weten.
thanksquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet nog gespeeld worden: Lisicki/Kas - M. Bryan/Raymond.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Wat zit het stadion nog vol bij de bronzen match zegOS
en lisicki, wat is die toch tof
Lisickidie mag wel een plak winnen
Tijdens het wachten vanmiddag, Federer een paar keer wat punten zien spelen! Was die echt zo slecht als het leek?![]()
Eerste set speelde hij aardig en was Murray fenomenaal. Daarna was het echt 3x drama ja...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef truedestiny het volgende:
Tijdens het wachten vanmiddag, Federer een paar keer wat punten zien spelen! Was die echt zo slecht als het leek?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Waar was jij gisteren!?????quote:"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Forum Opties Forumhop: Hop naar: